Kirjoittaja Aihe: Millaista olisi tavallinen kinkyily?  (Luettu 16052 kertaa)

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #15 : 16.03.2011, 11:31 »
Komppaan kolmea edellistä (Verna, hiz, kuuliainen). Paras on, kun kukin on juuri niin kova kinky, kuin itsestä tuntuu. Luulin olevani tosi maso, mutta olen oppinut, että rajani minulla on enkä kestä jotain, mitä joku muu kestää. Enkä haluakaan. Eikä rajoja tarvitse yrittää joka kerta venyttää.

Nautin kivusta ja esimerkiksi neuloista. Kaikkien ei tarvitse. Kyllä neulat sopivissa paikoissa sattuu ja pelottavatkin vielä. Yksi tuntemus onkin se, että vaikka pelottaa luotan neulottajaan ja siitä tulee se kokonaistunne. Minua pelottaa, mutta luotettava Dominani ohjaa minua läpi kivun ja tunnemme sen tavallaan yhdessä. Eli ei ne neulat yksistään, vaan myös se kuka ja miten ne laittaa.


bemad

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #16 : 16.03.2011, 11:33 »
Lainaus käyttäjältä: Verna
Mulla on ehkä hatara käsitys siitä, mitä bemad ajaa tässä takaa. Minun on ollut hiukan vaikea löytää tietäni alan foorumeille, sillä tunnen oloni nössöksi muuhun porukkaan verrattuna. Kuva- ja tekstimateriaali on näkökulmastani välillä melkoisen äärimmäistä meinikiä.

  Kuva- ja tekstimateriaali? Kun olen katsonut mistä vaan netistä femdom kuvia tai SM-filmejä niin olen saanut katsella niitä kyllä melko kiukkuisena. Verisuonet katkeilevat päässä, että miksei tämä ollut tarpeeksi ytimekäs, tai miksi piti pilata tuokin kohta jne.? Joskus saadaan lahjakas esiintyjä tai hyvännäköinen domme johonkin, mutta sitten se tekee kaiken päin vittua, tai jos se tekeekin oikein niin kameramies töppää (pelästyy?). Harvemmin muun alan elokuvia katsellessani tunnen vajoavani yhtä kärttyiseen tilaan.

bemad

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #17 : 16.03.2011, 11:45 »
Joo no, minusta tää ulkonäkö keskustelu on sinänsä mielenkiintonen, koska olen itse iso kokonen nainen, ja aikas paljon välillä ahdistaa, kun ulkonäkökeskeisyys on tullut tänne kinky maailmaankin... heh, onneks olen jo niin vanha, ettei tarvii enää kovin montaa kymmentä vuotta tuskailla sen kanssa, ettei enää kelpaa ulkonäkönsä takia.
Mutta, eipä sille ulkonäölleen kukaan mitään oikein mahda, mun mielestä pitäis kyllä hyväksyä ihmiset sen ihmisen itsensä takia, mut kaikkiahan ei voi miellyttää, ei sitten millään, kai se on vaan hyväksyttävä, että kauniit ja hoikat ihmiset pärjää nyky yhteiskunnassa, oli kyse mistä asiasta tahansa.
Alottajan txti oli jokseenkin provosoiva.

  No itse luultavasti olen kyllä vähemmän ulkonäkökeskeinen kuin ihmiset yleensä,
mutta toisaalta ei minulla ole estoja puhua myöskään rumuudesta. Ja sekin vielä pitää muistaa, että naiselle rumuus (tai ainakin kömpelyys) on helpompi kantaa, kuin miehelle. Minua lähinnä ihmetyttää se, että perinteiset hyvännäköiset naiset usein eivät ole kiinnostuneet tästä kinkyilystä. Tulee helposti sellainen olo, että kun ryhtyy kinkyksi niin joutuu johonkin kellariin muiden homekorvien keskelle. Silloin tietysti monelle tulee mieleen irtautua kinkyydestä, että pääsisi taas näkemään niitä kauniita naisia. Eli en minä vitsillä kirjoittele.

bemad

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #18 : 16.03.2011, 11:56 »
Pitää paikkansa, että kauneus on katsojan silmissä. Silmät ovat sielun peili.
Ei ulkonäkö ole kaikkein tärkein ihmisessä, vaan myös luonne, sydämmellisyys, läheisyys,
ym. Pätee myös kinkyilyyn. :) :)

  Kyllä ulkonäköä voidaan mitata myös esim. antamalla jonkun kroppa amerikkalaisen yliopiston oppilaiden arvioitavaksi. Tulokset eivät ole mitenkään "kauneus on katsojan silmässä"  -tyyppisiä.

  Mutta ulkonäkö ei tietenkään ole kaikki, ja rumuudessakin ihmiset voisivat nähdä
enemmän hyvää. Itse kuitenkin olen tottunut sessioissa sekä älykkäisiin, että
todella makeannäköisiin hyvän kunnon ja itsepuolustustaidot omaaviin naisiin. Joten minun ei ole koskaan tarvinnut pohtia sitä, miten nyt pystyn ihastumaan pelkästään toisen luonteeseen, kun älyttömästi himoitsemani kroppa on myös ollut siinä edessäni valmiina palvelukseen, köh, dominoimaan.

  Itse olen ulkonäöltäni sen näköinen, että ihmisen pällistelevät, mikä helvetti toi on. Katsekontakteista, voidaan sanoa, ei tule erityisemmin pulaa.  ;D Juu, ja vielä mahakin roikkuu hiukkasen, mutta hyvässä kunnossa olen. Nyt on jalat rakkuloilla, kun tuli vahingossa käveltyä 45 km. En ole alfauros, mutta vietän elämääni alfanaisten- ja parin miehenkin seurassa.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #19 : 16.03.2011, 12:03 »
Alottajan txti oli jokseenkin provosoiva.
Silloin tietysti monelle tulee mieleen irtautua kinkyydestä, että pääsisi taas näkemään niitä kauniita naisia. Eli en minä vitsillä kirjoittele.
No just joo o.... ehkä pitäydyttävä kaukana sitten kinkyistä, etten vaan vahingossakaa rumenna enää lisää tätä kinky maailmaa  :-[
Olen kyllä ihan oikeesti viimevuosina huomannu, että kinkymaailma on nuortunu, ja todella kauniita nuoria ihmisiä on tullut mukaan pilvin pimein... joten ehkäpä tämän ketjun alottajan kantsis käydä katsomassa siellä bileissä paikanpäällä, kuinka rumia me kinkyt sit loppupelissä ollaankaan, muistaakseni hän kirjotti, ettei ole bileissä käynyt!!

bemad

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #20 : 16.03.2011, 12:08 »
No just joo o.... ehkä pitäydyttävä kaukana sitten kinkyistä, etten vaan vahingossakaa rumenna enää lisää tätä kinky maailmaa  :-[
Olen kyllä ihan oikeesti viimevuosina huomannu, että kinkymaailma on nuortunu, ja todella kauniita nuoria ihmisiä on tullut mukaan pilvin pimein... joten ehkäpä tämän ketjun alottajan kantsis käydä katsomassa siellä bileissä paikanpäällä, kuinka rumia me kinkyt sit loppupelissä ollaankaan, muistaakseni hän kirjotti, ettei ole bileissä käynyt!!

  Eihän kaikkien tarvitse kauniita olla. Mutta jos saataisiin sama kauneusjakauma kuin muuallekin, eiköhän se riittäisi. Vai pitäisikös meidän varata kimpassa ajat Nordströmille? ;-) Mulla on jo aika. ;-)

Verna

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #21 : 16.03.2011, 12:13 »
Itse olen enemmän D/s (valta-asetelmat) kun S&M (kipu) -puolen "harrastajia", joten minunkaan bdsm:stä ei saisi kovinkaan rajuja kuvia. Omasta mielestäni voi joskus sana tai katse olla paljon mieltäräjähtävämpi bdsm-elämys kun joku varmaan hurjemmalta näyttävä kivuntuottaminen

Hei, tuossa se tuli ihan selvällä suomen kielellä, kiitos! Arvaa vaan, kauanko olen yrittänyt saada tuotakin sanotuksi? Se olisi ollut tooooodella pitkä selitys valmistuttuaan.

Kukin kinkyilee tyylillään just niin kuin hyvältä tuntuu. Maku varmasti kehittyy harrasteen jatkuessa vuosien myötä ja kokeilujen myötä löytää ne maukkaimmat jutut, jotka heti alussa olisivat saattaneet tuntua varsin äärimmäisiltäkin. Alat sinäkin sitten wanhana perwona neulottamaan ja sähkölekkeihin  ;)

Joo, on se kiva, että on jotakin odotettavaakin vielä :D Joudun kyllä myöntämään, että silloin, kun puolison kanssa näitä juttuja ekoja kertoja kokeiltiin, totesin, että kivaa on, mutta pistin silti jarrua päälle. Luonteeltani hiivatin pihinä ajattelin "säästää" tässäkin asiassa sillä periaatteella, että mitäs me sitten vaikka viisikymppisinä enää tehdään, kun mikään ei ole enää uutta? Toinen osapuoli taas on sitä mieltä, että sitten viisikymppisenä kaduttaa, kun on vuosikaudet jättänyt tekemättä jotakin kivaa ihan pelkästään säästösyistä. Mutta ehkä tässä voi tosiaan luottaa, että se meidän "tavallinen kinkyily" tosiaan ottaa ja muuttuu matkan varrella sen verran, että homma pysyy freesinä :)

submit

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #22 : 16.03.2011, 12:40 »
Tämä keskusteluhan on laajentunut mukavasti, kiitos monien osallistujien. En oikein meinannut saada kiinni aloittajan pointista ja takerruin siihen ulkonäköpuoleen kai liikaa ;)

Mun mielestä kenenkään ei kannata rakentaa itselleen mitään "raameja" siitä, mitä oman kinkyilyn pitäisi olla, eikä varsinkaan verrata omia tekemisiä muiden tekemisiin - tai oletuksiin niistä. Pääasia, että löytää omat tavat nauttia ja elää. Aina sekään ei onnistu, jos ei esim. ole sellaista kumppania, jonka kanssa toteuttaa asioita. Silti se kinkyys on olemassa ja toivottavasti olisi enemmän voimavara kuin ahdistava asia.

Itselleni BDSM on sekä kiihottavaa ja ihanaa, mutta parisuhdekin on muuta kuin seksiä. Eikä se seksikään ole vain S/M:ää, vaikka siihen kytkeytyessään sitä kutkuttavinta onkin.


bemad

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #23 : 16.03.2011, 12:55 »
Tämä keskusteluhan on laajentunut mukavasti, kiitos monien osallistujien. En oikein meinannut saada kiinni aloittajan pointista ja takerruin siihen ulkonäköpuoleen kai liikaa ;)
Mun mielestä kenenkään ei kannata rakentaa itselleen mitään "raameja" siitä, mitä oman kinkyilyn pitäisi olla, eikä varsinkaan verrata omia tekemisiä muiden tekemisiin - tai oletuksiin niistä.

  Jee. Kyllähän moni voi sellaisen kuvan SM:stä saada, että näissä piireissä pitää piiskata tosi kovaa, upottaa neuloja, köyttää miljoonilla köysillä jne. Mutta sekin voi jo olla hyvää SM:ää, kun nainen pakottaa miehen laukeamaan käteensä. Ei siihen välttämättä tarvita muuta kipua, kuin pientä nänninnipistystä ja ah, niitä ikävästi hiertäviä käsirautoja.  8)

  Itse tykkään kyllä kovasta kivusta, mutta vain ajoittain. Mielestäni tärkeintä on estetiikka, ja dominoinnin yleinen balanssi, josta myös kiihotun. Se dommen tietty hävyttömyys, omistautuneisuus ja vilpittömyys sessiossa on tärkeä kiihotustekijä. Rääpiminen, rähmiminen ja yliannostaminen ei hyvä... Silloin joudun antamaan ohjetta, eli toppaamaan bottomina.  :D

Koo

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #24 : 19.03.2011, 19:36 »
Äärimmäisen mielenkiintoinen ketju!

Olen liki ahdistunut lueskeltuani näitä saitin ketjuja ja henkilöesittelyitä... mahdanko kuitenkaan olla oikeassa paikassa edes väärään aikaan?

Kauhean hienoja mietteitä kulttuureista, henkisistä asetelmista ja mitä moninaisimmista välineistä - ja tää kun vain tahtoo pitää hauskaa ja saada nautintonsa siitä mistä sen saa.... Koko ajan "repertuaariaan" laajentaen ja kokeillen, melki nolottaa sanoa ettei minulla siinä mitään fiinimpää scenee ole... Onneksi vain melkein!

Milla

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #25 : 20.03.2011, 00:06 »
Kinkyyden määritelmä on jokaiselle yhtä henkilökohtainen kuin vaikkapa tasa-arvon. Jos omasta mielestä toiminta X on kinkyä,ja vielä vaikkapa itse harrastaa sitä toimintaa X,on ihan yhtä kinky kuin bileissä käyvä kumifettari tai kotona alasti naapureiden iloksi verhot auki tepasteleva exhippari.Siinä ei ole kenelläkään nokan kopauttamista.

Amynsomnia

Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #26 : 24.02.2014, 10:33 »
Sanat "tavallinen ja normaali" särähtävät korvaani pahasti. Ne pitäisi lailla kieltää. Ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan tällä.
Kuten jo täällä tullut esille että se "tavallinenkin" kinkyily on jokaiselle sitä mitä se on, miten sen itse kukin määrittelee.
Minä olen kinky ja kaikkea muuta kuin "tavallinen ja normaali" ja helkutin ylpeä siitä.
Antaa jokaisen kinkyillä tavallisesti, omituisesti, biimäisesti, eksoottisesti yms.
Kyllä tänne maailmaan mahtuu vaikkei mahtuiskaan.

 8) 8)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #27 : 24.02.2014, 10:52 »
Do not feed the troll, koska trollilla voi olla jo uusi tunnus. Vanhat trolliketjut voisi ehkä lukita ettei niitä joku nosta.

-katy-

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #28 : 24.02.2014, 13:36 »
Luin aloituksen ja ymmärsin hyvin syvästi olevani kiinnostunut tavallisuudesta ja arkisesta kinkyilystä. Itse olen niin tavallinen heppu,että turha yrittää esittää mitään hahmoa cosmopolitaneista ;-D

Fixx

  • Vieras
Vs: Millaista olisi tavallinen kinkyily?
« Vastaus #29 : 24.02.2014, 16:50 »
Sanat "tavallinen ja normaali" särähtävät korvaani pahasti. Ne pitäisi lailla kieltää. Ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan tällä.
Enpä oikein ymmärrä. Tavallinen ja normaali ovat sitä mitä suurin osa ihmisitä, tai tietystä ryhmästä ovat. (Kuulostan aivan Kettu vinossalta.) Se Gaussin käyrän pullein osa. Ne jotka ovat siellä Gaussin ohuessa liepeessä ovat marginaalia. Eria asia sitten, jos noita Gaussin huipulla surffaavia tai marginaalikahlaajia lähdetään arvottamaan.
Kenen kanssa juuri keskustelinkaan aiheesta?