Kirjoittaja Aihe: Auktoriteetin illuusion luominen ja negatiivisten attribuuttien ylittäminen  (Luettu 22482 kertaa)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Joidenkin henkilöiden kohdalla autoritäärisyys varmasti puskee olemuksesta läpi. Toisilla tilanne ei ole niin helppo ja he joutuvat yrittämään enemmän.  Te masterit, joilla on esim. naismainen nariseva ääni, hento taikka/ja lyhyt ruumiinrakenne, epävarma taikka lapsimainen olemus, millä tavalla olette kompensoineet puutteitanne? Auttaako rekvisiitta? Harjoitteletteko peilin äärellä? viitotteko käskynne? Käytättekö naamiota taikka sidotteko subin silmät, jotta hän voisi unelmoida jostain ideaalimmasta?

Entäpä the subtytöt, jotka koette vetäneenne lyhyen korren tyytyessänne siihen mitä on saatavilla, kun suosituimmat masterit ovat buukanneet kalenterinsa täyteen ja tilaa ei ole edes ryhmäsessioon. Miten psyykkaatte itsenne alistumaan henkilölle, joka ei ole ideaali? Miten pääsette yli siitä, kun käsky kuulostaa pyynnöltä taikka jankkaukselta sen sijaan, että pyyntö kuulostaisi käskyltä? Mitä teette, kun käskijä herättää tarpeen taputtaa tämän päälakea taikka rutistamaan mussukan rintojen väliin sen sijaan, että päästäisitte hänet paukuttamaan takapuoltanne kymmenilä piiskoillaan?
« Viimeksi muokattu: 30.11.2011, 00:17 kirjoittanut Leccare »

Dominantti

Olen itse huomannut, että sympaattinen ja kiltti olemukseni yhdistettynä itsevarmuuteen on kaikki jota tarvitsen. Olemalla luonnolliseti oma itseni ja alistamalla ihan aidosti omalla leikkimielisellä tavalla tunnun saavan paljon aidompaa ja nautittavampaa sessiota aikaiseksi, kuin jos yrittäisi olla muuta kuin mitä olen.

Epävarmuutta ei tietääkseni muuta kuin harjoittelemalla voita. Ja harjoittelu onnistuu jos löytyy vain halukas partneri joka on aikuinen, ja ymmärtää, että ihannetasolle yltäävät jutut ovat yleensä, no, fantasioita.

cutefeniks

Omakohtaisesti täytyy sanoa että hetken aikaa sellaisen kanssa voi lekikkiä, sellaisen jossa ei ole luonnostaan auktoriteettiä, joka yrittää pönkittää sitä tavoilla jotka loppujen lopuksi ovat vain huvittavia.
Tämän huvittavuuden huomaa yleensä muutamien kertojen päästä, alku kun menee "huumassa" usein uutuuden viehätyksen kanssa.

Itsellä on takana yksi tapaus, jonka matkaan menin "laastarisuhteeksi".  Meni pitkään tajuta kuinka tyhmältä näytin yrittäessäni alistua toiselle, kun tuntui että toinen olisi innostunut jos olisin alkanut ehdottamaan satiiniliinoilla hänen sitomista sänkyyn.  ;D kävipä jopa niin että tämä toinen yritti sitoa minua (sen jälkeen kun olin ollut sidottavana kuvissa eräälle kokeneelle sitojalle) ja minä purskahdin totaaliseen nauruun. Naurulle ei tullut loppua joten nostin köydet (joiden piti olla muka tiukasti päälläni) pois ja totesin jotain asiasta. Se viritys oli ihan kamalannäköinen kilpailu yritys joka ei toimintu mitenkään. Istuessamme kerran kaveriporukalla iltaa samaisen napsterin kanssa, hän alkoi piiskata selkääni kun istuin sohvalla, oikein sellainen tekomainen yritys vaikuttaa kovalta napsterilta tuttujen silmissä. Minä kun en voi tunteitani peittää, olin sit ääntämättäkään kädet puuskassa ilme naamalla et lopeta jo tuo säälittävä yritys...

Lopputulema, itselle se pitää olla aitoa auktoriteettiä jo ihan perusluonteesta. Sitä että toinen on sitä ihan luita ja ytimiä myöten, ei vain leiki sitä. Luottamus pitää olla toiseen. Saa olla kiltti, se ei poista itsevarmuutta, jos on vain ilkeä, se ei luo auktoriteettiä.

Dominantti

Omakohtaisesti täytyy sanoa että hetken aikaa sellaisen kanssa voi lekikkiä, sellaisen jossa ei ole luonnostaan auktoriteettiä, joka yrittää pönkittää sitä tavoilla jotka loppujen lopuksi ovat vain huvittavia.

Onhan se totta, että auktoriteettia ei voi feikata. Mutta kokemus voi myös tuoda auktoriteettia. Uskon kyllä, että miltei kaikki oppimishaluiset Top:eiksi haluavat ihmiset voivat oppia löytämään toimiva oma tyyli, varsinkin jos toimitaan partnerin kanssa ja kuviossa on molemminpuolisen rakkauden tuomaa halua sijoittaa aikaa ja vaivaa suhteeseen.

Voihan se olla niin, että jotkut ovat vain "kelvottomia" alistamiseen. Vaikea silti uskoa, että kovin moni osoittautuisi sellaiseksi, jos on valmis sijoittamaan aikaa opettelemaan asioita. Toki monelle se 5-10 vuotta harjoittelua joka se saattaa vaatia oppia aidosti hyväksi jossain voi olla vain liian pitkä aika.

Vapaaelo

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 43
  • Suomi, se taitaa olla minulle historiaa.
  • Galleria
Harjoitteletteko peilin äärellä?

Juurikin näin voi harjoittelemalla luoda illuusion auktoriteetista. Hakemalla kasvojen ilmeet ja vartalon asennot kohdalleen ja harjoittamalla ääntään. Käsikirjoituksen on syytä sitten olla kunnossa, ilmeisistä syistä. Illuusio romahtaa aika nopeasti jos repliikit alkavat lipsua huonoon suuntaan.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Kyllä se voi olla vaikea pitää yllä uskottavaa tunnelmaa, jos vaikka kuulostaa ihan pikkuoravalta. Tuli vain mieleen yhdestä vastikään näkemästäni s/m elokuvasta.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria

Juurikin näin voi harjoittelemalla luoda illuusion auktoriteetista. 

-minun orjani...tule tänne
- heti Domina, hups...avaatko nämä siteet...oho...nostatko mut ylös... jaloista ensin. En pääse tästä mihinkään.
- no konttaa sitten tänne, jos kävellen et pääse. Heti sanon minä.
- kyllä Lady. Auts...ei onnistu, mä olen kiinni vielä tässä sängyn jalassa.
- ai niin, odotas mä avaan tämän solmun. Onko sulla saksia missään, ei aukene.
- tuolla keittiössä, annatko nenäliinan, multa tulee verta nenästä kun kaaduin silleen pahasti äsken.
- joo, odotas mä haen. Mitä v...ua, mitä ihmettä nää kynttilät tekee tässä. Siis mikä sotku. Etkö saanut niitä kaappiin.
- en ehtinyt kun Ladylla oli niin kova kiire piiskaamaan minua.
- okei okei, mutta miten mä sammutan tän maton, se syttyi palamaan.
- mikä mämmi....eikun aivan Lady. Jos nyt avaisit ensin nämä siteet.
- okei, nyt aukenee. Mun on pakko leikata tämä köysi rikki. Solmu on liian tiukalla.
- joo, ei se mitään. Niitä saa uusia.
- nyt orjani, sammuta matto ja konttaa tänne ruoskittavaksi.
- kyllä Lady, aivan heti
- hienoa, orjani
- saanko hiljentää palovaroittimen ensiksi, Lady
- just, tuota...kai se pitää tehdä. Ovikello soi! Menetkö avaamaan oven...orjani
- näissä vaatteissa? Tai siis ilman näitä vaatteita tarkoitan. En minä nyt niin sub ole, että kaikkea tottelisin.
- enhän minäkään voi sitä tehdä. Näissä vaatteissa. Orjani, kerää pois lattialta kynttilät, kahleet, dildot, ruoskat...nopeasti.
ja sammuta se saakelin matto uudestaan...heti. Minä menen avaamaan oven.
- kyllä Lady. Orjasi on nopea
- missä orjan aamutakki on. Puen sen dominan vaatteiden päälle.
- kylpyhuoneessa Lady
- okei, voi v....u, mitä mä täällä lattialla, joo tullaan, tullaan avaamaan
- se on härkäpiiska Lady, mihin te kompastuitte.
- en minä sitä kysynyt...voi prkl

Pääsee ovelle ja avaa sen leveästi hymyillen.
- iltaa, meillä vain ruoka paloi pohjaan. Emme heti saaneet palovaroitinta sammumaan.
Ai tämäkö....tuota joo härkäpiiska, tuota...antaa olla. Mikä ihmeen meteli? Ei meillä mitään...

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Komppaan cutefenix:ä...Auktoriteetti ei minusta riipu mitenkään äänestä, koosta, ulkonäöstä tai muusta ulkoisesta tekijästä, sitä vain on tai sitten ei. Parhaat  ja vahvimmat Dominoivat ihmiset ovat pääsääntöisesti kerrassaan ihania ja kultaisia ihmisinä, sitä lajia, jota vanilja-ihminen ei kuuna päivänä voisi kuvitella sadistiksi :)

Ikävä kyllä en oikein jaksa uskoa mahdollisuuteen jotenkin auktoriteettia oppia...Itseään korostava, huutava ja karjuva käskyttäjä herättää vain vastustushalua ja naurua subissa, kun taas luontaisesti Dominoivan herttainen pyyntö toimii suoraan käskynä, jota ei kyseenalaisteta.

Nick

  • Vieras
Dominatti ja telle ovat tuoneet olennaisen esiin. Tuhmuus lähtee kiltteydestä.

Isabis

  • Vieras
Mitä teette, kun käskijä herättää tarpeen taputtaa tämän päälakea taikka rutistamaan mussukan rintojen väliin sen sijaan, että päästäisitte hänet paukuttamaan takapuoltanne kymmenilä piiskoillaan?
Jos minun fetissini on alistua henkilölle, jolla on sellainen henkinen niskaote minusta, että pelkkä katse saa minut polvilleni, miksi ihmeessä alistuisin henkilölle jolla ei ole auktoriteettia?

Sehän olisi sama, kuin tarjoaisi ystävälle suklaanhimoon rubiikinkuutiota...

Eri asia on, jos fetissi sattuu olemaan se piiska ja eritoten osumat takapuolelle. Silloin voisi kuvitella että ilman auktoriteettiakin voi ystävä kipunautinnon toiselle tuottaa.


Auktoriteetti on sisäsyntyistä. Jos se palaa pienellä liekillä, voi lisää hehkua puhaltaa kokemuksen ja itsevarmuuden kautta. Ilman kipinää ei kuitenkaan saa nuotiota aikaiseksi.

n4103xxl

  • Vieras
Kaikkea on tullu kokeiltua, jopa sitä piipittävä äänistä napsterin tapasta, ja joo, kerran voi yrittää sessioida, mut se karisee kyllä hyvin nopeesti se tekastu masterius. Se auktoriteetti on myötäsyntystä, ei siitä mihinkään pääse. Sellaset kellä se ei ole myötäsyntystä, ne ei vaan sytytä pidemmän päälle.

Dominantti

Minusta auktoriteetti ei ole ulkoinen tekijä. Auktoriteetti in sisäinen henkinen voima, voima jota aistii henkilön sanojen ja tekojen takana. Ja itse uskon, että se on myös voima joka voimistuu harjoittelun kautta.

Poikkeus toki vahvistaa säännön. :D

swan

  • Vieras
Entäpä the subtytöt, jotka koette vetäneenne lyhyen korren tyytyessänne siihen mitä on saatavilla, kun suosituimmat masterit ovat buukanneet kalenterinsa täyteen ja tilaa ei ole edes ryhmäsessioon. Miten psyykkaatte itsenne alistumaan henkilölle, joka ei ole ideaali?
Itsellähän ei ole "kortta" kai ensinkään, mutta hahmotan asioita jossain määrin vielä, ellen sitten ole thetäysluuseri..

En psyykkaa mitenkään, vaikka ehkä pitäis. Toisaalta jokin ihmeellinen tapa alkaa tekemään hiljaista analyysiä ihmisistä, että onko auktoriteettia vaiko ei.

Eikö tämä osin ole henkilökemioista kiinni myös vai onko? Jos on selittelyittä hallitseva persoona, ei välttämättä kuitenkaan vain se johda suhteeeseentm ?

Linnanneito

  • Vieras
Asenne ja Aitous isolla Aalla. Valitettavan harvassa. Liian. Koskaan nähnyt moista.

Tämä varmastikin riippuu myös aika paljon subista. Jotkut menevät velliksi kenen tahansa "masterin" edessä, toiset taas sitten ovat sen verran vahvoja persoonaltaan, etteivät nitkahda millään, vaikka Maailman KuningasMasteri olisi vastassa.
Kemiatkin vaikuttavat aika paljon ja se, että kokeeko sub kanssapelurinsa tarpeeksi kunnioitettavaksi. Jos se hiljainen, sisäsyntyinen palo on olemassa, niin ei kai siihen vaikuta sitten enää pikkuoravaääni tms. "viat"?

Muistan erään orjaystäväni sanoneen kouluttaneensa itselleen Dommen. Näinkin päin näköjään voi tehdä  :)

Tähänkään ei taida olla sitä oikeata vastausta.

viana

  • Vieras
Entäpä the subtytöt, jotka koette vetäneenne lyhyen korren tyytyessänne siihen mitä on saatavilla, kun suosituimmat masterit ovat buukanneet kalenterinsa täyteen ja tilaa ei ole edes ryhmäsessioon. Miten psyykkaatte itsenne alistumaan henkilölle, joka ei ole ideaali? Miten pääsette yli siitä, kun käsky kuulostaa pyynnöltä taikka jankkaukselta sen sijaan, että pyyntö kuulostaisi käskyltä? Mitä teette, kun käskijä herättää tarpeen taputtaa tämän päälakea taikka rutistamaan mussukan rintojen väliin sen sijaan, että päästäisitte hänet paukuttamaan takapuoltanne kymmenilä piiskoillaan?

Mä en yksinkertaisesti lähde. Mä en tee mitään ihmisen kanssa, josta en ole aidosti innostunut, ja toivoisin, että sama pätisi toisinpäin. Se ei tarkoita, että toisen pitäisi olla jokin supertyyppi - mutta että on se jokin. Mutta tosiaan, jäisi väliin jos mastertyyppiä tekisi mieli päälaelle taputella. En mä koskaan niin puutteessa ole, ja musta on epäkunnioittavaa puuhailla ihmisten kanssa, jotka eivät aidosti innosta. (Toki tällä mentaliteetilla ollaan sitten välillä todella puutteessa :D)

Ja aiempia kompaten: auktoriteetti ei lähde ulkoänäöstä tai muista ulkoisista tekijöistä. Olin joskus vuosia sitten aivan hulluna käsittämättömän karisman ja auktoriteetin omaavaan mieheen, joka oli todella lyhyt, aika rimpula ja näytti sammakolta. Valitettavasti siihen olivat sitten hulluna kaikki muutkin mimmit, joten en koskaan saanut tietää, oliko se myös aidosti dominoiva :D Uskon, että oli.