Kirjoittaja Aihe: Tuntemattomien tunteminen  (Luettu 15979 kertaa)

KinkyMaster75

Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #15 : 09.12.2011, 13:00 »
Ihmiset elävät huhuista ja juoruista. Miksi muuten 7päivää lehteä edes painettaisiin? En tunne ns. virallisista kinkypiireistä juurikaan ihmisiä. En yleensäkään välitä tutustua vain tutustumisen takia jokaiseen ihmiseen. Toisaalta tällainen valheiden ja huhujen levittäminen ei liene tavatonta missään piireissä olivatpa ne piirit kinkyihmisiä tai mitä tahansa.

Edelleen työmotivaation puitteissa kannan tyhjänpäivästä korteani jokaiseen kekoon täälläkin ja voin kertoa että en tunne sinua enkä ole kuullut, nähnyt tai lukenut sinusta mitään (tätä kirjoitusta lukuunottamatta).

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #16 : 09.12.2011, 15:41 »
Ikävää tuollainen mitä Isabis on joutunut kokemaan.  :(
Pystyykö näille nauramaan kun niitä kuulee. Itse varmaan tietää parhaiten mitä on, myös ne negatiiviset puolet.

Mietinpä vain, että missä menee raja...onko asioita mitä melkeinpä täytyy kertoa eteenpäin ja toisista taas pitää olla hiljaa.
Jos kaappijuopoksi haukutaan, ei ole kiva mutta tuskin kiinnostaa ketään. Vakavammat jutut, kuten esim. joku voi tietää että joku tuntee suurta mielenkiintoa alaikäisiin.
Tai joku toinen D raiskaa sessioissa järjestään subinsa antamatta mahdollisuutta turvasanaan. Tai....tai...tai...

Onhan näitä missä joutuu tosiaan miettimään mitä tehdä vai tekeekö mitään.
Oikea vastaus ei aina ole se, että pidä huoli vain omista asioistasi.



Koo

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #17 : 09.12.2011, 15:50 »
Ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia - joka ryhmään mahtuu joka lajia olipa harrastuksen laji kinkyily,  koirankasvatus tai vaikkapa kansanopiston neulepiiri.

Ikävää että paskanpuhujia ja perättömien juorujen levittäjiä on - ja ikävää että aina joku joutuu kärsimään :(

En tunne aloittaja enkä itse asiassa ketään muutakaan täällä joten sen paremmin en ota kantaa.

submit

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #18 : 09.12.2011, 16:28 »
Juoruja ja mustamaalausta riittää, kinkyskenessä kuin muuallakin. Itse olen ottanut sen kannan, etten pahemmin reagoi mihinkään - jokainen kanssani tekemisissä oleva ottakoon itse selvää, minkälainen olen, samoin itse luotan vain omaan arviointiini uusin ihmisiin tutustuessa.

Ehkä on niin, että Isabiksen kohdalla on kyse yksittäisestä kiusantekijästä, eikä mistään isosta huhumyllystä - ainakaan itse en ole kuullut mitään juoruja, tosin en ole mukana pääkaupungin kinkyskenessä, enkä pahemmin muuallakaan.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #19 : 09.12.2011, 16:35 »
Jos se kiusaaja sanoo että asia "on kaikkien tiedossa", niin eihän se sitä välttämättä ole.

Olenko mä ainoa, joka haluaisi selkeän mustamaalaajan nimen julkiseksi, jotta voi sitten vastata näkemyksestään jos haluaa? Vai aiheuttaako tämä vain lisää kakkaa, ja rajanvetohan on aina vaikeata.

P.S. Miksen mä koskaan kuule juoruja? Muista tai itsestäni? Yhden olen kuullut mutta se oli ihan huono.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #20 : 09.12.2011, 17:23 »
En ole ollut tietoinen tästä Isabista koskevaa valheesta, mutta kuulin jokin aika sitten tätä aikalailla muistuttavan ja aivan yhtä tuulesta temmatun jutun eräästä toisesta naisesta.
Tässäkin jutussa oli kyse tapauksessa, jossa jokaiselle vähänkin kuvioista selvillä olevalle oli itsestään selvää, ettei juttu voi pitää paikkaansa, aivan kuten Isabiksella.

Kinky-maailmassa on liikkunut ja tulee aina liikkumaan paljon juoruja. Yleensä kyse on väärinkäsityksistä, jotka ovat alkaneet elää omaa elämäänsä tai liioittelusta.
Ehkä myös asioista, jotka voisivat pysyä salassa skenen sisälläkin, esim. että joku käyttää huumeita, mutta ei anna sen näkyä bileissä tai omaa sukupuolitaudin tai
ei kunnioita turvasanoja.

Nyt on siis kuitenkin kyse jutuista, jotka on todella helppo todistaa vääräksi. Vai onko valheen takana henkilö, joka ei tunne skeneä muuten kuin netin ja videoiden pohjalta ja luulee,
että juttu voisi mennä läpi?

Ihmetyttää, mitä tällä voi voittaa. Jotain perverssiä tyydytystä? Olisi kyllä hyvä tietää, kuka on ollut takana, mutta tietysti ongelmana on, että juttu on voinut kulkea monen välikäden
kautta.

Nick

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #21 : 09.12.2011, 17:33 »
Olet tiedostaen tai tiedostamatta antanut pakit jollekin yhteiskunnan toivolle. Voi myös olla että kyseinen toivo ei edes ole uskaltanut kysyä.   ;D

isabella

Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #22 : 09.12.2011, 18:57 »
Ihan perseestä että sinä (tai kukaan) olet joutunut tuollaisen paskanpuhumisen kohteeksi. Kannattaa jättää omaan arvoonsa, tuskin kukaan oikea ystävä tällaisia uskoo ja onko sillä niin väliä mitä vieraat ihmiset ajattelevat?

En tiedä mitä juttuja minusta liikkuu mutta itse olen sitä mieltä että ihan sama mitä puhutaan kunhan puhutaan ;D  Toivon vaan että joku kertoisi juorut minulle että saisin hyvät naurut!

tomi

Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #23 : 09.12.2011, 20:21 »
Ikävä juttu tosiaan vaan eiköhän fiksut ihmiset osaa muodostaa mielipiteensä ihan omien kokemustensa perusteella eikä huhujen.

subsheart

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #24 : 09.12.2011, 22:56 »
SnadistiSadisti: Aivan ihana kirjoitus Isabikselle! Me like :)

NormaJeane

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #25 : 09.12.2011, 23:19 »
Hmm.. Luinpa foorumia ehkä tokaa kertaa, kun tästä topicista puhuttiin chatissa... En lukenut kaikkia vastauksia, mutta halusin vain sanoa, ettei minun korviini ole mitään tuollaista kantautunut  :) Monista ihmisistä on ties mitä, mutta pyrin aina muodostamaan omat mielipiteeni ihmisistä, uskomatta mitään ihmehuhuja.. (Toisaalta en missään miiteissä/bileissä käy, ehkä minulle ei vain kerrota  :D..)
  Pitää vaan tälläisten juorujen jälkeen ehkä koettaa ajatella, että kuinka tärkeitä tuollaisia paskapuheita uskovien mielipiteet omassa elämässä yleensäkään ovat. Juoruja kai joka paikassa on, missä ihmiset "harrastavat" samoja asioita..
 Mikä kuva minulla on aloittajasta, niin uskomattoman vahvaluonteinen ja kova nainen. Nostan hattua! Anna kateellisten panetella.. Vaikka ottaahan siinä jollain lailla ehkä jokainen jollain lailla itseensä :(

I-me

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #26 : 09.12.2011, 23:29 »
Tähän täytyy vain ykskantaan todeta: Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita!
Eli jollekulle juorukellolle on ollut liian kova pala nähdä että Isabis elämäsi on mallillaan ja olet löytänyt elämääsi etsimäsi.. Jollakin asiat eivät ole niin hyvin ja hän purkaa pahaa oloaan sitten näin.. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Tsemppiä!

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #27 : 10.12.2011, 04:54 »
Tähän täytyy vain ykskantaan todeta: Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita!
Eli jollekulle juorukellolle on ollut liian kova pala nähdä että Isabis elämäsi on mallillaan ja olet löytänyt elämääsi etsimäsi.. Jollakin asiat eivät ole niin hyvin ja hän purkaa pahaa oloaan sitten näin.. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Tsemppiä!
Todellakin kateudesta kyse. Miehet eivät olisi levittäneet tuollaista valhetta pakkien jälkeen, koska tietäisivät, että tuon tyyliset jutut eivät vaikuta pahemmin muiden miesten erektion kovuuteen negatiivisesti. Joku pysyvästä parisuhteesta unelmoiva nainen taas saattaisi elää sellaisessa harhaluulossa.

edit: Olin väärässä? Poikkeuksellista....
« Viimeksi muokattu: 10.12.2011, 11:58 kirjoittanut Leccare »

mastervsop

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #28 : 10.12.2011, 08:37 »
Hmm.. Luinpa foorumia ehkä tokaa kertaa, kun tästä topicista puhuttiin chatissa... En lukenut kaikkia vastauksia, mutta halusin vain sanoa, ettei minun korviini ole mitään tuollaista kantautunut  :) Monista ihmisistä on ties mitä, mutta pyrin aina muodostamaan omat mielipiteeni ihmisistä, uskomatta mitään ihmehuhuja.. (Toisaalta en missään miiteissä/bileissä käy, ehkä minulle ei vain kerrota  :D..)
  Pitää vaan tälläisten juorujen jälkeen ehkä koettaa ajatella, että kuinka tärkeitä tuollaisia paskapuheita uskovien mielipiteet omassa elämässä yleensäkään ovat. Juoruja kai joka paikassa on, missä ihmiset "harrastavat" samoja asioita..
 Mikä kuva minulla on aloittajasta, niin uskomattoman vahvaluonteinen ja kova nainen. Nostan hattua! Anna kateellisten panetella.. Vaikka ottaahan siinä jollain lailla ehkä jokainen jollain lailla itseensä :(

Taasen mulle jää kuva draamaqueenistä.
Kova nainen ei välittäisi jutuista mitä on saanut tietoonsa eikä hyperventiloisi aiheesta ja sen sivusta.

Myönnän että itse olen se joka Isalle nämä huhut kerroin mutta se mitä on postattu on räikeästi paisuteltu ja lisätty omia siitä mitä ja miten kerroin.
Missä asiayhteydessä nämä asiat tuli julki niin kyse ei ollut pillun saamisesta tai saamattomuudesta, miksi vonkaisiin jonkun toisen isännän omaa.. ne jotka tietää ja tuntee minut tietää myös syyt tämän periaatteen takana.
Ja se perisuomalainen kateus johon Aina vedotaan, vaihtaisko joku jo levyä ja miettisi aidosti.

* Kolikolla on aina kaksi puolta.

Tämä koko spektaakkeli lähti siitä että Isa kertoi minulle että haluisi nähdä millainen ihminen on siellä kaikkien varoituspuheiden takana johon vastasin että on hänestäkin minua varoitettu. En lähde tässä sen enempää ruotimaan mistä minua varoitettiin.
Ei tässä voi kun alkuperäinen postaaja katsoa peiliin ja miettiä mistä huhut lähti liikkeelle.
Ne hän kyllä tietää itse ja on kerrottukin muistin virkistämiseksi.

MasterVSOP.




Isabis

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #29 : 10.12.2011, 11:04 »
Jepjep. MasterVSOP tietää kyllä tarkkaan mitä todellisuudessa tapahtui, enkä minäkään halua alkaa sitä yleisesti ruotimaan.

Kirjoitukseni tarkoituksena ei ollut säälinkerjuu vaan koska näitä erilaisia juttuja on levitelty aikaisemminkin, jäin pohtimaan, miksi me teemme sitä?

Onko piirit todella niin pienet, että kun joku jossain nähdään, niin välittömästi alkaa spekulaatio miksi/missä/kenen kanssa? Itselleni on käynyt mm. niin, että kun olen tarjonnut kyydin miitistä kotiin ystävälle, on tämän tyttöystävälle välittömästi tiedotettu, että nyt sinua petetään. Tällainen huhu on toki helppo korjata alkuunsa.

Mutta juorut, joissa ei ole mitään todellisuusperää? Miten kukaan pystyy sellaisia vastaan suojautumaan. Minulla on joskus tapana provota foorumilla, kun jokin asia laukaisee pienen pirun takaraivossani. Varmasti olen sanonut paljon asioita, joita voisi käyttää minua vastaan. Ja niin on moni muukin. Kenelle tulee mieleenkään lähteä repostelemaan toisten läpänheitolla ja kerto näitä asioita sitten totuutena eteenpän?


Jos minulla on Lada ja kaverilla Bemari, ei auta vaikka kävisin hakkaamassa pesismailalla siitä ikkunat sisään. Kaveri olisi surullinen ja hänelle tulisi paljon harmia. Mutta minun autoni on silti edelleen Lada.