Kirjoittaja Aihe: Lautapelejä Helsingissä  (Luettu 18214 kertaa)

kohtaaminen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 50
  • Kohtaamisesta yhteyteen
  • Galleria
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #15 : 09.03.2018, 21:11 »
Mukavalta kuulostaa, jos pääsee liittymään Helsingissä järjestettävään peli-iltaan parittomien viikkojen pe/la osalta. Kokeneemmilla varmaan paremmin ideoita tilojen puolesta? Muutkaan ajankohdat pk-seudulla eivät ihan mahdottomilta kuulosta  :)


Miten olisi tiistai 13.3 tai torstai 15.3?
Paikkana Kaisla Helsingin Kaisaniemessä ja vaikka klo 18.00.
Torstaina seiskan maissa voisin tulla pelaamaan. Muita go:sta kiinnostuneita?

Kävin pari-kolme viikkoa sitten Kampin pelimyymälässä kyselemässä Go:ta ja se oli loppu. Kuulemma tulee lisää. En tosin osaa sitä vielä, mutta Go kyllä kiinnostaa kovastikin. Ja jostainhan se Tesujin harjoittelu on aloitettava Toki ymmärrän, ettei minusta ole peliseuraa osaavalle Gon pelaajalle. Summa summaarum, torstai 15.3.2018 Kaisla Helsingin Kaisaniemessä ja paikalle ehtisin noin 18.30 tienoilla. Lyhyestä virsi kaunis: Osallistun.


Dolores

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #16 : 09.03.2018, 21:38 »
Minulle käy näillä näkymin kumpikin päivä, tosin kalenterini on hyvin muuttuvaa sorttia, joten varmaksi en voi sanoa. Go:ta en ole koskaan pelannut, mutta mielelläni opettelen uusia pelejä.

Muddys

Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #17 : 09.03.2018, 23:24 »
Tällä hetkellä kumpikin päivä sopii, eli tod näk paikalla.

Mä ehkä itse suosisin jotain go:ta isomman porukan kelpuuttavaa peliä, mutta mikäli joku pari haluaa sitä pelata niin mikäs siinä. Sinällään se on pitänyt opetella kanssa joskus, mutta toistaiseksi sitä päivää odotellessa.

E.L. James

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #18 : 10.03.2018, 20:02 »
Lautapelejä Helsingissä to 15.3 klo 18 ja paikkana Oluthuone Kaisla (Vilhonkatu 4)

Otetaan torstai 15.3. Itse voin olla paikalla klo 18 lähtien. Ja paikka siis Kaisla.
Ja tämä tulee tosiaan nyt aika nopsasti, mutta jos jatketaan niin otetaan pidempi varoitusaika.

Voin ottaa mukaan ainakin Ticket to Riden/Menolipun. Ehkä ei kannata heti mitään kovin hardcorea.

submit

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #19 : 10.03.2018, 20:10 »
Jos joku kerta saadaan peliporukka sunnuntaille, voisin yrittää mukaan. Mitähän pelejä sieltä sunnuntain miittipaikasta Hemingways’sta löytyy? Itsellä himassa enää Blokus ja Trivial Pursuit Party.

Snooch86

Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #20 : 11.03.2018, 18:27 »
Voisin pyrkiä Torstaina paikanpäälle. Oma pelimaku on tosi siellä aika hc-lautapelien puolella, joten toivottavasti sen puolen harrastajiakin löytyy.

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #21 : 11.03.2018, 19:33 »
Yritän ehtiä/jaksaa mukaan.

kohtaaminen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 50
  • Kohtaamisesta yhteyteen
  • Galleria
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #22 : 12.03.2018, 19:27 »
Summa summaarum, torstai 15.3.2018 Kaisla Helsingin Kaisaniemessä ja paikalle ehtisin noin 18.30 tienoilla. Lyhyestä virsi kaunis: Osallistun.

Sorry, aivan pakko peruuttaa omalta osaltani. Tuli ylitsepääsemätön este tuolle illalle (jälkikasvua). Toisaalta eihän tuo peli-ilta millään tapaa ollut minusta riippuvainen eli edelleenkin mielelläni jatkossa osallistun ajankohdan sopiessa

Tuli

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #23 : 12.03.2018, 19:59 »
Mä saatan päästä paikalle.

Blondie77

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 887
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #24 : 12.03.2018, 20:08 »
Jees.. mä voisin myös tulla paikalle  :)..  onko peli lyöty jo lukkoon?

E.L. James

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #25 : 12.03.2018, 21:13 »
Jees.. mä voisin myös tulla paikalle  :)..  onko peli lyöty jo lukkoon?

Ei ole vielä. Itse voin muutaman pelin ottaa mukaan ja tuokaa toki omia pelejä mahdollisuuksien mukaan.

Dolores

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #26 : 12.03.2018, 23:26 »
Olen tulossa. Kannatan Menolippua, joka sopivan helppo ensimmäiselle kerralle.

South

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 69
  • Vain kokeilemalla voi tietää
  • Galleria
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #27 : 13.03.2018, 14:42 »
Lautapelejä ois kiva päästä pelaamaan myös pervoporukassa, matkaa vaan on ja arki :(

lamie

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #28 : 13.03.2018, 16:43 »
Minä en nyt pääse mukaan koska on arki ja se koira ei taida olla Kaislaan tervetullut  :) Mutta mielelläni yritän tulla jos uudelleen järjestetään ja eteenkin jos on viikonloppu niin on helpompi vapautua.

E.L. James

  • Vieras
Vs: Lautapelejä Helsingissä
« Vastaus #29 : 14.03.2018, 00:02 »
Minä en nyt pääse mukaan koska on arki ja se koira ei taida olla Kaislaan tervetullut  :) Mutta mielelläni yritän tulla jos uudelleen järjestetään ja eteenkin jos on viikonloppu niin on helpompi vapautua.

Jos jatkoa tulee niin voisi tosiaan kokeilla viikonloppua ja pidempää varoitusaikaa. Sörkän Ruusuun olisi myös karvaiset, nelijalkaiset ystävät tervetulleita.

Voisin pyrkiä Torstaina paikanpäälle. Oma pelimaku on tosi siellä aika hc-lautapelien puolella, joten toivottavasti sen puolen harrastajiakin löytyy.

Itse siis pelaan paljon myös raskaampia pelejä, mutta ehkä näin ekalla kerralla ei vielä hardcorea  :)