Kirjoittaja Aihe: Turhauduinpa bdsm:ään ennen kuin pääsin edes kunnolla vauhtiin  (Luettu 26638 kertaa)

Horny Henry

  • Vieras
50 shades on paskaa ja tarjoaa ihan törkeän huonon kuvan BDSM:stä. Sen olen itse kokenut että taitaa olla parasta pikkuhiljaa hivuttautua tähän maailmaan subin ehdoilla mutta taas dommena tämä voi olla myös tosi turhauttavaa kun jo heti alussa laitetaan stoppia, itselle esim nämä asut on erittäin tärkeitä niin niiden suhteen kun pitää jo neuvotella niin menee halut nopeasti. Ja ihan suoraan sanottuna on kyllä ollut todella huonoja kokemuksia naisten kanssa juttelusta kun tuntuu että mistään oikeasta asiasta ei voi jutella vaan pitää jutella jotain niitä näitä joka ei minua sitten kiinnosta kun olen valmis syväsukeltamaan koska tarvitsen itselleni sen lähes elämän paloa vastaavan tunteen et joku tyyppi alkaa sitten kiinnostaa luissa ja ytimissä eikä vain tätä turhanpäiväiseltä tuntuvaa "no katsotaan nyt". Toi vanilja seksikin tuntuu monesti että olen vain liha dildona naiselle, kuin joku vitun aivoton golem. Todella vituttavaa.

Pip

50 shades on paskaa ja tarjoaa ihan törkeän huonon kuvan BDSM:stä. Sen olen itse kokenut että taitaa olla parasta pikkuhiljaa hivuttautua tähän maailmaan subin ehdoilla mutta taas dommena tämä voi olla myös tosi turhauttavaa kun jo heti alussa laitetaan stoppia, itselle esim nämä asut on erittäin tärkeitä niin niiden suhteen kun pitää jo neuvotella niin menee halut nopeasti. Ja ihan suoraan sanottuna on kyllä ollut todella huonoja kokemuksia naisten kanssa juttelusta kun tuntuu että mistään oikeasta asiasta ei voi jutella vaan pitää jutella jotain niitä näitä joka ei minua sitten kiinnosta kun olen valmis syväsukeltamaan koska tarvitsen itselleni sen lähes elämän paloa vastaavan tunteen et joku tyyppi alkaa sitten kiinnostaa luissa ja ytimissä eikä vain tätä turhanpäiväiseltä tuntuvaa "no katsotaan nyt". Toi vanilja seksikin tuntuu monesti että olen vain liha dildona naiselle, kuin joku vitun aivoton golem. Todella vituttavaa.
Tämähän oli oikei positiivinen kirjoitus. Hyvää onnea seuranhakuun.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
50 shades on paskaa ja tarjoaa ihan törkeän huonon kuvan BDSM:stä. Sen olen itse kokenut että taitaa olla parasta pikkuhiljaa hivuttautua tähän maailmaan subin ehdoilla mutta taas dommena tämä voi olla myös tosi turhauttavaa kun jo heti alussa laitetaan stoppia, itselle esim nämä asut on erittäin tärkeitä niin niiden suhteen kun pitää jo neuvotella niin menee halut nopeasti. Ja ihan suoraan sanottuna on kyllä ollut todella huonoja kokemuksia naisten kanssa juttelusta kun tuntuu että mistään oikeasta asiasta ei voi jutella vaan pitää jutella jotain niitä näitä joka ei minua sitten kiinnosta kun olen valmis syväsukeltamaan koska tarvitsen itselleni sen lähes elämän paloa vastaavan tunteen et joku tyyppi alkaa sitten kiinnostaa luissa ja ytimissä eikä vain tätä turhanpäiväiseltä tuntuvaa "no katsotaan nyt". Toi vanilja seksikin tuntuu monesti että olen vain liha dildona naiselle, kuin joku vitun aivoton golem. Todella vituttavaa.


Kyllä täältä löytyy ihan oikeitakin alistuvia, mutta sellaisen löytäminen ottaa aikansa, se ei tapahdu hetkessä.

Kiukuttelemalla ei pääse mihinkään, ne jotka on oikeasti alistuvia valitsee kovasti tarkasti kelle alistuvat.

Ymmärrän kuitenkin turhautumisesi, ei kuitenkaan kannata tuhlata aikaansa niihin joilla ei ole annettavana mitä tarvitset, jatka etsimistä ja jätä suosiolla nuo leikkejä etsivät muille.

IKRM

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Nyt ajattelen että subejaan jälkihoitona halailevat ja hyväksi tytökseen kehuvat domit ovat paskahousuja jotka kaipaavat subikseen oikealla tavalla traumatisoituneita naisia joihin saavat sitten itsekkäästi toteuttaa likaisia halujaan ja kaikkea sitä turhautumista jota eivät ole pelkuruuttaan uskaltaneet oikeassa tilanteessa asianomaisille osoittaa. Puhuvat omista demoneistaan joita syleillessään tuntevat olevansa täysin omia itsejään. Mikä minulle tarkoittaa sitä että ovat nimenneet omat traumansa miehekkään rajusti demoneiksi, jolloin traumoja ei tietenkään tarvitse työstää vaan niitä kaadetaan ylpeyttä tuntien vastaanottavaisen naisen niskaan. Ja kun käytetään sanaa "consensual", niin silloin kaikki on tietenkin ok. Jos joku suostuu ottamaan turpaansa niin silloin on täysin ok antaa sille myös turpaan, varsinkin kun itsellä niin vietävästi haluttaa tempaista.

Tää on foorumin paras kirjoitus.

Adrenalynnie

  • Vieras

samaso

  • Vieras
Toi vanilja seksikin tuntuu monesti että olen vain liha dildona naiselle, kuin joku vitun aivoton golem. Todella vituttavaa.


Vaniljat tuntuu olevan ihan viimesen päälle käyttäjiä ja raiskaajia. Mutta ne raiskaa sekä mielen, että kehon samalla kertaa :D

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Tää on foorumin paras kirjoitus.
Tää ei :D

Doh? Eihän se voisikaan olla, kun se paras on tuo mitä lainasin.

Adrenalynnie

  • Vieras
Tää on foorumin paras kirjoitus.
Tää ei :D

Doh? Eihän se voisikaan olla, kun se paras on tuo mitä lainasin.
Niin, mielipiteeni koski mielipidettäsi ;)

Vaikka turhahan niistä kenenkään on reklamoida, sillä jokaisella on omansa, eikä vääriä mielipiteitä kai voi olla :)

PS. Kunhan trollailen. Oikeasti pitäisi olla jo pesemässä koiraa ja auttamassa kamua pakkaamisessa...

Feird

  • Vieras
Kuka tän uliuli-ketjun meni taas nostamaan... 

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Tätä lukiessa menikin popkornia pari pussia  ;D
Mutta itse toivoisin että jos tämä foorumi saataisiin pidettyä vähän asiallisempana, sellaisen Ylilauta perseilyn sijasta.

vila

  • Vieras
Ylläpito vois kyllä sulkee nää uliuliulit niin nää moraalimarjatat vois perustaa ihan oman ketjun.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Tähän ei oikeastaan voi muuta sanoa, että on olemassa BDSM väline urheilu ja sitten on olemassa se BDSM:n henkinen puoli, johon voi liittyä myös välineitä.

Eli voin voin ihan neuvvon antaa miten nämä Dominoivat erotetaan toisistaan, eli toiset tarjoavat ja tarvitsevat välineillä kohdetta, kun toisen puolen porukka sitten katsoo mitä voi toisen kanssa tehdä yhdessä. Suhde näiden välillä on materiaali puoli 99,9 ja henkisen puolen tajuavat on jäävä osa 😊

heinrich

  • Vieras
Kannattaako teidän kaikkien lukea näitä "uliuliuli-ketjuja" jos niistä tulee paha mieli?

Älkää klikatko niitä ja antakaa kiinnostuneiden keskustella niissä.
Ja kaikilla on kivempaa  :)

Pip

Tähän ei oikeastaan voi muuta sanoa, että on olemassa BDSM väline urheilu ja sitten on olemassa se BDSM:n henkinen puoli, johon voi liittyä myös välineitä.

Eli voin voin ihan neuvvon antaa miten nämä Dominoivat erotetaan toisistaan, eli toiset tarjoavat ja tarvitsevat välineillä kohdetta, kun toisen puolen porukka sitten katsoo mitä voi toisen kanssa tehdä yhdessä. Suhde näiden välillä on materiaali puoli 99,9 ja henkisen puolen tajuavat on jäävä osa 😊
Hidas reaktio ja suhtautuminen kanssakinkyihin paljastaa kommentoijan "statuksen". "Vain minä teen asiat oikealla tavalla ja kukaan muu ei osaa".

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Tähän ei oikeastaan voi muuta sanoa, että on olemassa BDSM väline urheilu ja sitten on olemassa se BDSM:n henkinen puoli, johon voi liittyä myös välineitä.

Eli voin voin ihan neuvvon antaa miten nämä Dominoivat erotetaan toisistaan, eli toiset tarjoavat ja tarvitsevat välineillä kohdetta, kun toisen puolen porukka sitten katsoo mitä voi toisen kanssa tehdä yhdessä. Suhde näiden välillä on materiaali puoli 99,9 ja henkisen puolen tajuavat on jäävä osa 😊
Hidas reaktio ja suhtautuminen kanssakinkyihin paljastaa kommentoijan "statuksen". "Vain minä teen asiat oikealla tavalla ja kukaan muu ei osaa".
No, jokaisella taitaa olla ihan oma tapa asioita tehdä, jotka kaikki on ihan hyviä, eikä siinäkään mitään pahaa ole jos on materiaaliin kiinnostunut, sillä jokaiselle jotakin, jossa pääasia on siinä että nauttii mitä tekee😊