Kirjoittaja Aihe: Isän kädestä  (Luettu 15816 kertaa)

raafael-k

  • Vieras
Vs: Isän kädestä
« Vastaus #15 : 11.11.2019, 00:31 »
Juuri sain loppuun. Aihe oli kiinnostava mutta kerrontatapa oli vähän väsyttävä. Odotin enemmän.

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Isän kädestä
« Vastaus #16 : 11.11.2019, 08:58 »
Samaa mieltä kerrontatavasta, oli varsin raskaslukuinen.

miriam87

  • Vieras
Vs: Isän kädestä
« Vastaus #17 : 07.06.2020, 16:04 »
Minuun tämä osui ja upposi - tällainen nuori, keskeneräinen ja huolenpitoa haluava mutta älykäs nainen. Kielen käyttö upposi hyvin ja luin kirjan parilla istumalla tässä viikonlopun aikana bookbeatistä. Paljon oli rivien välissä, joten luulen että luen joskus uudelleenkin. Minun oli helppo samaistua molempiin osapuoliin, loukkaantumiseen vasemman käden huomiosta ja samalla siitä miten toisesta huolta pitämiseen väsyy kun toinen tarvitsee enemmän kuin mitä itsellä on antaa.

Pioni

Vs: Isän kädestä
« Vastaus #18 : 07.06.2020, 17:58 »
Tykkäsin kovin kirjasta, joskin luin jotkut luvut harppomalla  :)

Headmaster_

  • Vieras
Vs: Isän kädestä
« Vastaus #19 : 07.06.2020, 18:41 »
Kannatti siis lukea etenkin jos ei koskaan ole saanut isän kädestä.  ;)

merikeiju

  • Vieras
Vs: Isän kädestä
« Vastaus #20 : 18.11.2021, 02:49 »
Just luin loppuun. Tulin oikeestaan etsimään uusia lukuehdotuksia täältä ja sit törmäsin tähän keskusteluun.
Tykkäsin paljon tosta kirjasta. Käyn tällä hetkellä tosi paljon läpi noita samoja fiiliksiä mitä päähenkilö kirjan loppupuoliskolla. Sain paljon rohkasuu tästä ja uskallan nyt paremmin lähtee miettimään mitä oikeesti haluan. Monet sanoi että on vaikealukunen ja niin oli hiukan munki mielestä. Ja mulle noi hassut sanavalinnat ja hiukan kiemuraiset lauseet oli ihan piristäviä. Kirja herätti tosi paljon ajatuksia ja tunteita. Ihan mahtavaa että löysin tän kirjan.

Kuriainen

Vs: Isän kädestä
« Vastaus #21 : 03.12.2022, 16:06 »
Hei, tämä kirja on Kevytkenkäisen lukupiirin kuukauden kirja. Tykkäsin kovasti, vaikka oli myös paljon huonoja puolia.

Ks. https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=35270.0

Revontuli~

Vs: Isän kädestä
« Vastaus #22 : 03.12.2022, 20:40 »
Pistetäämpäs jonoon odottamaan. Olen kiinnostunut tuotteesta..

Kissanminttu

Vs: Isän kädestä
« Vastaus #23 : 03.12.2022, 23:24 »
Lueskelin joskus enkä tykännyt ollenkaan. Jotenkin ahdistava, sekava ja dramaattinen kirjoitustyyli. Ois kiva jos joskus ois kirja missä kinkyys kuvattaisiin positiivisessa valossa

douchmond

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 70
  • Galleria
Vs: Isän kädestä
« Vastaus #24 : 05.12.2022, 13:07 »
Luin joskus kesällä. Mieleen jäi taitava ja omintakeinen kielenkäyttö. Tarinana ei ollut kovin ihmeellinen ja olisin odottanut siltä osin enemmän.