Kirjoittaja Aihe: Ovatko kaikki "tavis"-naiset aitoja tai luontaisia sadisteja?  (Luettu 15061 kertaa)

Kinkykundi

Näin se on! Pillu on valuuttaa ja ei se mikään salaisuus ole, että siitä ollaan valmiita jopa maksamaan. Joten voiko joku mukamas oikeasti väittää silmät kirkkaina, että on olemassa naisia, jotka ilomielin ja ilman mitään vastinetta antavat persettä parisuhteessa? Silloin he eivät olisi edes huorien kanssa samalla tasolla. Siinä on aina jotain takana, Aina!... Se ero on vain siinä miehen ja naisen välillä, että mies kykenee näkemään asiat vain niin pitkälle, että "pillua = hyvä", kun taas nainen näkee asian niin, että "jos nyt annan pillua = saan 2½v päästä tämän hyväksikäytettävän, täysin vaistojensa varassa elävän olennon hankkimaan itselleni uuden auton".

Antavat persettä kun haluavat kullia.

aikuisenahyväksikäytetty

  • Vieras
Lainaus
Suosittelen, että itse tarjoat todisteita naisten oletetusta miehistä poikkeavasta "ovat luonnostaan aika kovia kontrolloimaan ja valvomaan asioiden toteutumista sekä omia etujaan ja päättämään yhteisistä asioista sekä samaan aikaan rajoittamaan miehen elämää vähän niin kuin joka tavalla" -käytöksestä, ja määrittelet, mitä tarkoitat sadismilla. Muussa tapauksessa keskustelu osaltani on ohi - eikä se muuten ole sadismia tai yritys eristää ketään oikeuksista, joita heillä olisi, vaikka kurjalta tuntuisikin.

Käytän todisteena kirjoitustasi.

aikuisenahyväksikäytetty

  • Vieras
Lainaus
Voin väittää ja väitänkin! ja molemmat silmät kirkaana  :)

Luultavasti siksi, koska olet niin traumatisoitunut...

latexbun

  • Vieras
Naisvihamielinen asenne ja katkeruus yhdistettynä ennakkoasenteisiin ei auta löytämään seuraa. Harmittava kierre, joka ruokkii itseään. Surullista luettavaa lähes koko ketju. :(

aikuisenahyväksikäytetty

  • Vieras
Lainaus
Antavat persettä kun haluavat kullia.

Jos nainen on täysin vapaa ko. kullia kohtaan kaikista velvoitteista yms. niin kyllä kait nainen voi niinkin tehdä, mutta silloinkin ajattelee vain itseään eli hyväksikäyttöähän tuo on aivan täysin... Ei ole panomiehiä, on vain esineellistettyjä, hyväksikäytettyjä pikkupoikia...

aikuisenahyväksikäytetty

  • Vieras
Lainaus
Naisvihamielinen asenne ja katkeruus yhdistettynä ennakkoasenteisiin ei auta löytämään seuraa. Harmittava kierre, joka ruokkii itseään. Surullista luettavaa lähes koko ketju. :(

Itse asiassa sinä sanoit tuon, en minä, joten oletko itse katkera? Aloitushan ei ollut mikään maailman positiivisin, mutta sellaiseksihan se oli tarkoitettukin, se ei ole minun vastuullani miksi asia jää. Miksi kaiken pohdinnan pitäisi olla vain positiivista?

Kinkykundi

Lainaus
Antavat persettä kun haluavat kullia.

Jos nainen on täysin vapaa ko. kullia kohtaan kaikista velvoitteista yms. niin kyllä kait nainen voi niinkin tehdä, mutta silloinkin ajattelee vain itseään eli hyväksikäyttöähän tuo on aivan täysin... Ei ole panomiehiä, on vain esineellistettyjä, hyväksikäytettyjä pikkupoikia...

Niin, pitemmissä suhteissa se ei yleensä ole nainen kuka pihtaa.

scar

  • Vieras


Sanoinko mä, että miettiminen olisi pahasta? Kannataisi lukea virke loppuun. Vaikka sekin taitaa olla keskustelufoorumeilla yleistä, että irrotetaan lause tai sana asiayhteydestä ja ruoditaan sit sitä.

Mikäli luet siihen pisteeseen asti, voisit ehkä huomata, että kritisoin stereotyyppisiä yleistyksiä ajattelemisen vaikeuden sijaan :-*

Tuo mun edellinen oli yleisluontoista mietintää ja olisin voinut jättää lainaamatta osaa tekstistäsi. Nyt opin taas uutta,ettei mene lainailemaan tekstejä,koska yleisluontoisuus eikä kukaan yksittäinen nimimerkki.
😊

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Joskus on onnellinen siitä ettei tunnu elävän edes samassa maailmassa joidenkin kanssa. Ei kenenkään värkit oo mitään valuuttaa saadakseen jotain muuta. Seksiä harrastetaan koska sitä ja sitä toista osapuolta halutaan ja se on kivaa.

Siinä kohtaa kun haluaa pihdata vittuillakseen toiselle (wtf koko konsepti) niin suhde lienee ollut sillä tasolla ettei sitä toista halua muutenkaan kiitettävän kauan. 

Ylipäätänsä ärsyttää ketjun aloittajan yleistykset ja omituiset oletukset ja kummallinen lainaustapa.

lamie

  • Vieras
Joskus on onnellinen siitä ettei tunnu elävän edes samassa maailmassa joidenkin kanssa. Ei kenenkään värkit oo mitään valuuttaa saadakseen jotain muuta. Seksiä harrastetaan koska sitä ja sitä toista osapuolta halutaan ja se on kivaa.

Siinä kohtaa kun haluaa pihdata vittuillakseen toiselle (wtf koko konsepti) niin suhde lienee ollut sillä tasolla ettei sitä toista halua muutenkaan kiitettävän kauan. 

Ylipäätänsä ärsyttää ketjun aloittajan yleistykset ja omituiset oletukset ja kummallinen lainaustapa.
+1

aikuisenahyväksikäytetty

  • Vieras
Lainaus
Joskus on onnellinen siitä ettei tunnu elävän edes samassa maailmassa joidenkin kanssa. Ei kenenkään värkit oo mitään valuuttaa saadakseen jotain muuta. Seksiä harrastetaan koska sitä ja sitä toista osapuolta halutaan ja se on kivaa.

Siinä kohtaa kun haluaa pihdata vittuillakseen toiselle (wtf koko konsepti) niin suhde lienee ollut sillä tasolla ettei sitä toista halua muutenkaan kiitettävän kauan. 

Ylipäätänsä ärsyttää ketjun aloittajan yleistykset ja omituiset oletukset ja kummallinen lainaustapa.

Jälleen todiste naislajin sadistisesta tavasta hallita ja nyt tämän keskustelun tiimoilla, ei edes haluta ymmärtää aloittajaa millään tasolla vaan lytätään joka käänteessä... :(

Ja se, että naisten värkit ovat valuuttaa, niin se on ihan kiistaton fakta, mistä ei tarvitse väitellä tai edes keskustella.

Ihmisiä ärsyttää se mikä ihmisiä ärsyttää, minkä sille voi?

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Se että kaikki eivät ymmärrä ja ovat jyrkähköstikin eri mieltä ei tässäkään nyt ole minusta mikään yllätys.

vila

  • Vieras
Kaikki "tavisnaiset" eivät ole aitoja ja luontaisia sadisteja tai Dommeja. Mutta suurimmassa osassa vaniljaparisuhteissa nainen vaikuttaa tekevän isot päätökset tai päättävän miten päätetään - syistä en tiedä.

TragedyForYou

  • Vieras
I rest my case. Aloittaja on suurella tod.näköisyydellä provo ja trolli.
Ts. Rajut yleistykset, ei vastaa kysymyksiin, vaatii muilta perusteluja muttei itse perustele mitään. Trololoo.

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Lainaus
Joskus on onnellinen siitä ettei tunnu elävän edes samassa maailmassa joidenkin kanssa. Ei kenenkään värkit oo mitään valuuttaa saadakseen jotain muuta. Seksiä harrastetaan koska sitä ja sitä toista osapuolta halutaan ja se on kivaa.

Siinä kohtaa kun haluaa pihdata vittuillakseen toiselle (wtf koko konsepti) niin suhde lienee ollut sillä tasolla ettei sitä toista halua muutenkaan kiitettävän kauan. 

Ylipäätänsä ärsyttää ketjun aloittajan yleistykset ja omituiset oletukset ja kummallinen lainaustapa.

Jälleen todiste naislajin sadistisesta tavasta hallita ja nyt tämän keskustelun tiimoilla, ei edes haluta ymmärtää aloittajaa millään tasolla vaan lytätään joka käänteessä... :(

Ja se, että naisten värkit ovat valuuttaa, niin se on ihan kiistaton fakta, mistä ei tarvitse väitellä tai edes keskustella.

Ihmisiä ärsyttää se mikä ihmisiä ärsyttää, minkä sille voi?

No ei oo käypää valuuttaa ainakaan mulle, ihan muista jutuista siinä asiassa on kyse. Terveisin: lesbo (jonka mielestä miesten hallitseminen yhtään millään tavalla on totaalisen evvk)

Lainaukset olis oikeesti informatiivisempia ja helpommin seurattavia jossei niistä poistettais kirjoittajaa.

Ja mun "sadismi" (lainausmerkeissä, ei musta sais ees tekemällä kovin hääppöistä sadistia) ei btw ilmene noin vaan sinä nautintona, riemuna ja vallantunteena minkä saan toisen reaktioista jos aiheutan sille kipua. Niih.