Kirjoittaja Aihe: DIY (Tee-se-itse Lelut)  (Luettu 17989 kertaa)

BejaBe

  • Vieras
DIY (Tee-se-itse Lelut)
« : 14.10.2018, 19:06 »

 
Monikohan väsää omia lelujaan täällä...?

Itselläni ei kokemusta ole juurikaan mutta tälläiset "spreader barit" tuli väsättyä yhtenä kauniina kesäpäivänä.

Tarvikkeet
- pari luudan vartta
- mustaa maalia
- pora
- saha
- hiomapaperia
- palomiehen hakoja
- muttereita
- silmukkaruuveja

Aikaa kului noin päivä (lähinnä odotellessa maalin kuivamista)
Hintaa kertyi varmaan noin 20-30€ verran näille.


Saint

Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #1 : 14.10.2018, 19:48 »
Hyvin samantyyliset spreader barit väsäsin tässä vähän aikaa sitten. Bilteman vene- ja puutarhaosasto taisi kuitata ostoksistani alle 7 euroa  ;D

Vielä kun sais jostain Hiltin lainaksi ja parit koukut asuntoon.

TheParoni

Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #2 : 14.10.2018, 19:51 »
Juu monenlaista on tullut tehtyä, mm. erilaisia spankereitä puusta, humblereita ja piiskauspukkeja.

Retsam

  • Vieras
Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #3 : 15.10.2018, 13:14 »
  Puu,metalli yms. materiaalit-tarpeeseenhan tekaisee vaikka mitä. Toki kun  nykyisin alan kaupoista saa kyllä kaikenlaista,aina ei jaksa mutta sille oikealle teen mielelläni vaikka mitä,arvostuksen osoitukseksi.
On toki menyt hetki siittä kun viimeksi tein  mittojen mukaan tyköistuvan kahlesetin, mutta ei se taito ole ruostunut ja kenties lähiaikoina syntynee uusi setti >:D

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #4 : 15.10.2018, 21:50 »
Vähemmän mitään ostettuja leluja on, joko itse tehtyjä tai improvisoituja.

kuuliainen

  • Vieras
Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #5 : 15.10.2018, 22:08 »
Teleskooppinen alumiinivartinen venehaka on kätevä aihio säädettävälle levitintangolle. Biltema, Motonet, jne maksaa noin 15€. Katkaisu sopivaan mittaan ja silmukkaruuvit päihin.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #6 : 15.10.2018, 23:11 »
Ite tein nahkatyökurssilla kaks floggeria. Galleriassa on kuvat.

BejaBe

  • Vieras
Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #7 : 25.10.2020, 13:58 »
Tulipas tuossa hankittua Ikeasta BEKVÄM porrasjakkara ja FINNVARD pukkijakkara, tarkoituksena olis tehdä jotain tämmöisiä.


#asmokki

Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #8 : 01.11.2020, 23:01 »
itsehän olen tehnyt erinäisiä piiskoja, materiaaleina ovat mm. bambu, vaijeri, kuminen kaapeli (ulkokäyttöön) , kutistesukka, kumilevy (6mm), silikoniletku, kangasteippi sekä rautalanka...
näistä sitten olen askarrellutpaskarrellut erinäisiä lyömävälineitä, kaikki eivät ole olleet käyttökelpoisia ja osasta on tullut loisteliaita...

Pip

Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #9 : 01.11.2020, 23:05 »
itsehän olen tehnyt erinäisiä piiskoja, materiaaleina ovat mm. bambu

Tämä kiinnostaa, että miten muokkaat bambua? Höyläätkö? Itse teen bambusäleestä kartiomaisen kevyen piiskan joka tuottaa vittumaista pintakipua paremmin, kuin rottinki.

#asmokki

Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #10 : 03.11.2020, 13:07 »
itsehän olen tehnyt erinäisiä piiskoja, materiaaleina ovat mm. bambu

Tämä kiinnostaa, että miten muokkaat bambua? Höyläätkö? Itse teen bambusäleestä kartiomaisen kevyen piiskan joka tuottaa vittumaista pintakipua paremmin, kuin rottinki.
kylläpä se on ollu ihan vuolemalla tasaiseksi, sit hiomalla pahimmat tikut/kohdat ja sen jälkeen oon tehny kahvan liimakutistesukasta... paksuus on ollu 8-15mm

chainschains

  • Vieras
Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #11 : 03.11.2020, 13:37 »
Tuo Finnvard pukkijakkara on kyllä loistava ja joustava alusta kaikkeen kivaan.
Tein alkuvuodesta tuon perinteisen modauksen siihen, eli lenkit jalkoihin ja nahkapäällysteisen pehmustetun tyynyn jossa maata.
Suurin miinuspuoli tuossa on se, että sitä pitäisi saada vahvistettua useammastakin kohtaa jotta se kestäisi liikettä kovimmissakin menoissa.
Meillä yrittää viimeistään siinä vaiheessa kaatua kun lähdetään hakemaan ne viimeiset orgasmit alta pois ennen session lopettamista.

Ja kun omistan noita kaksi kappaletta, niin toimivat myös hyvin irtojalkoina itse tehtyyn sitomispöytään jossa saa leikkikaverin jalat nostettua/sidottua tieltä pois jotta olisi esteetön työrauha.
Sitomispöytä vaatii pari strategista köyttä kiristämään osat paikalleen, mutta toimii kovemmassakin liikkeessä paljon tukevammin.

Tuo ylimääräinen vaakatukilista näyttäisi olevan ainakin yhteen suuntaan hyvä tapa tukea pukkia. Taidan apinoida saman omiin ja kokeilla paljonko niistä on apua.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #12 : 08.02.2021, 12:56 »
Onko kukaan kokeillut alkujaan leikkaamiseen tehtyyn värisevään monitoimikoneeseen vibra/kiihotuspäätä valmistaa vai onko se liike liian nopea ihmisille?

Pip

Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #13 : 08.02.2021, 15:09 »
Puukkosahaan nyt ainakin on laitettu dildo.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: DIY (Tee-se-itse Lelut)
« Vastaus #14 : 08.02.2021, 15:31 »
Puukkosaha dildot oli muotia joskus 5-10 vuotta sit, niihin saa ostettua vac-u-lock päitä sun muita.
Sama porakoneisiin.

esim.

https://www.amazon.com/LoveBotz-Fucking-Adapter-Plus-Dildo/dp/B0145JO8CM
https://www.amazon.com/Sawzall-Reciprocating-Adapter-Vac-u-Lock-Products/dp/B07QBQXDQ5

Tietty saa koko aparaatinkin hommattua, googlesta lisää.