Kirjoittaja Aihe: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?  (Luettu 12224 kertaa)

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #15 : 19.11.2018, 03:22 »
-kun ekan kerran elämässään ottaa mopotaksin myconoksella
-kun tokan kerran otti mopotaksin phuketis
-päiväretki naisen kanssa kaupungissa nimeltä, Tetuan
-yöllinen viinanhakureissu lasvegasissa stripin sivukujille
-kun sai ekan kerran katsoa aseen piippuun..
-kun meinas kieltäytyä huoran palveluista kerran tallinnas
-kun kerran piti tehdä tilinpäätös uhattuna ase ohimolla

noi nyt tuli mieleen tänään, tässä ja nyt..

Ansku

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #16 : 19.11.2018, 07:47 »
Hmm. Joutuikin oikeen miettimään tuota otsikkoa, että mitä se mulle tarkoittaa.
Mä aika harvoin pelkään ns. normaaleissa tilanteissa. Mutta olen hidas ihmisten suhteen. Tai siis sen suhteen, ketä otan iholle. Toki on poikkeuksia, jotka ovat saaneet mut rentoutumaan ja nauramaan heti ja intohimo on vienyt mennessään, mutta pääasiallisesti mun tarvitsee ensin tottua ihmiseen mun henkilökohtaisessa tilassa.
Mutta, se kesti, että hahmotin tämän itsestäni. Eli tätä ennen olen koittanut painostaa itseäni heittäytymään. Ja joo. Toki. Kokemuksia on tullut. Olisin näitä köyhempi ilman. Näissä kokemuksissa on kumminkin iso osa sellaisia, mitä ilman olisi olisin ehkä onnellisempi, mutta toki en silloin myöskään olisi oppinut itsestäni. Ja se oppi: Mun ei ole yhtään mikään pakko tehdä mitään, jos musta ei tunnu siltä.

scar

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #17 : 19.11.2018, 12:07 »
On monasti pelottanut ihan hemmetisti ja syystäkin.

Ei ole pelottanut silloin kun olisi pitänyt.

Luottamus on aika vaativa asia,muttei mahdoton.

Ympäristöä seuraamallakin oppii paljon ja oppii myös itsestään.

Lisäystä: Ajatelmoin elämää yleensä,en rajattua kinkyfoorumia.

Itse taidan olla foorumin pelottavin nimimerkki tällä hetkellä (:
« Viimeksi muokattu: 19.11.2018, 12:43 kirjoittanut scar »

Trix

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #18 : 19.11.2018, 20:01 »
Taitaa olla ennemminkin fantasiaa kuin todellisuutta tuo aloittajan viesti. Toki tuuollaisia asioita monikin pelkäisi, mutta pelkäisi enemmän jos olisivat todellisuutta...

samaso

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #19 : 19.11.2018, 20:45 »
Poistuin.
« Viimeksi muokattu: 20.11.2018, 00:54 kirjoittanut samaso »

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #20 : 19.11.2018, 21:22 »
Taitaa olla ennemminkin fantasiaa kuin todellisuutta tuo aloittajan viesti. Toki tuuollaisia asioita monikin pelkäisi, mutta pelkäisi enemmän jos olisivat todellisuutta...

Kaikki kolumnissa tosina mainitsemani tapaukset ovat joko tapahtuneet itselleni, olen todistanut niitä tai sitten niistä ovat kertoneet henkilöt, joiden sanaan katson voivani luottaa.

Toiseen aiempaan kommenttiin viitaten, niin esimerkiksi minä, silloin kun menneen bileisiin yksin, leikin yleensä runsaasti tuntemattomien kanssa ilman, että tuo tuntemattomuus tuo mitään kiksejä. Seurauksena on yleensä, että bileet ovat paljon paremmat ja tällä tavoin olen kohdannut myös suurimman osan pitempiaikaisista leikkikavereistani. Huonoimmillaankin on seurauksena ollut vain huono piiskaus tms. Seksiähän noissa bileissä harrastetaan aika harvoin. Ei ole sitten tarvinnut myöskään itkeä pitkin foorumeita kumppanin puutetta aivan yhtä paljon kuin monen muun. On myös säästynyt useamman ihmisen kallista aikaa, kun ei ole tarvinnut istua kahvikupposen ääressä puhumassa p:tä vain huomatakseen ensimmäisessä sessiossa, että tämän sinänsä ihan mukavan ihmisen kanssa kinky-kemiat eivät kohtaa. Jokaisella on tietenkin itselleen sopivat tavat tutustua muihin ihmisiin.

Sinänsä huvittavaa, huomata kuinka jotkut kolumnissa esitetyt huomiot näkyvät kommenteissakin: parin pervo stereotyypin lisäksi mm. ajatus kinky-bileistä jonain orgioina. Monesti ne valitettavasti tuovat mieleen pikemminkin yläasteen limudiskot, jossa tytöt ja pojat ovat omissa porukoissaan aristellen toisiaan ja hyvin harvoin tosiaan kukan nai. Leikimnen on yleensä sitomista ja/tai piiskaamista.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #21 : 19.11.2018, 21:50 »
Sinänsä huvittavaa, huomata kuinka jotkut kolumnissa esitetyt huomiot näkyvät kommenteissakin: parin pervo stereotyypin lisäksi mm. ajatus kinky-bileistä jonain orgioina. Monesti ne valitettavasti tuovat mieleen pikemminkin yläasteen limudiskot, jossa tytöt ja pojat ovat omissa porukoissaan aristellen toisiaan ja hyvin harvoin tosiaan kukan nai. Leikimnen on yleensä sitomista ja/tai piiskaamista.

Riippuu täysin siitä missä bileissä käy. Jos käy vain yhdistysten ravintoloissa järjestämissä bileissä niin tuohan on silloin se totuus leikkimisestä. Jos taas käyt bileissä, jossa säännöt eivät kiellä muuta toimintaa niin bileissä tapahtuu kyllä paljon muutakin.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #22 : 19.11.2018, 22:13 »
Riippuu täysin siitä missä bileissä käy. Jos käy vain yhdistysten ravintoloissa järjestämissä bileissä niin tuohan on silloin se totuus leikkimisestä. Jos taas käyt bileissä, jossa säännöt eivät kiellä muuta toimintaa niin bileissä tapahtuu kyllä paljon muutakin.

Lähinnä kyse on aste-erosta. Eivät esimerkiksi yksityistenkään tahojen kinky-bileet ole yleisiä orgioita, joissa katsottaisiin kieroon niitä, jotka eivät leiki ja pikemminkin niissäkin pitää toiminaa herätellä ja naimista on eniten darkkareissa. Swinger-porukat ovat eri jutu, mutta toisaalta, niissä voidaan kauhistella BDSM toimintaa.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #23 : 19.11.2018, 22:17 »
Lähinnä kyse on aste-erosta. Eivät esimerkiksi yksityistenkään tahojen kinky-bileet ole yleisiä orgioita, joissa katsottaisiin kieroon niitä, jotka eivät leiki ja pikemminkin niissäkin pitää toiminaa herätellä ja naimista on eniten darkkareissa. Swinger-porukat ovat eri jutu, mutta toisaalta, niissä voidaan kauhistella BDSM toimintaa.

Orgioita ei tietenkään, koska valtaosa porukasta ei pervopiireissä halua osallistua moisiin, mutta darkkarit ovat yleensä kovassa käytössä (muidenkin kuin runkkareitten toimesta), jos bileissä moinen vaan on olemassa.
Kun valtaosa bileistä on ollut vuosikaudet ravintoloissa, näkyy tuo myös tietyllä tapaa myös bilekulttuurissa, vaikka siltikään en usko orgioihin.

catelina

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #24 : 19.11.2018, 22:53 »
Sen enempää keksimättä tai miettimättä ja vain ja ainoastaan omalta kohdaltani: jonkinlainen eksistentiaalisen yksinäisyyden tunne ja siitä nauttiminen. Taidan olla hyvin kiintynyt tähän vanhaan ystävääni, koska on ollut seuranani aivan lapsesta saakka - ja mitä nyt vanhoja ystäviä hylkäämään. Ihmisten kohtaamisessa piilee aina riski että yhtäkkiä alkaisi viihtymään heidän seurassaan ja paljastamaan tunteitaan ja salaisuuksiaan. Ja ehkä se perimmäinen syy onkin se että pelkään, että joku ihan oikeasti näkee hirviön hymyn takaa.

Mutta kiitos noista bilemielikuva/bile-etikettikommenteista. Jos aikaisemmin oli tunne, että ehkä ei, niin nyt on kyllä selkeä tunne etten osaisi edes kynnyksen yli taapertaa rikkomatta jotain kirjoittamatonta sääntöä.

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 141
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #25 : 20.11.2018, 03:49 »
Kun toinen puoli sukua on suunnilleen omaa varjoaankin säikähtävää ja kaikesta mahdollisesta varoittelevaa porukkaa, niin kai sitä on tarttunut itseenikin, sekä perimän kautta että kasvatuksen tuloksena.  Eli ei tuo ylivarovaisuus välttämättä liity pelkästään kinkymaailmaan.

Oma lukunsa sitten on, ettei itselläni taida olla kenellekään mitään annettavaa, enkä kuoltuani hyviä muistoja mukaanikaan saa, joten miksi edes yrittää olla rohkeampi ja ottaa turhia riskejä?

vila

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #26 : 20.11.2018, 07:08 »
Oma lukunsa sitten on, ettei itselläni taida olla kenellekään mitään annettavaa, enkä kuoltuani hyviä muistoja mukaanikaan saa, joten miksi edes yrittää olla rohkeampi ja ottaa turhia riskejä?

Harva elää seuraavaa elämää varten. Tässäkin elämässä saa olla onnellinen ja nauttia, ja se toisinaan vaatii rohkeutta. Eikä ihmisen arvo määräydy sen mukaan mitä annettavaa hänellä on muille ihmisille.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #27 : 20.11.2018, 08:21 »
Eikä ihmisen arvo määräydy sen mukaan mitä annettavaa hänellä on muille ihmisille.

Aika usein valitettavasti ihmisen arvo muitten silmissä määräytyy sen mukaan mitä annettavaa on heille, ilmiö on myös BDSM-piireissä varsin yleinen.

Sen ei kuitenkaan kannata antaa vaikuttaa omiin tekemisiin, ainakaan liikaa, terve itsekkyys ja omat rajat on hyvä juttu noissa 'suhteissa'. Vastavuoroisuuden periaate on hyvä pitää mielessä aina.

IKRM

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #28 : 20.11.2018, 11:37 »
Minä aina sanon älä tee niin kuin minä teen vaan kuten sanon . Olen rikkonut jokaista mahdollista turvallisuus sääntöä no olenkin enemmän pääedellä matalaan tyyppi kuin joku 10 varmistusta hommaava minut on myös kutsuttu 1 treffeille kotiin suoraan olen ottanut piiskaa tuntemattomilta bileissä jopa messuilla veikkaan että moni hyvä juttu jää kokematta liikaan varovaisuuteen tai siihen että joku kertoo että 20v sitten toi sano tyhmän jutun. kerran täällä ollaan henki lähtee myös nynnystä !

bin_hki

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #29 : 20.11.2018, 20:25 »
Lainaus
Mutta noin yleisesti ottaen se, että toisen ihmisen kanssa on kommunikoi yleensä takaa paremmin sitä yhteisen kemian löytymistä kuin se, että vain hypätään perse edellä leikkimään.

Perse edellä piiskaaminen on ainakin kivaa. >:D Ja vielä jännittävämpää on, kun et Deetä vielä tunne. Vatsaa nipistelee, pää tuntuu kevyeltä, suonissa kohisee ja kiihottaa... #ekstaasi

Lainaus
Tuota voi myös katsoa siltä kantilta, että monesta subista voi tuntua tosi ahdistavalta mennä kysymään dominoivilta piiskaa. Vonkaavat subipojut pyytämässä asioita on kuitenkin tavallaan yksi stereotypia ja kuinka moni haluaa olla se tyyppi, joka käy kyselemässä koko paikan dommet läpi piiskan/huomion toivossa? Kun se voi olla jo iso kynnys pyytää edes tutuilta dommeilta moista huomiota, jos sattuu törmäämään bileissä moisiin.
Ohjenuorakin yleensä uusille subimiehille on, että älä vonkaa, ole oma itsesti yms. Niin kuinka todennäköistä on, että tämmöinen ihan uusi subipoju uskaltaa sitten mennä pyytämään piiskaa joltain, jonka näkee "skeneveteraanina"?

Yleensähän tuolla bileissä on se mittaamattoman arvokas ja asiaan vihkiytynyt Bilepiiskaaja, joka toteuttaa ah niin monen subin toiveet. Kaikki kunnia heille! Minusta perusbilettäjänä on vain mukava, jos joku tulee piiskaa pyytämään ja näin osoittaa kiinnostustaan, jos ei sitten vedä hernettä nenään, jos en juuri silloin jaksa tai koen ettei asiaan tarvittavaa kiinnostusta ole syystä tai toisesta syntynyt.

Yleisesti ottaen kinky bileet ovat minun mielestäni kaikkea muuta kuin seksiä vaikka kyllä sitä seksiäkin siinä sivussa joskus syntyy ja yksityistilaisuudet ovat asia erikseen. Runkkaritkin ovat ihan viihdyttäviä ja enimmäkseen harmittomia vaikka heitä usein turhaan haukutaan.

Elämä on paljon ihmeellisempää kuin tarinat ja onnekseni (joskus myös onnettomuudekseni) olen saanut todistaa monenlaisia tilanteita. Kuten tuolla aiemmin tapailtiin, elän mielummin niin, että minulla on vanhana jotain muisteltavaa, kuin niin, että kiikkustuolissa harmittaa asiat, jotka jätin tekemättä, vaikka tilaisuus oli. #adrenaliini