Kirjoittaja Aihe: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?  (Luettu 4637 kertaa)

ZeyliaBaby

  • Vieras
Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« : 09.12.2018, 04:24 »
Olen 20v nainen ja takana on pitkä friends with benefits bdsm-suhde. Nykyisen ensimmäisen poikaystävän kanssa on tullut harrastettua vain vanillaseksiä, mutta en saa hirveästi tyydytystä siitä, kun mies tulee heti 5 minuutin jälkeen. Ollaan oltu todella vähän aikaa yhdessä ja joskus olen maininnut kännissä, että joitakin kinkyleluja on ja ihan myönteisesti on suhtautunut, mutta en ole kertonut mitä omistan. Miten antaa pehmeä lasku hänelle mieltymyksiini tai ylipäätänsä siihen mitä bdsm on? Olisin erittäin kiitollinen vastauksista!

Coach

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • The Grand Daddy
  • Galleria
Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #1 : 09.12.2018, 08:22 »
Istu alas kumppanin kanssa, otatte kupit kaakaota eteen ja kerrot mitä tarvitset ja mistä tykkäät. Vähitellen avaat itseäsi toiselle. Silleen se menee.

Voi mennä kymmeniä kuppeja kaakaota ennenkuin alatte päästä jyvälle toinen toisistanne, mutta se tässä elämässä onkin niin kivaa (varsinkin jos tykkää kaakaosta).



Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #2 : 09.12.2018, 14:34 »
Rohkeudella. Ei siihen muu auta. Ajattele, että jos se ei hyväksy sua sellaisena kun olet, niin suhteella ei ole tulevaisuutta, eli rohkeasti kissa pöydälle ja lelut esille :3

Draugo

Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #3 : 09.12.2018, 14:45 »
Keskustelu on ehdottomasti the thing. Kunhan muistaa että siinäkään ei ole mitään väärää jos toinen ei selkeästi ole kinky eikä oikea ratkaisu silloin ole lähteä toista muuttamaan omien mieltymysten suuntaan.

Toki ihmisissä voi saada herätettyä sellaista mitä eivät tienneet itsessään olevan, mutta jos joku ei ole kinky tai ei ole yhteensopivalla tavalla kinky niin asialle ei yleensä voi mitään eikä teennäinen mieliksi leikkiminen pidemmän päälle ole kummallekkaan kivaa :)

Perusajatus on kuitenkin että parisuhde on keskustelua, sillä pääsee parhaiten eteenpäin.

Ansku

  • Vieras
Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #4 : 09.12.2018, 19:23 »
Käytännön kikkoja: Sarjakuvat, anime ja manga. Animaatiot ja sarjakuvat on aika helposti lähestyttäviä formaatteja.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 570
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #5 : 10.12.2018, 14:07 »
Jeps, kuvamateriaalin haalinta on konkreettista. Toinen näkee saman tien mistä on kysymys. Etsi siis sellaisia kuvia, mistä pidät. Samalla näet suoraan toisen reaktion, kun katsotte kuvia yhdessä. Jos tuntuu vaikealta päästä keskustelussa alkuun, voit myös lähettää ne hänelle etukäteen ja siten antaa hänelle aikaa miettiä asioita rauhassa.

Kannattaa kuitenkin muistaa se, että toista ei ikävä kyllä voi käännyttää, jos käy niin, ettei yhteistä säveltä näissä asioissa löydy. Mutta hienoa on, jos kumppanisi on valmis kokeilemaan.

ZeyliaBaby

  • Vieras
Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #6 : 11.12.2018, 01:15 »
Käytännön kikkoja: Sarjakuvat, anime ja manga. Animaatiot ja sarjakuvat on aika helposti lähestyttäviä formaatteja.
tähän juuri mietin tutustuttamista mangaan nimeltä nana to kaoru. Itse ainakin löysin sen kautta mukavasti kinkyn puoleni ja kyseinen manga antaa paljo infoa henkisestä puolesta, joka on varmasti hankala ymmärtää.

ZeyliaBaby

  • Vieras
Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #7 : 11.12.2018, 01:21 »
Keskustelu on ehdottomasti the thing. Kunhan muistaa että siinäkään ei ole mitään väärää jos toinen ei selkeästi ole kinky eikä oikea ratkaisu silloin ole lähteä toista muuttamaan omien mieltymysten suuntaan.

Toki ihmisissä voi saada herätettyä sellaista mitä eivät tienneet itsessään olevan, mutta jos joku ei ole kinky tai ei ole yhteensopivalla tavalla kinky niin asialle ei yleensä voi mitään eikä teennäinen mieliksi leikkiminen pidemmän päälle ole kummallekkaan kivaa :)

Perusajatus on kuitenkin että parisuhde on keskustelua, sillä pääsee parhaiten eteenpäin.
Joo, kyllä tästä partnerista huomaa, että vähän kinky kiinnostaa mutta molemmat ollaan sen verran kiusallisia ja nörttejä, että ei voi oikeasti tietää. Minulle ainakin nyt riittäisi muutama kinky asia, kunhan ei ole täysin vanilla. Mutta kuitenkin on tykännyt aina kun minä olen ottanut ohjat vähän enemmän kinkyllä tavalla (purrut, laittanut kädet kaulalle, yleisesti dominoinut), mutta silti haluaisin itse sitä dominointia, kun olen sub enimmäkseen. Tämä on kuitenkin todi uusi suhde, joten varmasti jossakin vaiheessa puhun asiasta. Nyt vaan ehkä ei ole oikea ja luonteva aika sille.

lim3tr3

Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #8 : 01.01.2019, 15:03 »
Tämä on aika hyvä keskusteluaihe. Esim. deittien suhteen tuntuisi kaikista fiksuimmalta löytää sopiva kumppani ns. vanillaoletuksella. Huomattavasti helpompaa löytää harrastuksilta ja kiinnostuksenkohteilta sopivaa seuraa

Sitten tulee se makuuhuonepuoli  ::) Kuitenkin kiinnostus esitellä kumppani kinky-maailmaan on varmasti polttava. Se voi joko pilata kaiken tai johtaa vaikka mihin  :)) Siinäpä on riittää pohdintaa kuinka edetä.


helle

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 165
  • Galleria
Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #9 : 02.01.2019, 00:09 »
Itse kerroin aikoinaan miehelle ihan alussa avoimesti mitä oli aiemmin tullut puuhailtua ja mistä yleensä fantasioin. (Muutenkin kolauttelin alussa kaikki "luurangot kaapista", koska olin vähän ota tai jätä -asenteella.)

Meillä ei kinkykokeluista tullut alussa oikein mitään vaikka vastaanotto avautumiselleni olikin hyvä, ja asia hautautui kun fyysinen vetovoima oli niin kovaa, että vaniljajyystö riitti pitkään. Ajan myötä (meidän tapauksessa aika pitkänkin ajan) se meni vähän turhan kaavamaiseksi ja otin asian uudelleen esiin. Nyt oli kertynyt sen verran paljon luottamusta toiseen, että homma sujui paljon paremmin ja vaniljastakin tuli monipuolisempaa.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #10 : 03.01.2019, 00:41 »
Kummasti itsellä tämä on ollut jotenkin nykyään helppoa, sillä yleisesti aika alkuvaiheessa on kinky puolesta toinen kertonut, eli jotenkin on aloitteen tekeminen ollut toisella puolella, mutta on kyllä ollut ilmeet aika mukavia kun kertonut omista taustoistani 😊😊

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #11 : 03.01.2019, 17:18 »
.. ei oo koskaan tarvinnu kertoa/tutustuttaa ”erikseen”... sen verran avoimesti jo lähes ekassa lauseessa tutustumista tuonut esiin elementtejä jotka ovat aina vastakkaista sukupuolta kiinnostaneet ennen livetapaamista, ja viimestään viaton kutsu luokseni on paljastanut seksuaalisuudestani riittävästi.. :)

Azzurro68

  • Vieras
Vs: Miten tutustuttaa partneri bdsm:ään?
« Vastaus #12 : 04.01.2019, 18:26 »
Jos ei mitään pyydä ei mitään myöskään saa. Jos en ole muuta oppinut tähän mennessä niin näitä yksinkertaisia totuuksia.

Kukaan ei osaa lukea sua, sun ajatuksia tai toiveita. Työelämässä olen usein huomannut miten ujoja ja introverttejä vedetään nenästä. He tekevät pienellä palkalla kaiken työn, eivät kommunikoi toiveistaan eikä kukaan tiedä, että he haluavat eteenpäin urallaan.

Sama lainalaisuus koskee seksielämää. Joskus tekee mieli hyvää suihinottoa panon sijaan ja kerron siitä partnerille.

En välttämättä saa muuta kuin niskojen nakkelua, narinaa ja omaa kättä, mutta aina kannattaa yrittää.