Kirjoittaja Aihe: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti!// TAMPEREELLA 8.2.2019 klo 17.00-->  (Luettu 14780 kertaa)

Purppuratar

  • Vieras
Olipa kerran muutama masokisti, jotka eräänä iltana keskenään pohdiskelivat...
MIKSI ihmeessä ei vielä masokistiset ihmiset ole keränneet vertaisiaan yhteen ja kokoontuneet? HUUTAVA VÄÄRYYS! Mitäpä jos siis nyt yhdessä korjattaisiin tämä asia? ::)

(Lupasin että minäpä yritän laittaa pyörät pyörimään... Joten tässä tämä nyt sitten on...)

HEI SINÄ SIINÄ! :love:
Masokisti, Kipulutka, Vinkulelu....miksikä nyt ikinä sitten itseäsi kutsuisitkaan. Juuri SINÄ jota se KIPU kiinnostaa (toki myös ehkäpä kiihottaa). Olitpa sitten kokenut teräspylly tai ehkä vasta kurituksesta haaveileva, utelias. Nuori vasta-alkaja tai jo vanha kunnon konkari. Sukupuoleltasi vaikka yksisarvinen jos siltä tuntuu.

Mitäpä jos nyt yhdessä sovittaisiin paikka ja aika kokoontumiselle? (Asua voit toki ihan missä tahansa, mutta Tampere olisi nyt se "the kaupunki" missä tätä järjestettäisiin. Tänne! Kaikki!)

Keskusteltaisiin hyvässä hengessä ihan vapaamuotoisesti. Saataisiin toisistamme vertaistukea. Tutustuttaisiin. Vaihdettaisiin eri näkökulmia. Annettaisiin vinkkejä. Jaettaisiin kokemuksia. Sukellettaisiin yhdessä sinne kivun valtakuntaan ja mietiskeltäisiin yhdessä kaikkea aiheeseen liittyvää.

Kukas olisi mukana..? 8)

****EDIT!****
TAVATAAN PERJANTAINA 8.2.2019 TEERENPELIN (Hämeenkatu 25, 33200 Tampere) ALAKERRASSA KLO 17.00 ALKAEN. (Huom: Meille EI ole erikseen tiloja varattu ainakaan nyt tällä kertaa, vaan aivan vapaamuotoisesti treffataan)

Kaikki rohkeasti mukaan! :love:


« Viimeksi muokattu: 06.02.2019, 13:51 kirjoittanut Purppuratar »

Loihi

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #1 : 16.01.2019, 22:12 »
Oi kyllä  :love:
Kuulostaa ihanalta! Toivoisin että järkättäis viikonloppuna? Toki voisin ehkä mahdollisesti saada järkättyä itseni arki-iltana vapaaksi näin tärkeän asian vuoksi  ^-^

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #2 : 16.01.2019, 22:13 »
Hep, täällä ainakin yksi.

Iridia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 120
  • Travel chicken
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #3 : 16.01.2019, 22:39 »
Meinasin jo riemusta kiljua, että joo heti ja eniten kaikkee, mut tää oliki jutustelua enimmäkseen  ;D En pärjää ihmisjoukoissa, paitsi jos saan selkääni tms samalla  ::)

Pinni

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #4 : 16.01.2019, 22:54 »
Mä olisin todella kiinnostunut tälläsestä  :love: :love: Vaikka en asu Tampereella, mutta juna kulkee  8)

Acanth

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #5 : 16.01.2019, 22:56 »
Kiinnostaa! :D Onneksi täältä Turusta pääsee sinne päin helposti!

Pip

Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #6 : 17.01.2019, 01:59 »
Harmittaa, että mä en voi osallistua (paitsi ehkä Iridian mielestä). Mulla vois olla paljonkin oppimista teiltä.

Kesyeläin

Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #7 : 17.01.2019, 06:30 »
Kunhan aikataulut vaan sopii niin mukana!

jenna

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #8 : 17.01.2019, 06:32 »
Jos vain aikataulut sopivat olen tulossa

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #9 : 17.01.2019, 06:55 »
Uskaltaiskohan sitä moiseks itteensä luokitella o.o

mour

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #10 : 17.01.2019, 07:04 »
kai siellä tampereellakin pitäis välillä käydä!

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #11 : 17.01.2019, 07:08 »
Oh joo! Mä kans esitän toiveita viikonlopusta ::)

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #12 : 17.01.2019, 08:51 »
Harmittaa, että mä en voi osallistua (paitsi ehkä Iridian mielestä). Mulla vois olla paljonkin oppimista teiltä.

Jos mennään hiljaa istumaan ja kuuntelemaan.

alice

Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #13 : 17.01.2019, 08:55 »
Jyrkkä ehkä!

Purppuratar

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #14 : 17.01.2019, 09:16 »
Huippua että heti löytyy innostuneita  :love: Minustakin joku viikonloppu olisi erittäin hyvä ajankohta.

Meinasin jo riemusta kiljua, että joo heti ja eniten kaikkee, mut tää oliki jutustelua enimmäkseen  ;D En pärjää ihmisjoukoissa, paitsi jos saan selkääni tms samalla  ::)
Minulla ei henk koht olisi mitään vastaan sellaista toiminnallisempaakin miittiä kohtaan (päinvastoin! >:D)! Siinä täytyisi vain sitten hieman miettiä tarkemmin kokoontumis paikkaa (monikaan kuppila esimerkiksi ei ehkä hyvällä katsoisi jos me kaikki innosta piukeena hypittäisiin piiskojen kanssa) Ja hei, aivan varmasti sinä joukkoon sopisit. Tule vain :love: Eihän kaikkien osallistuvien ole mikään pakko edes puhua...voi vain tulla mukaan kuuntelemaankin jos siltä tuntuu.

Harmittaa, että mä en voi osallistua (paitsi ehkä Iridian mielestä). Mulla vois olla paljonkin oppimista teiltä.

Jos mennään hiljaa istumaan ja kuuntelemaan.
Tämähän on nyt ihan kehitysvaiheessa oleva idea. Miksipä ei voitaisi jossain kohtaa tulevaisuudessa miettiä myös ihan sellaista Sadistien ja Masokistien yhteistä tapaamista.... ::) Sekin olisi oikein mielenkiintoinen ajatus!!! Itselläni ainakin voisi olla sekä vastaanottavana että antavanakin osapuolena jaettavia näkökulmia.