Kirjoittaja Aihe: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?  (Luettu 11314 kertaa)

Ko80

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 272
  • Ai mitä sanoit haluavas?
  • Galleria
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #30 : 12.03.2019, 05:04 »
Jokainen hakekoon seuransa juuri niillä kriteereillä kun itse haluaa.
Jos seuranhaussa alkaa noudattamaan sosiaalisen ympäristön määrittelemiä hakukriteererä, niin silloinhan ei kriteerit vastaa omia haluja...

Aikonaan sain avarin koska paljastin tutulle naispuoliselle kaverille alkaneeni hellustella erään tytön kanssa koska "hyvä perse ja upeita alusvaatteita". Eipä se suhde kauaa perse edellä kestänyt.

Kyllä se hyvä pylly edelleen kiinnittää huomion, mutta sillä saa vain huomion. Suunsa avaamalla puhumista varten saattaa päästä vasta jatkoon.


Ps. Toistaiseksi parhaan seksuaalisen kokemuksen olen kokenut naisen kanssa joka ekalla kahvihetkellä hurmasi minut periksiantamattomalla ja rehellisellä luonteellaan. Perseen näin vasta kun annoin ekan kerran piiskaa, hyvä se oli sekin 😃

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #31 : 12.03.2019, 08:45 »
Sosiaalinen ympäristö ei edes osaa päättää millaiset kriteerit määrittelisi.

vila

  • Vieras
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #32 : 12.03.2019, 09:47 »
Noh jos hakee persettä niin miksei perse voi olla tärkeämpi kuin persoona?

Minusta ihmiset loukkaantuvat aivan liikaa toisten ihmisten hakukriteereistä. Jokaisella on oikeus hakea sellaista seuraa kuin haluaa, eikä kenelläkään ole oikeutta loukkaantua jos tulee torjutuksi ei-kiinnostavan persoonallisuuden tai ruman perseen vuoksi. Ihmisen seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen kuuluu se, ettei hänen tarvitse harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua harrastaa seksiä.

En oikeasti tajua, että miksi joku lähtee arvostelemaan toisen seuranhakukriteerejä - olivat ne mitä tahansa? Realistisuus ja epärealistisuuskin ovat vain subjektiivisia ajatuksia. Jos vaikka minä ajattelen, että "tuo tyyppi etsii minun kaltastani ihmisistä, mutta tuollainen ihminen ei täytäisi minun kriteerejäni" niin sehän pätee vain minuun - minähän olen voinut tulkita kyseisen ihmisen kriteerit väärin ja hän voinut käsittää minut väärin. Miksi vaivata päätään kelpaamattomuudella ja kelpaavuudella?

 

momoi36

  • Vieras
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #33 : 12.03.2019, 10:13 »
Noh jos hakee persettä niin miksei perse voi olla tärkeämpi kuin persoona?

Minusta ihmiset loukkaantuvat aivan liikaa toisten ihmisten hakukriteereistä. Jokaisella on oikeus hakea sellaista seuraa kuin haluaa, eikä kenelläkään ole oikeutta loukkaantua jos tulee torjutuksi ei-kiinnostavan persoonallisuuden tai ruman perseen vuoksi. Ihmisen seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen kuuluu se, ettei hänen tarvitse harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua harrastaa seksiä.

En oikeasti tajua, että miksi joku lähtee arvostelemaan toisen seuranhakukriteerejä - olivat ne mitä tahansa? Realistisuus ja epärealistisuuskin ovat vain subjektiivisia ajatuksia. Jos vaikka minä ajattelen, että "tuo tyyppi etsii minun kaltastani ihmisistä, mutta tuollainen ihminen ei täytäisi minun kriteerejäni" niin sehän pätee vain minuun - minähän olen voinut tulkita kyseisen ihmisen kriteerit väärin ja hän voinut käsittää minut väärin. Miksi vaivata päätään kelpaamattomuudella ja kelpaavuudella?

Amen.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #34 : 12.03.2019, 18:26 »
Kukin taaplaa tyylillään ja kakka vanteensa valitsee.  ::)

Kyllä "pinnallinen" fwb / sessiokuvio ainakin minulle on sopinut vaikka maailmankatsomuksissa on ollut huimaakin eroavaisuutta paikoitellen.
Miehenä toki saatan olla etuoikeutettu koska riski joutua subin tai dominan raiskaamaksi ja palasina kaatikselle sen jälkeen on takuulla pieni eli voin luottaa melko moneen asiaan kalkyloimatta riskiarviota päässäni.
Plus en halua vakituista yksiavioista parisuhdetta mitenkään erityisesti ja palavasti.

Mutta allekirjoitan aloittajan tekstiä siltä osin, että hyvin usein miehenä leimautuu kusipäiseksi fuckboyksi jos haluaa seksiä ilman sitoumuksia. Monta kertaa on tehnyt mieli kysyä, että mitä vikaa on fuckboyssa jos pelin henki on kaikille / molemmille selvä ja hän ei valehtele.

Lumikello

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Someday but not today/ I will take the easy way
  • Galleria
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #35 : 12.03.2019, 20:52 »
Mä ite en ehkä oikein innostuis siitä, jos joku haluais mun kanssa sessiosuhteeseen vain hyvän perseeni takia. En itse kykenisi luottamaan, että homma kovin pitkään jatkuu. Hyviä perseitä on kaupunki täynnä ja heti kun tulisi ensimmäinen vastoinkäyminen, toisen olisi helppo jatkaa seuraavan hyvän perseen pariin. Ja koko ajan pelkäisin, että persoonani alkaisi ärsyttää toista. (Ja tämä vaikka itse olen aika ulkonäkökeskeinen näissä asioissa)
Mutta ei se minulta ole mitenkään pois, jos muut rakentavat suhteitaan perse edellä.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #36 : 13.03.2019, 13:00 »
Valitettavasti perseestä olevat persoonat pilaavat perseen jossain vaiheessa.
Toisaalta suurin osa on halunnut tavata minut vain fyysisten ominaisuuksieni takia, ei niinkään mukavan persoonallisuuteni. Onneksi pellenaamarin avulla saa pidettyä huolen siitä, että suhde pysyy pinnallisena.

Papi

Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #37 : 13.03.2019, 15:45 »
Hyvä keskustelunavaus, josta pääosainn samaa mieltä.

Itse etsin "älykkään näköistä" leikkikaveria tai sitten vaihtoehtoisesti keskusteluseuraa, jolla on pystyt tissit ja hyvä perse.

Namunen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 309
  • I’m a free bitch, baby!
  • Galleria
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #38 : 13.03.2019, 16:14 »
Mä ite en ehkä oikein innostuis siitä, jos joku haluais mun kanssa sessiosuhteeseen vain hyvän perseeni takia. En itse kykenisi luottamaan, että homma kovin pitkään jatkuu. Hyviä perseitä on kaupunki täynnä ja heti kun tulisi ensimmäinen vastoinkäyminen, toisen olisi helppo jatkaa seuraavan hyvän perseen pariin. Ja koko ajan pelkäisin, että persoonani alkaisi ärsyttää toista. (Ja tämä vaikka itse olen aika ulkonäkökeskeinen näissä asioissa)
Mutta ei se minulta ole mitenkään pois, jos muut rakentavat suhteitaan perse edellä.

Olen samaa mieltä, vaikka en voi sanoa omaavani hyvää persettä  ;D

Varmaankin satunnaista leikkiseuraa hakeville se pelkkä perse riittää. Itse kuitenkin haluan luoda syvempiä suhteita enkä kykene aidosti alistumaan vieraalle.

Kukin tavallaan. Ei minua häiritse kenenkään seuranhakukriteerit.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #39 : 13.03.2019, 20:15 »
Joskus persoonalla ei ole mitään annettavaa, mut perseellä voi ollakin.

Jospa ei paheksuttais niitä, joille on ihan ok panna tai sessioida tuntemattoman kanssa. Omia valintoja ne kaikki on, jos päätöksensä tekee sillai suunnilleen järjissään niin ei niitä toisen tartte miettiä.

Nuppu

  • Vieras
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #40 : 13.03.2019, 20:25 »
Ja ehkä on jollain lailla järkevämpää etsiä persettä vaikka vain yhdeksi kerraksi suunnitelmallisesti netistä vs. kännissä baarista ihan joku randomi. Nuoruuden yhden illan juttuja ei kiinnosta enää toistaa, jonkun näppärän mulkun voisin täältä hankkiakin tilanteen sen salliessa. Perse ei minua niin kiinnosta.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #41 : 16.03.2019, 00:06 »
Hieno avaus.
Itse olen kokenut hurjimmat ja räjähtävimmät juttuni sellaisten henkilöiden kanssa, joiden kanssa minulla ei ole juurikaan ollut mitään yhteistä. Ne hetket ovat olleet täynnä räiskyvää leikkimistä ja huikeita hetkiä. En silti jakaisi arkeani yhdenkään heistä kanssa. Ja tällä hetkellä mieluiten asetan mm. tunteet etusijalle.

-Mermaid-

  • Vieras
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #42 : 16.03.2019, 01:17 »
Varattujen kanssa ei tarvitse miettiäkään persoonaa. Näin ajattelin ~21-23v. Joskus kuvittelin, että se on helpotus itselle, mutta usein toisin kävi: tunteet tuli väistämättä mukaan, koska ne miehet olivat ajattelevia ja hauskoja fetissileikkikavereita ja sain aina kutsun uusiin leikkeihin, illallisiin sekä kosintoja ja huomiota, joita en ennen leikkiä saanut... En silloin ymmärtänyt mikä minussa nyt niin upeaa on - en ehkä vieläkään  ;)

Laitoin yleensä ensimmäiseltä kerralta poikki suojellaakseni itseäni, koska en halunnut satuttaa itseäni enempää, mutta erään kanssa olin pitempään ja hän tavallaan ohjasi BDSMään ja femdomiin. Hänen vaikutus oli mm. se, että tykästyin stay upeihin, stringeihin ja korkkareihin  O0 (sitten palasin vaniljamaailmaan  :-\ ) Kauniista alusasuista ja korseleteista tuli niin mun juttuni, koska omaa vartaloa on rakastettava  :love:

(saattoi hämmentää vaniljamiestä, koska olin seksuaalisesti siihen aikaan hyvin kokematon  ;D niin, mitä nainen tekee kasoittain seksyillä vaatteilla, mut ei siltikään osaa tyydyttää miestä  ;D rakastelu on minulle tietenkin tärkeä, mutta en nykyisin koske penikseen tyydyttääkseen miehen. Miehen on tyydyttävä minut  ;) ).

Pidän siltikin enemmän siitä, että muutkin asiat toimivat kuin leikkiminen. Voihan sitä leikkiä loputtomiin, mut minä haluan aviomiehen  ;)
« Viimeksi muokattu: 16.03.2019, 01:43 kirjoittanut -Mermaid- »

DareDoll

  • Vieras
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #43 : 16.03.2019, 11:04 »
Kyllä se tahtoo olla myös niinkin päin, että jos hakee avoimesti isoa peenistä, niin saa kuulla olevansa vähintään trolli, tai ainakaan kukaan ei ota sellaista deitti-ilmoa tosissaan. Ei vaikka siihen lisäisi, että täyskovana kiitos, en tykkää puoliseisokilla jynkkäämisestä  :o

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Miksi perse ei voisi olla tärkeämpi kuin persoona?
« Vastaus #44 : 16.03.2019, 18:49 »
Eipä se mitenkään harvinaista täällä ole, että seuranhakuilmoitus räävitään luita myöten riekaleiksi, jos se ei satu lukijoita miellyttämään. Tämän kolumnin jälkeen sitten kiillotellaan omaa imagoa kilvan, eikä kukaan koskaan mitään negatiivista ole sanonut.

On tämä sellainen hiekkalaatikko, ettei mitään rajaa.