Kirjoittaja Aihe: Mihin et suostu?  (Luettu 19566 kertaa)

notreallyhere

Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #75 : 14.01.2020, 09:41 »
Minulla on aika vähän asioita, joita en tekisi, ja rajojen rikkominen on hauskaa. Pysyviä jälkiä saa jättää vain, jos on jo pitkä suhde, josta enivei jää muistoja joita ei voi pyyhkiä. En käyttäisi laittomia päihteitä, enkä laittaisi työtäni riskiin tai tekisi sosiaalista itsemurhaa. En myöskään tekisi mitään kovin laitonta tai paheksuttavaa, tai vetäisi mukaan haluttomia sivullisia (tässä ehkä joitain pieniä poikkeuksia). En suostuisi leikkimään ihmisen kanssa jonka koen riskiksi (hyvin nuori, hyvin epästabiili) vaikka D haluaisikin.

Moni oli listannut jotain eläimiä ja lapsia, nämähän eivät BDSM:n käsitteen alla mahdukaan, joten en edes mainitse. Mutta siis ylipäänsä, tekisin BDSM:iin liittyen vain siihen liittyviä asioita, eli asioita joihin osalliset voivat antaa luvan. Sivumainintana: en oikein itse pidä siitä että kinkyt usein rajaavat nuo asiat pois aivan kuin ne olisivat meille jotenkin vaihtoehto jonka suhteen pitää tehdä valinta. En oikein näe että vanilja vastaisi jos kysytään, mihin et suostu seksissä, että joo en suostu pedofiliaan ja eläimiin sekaantumiseen. :)

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #76 : 14.01.2020, 11:55 »
En usko koskaan suostuvani kuristus- tai muihinkaan hengitysleikkeihin(minun on tarpeeksi vaikea hengittää normaalistikin), enkä suukapuloituna oloon ellei sitten voi hengittää läpi(onko olemassa reiällisiä/verkkomaisia palloja tms?).
Löytyy esim. rengasgägejä, joissa ei ole palloa vaan nimensä mukaisesti rengas suuosana. Varmasti löytyy myös reiällisiä pallogägejä ja muita malleja, jotka eivät häiritse hengittämistä suun kautta.

Pawbaby

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #77 : 14.01.2020, 13:57 »
En usko koskaan suostuvani kuristus- tai muihinkaan hengitysleikkeihin(minun on tarpeeksi vaikea hengittää normaalistikin), enkä suukapuloituna oloon ellei sitten voi hengittää läpi(onko olemassa reiällisiä/verkkomaisia palloja tms?).
Löytyy esim. rengasgägejä, joissa ei ole palloa vaan nimensä mukaisesti rengas suuosana. Varmasti löytyy myös reiällisiä pallogägejä ja muita malleja, jotka eivät häiritse hengittämistä suun kautta.
Hyvä tietää, kiitos :)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #78 : 14.01.2020, 17:05 »
just mietin mitä en suostuisi edes 3 tunnin ruoskimisen jälkeen kokeilemaan kyllä se on minkä vaan työntäminen mun anukseen.

Violation

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #79 : 14.01.2020, 18:12 »
Pissa-&kakkaleikit.
 
Jopa kuristamiseenkin suostun, jos vaan voin luottaa partneriini.

Ouroboros

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #80 : 14.01.2020, 19:29 »
Nöyrtymään.
Ydinperhe-elämään.
Monogamiaan.
Kotikuriin.
Luopumaan arvoistani.

Bizarre72

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #81 : 17.01.2020, 13:48 »
Makkarissa ei ole vielä tullut vastaan mitään sellaista, johon en olisi ainakin kerran suostunut. Ehkäpä vielä joskus tulee.

laalaa

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #82 : 18.01.2020, 09:15 »
On rajoja, joita en "vieraan" kanssa uskalla/halua ylittää. Toiveissa olisikin löytää leikkikaveri johon luottaisi niin paljon, että ne rajat pääsisi ylittämään. Kova halu tähän olisi. Tosin kakka ja kova kipu taitaa olla ikuisesti nou nou.

Kotileikkiä en suostu enää ikinä leikkimään.

Annika

Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #83 : 18.01.2020, 10:02 »
Kuristaminen, tai neulat yms. Veri. Tietty kaikenlaiset huumeet yms on no no .Haluan päihteettömän session.

lull

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #84 : 22.01.2020, 22:27 »
Suurin osa asioista on sellaisia, joihin en suostu.

Ehkä sellaiset asiat, mihin usein törmää, mitkä eivät minua kiinnostaa tai vievät haluja pois ovat silmien peittäminen (nimenomaan se, että näet mitä kaikkea Isäntä tekee, eikä pysty estämään asiaa, vahvistaa kokemusta), ulkoilma (Suomen kesä on joo ihan kiva, mutta ei kiitos seksissä. ötökät? neulaset? ei kiitos.), kiinnijäämisen pelko (tämä ei innosta yhtään, vie vain huomion pois itse asiasta siihen, että apua tuleekohan joku. ikään kuin jo sidottuna olemisessa ei olisi tarpeeksi jännitystä. LOL! (ja jos ei ole, niin jotain on pielessä.))

Fatal Foot Fetish

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #85 : 25.09.2020, 11:34 »
Mihin et suostu, mihin et halua ryhtyä?

Sträppäämiseen ottavana osapuolena, kimppailuun mikäli kokoonpanossa on lisäkseni yksikin miesoletettu, alistamiseen sanallisesti tai fyysisesti, kivun vastaanottamiseen. Eritejutut on myös vahvasti ei-listalla, jos väri on ruskea.

Nämä nyt tulivat päällimmäisinä mieleen.

mirbe

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #86 : 25.09.2020, 17:22 »
Kuristaminen, neulat, verenvuodatus, polttomerkit, anaalifistaus, kasvoille lyöminen tai sylkeminen, vaipat, ulosteleikit, alistuminen useammalle samaan aikaan.

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #87 : 25.09.2020, 17:49 »
Omien arvojeni vastaisiin asioihin. Elämässä ja bdsm :ssä.

Fia

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #88 : 25.09.2020, 20:53 »
Joskus kovien rajojen listani oli lyhyt: lapset, eläimet, ulosteet, tarkoituksellinen pysyvien vammojen tuottaminen.

Sitten jossain vaiheessa tajusin, että erilaisten kinkyjen fetissien kirjo on niin laaja, etten pysty edes kuvittelemaan kaikkia mahdollisia juttuja, joita joku voisi haluta minulle tai minun kanssani tehdä.

Nykyisin lähden liikkeille toisin päin: on asioita, jotka ovat vihreitä; jo tuttuja tai sellaisia, mitkä haluaisin kokea, on asioita, jotka ovat keltaisia eli vielä vieraita, jännittäviä, sellaisia, joista en ole varma tykkäisinkö, mutta oikean partnerin kanssa voisi ehkä varoen testata - ja sitten on edelleen kovat punaiset rajat.

Keltaisella alueella on varmasti eniten asioita. Sinne luokittelen myös ne jutut, joista en ole kuullutkaan.

Lähtökohtaisesti en suostu mulle keltaisiin asioihin noin vaan. Mutta olen avoin keskustelulle aiheesta.

susannero

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #89 : 25.09.2020, 23:35 »
Mä olen meinannut kirjoittaa tähän monta kertaa, mutta en oikeasti kyllä osaa vastata mitään minkä takana voisin seistä ihan kokonaan.

On hetkiä ja tilanteita jolloin olisin sitä mieltä, että "ei, ei missään tapauksessa". Joskus toisessa hetkessä sama asia olisi ihan "superjoo", mutta pääsääntöisesti en suostu mihinkään mikä on vastoin mun arvoja, mikä satuttaa toista ilman suostumusta siihen.