Kirjoittaja Aihe: BDSM arkielämässä  (Luettu 21209 kertaa)

atame111

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #45 : 13.04.2012, 21:38 »
Kaulapanta on sopinut kaulaani Helsingin keskustassa kävellessäni. Jos joku on kulmiaan korottanut, en sitä ole huomannut.
Samoin kulkeminen ilman pikkuhousuja, hameessa
Miettikööt mitä lystäävät.

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #46 : 01.05.2012, 18:37 »
ihan liian hiljaista on ollut...

HimoTimo

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #47 : 02.08.2015, 14:31 »
Pari kertaa olen työpaikan vuosittaisissa Halloween-teemanaamiaisissa kantanut vyölläni isoa aitoa mustaa härkäruoskaani,
joka sai osakseen muutamia myönteisiä kommentteja, mutta muuten eivät kinkyilyyn liittyvät asiat juurikaan näy arkipäivässäni ulospäin.
Ellei sitten näkymiseksi lasketa myös muita tavallisia olemukseeni liittyviä katutason ensivaikutelmia mielleyhtymineen,
kuten esim. erästäkin toteamusta: "Näytät aivan italialaiselta mafiosolta".  8)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #48 : 02.08.2015, 16:14 »
Ellei sitten näkymiseksi lasketa myös muita tavallisia olemukseeni liittyviä katutason ensivaikutelmia mielleyhtymineen,
kuten esim. erästäkin toteamusta: "Näytät aivan italialaiselta mafiosolta".  8)

 ;D heh. Samakaltaisia kommentteja olen joskus itsestäni saanut, paitsi että välillä pukeutuminen ollut "liian paljastavaa". Nuorempana varsinkin oli hauska katsoa reaktioita yläasteella kun minulla oli pukeutumisessa pieni punkkari ja grunge vaihe yhdistettynä nahkarokkari "tsekatkaa etupullistumat" tyyppiset housut ja hihattomat paidat farkkujen kanssa joista pääsis keposeen kopeloimaan. Nyt kun sitten jälkeenpäin mietin niin ehkä se oli sitä pientä itsensäpaljastelua, en silloin niinkään osannut mieltää sitä kinkyyn, myöhemmin tajunnut että se on ollut juurikin sitä.
Nykyään tosin olen aika hillitty vaatetukseltani, paitsi Kuopio Rockcock festivaalin aikaan kun sinne sopii joukkoon vähän vaikka minkälaista porukkaa, niin nahka fettareista rokkareihin ja tyttömäisiin poikiin.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #49 : 10.08.2015, 15:59 »
Aika usein, varsinkin nykyään sitä huomaa etsivänsä ympäristöstä viittauksia kinkyyteen. Ja jos sitten viittaus omasta mielestä kinkyyn asiaan nousee esille (esimerkiksi sidontakohtaus jossain elokuvassa, ei siis välttämättä eroottinen), niin se pistää hymyilyttämään. Nykyään myös tulee katseltua sellaisia huonekaluja, joita voi käyttää bondageen.

Huomaan tekeväni myös aika paljon sitä (onko mulla hivenen tylsä elämä?), että mietin uusia tai vanhoja ihmisiä tavatessani, esimerkiksi opiskeluporukassani, että onkohan kukaan näistä ihmisistä kinky. :D tällainen on ihan hauskaa puuhaa, koska koskaan ei voi tietää, kuka läheisistä ihmisistä onkin oikeasti kaappikinky. :D

Heroine_

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #50 : 25.08.2015, 14:37 »
Mulla on autonavaimissa avaimenperänä "sormirauta" (?), siis vähän niinkuin käsirautojen toinen puolikas ja kotiavaimissa pieni ruoska. Sen enempään en uskalla, aikalailla kaapissa asian suhteen siis. Enkä oikeastaan edes ymmärrä miksi. Eihän kinkyydessä sinänsä ole mitään hävettävää. Tosin, fifty shadesin jälkeen olen huomannut,  että entistä enemmän ihmiset käsittää bdsm- ja s/m- juttujen olevan parannettavissa olevia, teini-iän traumoista johtuvia mielenterveysongelmia.

Joskus, kun ei ole kiire, tykkään katsella kanssaihmisiä kaupungilla, kaupoissa jne. Ja miettiä, mikä heidän 'salaisuutensa' on. Esimerkiksi rautakaupassa köyttä ostava mies: odottaako hän iltaa päästäkseen sitomaan subinsa ja kiduttamaan tätä?
Tästä tosin on seurannut se, että aina jos ostan nippusiteitä tai muuta "kaksimielistä" oletan kassan tajuavan välittömästi piilotetun pervouteni. Joskus melkein koen tarpeelliseksi selittää, mitä mukamss teen köysillä, nippareilla tai hakasilla: "Mökillä korjaan pyykkinaruja", "Ajateltiin lähteä viikonloppuna veneilemään" jne. >:D

neitimagia

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #51 : 02.09.2015, 20:35 »
Mä ainakin mietin aina tuttavapiiriä, työporukkaa, opiskelukavereita ja etin niistä piirteitä mitkä kertois niiden olevan jollain tavalla kinky  O:-)

Ja vaikka pomon huoneen ohi mennessä kuvittelen itteni sen pöydälle piiskattavaksi ja hymyilen pomolle ja tuntuu et se näkis mun pään läpi  :D

Monestikin mietin sitä, et apua toivottavasti nää ihmiset ei arvaa mitä ajattelen/puuhaan vapaa-ajalla. Tai toisaalta myös et arvaispa nää ihmiset mitä ajattelen ja touhuan :D

Papi

Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #52 : 03.09.2015, 18:08 »

Ja vaikka pomon huoneen ohi mennessä kuvittelen itteni sen pöydälle piiskattavaksi ja hymyilen pomolle ja tuntuu et se näkis mun pään läpi  :D


Arvaisitpa vain kuinka moni meistä PerwoPomoista katselee teitä toimiston tyttöjä sillä silmällä. ;)

Minä ainakin olen useammin kuin kerran käskenyt tytön huoneeseeni jonkin asian varjolla ja suunnitellut painavani hänet pöytääni vasten ja nostavani hänen hameensa ylös...

Suomalaisilla työpaikoilla tuo on vain liian riskaabelia, seuraukset voisivat olla liian pahat, jos/kun tyttö nostaakin metelin asiasta.

peksu

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #53 : 03.09.2015, 20:00 »
Taustaa hieman: pukeudun ( lähes ) aina mustaan. Autoni on musta maasturi jonka rekkari alkaa AAI-.

Kahdesti on sattunut, että kun lähestyn autoa niin joku nainen ottaa katsekontaktin. Vastaan siihen katseella ja osoitan sormella rekkaria. Vastauksena hymy ...

Joutsan ABC:lla oltiin jollain reissulla syömässä ihan perusmättöä. Ruoka oli kylmää. Valitin kassalle ja pian tulikin keittiöstä kolmissakymmenissä oleva kokkityttö. Pyyteli anteeksi ja vei lautaset takas keittiöön.

Palasi sitten upeasti valmistettujen annosten kera . Pyyteli vielä anteeksi johon sanoin, että tästä et nyt anteeksipyynnöllä selviä. Nousin ylös ja aloin irrottamaan vyötä. Tyttö käänsi selkänsä ja pyllisti. Katsoi sitten olkansa yli, hymyili  ja poistui. Keittiön ovelta vielä katsoi ja hymyili.

Kerran oli subin kanssa marketissa ihan ruokaostoksilla jossain itäisessä Helsingissä. Hän pyysi ennen sinne menoa, että laittaisin kaulaansa pannan ja taluttaisin sitten hihnan päässä.
En hyväsydämisenä miehenä pyyntöä halunnut vastustaa kun se oli niin aito pyyntö.
Kukaan ei näyttänyt kiinnittävään meihin mitään huomiota.

Sitten ravintolakokemuksia:  Olen käynyt useaan kertaan aivan tasokkaassa ravintolassa syömässä hyvin. Pukumiehiä jne.
Subilla on ollut aina panta kaulassa, joskus samettinen, joskus nahkainen. Parilla viime kerralla subin kaulassa on ollut sepän takoma rautainen panta. Siinä sitten aika pieni riippulukko joka näkyy sekin kyllä hyvin selvästi.

Toisista asiakkaista kukaan ei ole koskaan edes rypistänyt kulmiaan kun edellä mainitun on huomannut.

No talon tarjoilijoista kaksi on sellaisia, että näkyvät tietävän mistä on kysymys. Ystävällistä hymyä ja hyvää palvelua. Toiselta on tullut niin pitkä katse, että näytti kutsulta :)

Onhan noita muitakin mutta tässä nyt tämmöstä :)

-peksu