Kirjoittaja Aihe: BDSM arkielämässä  (Luettu 21113 kertaa)

palvelija79

  • Vieras
BDSM arkielämässä
« : 17.02.2012, 01:44 »
Minusta on samalla mielenkiintoista ja kiihottavaa, kun BDSM-aihe ja non-kinky-arkielämä sekoittavat, ainakin mielessä. Kun nätti siivooja tulee pesemään toimistossani joka aamulla, haluaisin mielelläni heti vaihtaa hänen kanssa  ::). Pidän yleisesti itselleni naurettavaa tekemisestä viehättävien naisten edessä.

Myös TV:ssä BDSM-aihe ilmestyy odottamatta, esimerkiksi sääennusteessa; näyttää siltä, että Dominat erilaisissa maissa pitävät siitä: Englannissa - http://www.youtube.com/watch?v=zvf6oOLdZBg&feature=related , Saksassa - http://www.youtube.com/watch?v=6lidrooZ-I0&feature=related , tai Puolassa - http://www.youtube.com/watch?v=BIWeYYYloKQ&feature=related  :P. Subina en voisi muistaa sellaisten ennusteiden jälkeen, miten sää oikein tulee.

Olisi mielenkiintoista tietää, millaisia mielikuvituksia tai kokemuksia muilla on tässä suhteessa tai jos kukaan teistä on löytynyt D/s suhteen jossakin arkielämässä.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #1 : 17.02.2012, 07:31 »
Söpöjä naisia sää-ennustajina.
Mielikuva ylläolevasta on, että Dommet yritetään laittaa stereotyypiltään määrätietoisen mustaan pukeutuvan naisen hahmoon.

Voiko ylipäätään olla Domme jonkun edessä ilman mielikuvan aiheuttamaa olemusta: "Minä olen mitä olen ja tiedän mitä olen tekemässä. Musta on värini."

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #2 : 17.02.2012, 09:43 »
Söpöjä naisia sää-ennustajina.
Mielikuva ylläolevasta on, että Dommet yritetään laittaa stereotyypiltään määrätietoisen mustaan pukeutuvan naisen hahmoon.

Voiko ylipäätään olla Domme jonkun edessä ilman mielikuvan aiheuttamaa olemusta: "Minä olen mitä olen ja tiedän mitä olen tekemässä. Musta on värini."

tuo musta nahka on tosiaan aika klishee,en usko että ammattilainen voi olla että ei omistaisi jotain semmoista

koska sitä kysytään/oletetaan olevan,jos taas pysytään "harrastuspohjalla" edelleenkin homma toimii

vaikka niissä farkuissa ja t paidassa.

Linnanneito

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #3 : 17.02.2012, 12:16 »
Aika usein kesällä tulee bongattua kaikenlaisia aspekteja; kaulapantoja, alan pukeutumista yms. Seisoin yhden kerran Hakiksessa bussipysäkillä, jossa oli kanssani erittäin kaunis ja pukeutunut goottityttö kaulapannassaan sekä animetyttö oikein viimeisen päälle laitettuna, hänkin kaulapannassa.  Kerran keskustassa kahvitelessani ohitseni käveli kolmikko, jossa naisella oli talutushihnoissa nainen ja mies. Ihanaa, kun jotkut uskaltavat näyttää homman avoimesti! Okei, olen minäkin joskus käynyt panta kaulassa kaupoissa tms. mutta se tuntui hyvin kiusalliselta.

swan

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #4 : 17.02.2012, 12:57 »
Kokolailla nollissa on arkielämässä BDSM ellei sitten pään sisällä,sydämessä ja ihon alla kulje mukana.
Kyllähän sitä huomaa katselevansa kaupassa esim. tiettyjä juttuja tietyllä silmällä jne. ja suunnittelevansa jotain tykötarpeita, kuten metallihametta mielessään. Vielä mä sen joku päivä rakennan ja meen maitokauppaan se päällä, heh. (No en kumminkaan uskalla)

Hermes

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #5 : 17.02.2012, 16:58 »
Mulla on paha tapa lukea liian nopeasti. Tunnistan sanoja väärin, ja jostain syystä se mitä luulen lukeneeni, on yleensä jollain tapaa kinkyä.

Joskus käy kyllä niinkin, että luen aivan oikein, mutta mielikuva on jotain muuta kuin mitä kirjoittaja on tarkoittanut. Ei tarvinne mainita, että Fingerpori on lempparisarjakuva. :D

kide

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #6 : 17.02.2012, 23:38 »
Joo, toi valikoiva lukihäiriö on mullekin tuttu. Sitten tulee tahattomia mokia puheessakin joskus - kerran töissä sairaalassa, sanoin ousm(i) (oululainen kinky-yhdistys), kun piti sanoa oys -> ääntyy helposti ous(si) (oulun yliopistollinen sairaala).

- Terkkuja duuniin, jos joku tunnisti ;)

palvelija79

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #7 : 18.02.2012, 01:07 »
Kiitos kommentteista, vaikka en ole ymmärtänyt kaikkea  :o. Ilmaisin itseni kai epäselvästi. Sana ”BDSM” ei ole parasta tässä suhteessa ja sää-ennustajat olivat vähän sopimattomat.

Tarkoitin, että minusta sellaisia tilanteita ovat oikein houkuttelevia, kun D/s- tai fetissi-aihe esiintyy hienovaraisesti millä tahansa tavalla ”ulkona”, normaalisessa maailmassa. Haaveilen sitten, että naamarit putoavat. Esimerkiksi, siivooja vetää minut yhtäkkiä toimistosta vessaan, joten pesisin sen hänen valvonnassaan. Junalla tuijotan vastapäätä istuvan viehättävän naisen, kunnes hän käskee minun polvissani nuolemaan saappaitaan. Toisinpäin näkymättömiä rajoituksia vaatteiden alla ovat ihan jänniä, esimerkiksi jos D voisi säätää siveysvyön painetta kaukaista.. .

Mielikuvitukseni ja ilmaisukyvykseni ovat selvästi rajoitettu ja naamarit eivät ole pudonneet vielä minun tapauksessani :(, siksi kysyin syöttöä baarilta.  ;)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #8 : 18.02.2012, 09:03 »

Tarkoitin, että minusta sellaisia tilanteita ovat oikein houkuttelevia, kun D/s- tai fetissi-aihe esiintyy hienovaraisesti millä tahansa tavalla ”ulkona”, normaalisessa maailmassa.  "..." Junalla tuijotan vastapäätä istuvan viehättävän naisen, kunnes hän käskee minun polvissani nuolemaan saappaitaan. 

 ;D Tuntemattomia ei juurikaan uskalla alkaa käskemään ja komentelemaan polvilleen nuolemaan.
Jospa osaisin nähdä kuka kadulla tallaaja on kinky ja kuka ei, silloin näitä odottamattomia tilanteita syntyisi ihan itsestään.

Goottipukeutuminen on niin lähellä kinkyjen mieltymyksiä, että piiska jonkun Dommen kaulassa koruna ei todennäköisesti herätä mitään huomiota kenessäkään.

Paitsi jos tämä Nainen on siisti jakkupukunainen, hänen kaulassa koruna piiska tai korvissa koruina käsiraudat.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #9 : 18.02.2012, 09:20 »
Minä käytän tuota "pohjalaispantaa" kaikissa normibileissäkin. Aika monta kertaa minut on tunnistettu siitä, tultu esittäytymään ja juttelemaan. Isäntäkin on ollut hiukan yllättynyt, miten monet ihmiset tulevat mielellään kaapista ulos, kun huomaavat vanhan tutun olevan perwo ja pannoittavan muijansa :D 

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #10 : 18.02.2012, 15:29 »
Aika usein kesällä tulee bongattua kaikenlaisia aspekteja; kaulapantoja, alan pukeutumista yms. Seisoin yhden kerran Hakiksessa bussipysäkillä, jossa oli kanssani erittäin kaunis ja pukeutunut goottityttö kaulapannassaan sekä animetyttö oikein viimeisen päälle laitettuna, hänkin kaulapannassa.  Kerran keskustassa kahvitelessani ohitseni käveli kolmikko, jossa naisella oli talutushihnoissa nainen ja mies. Ihanaa, kun jotkut uskaltavat näyttää homman avoimesti! Okei, olen minäkin joskus käynyt panta kaulassa kaupoissa tms. mutta se tuntui hyvin kiusalliselta.

Kaulapantaa käyttävät nuorisomuodin edustajat eivät aina tajua kaulapannan kinky-kytköksiä. Goottiteinin päätymisestä vahingossa sadomasoklubille onkin väännetty usein vitsiä mm. YouTubessa ja Newgroundissa (en tosin muista videoiden nimiä, enkä jaksa etsiä). Kyllä minäkin ostin ekan kaulapantani kauan sitten nimen omaan siksi, koska se oli "goottia", enkä siksi että se olisi "kinkyä". Oli se sitten goottimiitissä hieman oudon tuntuista kun yksi miekkonen halusi kokeilla pantaani mukanaan ollutta talutushihnaa. Ajattelin, että siinäpä hauska vitsi; eihän ihmisiä taluteta hihnassa. Nykyään, kinky-yhteyden tajuttuani, kyllä varmasti nolottaisi mennä kaulapanta päällä julkiselle paikalle, vaikka olisin muuten kuinka gootiksi naamioitunut. ;D

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #11 : 19.02.2012, 19:24 »
Kyllä minäkin ostin ekan kaulapantani kauan sitten nimen omaan siksi, koska se oli "goottia", enkä siksi että se olisi "kinkyä". Nykyään, kinky-yhteyden tajuttuani, kyllä varmasti nolottaisi mennä kaulapanta päällä julkiselle paikalle, vaikka olisin muuten kuinka gootiksi naamioitunut. ;D

Oli minullakin teininä/myöhäisteininä goottikauteni ja käytin pantaa ihan ruokakauppaan mennessäkin ja nahka- ja pvc-housuja koulussa, mutta ne oli osa pukeutumistyyliä, ei niinkään kinkyilyyn liittyvää. Ja käytin pvc- ja latexasuja ihan normiyökerhoissa/baareissa. "Normaaleissa" baariasuissa olisin tuntenut itseni jotenkin alastomaksi. Korsetit ja pvc-mekot oli tavallaan suojamuuri jonka alle kätkeydyin. Nykyään en edes juuri käy baareissa/klubeilla...

Lucrezia

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #12 : 22.02.2012, 11:55 »
Arkielämässä huomaan usein arvioivani ihmisten mahdollisia kinky-taipumuksia, työkuvioissa, kaupungilla, missä vain. On hauskaa miettiä, mahtaako hyvin määrätietoisen oloinen ihminen tykätä joskus alistumisesta ja onko ujosti hymyilevä henkilö toisinaan vahvastikin dominoiva. Katsoa ranne- ja kaulakoruja, tatuointeja jne. ulkoisia merkkejä. Joistain säteilee niin voimakas dominoivuus, että sen aistii vaikka puhuttaisiin säästä. Alistuvia on ehkä vaikeampi tunnistaa.

Omassa arkielämässä dominoivuuteni kuulemma kuuluu puhetyylissä ja näkyy esim. tavassa liikkua. Pukeutumisessa olen mieltynyt mustaan, mutta se johtuu pitkälti siitä että musta on värinä helppo. Ensimmäiset mustat nahkahousut ostin joskus kauan sitten kesätyörahoilla eikä niiden hankinta liittynyt mitenkään kinkyyn mieleen. Olkoon klisee tai ei, mutta nahassa vaan on sitä jotain, mitä ei minun mielestäni ole missään muussa materiaalissa. Ja nahkaahan löytyy muissakin väreissä kuin mustana  :)

Sessio t-paidassa ja farkuissa? Tai verkkareissa? No eipä ole minun juttuni, vaikkei dominoivuus olekaan vaatteissa. Tuo on enemmän tyylikysymys, ulkoinen olemus kun on muutenkin minulle tärkeä asia.

SpankingDaddy

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #13 : 22.02.2012, 19:51 »
Tätä ketjua lukiessa en voi välttyä ajatukselta, että subbarit tarvitsevat tuntomerkkejä, joista Dom voi heidät tunnistaa , ja ryhtyä asian vaatimiin toimenpiteisiin  8)

Onhan irl Dominointi jännää puuhaa, kunhan ensin löytää sen vastaanottavaisen subbarin, joka ymmärtää lähteä mukaan "tanssiin".

Tällaisia koodeja on ainakin ulkomailla käytössä. Esim left/right - koodi ja hanky code , muitakin varmaan on. Ohessa linkki , jossa lisää näistä.
http://public.diversity.org.uk/deviant/sscodes.htm

Muut voivat täydentää listaa ja toivottavasti myös lisätä kysyntää näille subien tuntomerkeille  ;D

palvelija79

  • Vieras
Vs: BDSM arkielämässä
« Vastaus #14 : 22.02.2012, 20:54 »
Tällaisia koodeja on ainakin ulkomailla käytössä. Esim left/right - koodi ja hanky code , muitakin varmaan on. Ohessa linkki , jossa lisää näistä.
http://public.diversity.org.uk/deviant/sscodes.htm

Kiitos kaikille ajatusten lisäämisestä! Tuntomerkkejä olisivat todellakin hyvä ratkaisu. The Hanky Code voisi olla kuitenkin liian värikäs minulle  :)