Kirjoittaja Aihe: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli  (Luettu 22545 kertaa)

nossopos

Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« : 27.06.2019, 00:01 »
Hei,

Kiinnostaisi kuulla millainen hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli on ollut parisuhteen sille osapuolelle, josta lähtöisin ajatus ei alunperin ollut.
Oliko asioita, mitkä arveluttivat alkuun ja kuinka niihin varauduttiin?
Toteutuiko jokin tiedostettu tai odottamaton riski ja kuinka siitä selvittiin, vai selvittiinkö?
Tarvitsiko jossain kohtaa puhaltaa peli poikki, ja jos tarvitsi, onnistuiko palaaminen "tavalliseen" suhteeseen?
Oliko ikäviä kokemuksia kolmannen pyörän kanssa, ja jos oli, millaisia? Koitteko vaikeaksi keskeyttää leikin kolmennen osapuolen läsnäollessa?
Pääsikö kolmas osapuoli hämärtämään keskinäistä suhdedynamiikkaanne?
Oliko tarvetta sopia toisen miehen/naisen valinnasta siten, että molemmat olivat mukana, vai menittekö vain hotwifen päätäntävallalla?

Kaverin puolesta kysyn  ;)

pikkukyrpä

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #1 : 27.06.2019, 06:56 »
Moi

En ole se passiivinen puoli, vaan aloitteen tekijä, kuten varmaan nimimerkistä ymmärtää.  ^-^

Eikä meillä vielä edes ole käynnistynyt tämä kunnolla, tulossa on ensimmäiset kunnon treffit vasta, ja nekin rouvan tutustumista varten.
Sääntöjä on tehty ja muuteltu paljon tässä matkan aikana ja keskusteluja käyty aivan hitosti. 99,9% hyvällä mielellä, jotain pientä on saattanut tulla, mutta nekin on selvinnyt lopulta ja olleet vain väärinkäsityksiä tai väärinymmärryksiä.

Ajatukset siitä miten tehdään / tapahtuu on myös muuttunut matkan varrella paljon. Välillä ollut pudas aisuri/hotwife (nainen yksin) sitten kolmen kimppaa ilman mitään alistumisia ja sitten taas enemmän aisuri suuntaan mutta kolmestaan.
Hommaa on nyt pyöritelty yli vuosi, välissä pidempi tauko, mutta aikaa ja ajatusta on käytetty. Haasteena vielä lapsiperheen arki päälle.

Rouvalla moraalin kanssa ehkä isoimmat ongelmat. Hävetti kuulemma myöntää et tahtoo 2 miestä / vierasta. Kun se sai alta pois, helpotti hieman. Rouva siis hieman siveämpää sorttia, mutta en ole painostanut ainakaan tietoisesti vaan keskusteluilla ja sillä vakuuttelulla että tehdään tämä yhdessä ja molempien halusta.

Katsotaan missä ollaan ekojen treffien jälkeen, sitten on yksi steppi eteenpäin otettu ja on aika käydä tunneskaala läpi ja pohtia miten tahdotaan jatkaa, vai jätetäänkö siihen. Mielenkiintoista olisi kuulla tosiaan jonkun naisen / ei aloitteen tehneen ajatuksia aiheesta. 

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #2 : 27.06.2019, 08:18 »
Monesti näissä käy niin, että se taho joka on kuvitellut hallitsevansa asioita ja ohjailevansa niitä menettääkin otteensa jo heti alkumetreillä, ja juttu alkaa elämään omaa elämäänsä eikä enää vastaakaan sitä fantasiaa jota alun perin on lähdetty toteuttamaan.

Loppupeleissä vahvin kuitenkin aina käyttää eniten valtaa.

IKRM

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #3 : 27.06.2019, 11:06 »
Eikä meillä vielä edes ole käynnistynyt tämä kunnolla, tulossa on ensimmäiset kunnon treffit vasta, ja nekin rouvan tutustumista varten.
...
Katsotaan missä ollaan ekojen treffien jälkeen, sitten on yksi steppi eteenpäin otettu ja on aika käydä tunneskaala läpi ja pohtia miten tahdotaan jatkaa, vai jätetäänkö siihen.

Tervehdys.


Tämä teidän stoorinne tullee olemaan vallan valloittavaa seurattavaa.

Toivottavasti päivityksiä saadaan taajaan.


>:-]


Lykkyä tykö.



  * )

P.S: Huom: Missään tapauksessa en tietenkään tarkoita että voi kuinka täällä yleisössä ollaankaan pettyneitä jos jänistätte, vaan toki aivan päinvastoin; jos tulette siihen tulokseen ettei olekaan teidän juttunne siirtyä fantisoimisesta toteuttamiseen, full respect & more power to you. En usko että moisellakaan vaikutelmalla olisi hatun ketunkaan väliä teille, mutta itseäni taitaisi hiertää jos sellainen jäisi.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2019, 11:44 kirjoittanut Hirvaz »

nossopos

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #4 : 27.06.2019, 21:36 »
En ole se passiivinen puoli, vaan aloitteen tekijä, kuten varmaan nimimerkistä ymmärtää.  ^-^

Minusta tuntuu, että aloitteellisista miehiä on valtaosa (voi toki olla harhaluulo) ja uskon, että silloin tuo henkinen puoli on hieman helpompi käsitellä. En toki silti halua yhtään väheksyä sen henkisen työn määrää mitä tällä tavalla aloitetussa suhteessa joutuu tekemään. Ja tietenkin samat epävarmuudet ja ongelmat voivat yhtälailla nousta molemmissa tapauksissa. Tapauksessani aloitteellinen osapuoli on juurikin nainen ja siksi minua kiinnostaa erityisesti tähän mukaan lähteneiden miesten kokemukset.

Katsotaan missä ollaan ekojen treffien jälkeen, sitten on yksi steppi eteenpäin otettu ja on aika käydä tunneskaala läpi ja pohtia miten tahdotaan jatkaa, vai jätetäänkö siihen.

Toivottavasti treffit menevät putkeen! Odotan mielenkiinnolla päivityksiä kokemuksistanne. Jotenkin tuntuu, että rehelliset kokemusperäiset selonteot tällaisista suhteista puuttuu ja internetistä löytyvät tarinat ovat melkein poikkeuksetta vain miesten kirjoittamaa runkkumateriaalia, joten kirjoituksesi tähän mennessä ovat olleet hyvin mielenkiintoisia ja tervetulleita :)

Monesti näissä käy niin, että se taho joka on kuvitellut hallitsevansa asioita ja ohjailevansa niitä menettääkin otteensa jo heti alkumetreillä, ja juttu alkaa elämään omaa elämäänsä eikä enää vastaakaan sitä fantasiaa jota alun perin on lähdetty toteuttamaan.

Loppupeleissä vahvin kuitenkin aina käyttää eniten valtaa.

Mielestäni todella hyvä pointti. Luin sen niin, että nyt olisi viimeistään aika olla itselleen mahdollisimman rehellinen, jotta ymmärtäisi mitä oikeasti kuvittelee saavansa ja mitä luulee pystyvänsä ohjailemaan.

Cephrena

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #5 : 27.06.2019, 22:50 »
Mieheni on tarjonnut minua muille hetken mielijohteessa Jun tilanne on siihen ollut hänen mielestään sopiva. Olen kokenut lähes joka kerta oloni ahdistuneeksi. Olen kuitenkin luonteeltani alistuva joten olen tehnyt miehelleni mieliksi. Hän kun tilanteesta on nauttinut.

Se hyvä mitä olen itse niistä saanut on että olen kokenut itseni käytetyksi ja vain miesten leluksi. On kyllä jälkikäteen lisännyt elämää makkarissa.

Ainoa jonka olen saanut itse valita oli huikaiseva kokemus. Sain sitä mitä halusin ja tarvitsin. Mukana oli paljon myös henkistä yhteyttä. En koe että se olisi mitenkään ollut pois mieheni ja minun suhteesta. Toi vain lisää naisellisuutta ja ymmärrystä itsestäni.

En koe hyvän ja hyväksytyn suhteen olevan haitaksi parisuhteelle. Perhe arjessa jää niin vähän aikaa puolisolle. Lapset imevät huomiota ja aika on rajallinen. On ehkä hyväkin että on toinen jolta saa huomiota ja hyväksyntää. Tämä korostaa naisellisuutta ja omaa arvoa. Se on myös tavallaan sitä omaa aikaa ja rentoutumista arjen oravanpyörästä.

Tuulinen

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #6 : 27.06.2019, 23:23 »
Ehkä voin tähän jotain vastata... Ehdotus hotwife-kokeiluihin tuli alunperin mieheltäni. Olen saanut kypsytellä asiaa omassa hitaassa tahdissani ja minkäänlaista painostusta en ole asiaan kokenut, mikä on ollut tärkeää.
Koin asiassa kauan henkisiä esteitä, siinä oli siveyttä ja mitä muut ajattelee yms. ajatuksia. Myös kokemuksien jälkeen koin välillä häpeää ja halusin elää "normaalisti". Tuli ikään kuin takapakkia.
Kun sain asian viimein kunnolla käsiteltyä omassa päässäni, vapauduin aivan eri tasolla nauttimaan seksiseikkailuista muiden kanssa. Sen myötä itse asiassa löysin vasta kinkyytenikin. Tällä hetkellä tuntuu, että haluamme jatkaa ehdottomasti tällä tiellä, niin paljon on omaan parisuhteeseenkin ja seksielämään tullut lisää sävyjä.
Matkalla on toki ilmennyt myös ikäviä tunteita, esim. hieman mustasukkaisuutta. Välillä on jotain asioita pitänyt selvitellä keskenämme ja silloin olemme ottaneet tietoisen tauon "harrastuksesta". Kullakin parilla on omanlaiset käytännöt ja sopimukset asiassa. Olen päättänyt kumppaneistani itse, mutta miehelläkin on päätäntävaltaa (voi kieltää jonkun) ja aika tarkkaan sovimme muutenkin asiat yhdessä. Meillä kuvioon ei liity miehen alistumista/alistamista.
Riskejä tähän liittyy, on mahdollista että alkaa menojalka vipattaa liikaakin, tai ihastuu ja rakastuu toiseen, kaikkea voi tapahtua. Toisaalta voihan niin käydä monosuhteessakin.   

pikkukyrpä

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #7 : 28.06.2019, 07:26 »
Heips taas ja kiitos hienoista vastauksista ja keskustelusta.

Meillä nyt ensimmäiset oikeat treffit takanapäin. Hermostuneisuus oli valtavaa molemmilla, minä ajoin vaimon treffeille ja hainkin, treffit siis kaupungilla kahvilassa.
Kuitenkin todella urheasti vaimo lähti marssimaan treffeille, kun oltiin nähty tuntomerkkeihin sopiva mies kahvilan edessä. Olin todella ylpeä vaimostani ja sydän pamppaillen jäin odottamaan ok-viestiä häneltä. Oltiin siis sovittu että hän laittaa sellaisen jos kaveri on sellaisen oloinen, että tahtoo jäädä. No sellainen tuli ja minä lähdin ajelulle, tunnin päästä vaimo takaisin.

Hyvä jos muistan missä ajelin  ;D Mutta jossain vaiheessa kirjoitin valmiiksi viestin puhelimeen, missä ehdotin vaimolle, että hän kutsuisi miehen meidän autoon pienelle ajelulle jossa voisi jatkaa tutustumista ja ehkä hieman pelailla sormipeliä takapenkillä, minä kuurona ja mykkänä kuskina. Me olimme siis sopineet, että vaimo laittaa viesti kun ovat kahvilta valmiita. No kuitenkin juuri ennen sovitun ajan täyttymistä poistin viestin, ja sen jälkeen tulikin vaimolta viesti että tule hakemaan. Oltiin sovittu mistä haen ja oltiin sovittu paikka missä hän voisi suudella miestä jos kaikki ok. No sain nähdä vaimon suutelevan toista miestä  :love: :love:

Sydän pamppaili ja kädet tärisi, kun vaimo tuli autoon. Ilmeisesti molemmilla, lähdettiin liikkeelle ja pysähdyin parkkipaikalle ja pyysin luvan kokeilla vaimon jalkoväliä, no todella märkähän se oli. Hauskaa vain oli se, että hän itse ei tiennyt sitä ollenkaan, oli siis ollut todella hermostunut.

Kaiken kaikkiaan lopulta todella positiivinen kokemus ja asiasta keskusteltiin todella paljon, jopa niin että meinasi mennä pitkäksi kotiin tulo ja lapset katsoi vähän kieroon, että missä ollaan oltu. Ei ihan kerrottu täyttä totuutta, kahvilla kuitenkin  :D
Illalla kun lapset nukkumassa, minuun iski todella alistettu olo, olinhan  kuitenkin nähnyt vaimon treffeillä toisen kanssa ja suutelemassa. Ja kaiken lisäksi olin siveysvyössä lukittuna, siitä asti kun treffeille lähdettiin. Tämä alistuneisuus oli siis minulle pelkästään hyvä, halusin vain tehdä vaimolle hyvää, hieroin jalkoja ja sain olla jopa ihan pienen hetken hänen rahina. Kerroin miten olisin jopa valmis miettimään taas sitä, että hän yksin kävisi panemassa muita, olin siis todella kiimassa ja alistunut.
Jännä juttu oli se, että vaimo taas ei ollut oikein siihen vastaanotto päällä. Päinvastoin hän kaipasi sitten myöhemmin rajua ottamista, johtuiko sitten siitä, että olisi kaivannut sitä siltä toiselta mieheltä? En usko, koska hän tosiaan kertoi ettei sekään olisi ollut hyvä, hän tahtoi vain minua ja minun tavallaan ottavan hänet.

No tein parhaani siinä ja jotenkin varmaan onnistuin, tosin olin ensin lukittuna tyydyttänyt hänet dildolla pari kertaa, ja nuollut samalla hänen peräreikää kun hän antaumuksella tulee dildon kanssa.  :love: :love: Aivan ihanan alistavaa muuten  ;) No kuitenkin tämän jälkeen sain hänet ja itsenikin tyydytettyä todella hyvin.

Aamulla pohdittiin tässä vielä asioita ja minulle tuli hieman haikea/outo/epälevä mieli siitä eilisestä dynamiikasta välillämme. Mitä hän todellisuudessa tahtoo? Enkä siis todellakaan tarkoita, että mitään mustasukkaisuus asiaa, vaan olin 100% onnellinen ja kiihottunut hänen treffeistään ja hänen suutelemisen näkeminen toisen kanssa on mielessäni todella kaunis muisto, jota voin vaalia pitkään. Olen niin onnellinen että hän sellaisen minulle antoi. Mutta hänen omaa haluaan pohdin, kun tuntuu ettei hän ole ihan sinut minun alistamisen kanssa.

Onko muilla käynyt samoin, että ensimmäisen kokemuksen jälkeen naiselle tuleekin siis jokin droppi, ja tahtookin vain, että se oma mies ottaa ja halaa, pussaa ja panee, sekä pitää hyvänä? Sellaista perinteistä "prinsessa" touhua, prinssi palvelee, pitää hyvänä, hieroo, ja ottaa kuitenkin mitään kysymättä? 

Mietin vain kun meillä on hieman tällaista ollut aikaisemminkin ilmassa, minä tahtoisin alistua, hän tahtoisi siitä alistamisesta sen palvelun, mutta ei sitten sängyssä sitä alistuvaa miestä. Sinänsä juuri oikea asetelma siihen aisuri hommaan siis  :D tosin se ottaja mies vaan puutuu. Toki en tiedä uskalletaanko siihen mennä ja miten tästä tahdotaan jatkaa, enkä tiedä tahtoisinko olla ihan täysin ilman  pillua ja niin aisuri? Olen kuitenkin olemukseltani ja käytökseltäni ulospäin hyvinkin maskuliininen, että tuolla kaupungila jos joku minut näkee, ei varmaan uskoisi minulla oleva  pitsiset pikkarit alla ja siveysvyö jos vaimo sellaisen laittanut :) Joten hieman oudolta tuntuisi jos ihan täysin 100% aisuriksi heittäytyisin, ehkä kokisin sen liian arkielämään tulevaksi ja tietyllä tavalla miehisyyttäni uhkaavaksi. Toisaalta todella kiehtova ajatus.

No joo tämä taas tällaista pohdintaa, mutta mielenkiintoinen kokemus ekat treffit. Ja olen siis mielettömän ylpeä ja kiitollinen vaimostani ja siitä mitä hän teki meidän fantasian eteen.  :love: :love: Hieman vain pitää nyt pohtia mitä  tässä oikeasti tahdotaan. Onko hän tietyllä tapaa sellainen rusinat pullasta dominoiva, vai onko hän ehkä aitoakin aidompi hotwife, tietämättään sitä, vai onko se vain niin, että just nyt molempien tunteet menee laidasta laitaan todella nopeasti eikä ihan itse pysytä perässä. Toisaalta toi rusinat pullasta dominointi on ennenkin hieman nostanut päätään, että se tässä hieman jännittää, ihanaa tämä silti on ja olen kiitollinen, asiat selviää aina keskustelemalla.

Anteeksi pitkä ja sekava selostus.


stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #8 : 28.06.2019, 10:37 »
Tätä tässä aamukahvin kanssa lukiessa tulee mieleen oikeastaan yksi sana : epävarmuus.

Jos kuvio on se, että mies "ajaa" naisensa omista motiiveistaan johtuen aisurihommiin, niin tällöinhän
nainen lähtökohtaisesti suostuu asiaan kumppaninsa vuoksi, ei omien tarvetilojensa takia.

Jos siis mies haluaa että nainen haluaa ja nainen alkaa miehen haluamisen takia haluamaan niin mitenkäs sitten,
kun toimintaa oikeasti on ja asia ei oikeasti olekaan ok miehelle kun se on tapahtunut ?

En siis missään nimessä vittuile millään tasolla, tollaset ajatukset tekstistä synty.

Itselläni tarina on sellainen, että aikaisemmin jos joku nainen ilmaisi halua kimppoihin muodossa x niin ainoa kysymys jonka
esitin oli "monta?".

Nyttemmin kun on itselle kasvanut tunnemaailma ja tunteet toista kohtaan suhteen muodossa, on pitänyt opetella omat
rajat täysin uudestaan.

Itselle sopii nähtävästi parhaiten se, että asiat yksinkertaisesti tapahtuu jos on tapahtuakseen, eikä niitä varsinaisesti
ohjata mihinkään suuntaan. Go with the flow ja sillai.

Mutta,

Onnea jutuille, toivottavasti olen väärässä ja hommista ei tule henkisesti turpaan.





pikkukyrpä

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #9 : 28.06.2019, 11:05 »
Varmaan syntyy sekava kuva tekstistä juu. Pahoittelut siitä. Mutta pakko todeta, että meillä kyllä painotettu molempien puolesta keskusteluissa, että homma etenee vaan ja ainoastaan jos molemmat niin tahtoo. Ja nimenomaan omasta tahdosta on kyse.

Totta on se että idea on mun alunperin, mutta vaimo siihen on lähtenyt. Ainakin tahdon uskoa hänen sanaa, että puhtaasti omasta tahdostaan. Ja se miten minä reagoin jos alkaa jotain tapahtumaan, en tiedä. Tähän asti kaikki ok ja sopimus on, että yhdessä päätetään jatkosta aina, siis ennen seuraavaa steppiä. Toki on aina mahdollista, että hän ihastuu oikeasti ja liian syvästi ja sitten sattuu. Mutta en oikein siihen jaksa uskoa.

Ja toiminnasta on muuten sovittu et se tapahtuu ainakin aluksi kolmistaan, ja sille onko siitä jatkoa tai edes sitä ekaa toimintaa ei ole varmuutta vielä.

Nyt lähinnä selvitellään tuntoja tuon ekan treffin jälkeen. Ja ainakin vaimolla tuntuu menevän lujaa päästä päähän ajatukset, eli kovin on pohdintaa siitä oliko kivaa vai ei ja haluaako jatkaa vai ei. Mulla ehkä selkeämpi kuva et tahtoisin viedä asiaa ainakin seuraaville treffeille, ehkä itseni siihen autokuskiksi ja vaimo miehen kanssa kiehnäämään takapenkille.
Sänkyyn ei ehkä ihan vielä.

Mutta katsotaan mihin tuo vaimon ajatuspingis pysähtyy, sitten tiedetään ehkä jotain miten edetä tai stopata.

nossopos

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #10 : 28.06.2019, 14:03 »
En koe hyvän ja hyväksytyn suhteen olevan haitaksi parisuhteelle. Perhe arjessa jää niin vähän aikaa puolisolle. Lapset imevät huomiota ja aika on rajallinen. On ehkä hyväkin että on toinen jolta saa huomiota ja hyväksyntää. Tämä korostaa naisellisuutta ja omaa arvoa. Se on myös tavallaan sitä omaa aikaa ja rentoutumista arjen oravanpyörästä.

Vähän tähän tapaan olen itsekin asiaa ajatellut. Tai siis ehkä enemmän juuri tuolla tavalla, että hyväksytyt suhteet voivat parantaa parisuhdetta. Uskon kuitenkin vahvasti, että huomiota ja hyväksyntää tulee saada ensisijaisesti parisuhteen sisältä. Kiitos vastauksestasi!

Koin asiassa kauan henkisiä esteitä, siinä oli siveyttä ja mitä muut ajattelee yms. ajatuksia. Myös kokemuksien jälkeen koin välillä häpeää ja halusin elää "normaalisti". Tuli ikään kuin takapakkia.
Kun sain asian viimein kunnolla käsiteltyä omassa päässäni, vapauduin aivan eri tasolla nauttimaan seksiseikkailuista muiden kanssa.Sen myötä itse asiassa löysin vasta kinkyytenikin. Tällä hetkellä tuntuu, että haluamme jatkaa ehdottomasti tällä tiellä, niin paljon on omaan parisuhteeseenkin ja seksielämään tullut lisää sävyjä.
Matkalla on toki ilmennyt myös ikäviä tunteita, esim. hieman mustasukkaisuutta. Välillä on jotain asioita pitänyt selvitellä keskenämme ja silloin olemme ottaneet tietoisen tauon "harrastuksesta". Kullakin parilla on omanlaiset käytännöt ja sopimukset asiassa. Olen päättänyt kumppaneistani itse, mutta miehelläkin on päätäntävaltaa (voi kieltää jonkun) ja aika tarkkaan sovimme muutenkin asiat yhdessä. Meillä kuvioon ei liity miehen alistumista/alistamista.

Kuulostaa mukavan normaalilta tavalta omaksua jokin uusi asia ja pikku hiljaa rakentaa siitä jotain sellaista mitä voi kutsua omaksi. Erityisen rohkaisevana pidän tuota, ettei teille ilmeisesti syntynyt sellaisia ongelmia, mistä ei olisi keskustelemalla voitu jatkaa eteenpäin. Kiitos sinulle myös kokemuksesi jakamisesta.

Myskirotta

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Because I can.
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #11 : 28.06.2019, 15:54 »
Onko hän tietyllä tapaa sellainen rusinat pullasta dominoiva, vai onko hän ehkä aitoakin aidompi hotwife,

Eikö todellinen hotwife poimi pullasta tasan ne rusinat jotka haluaa.  ???

Rietas Merenneito

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #12 : 28.06.2019, 18:47 »
Onpa kiinnostava ketju! Meilläkin mies alkoi alunperin tästä puhua, mutta sitten kävi ilmi että rohkeampi/halukkaampi osapuoli olisinkin ollut minä. Mies veti nopeasti takaisin huomattuaan, ettei kyse olekaan minulle pelkästä fantasiasta vaan saattaisin haluta oikeastikin kokeilla. Ei se minullekaan  mikään tostavaan-juttu ole, mutta kuitenkin.

Asia jäi sitten arjen kiireiden keskellä taka-alalle, mutta kyllä se kiinnostus edelleen molemmilla kummittelee. Olemmekin nyt ajatelleet kokeilla jotain hyvin kevyttä ensin: nettiseksiä on jo kokeiltukin niin että mies panee minua samalla kun kirjoittelen toisen miehen kanssa tuhmia. Seuraava askel on ehkä suutelu tms pieni juttu, josta on helppo joko edetä tai perääntyä.

Bastardo

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Multipervo
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #13 : 29.06.2019, 02:55 »
Mulla kävi niin, että...

Suhteemme oli alusta asti hieman kinkyhtänyt. Minä alistuvana osapuolena ja yhtä sun toista tuli sen puolelta kokeiltua.

Olimme aikalailla jo alusta alkaen sopineet, että suhteemme olisi vapaampi tietyin tavoin... Minä leikin uskollista perheenisää ja kaikinpuolin kunnollista puolisoa erityisesti kun hänen muksut on kotona. Minä suorastaan toivoin, että hän kävisi vieraissa ja tekisi minusta todellisen aisurin. Olin muutoinkin alistettu monin tavoin seksuaalisesti, joten täähän olisi vain täydellinen kirsikka kakun päälle.

No ensimmäinen kerta luonnollisesti jännitti molempia kun hän pikku sievässä laitamyötäisessä raahasi baarista jonkun orin kotiin minun ollessani toisella paikkakunnalla. Suorastaan olin ratketa onnesta kun hän kertoi minulle yksityiskohtaisesti mitä tapahtui. Meni käsihommiksi samantien ja seksielämä sai ainakin minun puolelta ihan järjettömän piristysruiskeen... Mun vaimo perhana oli tosi narttu ja tasan sitä mitä olin aina toivonut.

No ajan saatossa teimme useita kertoja näitä, pari kertaa olin siveysvyössä huoneen nurkassa katsomassa, pari kertaa mut oli pyydetty menemään toisaalle ja muutaman kerran piilouduin vävän milloin mihinkin asunnossa, kuten saunaan tai makkarin vaatekaappiin. Käytiin jopa yhden kerran eräissä bileissäkin näissä merkeissä.

Noh.. Aikansa kutakin, niin homma loppui siihen kun hän totesi tämän yhden alfan olevan hänen sydämensä valittu ja minun tulisi lähteä suhteesta.

Aina on tämä vaara ja minulle se sattui vaikka luulin elämäni aisankannattajana olevan täydellistä. Niin tunsin silloin ja tarina olisi vaikka kuinka pitkä, mutta tämmönen pikku tiivistelmä tähän väliin.

Tuo tosiaan vaatii vahvaa henkistä puolta, se ei sovi kaikille. Siitä en tiedä tykkäsikö hän edes niin paljoa kuin kertoi vain lopettaakseen sen kuin seinään. Hän tosin oli omalla tavallaan myös alistuva, joten kiehtoiko enemmän tuon alfan alistava puoli tälläisen suurinpiirtein orjan tasolla operoivan olemuksen sijaan. Mielestäni hän oli kyitenkin sitoutunut ja näytti sen joka päivä. Mutta en syytä siitä ketään, edes itseäni. Ilmeisesti hän vain toteutti fantasiaa ja näki minutkin vain sellaisen vastakappaleena eikä puolisona.

Itselläni henkisellä puolella ei horjahdusta tapahtunut tuon suhteen vaan se jopa vahvisti, että haluan elää aisurisuhteessa enkä kyllä haluaisi edes kuvitella muunlaista asetelmaa. Tästä voisi jopa laittaa treffi-ilmon, mutta näin sinkkumiehenä siitä nyt ei varmaan yhteydenottoja satelisi.

pikkukyrpä

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #14 : 29.06.2019, 20:52 »
Kiitos Bastardo kokemuksesi jakamisesta.
Pakkohan se on myöntää, että pelkoja on. Vaimon menettäminen ei ole sitä mitä haluaa, vaan kokemuksia molemmille ja nautintoa. Elämä on vähän lyhyt, että liikaa miettii mitä muut ajattelee, pitää itse uskaltaa nauttia. Olen oikeasti todella perhekeskeinen ihminen, mun perhe on mulle kaikki kaikessa ja puolustan sitä tarvittaessa, silti tahdon riskeerata sen tällä. Onko järkeä? Ehkä ei tai sitten saadaan vaimon kanssa unohtumattomia nautintoja ja kokemuksia. Kuten jo saatu.

Meillä myös tuo nainen välillä kaipaa sitä, että hänet otetaan kunnolla ja mies vie häntä kunnolla. Ja tuo riski mitä bastardo kuvaa on ollut mielessä, kun itse alistuu, näkeekö hän siinä toisessa sen alfan jota kaipaa? Ollaan puhuttu tästäkin, tietenkin, ja ajateltiin josko pidettäisiin välillä aikoja kun minä häntä alistan omaa nautintoani varten. Viikonloppu tai ilta silloin tällöin. Olen kuitenkin luonteeltani switch ja aika tavalla pystyn nauttimaan myös siitä kun otan naiseni kyselemättä ja käytän häntä.

En tosin tiedä auttaako se siihen, ettei hän näe uutta miestä/rakastajaa alfana joka ottaa oikeasti mun paikan? Toivon että auttaisi. Aika näyttää.
Nyt ollaan siinä vaiheessa, että mietitään taas enemmän sitä poikaystävä statusta sille miehelle, eikä vain yhdet treffit lisää ja panemaan, vaan pidempää suhdetta hänen ja vaimoni välille. Molempia se kiehtoo, ja vaikuttaa että mies kans tahtoo siihen suuntaan mennä. Varovaiselta kaverilta vaikuttaa, mikä sopii meille kun ei tiedetä täysin mihin ollaan menossa.

Toivon, että tästä saataisiin sellainen hyvä juttu ja kokemus kaikille kolmelle. Ehkä jopa pitkäaikainen sellainen tai sitten voihan se jäädä ens treffeihinkin, tai tuleeko niitä, kaikki edelleen aika auki.

Kiitos kaikille jotka tuoneet omansa tähän keskusteluun, kaikki näkökulmat ja mielipiteen ovat tervetulleita.