Kirjoittaja Aihe: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli  (Luettu 22542 kertaa)

pikkukyrpä

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #30 : 02.07.2019, 21:32 »
Entä sitten kun nainen alistaa miestään muuten, mutta tämä kolmen kimppa onkin tasapuolista seksiä. Tai jos myöhemmin muuttuu asetelma. Hotwife, cuck, stag, Vixen nimityksiä on paljon, mutta niillä ei mielestäni niin isoa merkitystä.

Yhdessä nauttien, kahdestaan, kolmestaan. Kaikki panee, kaksi panee, yksi poissa. Nautitaan vaan, termeistä välittämättä ja jos alkaa pipoa kiristää, puhutaan. Ja välillä kirjotellaan tänne.
Tuo vallan käytöstä puhuminen suhteessa yleensäkin on mielestäni jotenkin ikävää, mut ymmärrän toki et joskus ei parempaakaan sanaa ole. Meillä se on leikkiä, se vallankäyttö toiseen ja se valta annetaan. Jos oikeasti toinen ottaa suhteessa vallan, ei ole kyseessä ihan hyvä suhde mielestäni.

Mutta nää nyt on tällasta pohdintaa, ja mielipiteitä joita pitää maailmaan mahtua.

HerraD

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #31 : 02.07.2019, 21:36 »
Aina kannattaa muistaa ne rakkausavioliitot joissa on päätetty pysyä yhdessä lasten takia ja usein jopa onnistuneesti näytellään parisuhdetta. Toinen, molemmat tai ei kumpikaan säätää tahoillaan tai toimii oman käden varassa.

Retsam

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #32 : 02.07.2019, 21:59 »
on hyvä muistaa myös ne  vekselivetoiset joiden  liitoissa ei yleensä ole onnellisia ihmisiä...
pätäkkä on pääasia ei siis SE patukka...

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1388
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #33 : 02.07.2019, 22:29 »
Nämä pohdinnat ovat niin tutun kuuloisia kerta toisensa jälkeen.
Mutta, viihdearvo on aina myös arvo.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #34 : 02.07.2019, 23:09 »
Eihän hotwife ole sama kuin cuckold, niinpä tässä on tilaa näkökulmille.

Kiitos tunnemaisimien avaamisesta kutjun aloittajille, sillä olen monesti miettinyt, että mikä hotwifen puolisoa tässä kuviossa niin paljon kiihottaa.

HerraD

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #35 : 02.07.2019, 23:59 »
Moni mies on aisuri, valtaosa tietämättään. Nämä jotka siitä nauttivat, ovat jossain mielessä etuoikeutettuja. Muutamia kokemuksia itselläni alfana mutta näyttää siltä että saavat superkovia kiksejä kumpikin, niin aisuri kuin ”käytetty vaimo”

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #36 : 03.07.2019, 01:15 »
.. Aikoinaan sai todistaa erästä  "aisurisuhdetta", pariskunnan ollessa itseasiassa jopa koulukavereitani -pari vuotta tosin ylemmällä luokalla.. ( tuolloin eivät toki vielä yhdessä).. Oli hieno studio rakennettuna eiraan, aisuri buukkas panot ja kymmenet kamerat välittivät kuvaa "hotwifen touhuiluista" aisurin tumputtaessa salaisessa katseluhuoneessaan..  En ole itse kyllä koskaan tähän fantasiaan löytänyt omia kiksejä vaikken mikään alfa ole koskaan kenenkään saati omasta mielestäni ollut..  Tossa hommassa välillä tosin liikkui fyffe.. vaikka aisuri pääsääntöisesti pakotti vaimonsa "töihin" ilmaiseks... Aisuri ei kuitenkaan koskaan ollut vaimonsa kanssa dominoiva punkassa.. hmm  eikä keskinäinen seksi ollut "kinkypainotteista", eivätkä myöskään swingailleet kimpas...
« Viimeksi muokattu: 03.07.2019, 02:52 kirjoittanut Pulse »

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #37 : 03.07.2019, 07:53 »
.. Aikoinaan sai todistaa erästä  "aisurisuhdetta", pariskunnan ollessa itseasiassa jopa koulukavereitani -pari vuotta tosin ylemmällä luokalla.. ( tuolloin eivät toki vielä yhdessä).. Oli hieno studio rakennettuna eiraan, aisuri buukkas panot ja kymmenet kamerat välittivät kuvaa "hotwifen touhuiluista" aisurin tumputtaessa salaisessa katseluhuoneessaan..  En ole itse kyllä koskaan tähän fantasiaan löytänyt omia kiksejä vaikken mikään alfa ole koskaan kenenkään saati omasta mielestäni ollut..  Tossa hommassa välillä tosin liikkui fyffe.. vaikka aisuri pääsääntöisesti pakotti vaimonsa "töihin" ilmaiseks... Aisuri ei kuitenkaan koskaan ollut vaimonsa kanssa dominoiva punkassa.. hmm  eikä keskinäinen seksi ollut "kinkypainotteista", eivätkä myöskään swingailleet kimpas...

Miten tuossa suhteessa loppujen lopuksi kävi ?

IKRM

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #38 : 03.07.2019, 19:49 »
.. tää on paha, kertoako.. (ja mitä tulen silloin paljastaneeksi.,?!)

No, menköön: Aisuri teki itsarin..

Retsam

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #39 : 03.07.2019, 23:11 »
 long long time ago...10/13 maassa eräs  ampui hottisvaimon herkkuihin kiinnipäässeen kilpakosijan kapakan pöytään.ei halunnut aisurin mainetta ja ristiä kantaakseen... jo silloin siellä oli naisista niin kova pula,että henkensä kaupalla toisen omaa vokottelit- kirjaimellisesti...

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #40 : 03.07.2019, 23:32 »
No nyt menivät hauskat huumorit snadisti tuplana reisille. 😿


  * )
« Viimeksi muokattu: 04.07.2019, 15:19 kirjoittanut Hirvaz »

pikkukyrpä

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #41 : 04.07.2019, 10:05 »
No nyt alkaa tosiaan olla hämmentävän ikävää tarinaa.

Mut juu, pakko esittää kysymys, et mistä johtuu tämä naisen tapa/tarve/tyyli selittää asioita ensin vähätellen, sit hiljalleen myöntäen mitä tuntee?

Esimerkkinä:
Treffien jälkeen heti:
 Joo suudeltiin sen kanssa, ihan ok se oli, ehkä vähän oli painostava sen tyyli.

20 min myöhemmin:
Siis ku suudeltiin niin kyl se ihan hyvältä tuntui, pöksytkin kastui kyllä vähän.

3 tuntia myöhemmin:
Oikeasti hämmästyn ja olen hämilläni kuinka paljon kiihotuin hänen suutelemisesta.

Siis täähän on ihan ok, että kiihottuu. Sitähän haettiin. Mut tällai, sen ei paikalla olleen, näkökulmasta toi alun vähättely, ensinnäkin latistaa sitä, millasta kixejä siitä saa. Ja toiseksi sitten  se laittaa miettimään, että miksi hitossa se peittelee?
Kyseessä tuskin on se että on liian ihastumut toiseen ja peittelee sen takia, koska kyseessä vasta toiset treffit. Toki onhan sekin mahdollista, mut sitten tää kaikki olis ollut täyttä kusetusta mitä on puhuttu ja siihen en usko.

Oon törmännyt vastaavaan jos vaikka nainen(eri kun tää) tulle baarista yöllä, aamulla selittää et parit otti vaan. Iltaan mennessä sit selviny et tappiin asti vedetty ja tansiitu pöydillä ja nakkarin kautta himaan. Ei siinäkään mitään, mut mikä jitto siinä on et pitää eka sievistellä.

Varsinkin näissä kimppajutuissa, missä nöyryytystä / aisurijuttua mukana, se itse kiihotushan tulee siitä ku toinen nauttii täysillä. Miksi eka latistaa tunnelma toiselta sievistelemällä ja sit ku toine tullut ylös  ”subkuopasta” alkaa hekuttamaan tapahtuneella?

Onko muilla tällasta ”ongelmaa” esiintynyt?

Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #42 : 04.07.2019, 11:42 »
Tekstiä

Tässä oli ensimmäinen juttu dommen näkökulmasta. Siis, onhan koko aihe ihan eri silloin, jos kyseessä on suljettu parisuhde, jonka mies haluaa avata päästäkseen toteuttamaan aisurifantasioitaan.

Mulle hotwifenä olo tulee samassa paketissa dommeuden kanssa. Panen ja puuhailen kenen kanssa huvittaa, koska huvittaa, ja jos mun kanssa haluaa olla suhteessa, se tulee siinä mukana. Jos ei ole aisuriluonteinen, niin sitten ei, mutta jos on, niin hieron mielelläni aisurin naamaan sitä, kuinka hänen säälittävä katkarapunsa ei ole tarpeeksi hyvä mulle.

Jos suhde on aina ollut avoin, on tunnepuoleltakin tiedossa se, että kuviossa on muita. Suljetun suhteen avaaminen on henkisesti usealle todella hankalaa, ja moni avoin suhde on päätynyt sitten eroon.

Rietas Merenneito

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #43 : 04.07.2019, 12:40 »
No nyt alkaa tosiaan olla hämmentävän ikävää tarinaa.

Mut juu, pakko esittää kysymys, et mistä johtuu tämä naisen tapa/tarve/tyyli selittää asioita ensin vähätellen, sit hiljalleen myöntäen mitä tuntee?

Esimerkkinä:
Treffien jälkeen heti:
 Joo suudeltiin sen kanssa, ihan ok se oli, ehkä vähän oli painostava sen tyyli.

20 min myöhemmin:
Siis ku suudeltiin niin kyl se ihan hyvältä tuntui, pöksytkin kastui kyllä vähän.

3 tuntia myöhemmin:
Oikeasti hämmästyn ja olen hämilläni kuinka paljon kiihotuin hänen suutelemisesta.

Siis täähän on ihan ok, että kiihottuu. Sitähän haettiin. Mut tällai, sen ei paikalla olleen, näkökulmasta toi alun vähättely, ensinnäkin latistaa sitä, millasta kixejä siitä saa. Ja toiseksi sitten  se laittaa miettimään, että miksi hitossa se peittelee?
Kyseessä tuskin on se että on liian ihastumut toiseen ja peittelee sen takia, koska kyseessä vasta toiset treffit. Toki onhan sekin mahdollista, mut sitten tää kaikki olis ollut täyttä kusetusta mitä on puhuttu ja siihen en usko.

Oon törmännyt vastaavaan jos vaikka nainen(eri kun tää) tulle baarista yöllä, aamulla selittää et parit otti vaan. Iltaan mennessä sit selviny et tappiin asti vedetty ja tansiitu pöydillä ja nakkarin kautta himaan. Ei siinäkään mitään, mut mikä jitto siinä on et pitää eka sievistellä.

Varsinkin näissä kimppajutuissa, missä nöyryytystä / aisurijuttua mukana, se itse kiihotushan tulee siitä ku toinen nauttii täysillä. Miksi eka latistaa tunnelma toiselta sievistelemällä ja sit ku toine tullut ylös  ”subkuopasta” alkaa hekuttamaan tapahtuneella?

Onko muilla tällasta ”ongelmaa” esiintynyt?

Tunnistan itseni tuosta naisena. Joku pieni häpeän tunne siinä on... tunne, että on nauttinut jostakin "liikaa" eikä kehtaa myöntää sitä ehkä itselleenkään alussa.

Toinen, ja ehkä merkittävämpi syy on ihan kumppanin reaktion arastelu. On olevinaan helpompaa ensin hieman vähätellä ja tunnustella toisen suhtautumista kuin ladata täyslaidallinen kerralla. Minulla ainakin on huoli siitä, että jos toinen ei tykkääkään tai pahoittaa mielensä tekemisistäni  :(
Siksi ensin tulee kerrottua vähän sinne päin... ja jos ei tule tyrmäystä, uskaltaa kertoa enemmän. Taustalla on ainakin minulla se peruspelko, että menisin vahingossa jonkun sellaisen rajan yli, joka loukkaisikin miestä ja pilaisi kaiken.

Teen tuota siitä huolimatta, että tiedän miehen kiihottuvan juuri rajummista puheista. Ehkä tämä asia kannattaa ottaa puheeksi kumppanin kanssa (itse kunkin kannattaa...)

pikkukyrpä

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #44 : 04.07.2019, 13:05 »
Kiitos Merenneito kommenteistasi. Ymmärrän pointtisi ja tästä on nimenomaan etukäteen keskusteltu ja paljon vaimon kanssa.

Toki siinä oli hieman paluuajan sekoilua ja siitä keskusteltiin ensin, mutta se saatiin alta pois ja siirryttiin sitten juttelemaan ihan sopuisasti itse treffeistä ja mun tunteista odotellessa. 
Ja oletin, että tää asia paluuajasta oli täysin selvää, ennen itse treffeistä keskustelua ja hän olis samaa mieltä.

Mutta kuitenkin kun etukäteen nimenomaan sovittua ja pyydetty sitä rehellisyyttä ja suoraan sanomista, niin se, kun oli ehkä ihan jees tai ei huonokaan, niin se vaan vie sen fiiliksen. Ja sit olikin mindblowing kiihottavaa melkein ;D nii hämmästyttäähän se ja pistää sen pikku peikon pyörittää, et mitäs muuta se jätti kertomatta.

Mut nää on tosiaan näitä juttuja minkä kanssa painitaan ja keskustelut auttaa, halusin vaan mielipidettä ja kommenttia, et miten muut kokee tällaisia ja onko tuttu tilanne. Ja tuntuu siis muillakin olevan sitä samaa.
En vaan tajua sitä logiikkaa, et kun pyydetään puhumaan suoraan ja anellaan et kerro suoraan kaikki rivoimmatkin jutut ja tunteet, niin sit sievistellään ja mietitään et haluaako se kuulla ne ja sit vähitellen selviää homma.

Kiittää ja kumartaa silti kommenteista, kiva kuulla muiden mielipiteitä ja ajatuksia aiheesta.