Kirjoittaja Aihe: Miittien pelko?  (Luettu 33252 kertaa)

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #120 : 06.11.2019, 18:31 »
Oletko ikinä kokeillut hakea seuraa ilman ruikutusta siitä ettet saa seuraa? Meinaan tuosta tulee vahvat incel-vibat, ja se saa ihmiset pelkäämään ihan kirjaimellisesti henkensä edestä.
Pelkäämään henkensä edestä? Eivät esimerkiksi merimiehet ole kuitenkaan niin väkivaltaisia.

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel#Mass_murders_and_violence
Niin tuossa on listattu yhdeksän amokjuoksijaa viitenä vuonna jenkeissä. Samaan aikaan selibaatissa elävien määrä jenkkilässä ei ole ihan pieni:
Lainaus
According to the Centers for Disease Control and Prevention, the average age Americans lose their virginities (defined here as vaginal sexual intercourse) is 17.1 for both men and women. The CDC also reports that virgins make up 12.3 percent of females and 14.3 percent of males aged 20 to 24. That number drops below 5 percent for both male and female virgins aged 25 to 29 and goes as low as 0.3 percent for virgins aged 40 to 44.
https://www.theatlantic.com/health/archive/2014/03/on-late-in-life-virginity-loss/284412/

Ei seksin puute itsessään vielä tee kenestäkään väkivaltaista.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #121 : 06.11.2019, 18:40 »
On satunnaisen kapakka ja etukäteen sovitun miittikeikan välillä erojakin. Tai ainakin itse näen niissä niitä.
Jos menee pistokäynnille baariin, voi juoman ostettuaan etsiä itselleen oman pöydän, tai jos ei ole ruuhkaa jäädä tiskille vähän katselemaan ympärille, ikäänkuin haistelemaan ilmapiiriä ja tarkastelemaan millaista porukkaa tämä kuppila on sisäänsä tänä iltana vetänyt.
Miittiin tullessa sen sijaan, olisi varmaan lähtökohtaisesti suotavaa saapastella siihen yhteen tiettyyn pöytään, täysin ventovieraiden ihmisten keskelle, kun on kerran ilmoittautunut ja lupautunut tulevansa paikalle.

Ei miittiin tarvitse ilmottautua etukäteen, ja ihan hyvin voi mennä siihen tiskille haistelemaan ilmaa ennen kuin päättää liittymisestään seuraan. Olen ihan varma, että x kappaletta ihmisiä on käynyt Kaksion ja Roosterinkin pöydissä istumassa, kuunnellut menoa hetken aikaa aj hipsinyt matkoihinsa kertomatta kellekään, että tiesi miitistä. Se on ihan okei, ketään ei mukaan pakoteta.

ofelia

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #122 : 06.11.2019, 22:00 »
On satunnaisen kapakka ja etukäteen sovitun miittikeikan välillä erojakin. Tai ainakin itse näen niissä niitä.
Jos menee pistokäynnille baariin, voi juoman ostettuaan etsiä itselleen oman pöydän, tai jos ei ole ruuhkaa jäädä tiskille vähän katselemaan ympärille, ikäänkuin haistelemaan ilmapiiriä ja tarkastelemaan millaista porukkaa tämä kuppila on sisäänsä tänä iltana vetänyt.
Miittiin tullessa sen sijaan, olisi varmaan lähtökohtaisesti suotavaa saapastella siihen yhteen tiettyyn pöytään, täysin ventovieraiden ihmisten keskelle, kun on kerran ilmoittautunut ja lupautunut tulevansa paikalle.

Ei miittiin tarvitse ilmottautua etukäteen, ja ihan hyvin voi mennä siihen tiskille haistelemaan ilmaa ennen kuin päättää liittymisestään seuraan. Olen ihan varma, että x kappaletta ihmisiä on käynyt Kaksion ja Roosterinkin pöydissä istumassa, kuunnellut menoa hetken aikaa aj hipsinyt matkoihinsa kertomatta kellekään, että tiesi miitistä. Se on ihan okei, ketään ei mukaan pakoteta.
Oulun kolomiitissäkin oli eilen yli 20 henkeä, vaikka ilmoittautuneita oli vain muutama. Usein on myös porukkaa joilla ei edes ole tunnusta foorumilla, joten aivan hyvin voi tulla kasuaalisti kurkkaamaan menoa.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #123 : 06.11.2019, 22:35 »
Henkilöillä, jotka eivät ole käyneet miiteissä, on varsin selvä kuva niistä kuitenkin.
Esim:
- miitteihin ei haluta uusia kävijöitä
- miiteissä kaikki vihaa introvertteja
- miiteissä pitää avautua omasta seksuaalisuudestaan tuntemattomille
- kaikki miiteissä kävijät pitää subi miehiä ali-ihmisinä

Kauhean vihamielinen käsitys meistä miiteissä kävijöistä!

littleswitch

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 28
  • Trans mf pride
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #124 : 07.11.2019, 00:16 »
Näin hiljattain skeneen tutustumisen aloittaneena myönnettävä, että kynnys tapahtumiin lähtemiseen on ainakin itselleni olemassa. Täällä onkin puhuttu jo ns. pienten piirien ensivaikutelmasta, ja kieltämättä itselläni on tullut hieman ulkopuolinen fiilis miiteissä, varsinkin kun olen keskivertoa nuorempi. Ajattelisin että se on kuitenkin ihan normaaliakin uusiin piireihin tutustuessa. Ja omalla kohdallanihan suurin osa "vaikeuksista" johtuu ihan omista ongelmista sosialisoinnin suhteen, kun olen tällanen ahdistuspallero. Mukaviahan kaikki ovat olleet kenen kanssa olen päätynyt juttelemaan asti.

Ei siis sinällään mitään pahaa sanottavaa itse miiteistä, mutta ymmärrettävää jos sinne meno kuumottaa. Eikä ne kaikkien juttu ole muutenkaan, mikä pitäisi olla ihan ok. Kannattaahan sitä kuitenkin kokeilla jos yhtään kiinnostaa, kyllä sieltä muutkin selviää hengissä jos mäkin oon selvinnyt ;D

scar

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #125 : 07.11.2019, 02:49 »
- miiteissä pitää avautua omasta seksuaalisuudestaan tuntemattomille

Tätä olen pelännyt sen 10 vuotta sekä järkkärinä että osallistujana- Vielä ei kukaan ole halunnut,uskaltanut,ollut riittävän kiinnostunut tmv.
sittenkään.
Ai niin, edes tutummat eivät ole juurikaan tenttailleet. Viime miitissäkin meikä skipattiin yli yleisessä kyssärissä- ovatten niin hienotunteista porukkaa  :))

Lisäys:  Varsin hyvin ymmärrän sen, ettei esim halua täysin tuntemattomien kanssa lähteä mihinkään miittailemaan. Toisaalta jotain olisi yritettävä,jos ei ihan yksin halua olla..baarimiittiin on ehkä kaikkein matalin kynnys,nyttemminkin kun ei enää ole mikään pakko ottaa etanolia, vaan teetä,kahvia,vissyä,cokista,makkaraa,eiku nakkia..Tai vegee  ;D
« Viimeksi muokattu: 07.11.2019, 03:04 kirjoittanut scar »

Brak

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #126 : 07.11.2019, 15:13 »
Henkilöillä, jotka eivät ole käyneet miiteissä, on varsin selvä kuva niistä kuitenkin.
Esim:
- miitteihin ei haluta uusia kävijöitä
- miiteissä kaikki vihaa introvertteja
- miiteissä pitää avautua omasta seksuaalisuudestaan tuntemattomille
- kaikki miiteissä kävijät pitää subi miehiä ali-ihmisinä

Kauhean vihamielinen käsitys meistä miiteissä kävijöistä!

Eihän käsitys perustu pelkästään miitteihin vaan yleensä kokemukseen siitä, mikä on hiljaisen ja eriäviä mielipiteitä esittävän ihmisen asema sosiaalisissa porukoissa. Mielipiteensä voi jättää esittämättä, mutta senkin jälkeen jää jäljelle hiljaisuus ja yksinäisyys. Mikä idea siinä on?

Brak

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #127 : 07.11.2019, 15:17 »
Ja sitten, kun tuo fiksun vaikutelman itsestään jättänyt nuori opiskelijanainen perkaa kaikki nuo sadat tarjoukset, kuinka monta oikeasti järkevää tarjousta jääkään käteen?

Huikea määrä. Testasin asian Deitti.netin kukkeimman kukoistuksen aikaan. Silloin, kun kuvia oli vielä hyvin vähän ja tekstillä oli suuri merkitys.

Kun esiinnyin fiksuna ja vastuullista ja kivaa vakipanoa etsivänä opiskelijatyttönä, niin myös fiksujen vastausten määrä oli valtava. Aluksi niitä tulvi kymmenittäin päivässä ja sen jälkeenkin vielä jonkin verran.

Tietenkin joukossa oli myös surkeita ehdokkaita, mutta heidät oli helppo perata pois joukosta. Jos teksti oli lyhyt ja siitä puuttui kappalejako, ei sitä kannattanut lukea.

Paljon oli kuitenkin myös pitkiä ja jäsenneltyjä tekstejä, joissa ihmiset kertoivat itsestään ja toiveistaan avoimesti ja kohteliaasti.

Vastausten laatuun vaikuttaa tietenkin ilmoituksen laatu.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #128 : 07.11.2019, 16:13 »
Henkilöillä, jotka eivät ole käyneet miiteissä, on varsin selvä kuva niistä kuitenkin.
Esim:
- miitteihin ei haluta uusia kävijöitä
- miiteissä kaikki vihaa introvertteja


- miiteissä pitää avautua omasta seksuaalisuudestaan tuntemattomille
- kaikki miiteissä kävijät pitää subi miehiä ali-ihmisinä

Kauhean vihamielinen käsitys meistä miiteissä kävijöistä!

Ei minulla ainakaan ole mitään tuollaista käsitystä miittailijoista yhdenkään kohdan suhteen, ovatpahan vain yhtä epäkiinnostavia kuin ihmiset yleensäkin. Täysin satunnainen baarikohtaaminen on myös keskimäärin vähemmän epäkiinnostava kuin jokin randomperuskinky. Minä tosin olen miiteissä sentään joitain kertoja käynytkin, joten kirjoitettu ei sikäli suoraan minuun viittaakaan.

Niin tai näin, baareissa kyllä viihdyn, vähän turhankin hyvin heti & aina kun muu elo vain suinkin sallii. Miitit sen sijaan eivät edelleenkään kiinnosta - miksi kiinnostaisivat? Aiemmin käytin esimerkkinä harrastusporukkaa, mutta samalla tavalla istun mieluummin baarissa randomseurassa eli 78,7% ajasta itsekseni kuin vaikka nyt kollegojenkaan kanssa. Loppuaika jakautuu randomseuran ja varsinaisten kaverien sekä ystävien kesken.

Tässä langassa vallitsee edelleen jokin sellainen harha, että jos on pervo, haluaa automaattisesti tutustua muihin pervoihin ja ellei halua, tarjolla on ilmiö joka kaipaa selitystä pelosta, ujoudesta, ikävistä kokemuksista, ennakkoluuloista tai vastaavasta. Ei välttämättä halua, eikä välttämättä ole.



  * )
« Viimeksi muokattu: 07.11.2019, 16:38 kirjoittanut Hirvaz »

Pervertti

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #129 : 08.11.2019, 01:17 »
Omalla kohdalla voisi tavallaan puhua myös pelosta, en tosin meinaa noita baarimiittejä ja vastaavia...

Tarkoitan noita isompia bileitä, joissa on pukukoodi. Itselläni sattuu olemaan kumiallergia (fml), joten sellaiseen meneminen olisi hyvin riskikästä. Kumiallergia on pahimmillaan fataali. En haluaisi kokea enää kertaakaan anafylaktista shokkia, joka voi pahimmassa tapauksessa laueta pelkästä vahvasta hajusta. Toivottavasti pääsisi tästä joskus eroon...

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #130 : 08.11.2019, 14:53 »
Omalla kohdalla voisi tavallaan puhua myös pelosta, en tosin meinaa noita baarimiittejä ja vastaavia...

Tarkoitan noita isompia bileitä, joissa on pukukoodi. Itselläni sattuu olemaan kumiallergia (fml), joten sellaiseen meneminen olisi hyvin riskikästä. Kumiallergia on pahimmillaan fataali. En haluaisi kokea enää kertaakaan anafylaktista shokkia, joka voi pahimmassa tapauksessa laueta pelkästä vahvasta hajusta. Toivottavasti pääsisi tästä joskus eroon...

Äh, toi on kyllä paha  :-\  Onneksi tosiaan noita pukukoodittomiakin kemuja on, koska niihin kohtalaisen harvoin tulee paljon kumiin pukeutuneita ihmisiä, mutta eihän sitäkään voi täysin välttää :-\  Ja vaikka kuinka kulkisi EpiPen kourassa, niin ei sitä koskaan halua joutua tilanteeseen, missä sitä joutuu käyttämään. Tunnen yhden vakavasti kumiallergisen skenestä, mutta hän on siinä mielessä onnekas, että riittää kun välttää kosketusta kyseisen materiaalin kanssa.

Mutta onneksi tosiaan miiteissä kumin aistimiseen on vielä pienempi todennäköisyys kuin pukukoodittomissa bileissä :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #131 : 08.11.2019, 15:02 »
Tampereen kuvioista lähtien voisi kommentoida sevverran, et vaikkei Clubilla ole pukukoodi, useimmat sen mukaan pukeutuvat. Toisaalta kumiväkeä liikkuu kovin vähän, latexia enempi näkee. TAFFissa kyllä näkee kumiakin vähän.

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 309
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #132 : 08.11.2019, 18:15 »
Toisaalta kumiväkeä liikkuu kovin vähän, latexia enempi näkee.

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta eikös latex = (luonnon)kumi?

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #133 : 08.11.2019, 18:22 »
Toisaalta kumiväkeä liikkuu kovin vähän, latexia enempi näkee.

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta eikös latex = (luonnon)kumi?

Oon itse ehkä maailman huonoin fetisisti, kun puhun näistä varmaan aina ihan miten sattuu ristiin rastiin.  :D

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #134 : 08.11.2019, 18:25 »
Toisaalta kumiväkeä liikkuu kovin vähän, latexia enempi näkee.

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta eikös latex = (luonnon)kumi?

Oon itse ehkä maailman huonoin fetisisti, kun puhun näistä varmaan aina ihan miten sattuu ristiin rastiin.  :D
Jaa a, ei harmaintakaan käsitystä. Varsinkaan allergian näkökulmasta.