Kirjoittaja Aihe: Miittien pelko?  (Luettu 33269 kertaa)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #135 : 08.11.2019, 18:31 »
Toisaalta kumiväkeä liikkuu kovin vähän, latexia enempi näkee.

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta eikös latex = (luonnon)kumi?

Oon itse ehkä maailman huonoin fetisisti, kun puhun näistä varmaan aina ihan miten sattuu ristiin rastiin.  :D
Jaa a, ei harmaintakaan käsitystä. Varsinkaan allergian näkökulmasta.

Latex eli luonnonkumi on juurikin se mihin viitataan useimmiten kumista ja kumiallergiasta puhuttaessa.

LehA

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #136 : 08.11.2019, 20:00 »
Latex eli luonnonkumi on juurikin se mihin viitataan useimmiten kumista ja kumiallergiasta puhuttaessa.

Nimenomaan, "Luonnonkumiallergia eli lateksiallergia tarkoittaa välitöntä reaktiota kumipuun lateksin valkuaisaineille." https://www.allergia.fi/allergia/allergiset-iho-oireet/kosketusihottumat/luonnonkumiallergia-eli-lateksiallergia/

Kumikemikaaliallergia, joka on viivästynyt allerginen reaktio luonnonkumiin lisätyille kemikaaleille (raakakumi, vulkanoitu kumi, synteettinen kumi yms valmisteet) on toinen asia, mutta se lienee harvinaisempi.

Pervertti

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #137 : 09.11.2019, 01:33 »
Jep, juuri näin. Noh, olen se minäkin joskus miettinyt, että mitäs eroa näillä on...  Joskus ajatellut, että kumi olisi paksumpaa materiaalia kuin lateksi. :D

Todellisuudessa yksi ja sama asia. Englanniksi rubber-sanalla voidaan tarkoittaa ihan muutakin kuin lateksia, joka on tälleen allergikon näkökulmasta aika hankala asia.

Kutsun tätä kiroukseksi, että juuri fettarilla pitää olla kumiallergia. Kumiallergia on siitä pirullinen, että se tulee yleensä altistuksen myötä, eli vaara vaanii muitakin fettareita.

Mutta te muut, älkää miittejä tai bileitä pelätkö. ;)

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #138 : 09.11.2019, 16:03 »
Jos se nyt edes kumiallergikon pelkoja hälventäisi, niin _miiteissä_ harvemmin kukaan kumeissa on...

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #139 : 10.11.2019, 09:48 »
Syksy on saapunut. Sen huomaa miiteissä laskiessaan sieluja, vuoden minimi on tässä loka-marraskuun taitteessa. Ainakin Tampereella

Et jos mietit uskaltamista, niin nyt on ihan hyvä aika siinä mielessä.
Jos yksin tuleminen arveluttaa, lähetä miittiketjuun tai sieltä bongaamallesi sopivalle ihmiselle viestiä. Tapaaminen miittipaikassa tai sen lähistöllä onnistuu.

Norlan

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #140 : 12.11.2019, 22:28 »
On satunnaisen kapakka ja etukäteen sovitun miittikeikan välillä erojakin. Tai ainakin itse näen niissä niitä.
Jos menee pistokäynnille baariin, voi juoman ostettuaan etsiä itselleen oman pöydän, tai jos ei ole ruuhkaa jäädä tiskille vähän katselemaan ympärille, ikäänkuin haistelemaan ilmapiiriä ja tarkastelemaan millaista porukkaa tämä kuppila on sisäänsä tänä iltana vetänyt.
Miittiin tullessa sen sijaan, olisi varmaan lähtökohtaisesti suotavaa saapastella siihen yhteen tiettyyn pöytään, täysin ventovieraiden ihmisten keskelle, kun on kerran ilmoittautunut ja lupautunut tulevansa paikalle.

Ei miittiin tarvitse ilmottautua etukäteen, ja ihan hyvin voi mennä siihen tiskille haistelemaan ilmaa ennen kuin päättää liittymisestään seuraan. Olen ihan varma, että x kappaletta ihmisiä on käynyt Kaksion ja Roosterinkin pöydissä istumassa, kuunnellut menoa hetken aikaa aj hipsinyt matkoihinsa kertomatta kellekään, että tiesi miitistä. Se on ihan okei, ketään ei mukaan pakoteta.

Kävin muuten suorittamassa tän tänään. Keräsin siin pihalla hetken rohkeutta ja aattelin et astelen reippaasti sisälle ja istahdan porukan joukkoon, noh se nurkkapöytä oli sit täynnä ja jumahdin kahvini kanssa johonki sivummalle.  ::)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #141 : 13.11.2019, 01:31 »
On satunnaisen kapakka ja etukäteen sovitun miittikeikan välillä erojakin. Tai ainakin itse näen niissä niitä.
Jos menee pistokäynnille baariin, voi juoman ostettuaan etsiä itselleen oman pöydän, tai jos ei ole ruuhkaa jäädä tiskille vähän katselemaan ympärille, ikäänkuin haistelemaan ilmapiiriä ja tarkastelemaan millaista porukkaa tämä kuppila on sisäänsä tänä iltana vetänyt.
Miittiin tullessa sen sijaan, olisi varmaan lähtökohtaisesti suotavaa saapastella siihen yhteen tiettyyn pöytään, täysin ventovieraiden ihmisten keskelle, kun on kerran ilmoittautunut ja lupautunut tulevansa paikalle.

Ei miittiin tarvitse ilmottautua etukäteen, ja ihan hyvin voi mennä siihen tiskille haistelemaan ilmaa ennen kuin päättää liittymisestään seuraan. Olen ihan varma, että x kappaletta ihmisiä on käynyt Kaksion ja Roosterinkin pöydissä istumassa, kuunnellut menoa hetken aikaa aj hipsinyt matkoihinsa kertomatta kellekään, että tiesi miitistä. Se on ihan okei, ketään ei mukaan pakoteta.

Kävin muuten suorittamassa tän tänään. Keräsin siin pihalla hetken rohkeutta ja aattelin et astelen reippaasti sisälle ja istahdan porukan joukkoon, noh se nurkkapöytä oli sit täynnä ja jumahdin kahvini kanssa johonki sivummalle.  ::)

Varmaan tarkotat Povin miittiä.
Me siirryttiin siellä kolme kertaa jengin lisääntyessä tilan takia.

Ens kerralla tuut kopauttaa olalle, annan luvan, enkä pure, tehään sulle tilaa. Vaikka väkisin!  ;D

t. Se pieni mies vihreässä pikku-takissa.





Xipetotec-A

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #142 : 17.11.2019, 00:32 »
Kävin ennen melko usein miiteissä, mutta lopetin sen, ja siihen on usea syy. Nää voi tekstimuodossa kuulostaa ulinalta, mutta lähinnä nämä ovat toteamuksia.

Mä olen aika selektiivisesti sosiaalinen ihminen. Totean tätä about kaikkialla, minne mä menen. Mutta koska olen sadistinen ja ennen kaikkea domme, niin ihmisillä on sellainen jännä ja semisti kumma oletus että kun olet dominoiva nainen, olet myös sitä sosiaalisissa tilanteissa; äänekäs, voimakas ja hallitseva.
Luokittelen itseni ambivertiksi, mutta isoissa porukoissa mua ei kiinnosta tuoda itseäni koko ajan esille ja olla äänessä. Jos porukka kälkättää läheisyydessäni paljon, yleensä vaan oon "minding my own business", ja juttelen joko ennestään tutuille tai keskityn seuraamaan ympärillä olevia asioita.
Dommeilta tätä suulautta usein odotetaan, ja kun mä en oo sellainen niin ajatellaan, että "tuon yli voi kävellä", eikä mua oteta dommena tai sadistina mitenkään vakavasti. En jaksa mennä miitteihin tunteella siitä, että tässä pitää nyt todistaa olevansa truu bädäss domme vol 700.
Vaan ihan ihminen, jolla on ne kinkyt puolensa, mutta myös halu tulla kohdattuna muunakin kuin taipumuksinaan. Vai onko kaikki subitkin sit vaan hiljaisia hiiriä nurkissaan jotka odottaa aina lupaa, koska saa puhua silleen "anything maaastööör yees määstöör"? Niin. Sitä minäkin. :P

Mutta sit osaltaan myös siksi jäi miitteilyt, kun tuli tapaturma, josta parantelu vei piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän tovin enkä oo enää lainkaan seurannut mitä Baarissa tapahtuu. En ees muista milloin viimeksi olin miitissä, tai täällä kirjautuneena ennen tätä hetkeä. Niin kynnys mennä taas on jotenkin sellainen, etten tiedä, jaksaako, kun tavallaan oon tippunut ulkopuolelle kaikesta.

Hankala yhtälö, ja kuulostaapa kamalan angstiselle, en mä kyllä oikeasti ole tämmöinen kitisijä. Nyt on ehkä vaan tunteet vähän pinnassa negatiivisesti muusta, mutta tulipahan avauduttua, helpottaa vähän. [/offrant]

Ja en jaksanut lukea muuta ketjua just nyt, joten en tiiä yhtään mitä täällä on aikaisemmin juteltu. Haha.  >:D

MistressC

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #143 : 17.11.2019, 08:38 »
Itsellä miiteissä ja bileissä käymättömyyteen on useampi syy.

Työ, lapset ja lisäksi myös paljon aikaa vievä suojelukoiraharrastus. Mielelläni joskus osallistuisin joten pelosta ei ole kysymys, päinvastoin. Täytyy vielä myöntää, että en mä jaksa stadista lähteä mihinkään kauemmaksi vaikka aikaa olisikin. Kermaperse kun olen, joten osallistun vain Helsingin alueella. :D

Mooky

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #144 : 17.11.2019, 08:56 »
Jaetaan tähän nyt oma kaksmarkkanen (huono väännös englannin two cents -lausahduksesta):

Itse käyn paikallisessa miitissä ajoittain katsomassa onko ketään kotona. Joskus olen yksin, joskus en ole paikalle pässyt vaikka muita on ollut, ja joskus ajoittain joku muukin on ollut vaihtamassa ajatuksiaan mun kanssa.

Itse olen kaikilta (itselleni) uusilta naamoilta kysynyt että mikä se heidän juttunsa on. Jos joku (tähän mennessä ei kukaan tosin) ei halua tätä kertoa, niin fine, mutta on se minusta hieman hassua pitää hörhö-miitti ilman että puhutaan hörhöjuttuja yhtään. Onhan sekin toki vertaistukea, että näkee toisten(kin) hörhöjen (yleensä) olevan aivan tavallisia ihmisiä. Ainakin päällisin puolin.

Mitään miittikammoa en itsessään omaa, ja ihmisiä on kiva tavata, joskus jopa ajelin pärrällä ympäri Suomea ja tapasin satunaisia kanssamatkaajia, mutta mielestäni "nyt seuraavaksi miitteihin" -ajatus ei ole hyvä. Jokainen, joka haluaa, tulee kyllä paikalle. Tarkoitus tuossa on kyllä kiva, mutta mutta...

Mitä markkina-arvoon tulee, niin tottahan jokaisella sellainen on, ja omani on todettu usein aika matalaksi, mutta tosiasia on, että kyllä jostain jokaiselle joku löytyy, jos vain jaksaa tarpeeksi monta vuotta raivorunkata ja itkeä huonoa elämäänsä... tai miten kukakin aikaansa siis käyttää  :P
Itse olen tästä elävä esimerkki.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #145 : 17.11.2019, 11:15 »
Kävin ennen melko usein miiteissä, mutta lopetin sen, ja siihen on usea syy. Nää voi tekstimuodossa kuulostaa ulinalta, mutta lähinnä nämä ovat toteamuksia.

Mä olen aika selektiivisesti sosiaalinen ihminen. Totean tätä about kaikkialla, minne mä menen. Mutta koska olen sadistinen ja ennen kaikkea domme, niin ihmisillä on sellainen jännä ja semisti kumma oletus että kun olet dominoiva nainen, olet myös sitä sosiaalisissa tilanteissa; äänekäs, voimakas ja hallitseva.
Luokittelen itseni ambivertiksi, mutta isoissa porukoissa mua ei kiinnosta tuoda itseäni koko ajan esille ja olla äänessä. Jos porukka kälkättää läheisyydessäni paljon, yleensä vaan oon "minding my own business", ja juttelen joko ennestään tutuille tai keskityn seuraamaan ympärillä olevia asioita.
Dommeilta tätä suulautta usein odotetaan, ja kun mä en oo sellainen niin ajatellaan, että "tuon yli voi kävellä", eikä mua oteta dommena tai sadistina mitenkään vakavasti. En jaksa mennä miitteihin tunteella siitä, että tässä pitää nyt todistaa olevansa truu bädäss domme vol 700.
Vaan ihan ihminen, jolla on ne kinkyt puolensa, mutta myös halu tulla kohdattuna muunakin kuin taipumuksinaan. Vai onko kaikki subitkin sit vaan hiljaisia hiiriä nurkissaan jotka odottaa aina lupaa, koska saa puhua silleen "anything maaastööör yees määstöör"? Niin. Sitä minäkin. :P

Mutta sit osaltaan myös siksi jäi miitteilyt, kun tuli tapaturma, josta parantelu vei piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän tovin enkä oo enää lainkaan seurannut mitä Baarissa tapahtuu. En ees muista milloin viimeksi olin miitissä, tai täällä kirjautuneena ennen tätä hetkeä. Niin kynnys mennä taas on jotenkin sellainen, etten tiedä, jaksaako, kun tavallaan oon tippunut ulkopuolelle kaikesta.

Hankala yhtälö, ja kuulostaapa kamalan angstiselle, en mä kyllä oikeasti ole tämmöinen kitisijä. Nyt on ehkä vaan tunteet vähän pinnassa negatiivisesti muusta, mutta tulipahan avauduttua, helpottaa vähän. [/offrant]

Ja en jaksanut lukea muuta ketjua just nyt, joten en tiiä yhtään mitä täällä on aikaisemmin juteltu. Haha.  >:D
Et sinä ole ainoa tuntemani naispuolinen domme tai sadisti, joka on sosiaalisissa tilanteissa aika hiljainen, jota pitää oikein kuunnella kuullakseen puheen. Ei kovaa huutaminen ole voiman näyttöä vaan se, että puhuessaan hiljaa saa muut kuuntelemaan.

Väki vaihtuu miiteissä toki koko ajan, on vielä samoja, on tullut uusia, jotkut a hat käyvät harvakseltaan. Ilmapiiri ei ole muuttunut ainakaan huonompaan päin. Että tule takaisin!

Melissax

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 254
  • Pirteä durasel pupu <3
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #146 : 17.11.2019, 13:42 »
Haluaisin käydä itse tosi kovasti. Paristi tullu käytyä mutta omanikäisiä ei oikeastaan ole ja piirit on niin pienet sekä ollu kauan että vaikea uutena päästä mukaan.

Varmasti koitan vielä uskaltautua käymään, mutta tuossa omia syitä.

Helmi77

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #147 : 17.11.2019, 14:05 »
Piirit on pienet. Ja jos sattuu väärän ihmisen äpäsuosiossa olemaan niin ei kyllä ole asiaa mihinkään.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #148 : 17.11.2019, 18:08 »
Piirit on pienet. Ja jos sattuu väärän ihmisen äpäsuosiossa olemaan niin ei kyllä ole asiaa mihinkään.
Toivottavasti tuo on paikkakuntakohtaista.

TuhmaTe

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #149 : 17.11.2019, 19:00 »
Piirit on pienet. Ja jos sattuu väärän ihmisen äpäsuosiossa olemaan niin ei kyllä ole asiaa mihinkään.

Aika rajulta kuulostaa. Tuostahan saa jo melkein sen käsityksen, että täällä joku sanelee kuka miiteissä saa käydä ja kuka ei...