Kirjoittaja Aihe: Miittien pelko?  (Luettu 33099 kertaa)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #150 : 17.11.2019, 19:57 »
Piirit on pienet. Ja jos sattuu väärän ihmisen äpäsuosiossa olemaan niin ei kyllä ole asiaa mihinkään.

Aika rajulta kuulostaa. Tuostahan saa jo melkein sen käsityksen, että täällä joku sanelee kuka miiteissä saa käydä ja kuka ei...

Se olen mä.

Jos ette usko, tulkaa miittiin kattoo. Ja jos uskotte pysykää kotonanne pelkäämässä kätyreitäni.
Toisaalta, koska kätyrini tulevat kuitenkin kotiinne, voisitte yhtä hyvin tulla sinne miittiinkin.

Ja jos joku nyt ihan tosissaan ottaa.

Ei, se en ehkä ole minä.

 ;D

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2609
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #151 : 17.11.2019, 21:16 »
Aika rajulta kuulostaa. Tuostahan saa jo melkein sen käsityksen, että täällä joku sanelee kuka miiteissä saa käydä ja kuka ei...

Niin, sehän se taitaa olla se tarkoituskin, luoda siis sellainen käsitys. Tätä yhden ihmisen sotaa toista ihmistä (jota ei vieläkään ole taidettu missään nimetä) kohtaan on saanut lukea noin vuoden verran eri ketjuissa ja eri muodoissa. Mielestäni on aika perseestä yrittää luoda sellaista käsitystä, että joku harmaa eminenssi estää miittailun, jos satut olemaan "epäsuosiossa". Tosi kiva mielikuva jollekin sellaiselle, joka empii miittiin lähtemistä, mutta ei osaa suodattaa kirjoittajan tekstejä.

Joo, voi olla erittäin perseestä nähdä exiä samoissa tapahtumissa, missä itse haluaa käydä (oli ne sukset sitten mutkalla tai ei), mutta siitä on vielä aika pitkä matka siihen, että joku aktiivisesti estäisi ihmisiä käymästä miiteissä.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1726
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #152 : 17.11.2019, 21:38 »
..
Joo, voi olla erittäin perseestä nähdä exiä samoissa tapahtumissa, missä itse haluaa käydä (oli ne sukset sitten mutkalla tai ei), mutta siitä on vielä aika pitkä matka siihen, että joku aktiivisesti estäisi ihmisiä käymästä miiteissä.
Oisin taipuvainen ajattelee myös, että aikuiset ihmiset voi käydä miitissä, vaikka suhde olisikin loppunut. Saattaa se olla alkuun epämukavaa,  mutta syystähän suhde on loppunut ja yleensä aika parantaa haavat.

Switch(m)24v

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #153 : 20.11.2019, 18:22 »
Eipä ole saanut lähteäkseen. Kaipa se on vähä sellanen, mennäkkö kauemmas sitten suurempiin miitteihin ku mitä täälä kerran kerennyt pienemmässä miitissä käväsee ihmettelee ihmisiä. Kaipa se sitten on muutakin et vähä ajoituksen kanssa aina ollut nihkeetä ja ei kai sit tunnu et on ihan suht tuntemattoman väen sekaa ilonen menee :P Aina ollut vaikeeta mennä tuntemattomien sekaan ilman et tuntee oikeestaa ketää.

Pörriäinen

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #154 : 23.11.2019, 00:01 »
En varsinaisesti pelkää miittejä. Vai pelkäänkö? En ole halunnut ottaa riskiä, että siellä on joku tuttu tai tutun tuttu, jonka kautta sitten asiat leviää. Kavereille, työkavereille, sukulaisille... Eletään kuitenkin suht pienissä piireissä. Tässä ehkä suurin syy, miksen ole miiteihin tai vastaaviin uskaltanut.

Salanimi

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #155 : 23.11.2019, 00:19 »
Mua ei oikeastaan vaivais pätkääkään onko miittiporukassa joku tuttu. Siinähän sitä oltais samalla asialla. Enemmän vaivais se että joku kaveri, joka ei ole tulossa miittiin, sattuisi paikalle. Olisi heti ilmiselvää että jotain "hämärää" on meneillään, koska tiedän kyllä kavereideni mitä suurimmalla todennäköisyydellä tunnistavan, että en ole ns. omissa porukoissa.  :D

ellinoora

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #156 : 28.11.2019, 14:05 »
Sosiaalinen ahdistuneisuus varmaan suurin syy miksi en osallistu miitteihin. Jännittää jo ihan tarpeeksi tutustua yhteen ihmiseen kerrallaan saatikka sitten että pitäisi tavata kerralla iso määrä täysin tuntemattomia tyyppejä. Kahdestaan tutustuessa pystyn rauhoittumaan heti kun huomaan että se toinen on ihan turvallinen ja kiva tyyppi ja osaan jopa ottaa sen rohkean ja sosiaalisen tyypin roolin jos joku on minua ujompi. Mitä enemmän on porukkaa, sitä enemmän sulkeudun omaan kuoreeni tarkkailemaan muita enkä saa suutani auki. Uskon että miiteissä käy varmasti kivaa porukkaa ja uudet otetaan hyvin vastaan mutta silti, itselle liian ahdistava ja kuormittava kokemus. Paniikkikohtauksessaan nurkassa yksin tärisevä tyyppi tuskin olisi haluttu lisä miitteihin.  ;D

En myöskään koe tarvitsevani tän aihealueen ympärille mitään sen kummempaa sosiaalista toimintaa, lukuunottamatta täällä baarissa suht anonyymisti kirjoittelua ja jonkun kanssa kahdestaan tutustumista. Seksi ja seksuaalisuus on mulle kuitenkin sen verran intiimi ja yksityinen aihe että itselle on jotenkin vieras ajatus lähteä miittailemaan sen aihealueen merkeissä. En nyt tarkoita että mielikuvani olisi se että miiteissä tarvitsee heti kättelyssä kertoa jokainen oma mieltymyksensä jokaiselle ihmiselle mutta niin, ehkä joku ymmärtänee pointin. Oon käynyt joskus muihin asioihin liittyvissä vertaistuki ryhmissä joissa toisessa oli hyvin semmonen miiteille ominainen rento meininki, kahvittelua jne ja vaikka se ihan ok kokemus olikin niin oon vaan todennut ettein ryhmässä tapahtuva toiminta oo mun juttuni enkä oikeen saa siitä mitään muuta irti kuin sen onnistumisen tunteen että uskalsin paikalle.

En koe silti olevani mitenkään miitti kielteinen ja uskon että varmasti moni ihminen niissä viihtyy ja tapaa mukavia ihmisiä. Eihän sitä myöskään saa ikinä sanoa ei ikinä, voihan se olla että jonkun tutun seurassa voisin miittiin joskus uskaltautuakin mutta tällä hetkellä se ei tunnu mitenkään itseäni kiinnostavalta jutulta.

Pörriäinen

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #157 : 28.11.2019, 14:51 »
Mua ei oikeastaan vaivais pätkääkään onko miittiporukassa joku tuttu. Siinähän sitä oltais samalla asialla. Enemmän vaivais se että joku kaveri, joka ei ole tulossa miittiin, sattuisi paikalle. Olisi heti ilmiselvää että jotain "hämärää" on meneillään, koska tiedän kyllä kavereideni mitä suurimmalla todennäköisyydellä tunnistavan, että en ole ns. omissa porukoissa.  :D

No just tuo pointti jäi vielä itseltäni laittamatta, että entäpä jos joku miitin ulkopuolinen tuttu tulisi samaan paikkaan :D Siinä siis yksi syy lisää.

Vinka

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #158 : 06.12.2019, 00:28 »
Tahtoisin kauheesti käydä, mutta pelottaa uudet ihmiset ja pääseekö mukaan porukkaan. Mä kyllä jännitän kauheesti muitakin paikkoja missä on vieraita ihmisiä, oon vähän erakko   :D Aiemmin jännitin mahdollisia tuttuja siellä, siitä oon päässyt jo yli.