Kirjoittaja Aihe: Rsyke ry Fetish Club – Pikkujoulubileet 7.12.2019, Tampere  (Luettu 34823 kertaa)

Shadow_Dreamsz

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 38
  • BDSM Prinsessa-opettelee alistumaan-etsii rajojaan
  • Galleria
Kiitos kivoista bileistä  :)

Ensikertalaisena oli kyllä tosi huikeaa.
Tuli testattua pikkuistelua ja muistoksi jäi yksisarvisglitteritarra ja kiehtova kokemus.
Kiitos pikkuisten huoneen väelle  :love:

Köysittely oli kanssa huippua ja pääsin oikeen kahteen kertaan näppärään pikku pakettiin, eikä peppu säästynyt pikku piiskaukseltakaan  ;D ;D

Kiitos, kiitos siis vaan. Tämä laski kynnystä tulla seuraaviin bileisiin mukaan  :)

Odin

Kuulostaa että on ollut hyvät bileet, käytiin Friidan kanssa ovella toteamassa klo 23 että tapahtuma on täynnä  :( Luotettiin näköjään liikaa siihen että lippuja saisi ovelta vielä.
Noh, seuraavalla kerralla pitää olla ajoissa liikkeellä :)

Slapa

  • Vieras
Kiitos minunkin puolestani. Uppo-outona, ensi kertaa livenä tutustumassa muihin kinkyihin, yllätyin kuinka alkujännityksestä yli päästyäni nautin näistä bileistä enemmän kuin muista bileistä moneen vuoteen.
Mukavaa juttuseuraakin löytyi, ja oli ilo seurata miten täysillä oma narttuni nautti tilanteesta, ja vähän tuli julkisesti tätä piiskattuakin... ;D

nti N

Ahtaudesta.
Toisaalta se on hyvä niin helpompi törmätä vieraisiin ja aloitta juttelu pelkästään vaikka ahtaudesta :)
Kun ylhäällä oli hiukan ahdasta niin silti minusta oli alhaalla ok tilaa. Ainakin allekirjoittanut mahtui helposti roikottamaan sinne laitetusta hienosta renkaasta.
Kiitos mallille :)

Kiitos Patajätkä :love: Oli mun illan kohokohta.

Vaikka mukava ilta muutenkin. Ja hyviä vegepipareita! Mun mielestä tuo pieni ahtaus on aina parempi, kuin puolityhjä tila. Se tuo hyvää tunnelmaa ja väkisinkin tulee juteltua myös vieraille. Mulla ei bilefiilis oikein nouse, jos väkeä on paikalla todella vähän. Ja sitten tulee lähinnä pälyiltyä ympärille. Tuolla väkimäärällä homma toimii, kun kaikki ottavat toisensa huomioon ja antavat tarpeen mukaan tilaa. Ja niin se tuntui toimivankin.

Hieman harmitti, kun väsy iski ja piti lähteä kotiin, vaikka viehättävä neiti tuli pyytämään liittymään seuraan. Toivottavasti törmäämme jatkossa.

Ainakin 22-24 soi paljon muutakin kuin jumputijumputia. Tai siis jos esim. Depeche Mode on liian konemusaa, niin sitten toki meni sekin ohi.

Paikan vaihdosta sen verran, että mä en sitä kannata. Mistä muualta löytyisi paikka, jossa voi järjestää toisille tanssilattian ja toisaalla pystyt juttelemaan ihan normaalilla äänellä? Ihan heti en vastaavaa paikkaa Tampereelta keksi. Ja lisäksi uuden paikan löytäminen muutenkaan ei ole ihan helppoa. Kaikki ravintolat eivät tällaista nurkkiinsa halua, varsinkaan kun näissä bileissä ei viina virtaa, onneksi. Oman kokemuksen mukaan Tampereelta ei todellakaan niitä iltoja ravintoloista ole ihan helppo saada viikonlopulle. Osan paikoista varaukset menee tällä hetkellä ensi syksylle. Eli hatunnnosto Rsykkeen järjestäjätiimille ja Mixeille, jossa olen kokenut henkilökunnan ottavan meidät avosylin vastaan.

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Kiitoksia niin juhlijoille kuin talkooväellekin ja Hyvää Joulun odotusta kaikille!


Muutamia asioita on mietinnässä, ja joitakin ei:

TAFF, Fetish Club, Club Kuri... niissä on disko myös ensi vuonna. Mietinnässä on kellonajat ja väkimäärä.
Nyt myytiin 180 lippua ja poistuneiden tilalle tuli väkeä lisää puolen yön jälkeen. Kenties 160 henkeä olisi hyvä Fetish Clubilla, mietitään.
Jatkossakin liput myydään pääsääntöisesti Holvissa ja myynti päättyy perjantaina klo 18. Jos kaikkia lippuja ei ostettu, myydään loput ovelta.

Näitä ajatuksia tässä vaiheessa.

Tregu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 59
  • Pispalalainen
  • Galleria
Paikan vaihdosta sen verran, että mä en sitä kannata. Mistä muualta löytyisi paikka, jossa voi järjestää toisille tanssilattian ja toisaalla pystyt juttelemaan ihan normaalilla äänellä? Ihan heti en vastaavaa paikkaa Tampereelta keksi. Ja lisäksi uuden paikan löytäminen muutenkaan ei ole ihan helppoa. Kaikki ravintolat eivät tällaista nurkkiinsa halua, varsinkaan kun näissä bileissä ei viina virtaa, onneksi. Oman kokemuksen mukaan Tampereelta ei todellakaan niitä iltoja ravintoloista ole ihan helppo saada viikonlopulle. Osan paikoista varaukset menee tällä hetkellä ensi syksylle. Eli hatunnnosto Rsykkeen järjestäjätiimille ja Mixeille, jossa olen kokenut henkilökunnan ottavan meidät avosylin vastaan.

Joo ei paljon vaihtoehtoja on olemassa, tulee vain mieleen se TwentyOne: https://www.facebook.com/twentyoneFINLAND/ Se on kyllä isompi kun Mixei, mutta ei liian iso. Luulen se henkilökunta siellä on ihan avoin tästä meiningistä. Itse olen muuten ihan tytyväinen Mixeistä, vain jos halutaan järjestä jotain isompi sitten kyllä Mixei on liian pieni.

Mulla oli tosi hauska viime lauantaina  :)

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Olen käsittänyt, että kinkybileiden järjestäminen taitaa olla ravintoloille lähtökohtaisesti aika kannattamatonta, koska illan myynti jää todella ohueksi verrattuna normaali-iltoihin. Tätä pitäisi sitten kompensoida melko korkeilla lippujen hinnoilla. En tarkemmin tästä Rsykkeen ja Mixein kuviosta tiedä, mutta nämä siellä järjestetyt klubit taitavat osua aina päällekkäin Pirkanmaan Setan muualla järjestettävien Leimarien kanssa, jolloin siellä olisi muutenkin hiljaista. Näistä syistä ihan tavallisella yökerholla olisi varmaan aika korkea kynnys lähteä järjestämään tällaista keskimääräisenä lauantaiyönä.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Kirjoitit pelkkää asiaa Raduni. Näin se juttu juuri on.

Ridik

Rsykkeen Fetish Clubia on pidetty Nightclub Mixeissä vuodesta 2006 lähtien ja (tietääkseni) siellä on ollut aina DJ:tä soittamassa ja tanssilattia käytössä.

Jyrki Witch heitti klo 22 - 00 paljon ei jumputijumputi musiikkia kuten nti N aikaisemmin totesikin.

Ja heti perään tuli mm. tälläisiä biisejä:
Franz Ferdinand - Take Me Out, Depeche Mode - Personal Jesus, Muse - Uprising, Queens Of The Stone Age - No One Knows, Black Keys - Lonely Boy, Screaming Dead - Paint It Black, Ramones - Blitzkrieg Bop, Elton John - Im Still Standing, Queen - Breakthru, Mono Inc. - Love Lies, Rammstein - Deutschland...

Useimmat DJ:t ovat suuntautuneet elektronisen musiikin soitantaan (vaikea löytää muita DJ:tä) mutta Fetish Clubissa on käynyt myös multigenre DJ:tä kuten Jyrki Witch, Jussi 40 + muutama muu tai goottirokkiin erikoistunut Zombiebat.

Minulle voi heittää ideoita vierailevista DJ:stä ja musiikkigenreistä mitä haluttaisiin kuulla Rsykkeen Fetish Club tapahtumissa.

Fetish Clubien DJ:t ovat artisteina esiintymässä ja heille voi ehdottaa toivebiisejä mutta heidän ei ole pakko niitä toteuttaa.

Niin ja toistaiseksi Nightclub Mixeitä parempaa paikkaa Fetish Club tapahtumia varten ei ole Tampereelta löytynyt.
Uskon että yksi tai toinenkin hallitus on miettinyt ja ehkä etsinytkin parempaa tilaa sitten vuoden 2006 jälkeen mutta....








GraylingDainty

  • Vieras
Musiikki on tosiaan aina ollut fetissibileissä tuota raskaampaa industriaalia tai muuten gootahtavaa, ainakin tuolta vuosituhannen vaihteesta ja vähän ennen, mistä minulla on havainnot. Ehkä se kuuluu tähän genreen, tuo katu-uskottavuutta. Ikäloppuna goottina, ei tuo niin haittaa, mutta toisaalta, en tiedä olisiko pahitteeksi tuoda bileiden musiikkiakin vähän tähän päivään ja valtavirtaan. Jotain iloista musiikkia. Liekö koskaan kokeiltu, toki varmasti joku vastustaa sitäkin. Onhan se toki myös niin, että jos musiikki on vain harvoille, niin ei tarvita niin isoa tanssilattiaakaan.

Tiloihin en niin ota kantaa. Mixei on mikä on, tuskin tosiaan keskustan alueelta löytyy ravintolaa henkilökuntineen uhraamaan lauantaitaan pelkille pervoille. Toisaalta taas Tampereella on ollut Teippitehdaskin, että ei bileet välttämättä ravintolaa kaipaa. Ahdasta toki oli tuollakin. Ymmärrän kyllä, että valmiiseen ravintolaan on helppo järjestää, talkoolaisia kun ei ole koskaan kun niitä tarvisi, ne ilmaantuvat vasta kiitospuheiden aikana.

Ongelman ehkä enemmänkin tekee se, että useat lähtevät bileisiin solmiakseen uusia sosiaalisia kontakteja ja yleensäkin tavatakseen uusia ihmisiä, että tuntisivat kuuluvan johonkin joukkoon. Mikäli tapahtumassa ei ole mitään esityksiä tai muita, jotka loisivat introverteillekin jotain puheenaiheita ja toisivat ihmiset yhteen, niin bileistä tulee helposti sellaiset, joissa istutaan pienissä porukoissa kertaamassa edelliskerran välissä sattuneet jutut ja niillä on mukavaa jotka jonkin kaveri kaverin kautta eksyvät tuohon porukkaan. Ne jotka harhailevat väenpaljoudessa tutustumatta keheenkään, joko ahtauden tai metelin johdosta, ovat ymmärrettävästi pettyneitä. Minäkin olen joka kerta, kun suurin odotuksin menen juhliin tutustumaan ihmisiin ja en uskalla kenellekään vieraalle puhua ja eivätpä nuo sitten kauheasti puhu minullekaan. Tämäkään ei toki ole paikan tai musiikin vika, vaan niiden ihmisten jotka tekevät sen juhlan, osanottajien. 

Ridik

Musiikki on tosiaan aina ollut fetissibileissä tuota raskaampaa industriaalia tai muuten gootahtavaa, ainakin tuolta vuosituhannen vaihteesta ja vähän ennen, mistä minulla on havainnot. Ehkä se kuuluu tähän genreen, tuo katu-uskottavuutta. Ikäloppuna goottina, ei tuo niin haittaa, mutta toisaalta, en tiedä olisiko pahitteeksi tuoda bileiden musiikkiakin vähän tähän päivään ja valtavirtaan. Jotain iloista musiikkia. Liekö koskaan kokeiltu, toki varmasti joku vastustaa sitäkin. Onhan se toki myös niin, että jos musiikki on vain harvoille, niin ei tarvita niin isoa tanssilattiaakaan.

70-luvun discoa, iloista kasaria, hi-nrg:tä, kesäistä housea, spacesynaa, edm:ää, Despacitoa ja Tuiskun Keinutaan myöten on tullut muutaman vuoden sisällä.

 O0

RedOne

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 25
  • it is what it is...
  • Galleria
Eli omalla kohdalla ongelma varmaan se että ne hetket kun siellä pyörähti niin musa ei kolahtanut ja sitten ei sitä meteliä jaksanut jäädä kuuntelemaan. My bad, jospa ens kerralla osuus paremmin omaan tanssihermoon! :)

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Bileet oli overall ihan jees, vaikka väenpaljoutta olikin normaaliin tapaan, omaan makuun liikaa. Oli kiva kun yläkerrassa ei tarvinnut varsinaisesti huutaa toiselle keskustelun ylläpitämiseksi ja alakerta oli mahtava etkojen ajan. Musiikki ei omaa korvaa hivellyt, mutta se nyt on näissä bileissä aina ollut mulle pakollinen paha jota on opittava sietämään.  Pikkuistenhuoneessakin tuli kököteltyä tovi, vaikkei seuralaiseni pahemmin välitä julkisesta pikkuistelusta.

Valtionsalaisuudet pysyi tallessa. ;)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Voisiko yläkerrassa soida hissimusiikki? Alakertaan mulla ei ole muuta asiaa kun vessa.