Kirjoittaja Aihe: Bizarre Goes Oopperan kummitus - 20-vuotisbileet Kivistöllä 4.1.2020  (Luettu 21261 kertaa)

Tregu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 59
  • Pispalalainen
  • Galleria
Vs: Bizarren 20-vuotisbileet Kivistöllä 4.1.2020
« Vastaus #15 : 09.12.2019, 12:10 »
Facebookista: 20-vuotistapahtuman sisäänpääsyn edellytys dresscoden täyttävä pukeutuminen, jäsenyys (voi liittyä paikan päällä) tai avec.

Mä oon Rsyke jäsen. Onko pakko olla sitten myöskin Bizarreclubin jäsen pääsemään sinne?

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Bizarren 20-vuotisbileet Kivistöllä 4.1.2020
« Vastaus #16 : 09.12.2019, 12:23 »
Hurrrjasti kiinnostais tulla mukaan, pitää vaan vielä vähän viilata aikatauluja ja keksiä jostain majoitus tapahtumapaikkakunnalle, kun ei noista bileistä yleensä jaksa enää montaa tuntia ajaa takaspäin yöllä.

Dude
Näihin bileisiin pääsee Tampereelta bussilla ovelle saakka - ja takas kans!

https://holvi.com/shop/Rsyke-lippukauppa/
8)

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vs: Bizarren 20-vuotisbileet Kivistöllä 4.1.2020
« Vastaus #17 : 09.12.2019, 19:08 »
Facebookista: 20-vuotistapahtuman sisäänpääsyn edellytys dresscoden täyttävä pukeutuminen, jäsenyys (voi liittyä paikan päällä) tai avec.

Mä oon Rsyke jäsen. Onko pakko olla sitten myöskin Bizarreclubin jäsen pääsemään sinne?

Bileisiin pääsee sisään seuraavilla ehdoilla:

1. Olet jäsen Bizarre Clubissa tai muussa alan rekisteröidyssä yhdistyksessä
http://bizarreclub.fi/bileet/

Lurvio

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 118
  • Monialasäätäjä
  • Galleria
Avausviestiä päivitetty.

Luvassa siis teemalliset Bizarren synttäribileet. Kun tätä kuitenkin kysytään, niin selvennän heti, että normaali Bizarren dresscode on voimassa, mutta teemalla halutaan ohjata pukeutumista juhlallisempaan suuntaan.


terveisin
Lurvio

Marduk

Vs: Bizarren 20-vuotisbileet Kivistöllä 4.1.2020
« Vastaus #19 : 10.12.2019, 21:48 »
Hurrrjasti kiinnostais tulla mukaan, pitää vaan vielä vähän viilata aikatauluja ja keksiä jostain majoitus tapahtumapaikkakunnalle, kun ei noista bileistä yleensä jaksa enää montaa tuntia ajaa takaspäin yöllä.

Dude
Näihin bileisiin pääsee Tampereelta bussilla ovelle saakka - ja takas kans!

https://holvi.com/shop/Rsyke-lippukauppa/
8)

Joo siis enhän minä tuota huomannu ollenkaan! Enkä näitä viestejäkään aiemmin, ku nyt vasta kun lähdin ettimään lippulinkkiä. :D Onneksi tuli instagramissa vielä mainosta kyydistä vastaan. Ai että! Seikkailuun!

Edit: Voiko siis itse bileisiin ostaa jostain lippua etukäteen / onko riskiä että tullaan bussikyydillä Tampereelta ja bileet on niin täynnä että jäädään ulos?
« Viimeksi muokattu: 10.12.2019, 23:07 kirjoittanut Marduk »

Warwick

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 379
  • Galleria
Enköhän mie jotain narikka-/rahastushommia voi tulla tekemään kantoavuksi miusta ei valitettavasti ole :(

Lurvio

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 118
  • Monialasäätäjä
  • Galleria
Vs: Bizarren 20-vuotisbileet Kivistöllä 4.1.2020
« Vastaus #21 : 12.12.2019, 19:40 »
Edit: Voiko siis itse bileisiin ostaa jostain lippua etukäteen / onko riskiä että tullaan bussikyydillä Tampereelta ja bileet on niin täynnä että jäädään ulos?

Moi

Lippuja ei ole ollut tarjolla etukäteen ja aina ovat kaikki mahtuneet sisälle. Kivistö on onneksemme iso paikka.

terveisin
Lurvio

Mrbs2000

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 5
  • In recovery
  • Galleria
Varmaan vähän höbsö kysymys johon on ilmiselvä vastaus, mutta tarvitseekos avecin olla minkään yhdistyksen jäsen? Edellyttäen, että henkilö jonka seuralaisena tulee, on tietysti jäsen.

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Varmaan vähän höbsö kysymys johon on ilmiselvä vastaus, mutta tarvitseekos avecin olla minkään yhdistyksen jäsen? Edellyttäen, että henkilö jonka seuralaisena tulee, on tietysti jäsen.
Ei tarvitse

Satu-tv

  • TörkyTeatteri
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 127
  • Galleria
Bizzarren vuoden 2020 jäsenkortin voi varmaan lunastaa tuolta?

Riia

Vs: Bizarren 20-vuotisbileet Kivistöllä 4.1.2020
« Vastaus #25 : 15.12.2019, 22:02 »
Kivistö on onneksemme iso paikka.

Laitteet vienevät jonkin verran lattiatilasta, joten ihan entisvanhaa määrää ei Kolmen tolpan talolle sopine.


Persilja

Minä ja Tatu tullaan tänne, ensimmäiset Bizzarren bileet  :love:


Ja HUOM RSYKKEEN JÄSENET:

Bussimatkalla jaossa 2020 jäsenkortteja  :)

chemin.del.plaines

  • Vieras
Kyllähän nämä bileet on nähtävä. Olin jo mielessäni ajatellut juhlavampaa pukeutumista, onneksi tulin katsomaan lisätietoja ja oma suunnitelma onkin varsin toimiva :P

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 749
  • Galleria
Nää kekkerit on nyt enemmän kuin suunnitelmissa!  :) >:D

pyllyart

Viimeksi jäi tulematta. Jospa tällä kertaa minä ja pyllynkyvausvälineet pääsisimme.