Kirjoittaja Aihe: Mitat seuranhaussa  (Luettu 36267 kertaa)

Pip

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #30 : 24.11.2019, 21:56 »
Oon miettinyt, että jos joskus laitan seuranhakuilmoituksen, niin mitäköhän mittayksikköä pitää käyttää henkilökemioista? Ne kun mulla on ainoa vaikuttava tekijä kumppaninvalintaan (sessio-, tai seurustelusuhteeseen siis).

Tässä toinen alote EU:hun! Ehkä saataisiin joku laite aikaan yliopistossa mittaamaan henkilökemioiden plasmaa
Eikös se oo mittauslaite, mikä mittaa dopamiinin, oksitosiinin ja serotoniinin asteen kropassa, kun tapaa toisen? Sitten vaan tuloksia mätsäilemään. Todelliset pikadeitit joillekin, toisille taas parasta mahdollista tulevaisuutta.

ofelia

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #31 : 24.11.2019, 22:19 »
Oon miettinyt, että jos joskus laitan seuranhakuilmoituksen, niin mitäköhän mittayksikköä pitää käyttää henkilökemioista? Ne kun mulla on ainoa vaikuttava tekijä kumppaninvalintaan (sessio-, tai seurustelusuhteeseen siis).

Tässä toinen alote EU:hun! Ehkä saataisiin joku laite aikaan yliopistossa mittaamaan henkilökemioiden plasmaa
Eikös se oo mittauslaite, mikä mittaa dopamiinin, oksitosiinin ja serotoniinin asteen kropassa, kun tapaa toisen? Sitten vaan tuloksia mätsäilemään. Todelliset pikadeitit joillekin, toisille taas parasta mahdollista tulevaisuutta.
Toisaalta taas hyvä seksi nostaa näitä myös, pitäisikö tehdä jälkimittauskin?  ???

Pip

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #32 : 24.11.2019, 22:29 »
Oon miettinyt, että jos joskus laitan seuranhakuilmoituksen, niin mitäköhän mittayksikköä pitää käyttää henkilökemioista? Ne kun mulla on ainoa vaikuttava tekijä kumppaninvalintaan (sessio-, tai seurustelusuhteeseen siis).

Tässä toinen alote EU:hun! Ehkä saataisiin joku laite aikaan yliopistossa mittaamaan henkilökemioiden plasmaa
Eikös se oo mittauslaite, mikä mittaa dopamiinin, oksitosiinin ja serotoniinin asteen kropassa, kun tapaa toisen? Sitten vaan tuloksia mätsäilemään. Todelliset pikadeitit joillekin, toisille taas parasta mahdollista tulevaisuutta.
Toisaalta taas hyvä seksi nostaa näitä myös, pitäisikö tehdä jälkimittauskin?  ???
Tottakai se nostaa, mutta odotukset myös. Seksin jälkeen jokainen osaa tehdä omat johtopäätelmänsä ilman mittauslaitettakin, eli se jälkimittaus on ihan turha.

pikkusisko

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #33 : 24.11.2019, 22:35 »
Tai sit voi vaan panna jos kiihottuu ja olla tosi onnellinen  :love:

Simple as fucking that.

Lumikello

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Someday but not today/ I will take the easy way
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #34 : 24.11.2019, 22:40 »
Oon miettinyt, että jos joskus laitan seuranhakuilmoituksen, niin mitäköhän mittayksikköä pitää käyttää henkilökemioista? Ne kun mulla on ainoa vaikuttava tekijä kumppaninvalintaan (sessio-, tai seurustelusuhteeseen siis).

Tässä toinen alote EU:hun! Ehkä saataisiin joku laite aikaan yliopistossa mittaamaan henkilökemioiden plasmaa
Eikös se oo mittauslaite, mikä mittaa dopamiinin, oksitosiinin ja serotoniinin asteen kropassa, kun tapaa toisen? Sitten vaan tuloksia mätsäilemään. Todelliset pikadeitit joillekin, toisille taas parasta mahdollista tulevaisuutta.

 "Saisinko implantoida aivoihisi tällaiset elektrokemialliset anturit ennen kuin juomme kahvit? Vai juotko tätä radioaktiivista litkua ja jatketaan keskustelua PET-kuvauksen aikana?"

Ehkä se perinteinen kehonkieli on kuitenkin informatiivisempi :)

Pip

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #35 : 24.11.2019, 22:56 »
Tai sit voi vaan panna jos kiihottuu ja olla tosi onnellinen  :love:

Simple as fucking that.
Kuten esim. 15 cm jojo jalkojen välissä kontillaan ollessa? Onhan sekin ihan hyvä mittayksikkö.

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #36 : 24.11.2019, 23:06 »
Taas tätä hokkuspokkusta. Mä luotan enneuniin tai niiden puutteeseen. Ei enneunta, ei tule mitään.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #37 : 24.11.2019, 23:32 »
Ehkä se perinteinen kehonkieli on kuitenkin informatiivisempi :)
Ikävä kyllä jotkut valitsivat toisen ulkomaisen kielen tämän sijaan.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #38 : 25.11.2019, 01:02 »
80D tissit on täydelliset.

Tai ainakin kahdesti ollut.

Siis ihan oikeasti täydelliset. Se onnen tunne, mikä on vallannut, kun käsi on tarttunut siihen... se on ihan jotain omaa luokkaansa. Tuntui että tässä on kaikki ja hyvä olla.

Veikkaan, että tuntui samalta kuin pienenä se äitin tisu. Tai näytti samalta kuin isosiskon tisut.

Mutta noin muutoin... minusta on tullut mittoihin huomiota kiinnittävä sen myötä, kun olen alkanu oppimaan arvioimaan naisten vartaloita niiden perusteella - että miltähän luultavasti tulee näyttämään alastomana. Lisäinfona tarvitaan toki tietoa, onko miten aktiivinen liikunnan suhteen. Oon huomannut sen käytännölliseksi ihan sen vuoksi, että tietynlaiset vartalot sytyttää ja toisenlaiset ei. Se ei ole kauhean kivaa, kun huomaa, että äh - ei tämä toinen nyt oikein kiihotakaan alastomana, ja hän saattaa nähdä sen sun kasvoista. Ainakin sen lyhyen hetken verran, jolloin tuo ajatus/tunne/toteamus käy mielessä. Sillon tuntuu pahalta sen toisen puolesta. Ja ehkä vähän kusipäiseltä.

Siks on mieluummin heidän kanssaan, ketkä viehättää aidosti. Vaikka se tietäisi harvempia sessioita.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #39 : 25.11.2019, 07:07 »
80D tissit on täydelliset.

Tai ainakin kahdesti ollut.

Siis ihan oikeasti täydelliset. Se onnen tunne, mikä on vallannut, kun käsi on tarttunut siihen... se on ihan jotain omaa luokkaansa. Tuntui että tässä on kaikki ja hyvä olla.

Veikkaan, että tuntui samalta kuin pienenä se äitin tisu. Tai näytti samalta kuin isosiskon tisut.

Mutta noin muutoin... minusta on tullut mittoihin huomiota kiinnittävä sen myötä, kun olen alkanu oppimaan arvioimaan naisten vartaloita niiden perusteella - että miltähän luultavasti tulee näyttämään alastomana. Lisäinfona tarvitaan toki tietoa, onko miten aktiivinen liikunnan suhteen. Oon huomannut sen käytännölliseksi ihan sen vuoksi, että tietynlaiset vartalot sytyttää ja toisenlaiset ei. Se ei ole kauhean kivaa, kun huomaa, että äh - ei tämä toinen nyt oikein kiihotakaan alastomana, ja hän saattaa nähdä sen sun kasvoista. Ainakin sen lyhyen hetken verran, jolloin tuo ajatus/tunne/toteamus käy mielessä. Sillon tuntuu pahalta sen toisen puolesta. Ja ehkä vähän kusipäiseltä.

Siks on mieluummin heidän kanssaan, ketkä viehättää aidosti. Vaikka se tietäisi harvempia sessioita.

Sehän on hienoa että sinulla on tiedossa edes suurinpiirtein itseä kiihottavat mitat! :)

Tämän kolumnin ei ollut suinkaan tarkoitus dissata niitä jotka hakevat tietyn mittaista seuraa vaan nimenomaan herättää keskustelua siitä että millasilla mittarilla sitä seuraa haetaan. 80D tissit on helppo tsekata kuin että onko saman kokoiset kuin tulevalla anopilla tai kälyllä. Aktiivinen liikkuminen taas ei oikeastaan kerro yhtään mitään, ennemmin voisit selvittää pituuden ja vyötärön ympäryksen suhteen missä kikkeli alkaa vielä seisomaan.

kaneli

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #40 : 25.11.2019, 09:53 »
Lähestyin asiaa RSFUn kautta.

Peruskondomin koko on 185mm x 53mm.
Tällaisella varustuksella on varmaankin peruskoon kaveri.
Mikäli kondomi ei riitä, niin Grande koko on 5mm pidempi ja 2mm leveämpi.

Tässä siis ison ja keskiverron ero,
 joka on milleistä kiinni,
 eli ei kuin mittailemaan.

Olen joskus venyttänyt Magic-merkkisen kortsun sukaksi koon 49 jalkaani nilkkaan asti, eikä edes kiristänyt. Taitaa se muutama milli Grandessa olla jotakin muuta ylisuureksi paisunutta varten kuin sukuelintä.
Mun penis on hieman jalkaani herkempi tuntoaistimuksien suhteen ja liian pienet kondomit kyllä selkeästi kiristää ja sopivat ei. Jalkaan en ole koskaan vetänyt. Käteen joskus. 🤔
Itselläni jalka on herkempi, tosin jotkut kumit ovat tarkoituksella kireitä. Olen siinäkin suhteessa kai vähän outo, kun en välitä piukoista paikoista.

Kerran on sanottu, ettei ennalta ilmoitettu siittimen koko välttämättä riitä mutta ilmeisesti kaikki muu minussa kompensoi sitä yhtä mittaa. Itse vaan tykkään pienestä riittämättömyyden tunteesta, joten summa summarum kaikki olivat tyytyväisiä.

Yhden mitan merkitystä olen viime aikoina alkanut pohtia, olisiko se itselle tärkeä seuranhaussa vai ei, nimittäin silmälasien vahvuuden. Haluan katsekontaktia villien leikkien tiimellyksessä, mutta silmälasit sottaantuvat tai jopa rikkoutuvat helposti. Onneksi on piilolinssit, ettei tästä ihan vähällä tule dealbreaker.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #41 : 25.11.2019, 11:09 »
Näistä mitoista puuttuu myös ikä, sekä henkinen että fyysinen. Sen verran tunnustaudun ikärasistiksi että molemmilla em. on vaikutusta. Ainakin jos ihan pitempiaikaista seuraa on etsimässä. Jutustella voin kyllä kaikenikäisten kanssa, tosin ihan teinien kanssa yhteisen kielen löytyminen on itselleni haastavaa. Fyysinen kunto on siinä mielessä tärkeää että riittää voimia pitempäänkin piiskaukseen.

Mooky

  • Vieras

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #43 : 25.11.2019, 13:45 »
Asiaa sivuten:

https://www.iltalehti.fi/keho/a/c70a1055-935c-4b40-8716-2fe56d9e24fa
Niin yllättäen kuten muutkin ruumiin osat, naisten sukupuolielimet eivät ole standardi koon mukaisia .

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 310
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #44 : 25.11.2019, 14:20 »
Asiaa sivuten:

https://www.iltalehti.fi/keho/a/c70a1055-935c-4b40-8716-2fe56d9e24fa

One size does not fit all. Koskee myös ja erityisesti jalkoväliä.