Kirjoittaja Aihe: Mitat seuranhaussa  (Luettu 36268 kertaa)

latexbun

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #45 : 25.11.2019, 17:55 »
25-55, 50-150, 100-140.

Sävel

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Paina d:tä
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #46 : 25.11.2019, 21:13 »
25-55, 50-150, 100-140.
Taitaa olla naisten mitat, kun en saa kolmatta mittaa osumaan mitenkään kohdalleen :).

latexbun

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #47 : 25.11.2019, 21:26 »
25-55, 50-150, 100-140.
Taitaa olla naisten mitat, kun en saa kolmatta mittaa osumaan mitenkään kohdalleen :).

Se on jokaiseen sovellettava mitta, joka ei kuitenkaan ole ihmisyyden mitta. Ikä, paino, ÄO.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #48 : 25.11.2019, 21:29 »
Mie jotenkin tykkään tosi selkeistä spekseistä toivottujen mittojen suhteen deitti-ilmoituksissa, silloin mun on tosi helppoa tietää kannattaako mun vastata vai ei. Esim. BMI, vaatekoot, kilogrammat tai senttimetrit on helppo mitata kotona ja miettiä osuuko haarukkaan vai ei.

Selkeät mitat siis helpottavat minun pohdiskelua vastaanko johonkin ilmoitukseen vai en, vaikka itselläni ei olekaan ihmisen ulkoiseen olemukseen liittyviä vaatimuksia.

Sävel

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Paina d:tä
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #49 : 25.11.2019, 23:44 »
25-55, 50-150, 100-140.
Taitaa olla naisten mitat, kun en saa kolmatta mittaa osumaan mitenkään kohdalleen :).

Se on jokaiseen sovellettava mitta, joka ei kuitenkaan ole ihmisyyden mitta. Ikä, paino, ÄO.

Eipä taida vieläkään sopia tuo vika mutta tuskin sitä huomaa.

latexbun

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #50 : 26.11.2019, 00:05 »
25-55, 50-150, 100-140.
Taitaa olla naisten mitat, kun en saa kolmatta mittaa osumaan mitenkään kohdalleen :).

Se on jokaiseen sovellettava mitta, joka ei kuitenkaan ole ihmisyyden mitta. Ikä, paino, ÄO.

Eipä taida vieläkään sopia tuo vika mutta tuskin sitä huomaa.

Johonkin se raja oli asetettava. :) Henkilö jonka ÄO on 140 tai yli, saattaisi pitää minua pitkästyttävänä hölmöläisenä. Ei tietenkään välttämättä, mutta silti suuremmalla todennäköisyydellä, kuin jos pariutuisin jonkun älyllisesti vertaiseni kanssa.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #51 : 26.11.2019, 00:10 »
Sehän on hienoa että sinulla on tiedossa edes suurinpiirtein itseä kiihottavat mitat! :)

Harvoin noita tulee vaan vastaan. So sad.

Tämän kolumnin ei ollut suinkaan tarkoitus dissata niitä jotka hakevat tietyn mittaista seuraa vaan nimenomaan herättää keskustelua siitä että millasilla mittarilla sitä seuraa haetaan. 80D tissit on helppo tsekata kuin että onko saman kokoiset kuin tulevalla anopilla tai kälyllä. Aktiivinen liikkuminen taas ei oikeastaan kerro yhtään mitään, ennemmin voisit selvittää pituuden ja vyötärön ympäryksen suhteen missä kikkeli alkaa vielä seisomaan.

Mainitaan nyt kuitenkin - varmuuden varalta - etten ole seuranhakukriteeriksi tuota koskaan laittanut. Tissit on olleet mitä ovat, kauniita ne on olleet kaikilla.

Pituuden ja painon suhde on kuitenkin kytköksissä liikunnallisuuteen sillä tapaa, että urheilijalla tai salitytöllä se +5kg tai jopa 10kg voi olla ihan ok siihen 'standardiin' verrattuna, mikä mulle on mieleen piirtynyt. Koska ne kerrat kun on päässyt yllättymään on ollut juuri niitä, kun toinen on ollut aktiivinen sali- tai esim. crossfit-treenaaja. Lihas painaa.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #52 : 26.11.2019, 00:34 »
Sehän on hienoa että sinulla on tiedossa edes suurinpiirtein itseä kiihottavat mitat! :)

Harvoin noita tulee vaan vastaan. So sad.

Tämän kolumnin ei ollut suinkaan tarkoitus dissata niitä jotka hakevat tietyn mittaista seuraa vaan nimenomaan herättää keskustelua siitä että millasilla mittarilla sitä seuraa haetaan. 80D tissit on helppo tsekata kuin että onko saman kokoiset kuin tulevalla anopilla tai kälyllä. Aktiivinen liikkuminen taas ei oikeastaan kerro yhtään mitään, ennemmin voisit selvittää pituuden ja vyötärön ympäryksen suhteen missä kikkeli alkaa vielä seisomaan.

Mainitaan nyt kuitenkin - varmuuden varalta - etten ole seuranhakukriteeriksi tuota koskaan laittanut. Tissit on olleet mitä ovat, kauniita ne on olleet kaikilla.

Pituuden ja painon suhde on kuitenkin kytköksissä liikunnallisuuteen sillä tapaa, että urheilijalla tai salitytöllä se +5kg tai jopa 10kg voi olla ihan ok siihen 'standardiin' verrattuna, mikä mulle on mieleen piirtynyt. Koska ne kerrat kun on päässyt yllättymään on ollut juuri niitä, kun toinen on ollut aktiivinen sali- tai esim. crossfit-treenaaja. Lihas painaa.

Itseasiassa joo, toi vyötärönympärys on kans helppo sillai laittaa kriteeriksi, ei tarvi miettiä esim. tätä lihas painaa -asiaa.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #53 : 26.11.2019, 00:39 »
Sehän on hienoa että sinulla on tiedossa edes suurinpiirtein itseä kiihottavat mitat! :)

Harvoin noita tulee vaan vastaan. So sad.

Tämän kolumnin ei ollut suinkaan tarkoitus dissata niitä jotka hakevat tietyn mittaista seuraa vaan nimenomaan herättää keskustelua siitä että millasilla mittarilla sitä seuraa haetaan. 80D tissit on helppo tsekata kuin että onko saman kokoiset kuin tulevalla anopilla tai kälyllä. Aktiivinen liikkuminen taas ei oikeastaan kerro yhtään mitään, ennemmin voisit selvittää pituuden ja vyötärön ympäryksen suhteen missä kikkeli alkaa vielä seisomaan.

Mainitaan nyt kuitenkin - varmuuden varalta - etten ole seuranhakukriteeriksi tuota koskaan laittanut. Tissit on olleet mitä ovat, kauniita ne on olleet kaikilla.

Pituuden ja painon suhde on kuitenkin kytköksissä liikunnallisuuteen sillä tapaa, että urheilijalla tai salitytöllä se +5kg tai jopa 10kg voi olla ihan ok siihen 'standardiin' verrattuna, mikä mulle on mieleen piirtynyt. Koska ne kerrat kun on päässyt yllättymään on ollut juuri niitä, kun toinen on ollut aktiivinen sali- tai esim. crossfit-treenaaja. Lihas painaa.

Itseasiassa joo, toi vyötärönympärys on kans helppo sillai laittaa kriteeriksi, ei tarvi miettiä esim. tätä lihas painaa -asiaa.

Itseasiassa niitä ”sinun tulee mahtua 22 tuuman korsettiin” -hakuja näkyy kyllä harvakseltaan, mutta se on toki siitä haastava, että ei välttämättä kerro tarkkaa senttimittaa vyötärönympäryksestä, vaan riippuu aina siitä miten paljon voi kiristää korsettia. Vaikka kai tähänkin on jotain nyrkkisääntöjä  :o

Pip

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #54 : 26.11.2019, 01:10 »
Älykkyystestin mukaan mulla ei oo, kuin 132, koska en jaksanut viimeistä 10% käydä läpi, koska tuli muuta tekemistä. Nää nettitestit viettää niin vitusti väärin ja niitä voi väärentää, joten en sitä pitäisi mitenkään hyvänä lähtökohtana arvioida älykkyyttä. Kyllä se riittävä älykkyys tulee edelleenkin livetapaamisessa esiin.

Sivistystaso on sitten tietysti erikseen.

Sit tietysti jos on hyvä perspillu, niin pisteet nousee...

latexbun

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #55 : 26.11.2019, 01:32 »
Älykkyystestin mukaan mulla ei oo, kuin 132, koska en jaksanut viimeistä 10% käydä läpi, koska tuli muuta tekemistä. Nää nettitestit viettää niin vitusti väärin ja niitä voi väärentää, joten en sitä pitäisi mitenkään hyvänä lähtökohtana arvioida älykkyyttä. Kyllä se riittävä älykkyys tulee edelleenkin livetapaamisessa esiin.

Sivistystaso on sitten tietysti erikseen.

Sit tietysti jos on hyvä perspillu, niin pisteet nousee...

Toki ja vaikka kirjoitinkin näistä tuloksista, päättelyllähän tässä mennään. En tietenkään todellisuudessa ota puheeksi kenenkään vieraan tai puolitutun (älykkyys)testituloksia, enkä aihetta ylipäätään, vaan kuulostelen. En myöskään luota aivan täysillä nettitestauksiin, vaikka jotkut niistä saattavatkin olla suhteellisen hyvin suuntaa-antavia.

Olen todennäköisesti huono tunnistamaan itseäni huomattavasti älykkäämpää henkilöä silloin, kun tämä tuo älykkyytensä ilmi tavalla, jota minä en ymmärrä. Toinen saattaa huomata etten käsitä, mutta itse en tätä välttämättä tunnista.

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #56 : 26.11.2019, 01:56 »
Naisella jalan koko on ollut määräävä tekijä.. kovimmat kiksit AINA n. 38 ja rintava.. 39 - ihan max..  Nelosella alkavan kanssa en ole ikinä edes suudellut.. Pienin ollut 36,5 - snadii haastetta tuolloin jo korkojen kanssa.. ://  .. ja sit tää pahin- "rumapillu".. :( sorry mut jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan - Nogame evö  >:D
« Viimeksi muokattu: 26.11.2019, 14:49 kirjoittanut Pulse »

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #57 : 26.11.2019, 02:17 »
Aloin vähän pohtiin tuota ajatusta pituuden ja vyötärön suhteesta.. Se oli ihan hauskasti keksitty.  Jotenkin vaan tuntuu että sen kysyminen olisi "töykeämpää" kuin painon. Siis sillä tavalla, että olisi kovin tarkka ja vaativa, jos moista kysyy - kun puolestaan painon ja pituuden (sekä monesti rintaliivien koon) kertominen on jo vakiintunut melkeinpä siihen, ettei sitä tarvitse edes kysyä erikseen. Ihmiset ilmoittavat kun tietävät, että joillakin/itsellä on preferenssejä ja ääh-kategorioita.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #58 : 26.11.2019, 02:22 »
... jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan ...

Wut ?

 :o

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #59 : 26.11.2019, 03:43 »
joo, en ole koskaan pannut naista jonka häppärit "lerpattaa vaon ohi".. :/  ja täs iäs voin sanoa jo, "enkä pane"  :love: