Kirjoittaja Aihe: Mitat seuranhaussa  (Luettu 36277 kertaa)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #75 : 27.11.2019, 17:06 »
Mun entisten ja nykyisten lelujen mitat on niin laidasta laitaan ettei millään muulla oo merkitystä kuin mitä niiden silmien takana on  :P
Ja jos ottaa mukaan myös ne keiden kanssa jäätiin yhteen kertaan niin tuo laajentaa ikähaitaria vielä huomattavasti  :)
Nykysellään jos/kun seuraa haen otan mieluiten noin 35v paljon panneen naisen  >:D

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 674
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #76 : 27.11.2019, 19:00 »
https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=30119 mä jätän sen vaan tänne. Kommenttien takia...

Ansku

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #77 : 27.11.2019, 19:21 »
Nyt vasta näin ton Pulsen häppärikommentin! Pärskähti räät näyttöön. Mites tää pätee tonne esinahkapuolelle?  >:D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #78 : 27.11.2019, 19:37 »
Nyt vasta näin ton Pulsen häppärikommentin! Pärskähti räät näyttöön. Mites tää pätee tonne esinahkapuolelle?  >:D

Höhö,kusin melkein housuihini kun hokasin tuosta viikonlopun session puoliväliin loistavan idean  :)

DareDoll

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #79 : 27.11.2019, 20:45 »
https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=30119 mä jätän sen vaan tänne. Kommenttien takia...

Joo tuo on ainut mikä mulle tällä hetkellä Kelpais  :P

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 674
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #80 : 27.11.2019, 21:04 »
https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=30119 mä jätän sen vaan tänne. Kommenttien takia...

Joo tuo on ainut mikä mulle tällä hetkellä Kelpais  :P

Jos et "tuo" lle mittoja ja mittaustapoja keksii, ei oo oikeuttaa halua!

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 140
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #81 : 28.11.2019, 01:51 »
Vaan jos ja kun todennäköisyys löytää seuraa ilman mittarajoituksiakin on jo alle nollan, niin miksei sitten samoin tein asettaisi niitä ehtoja ja rajoituksia, kun mahdollisuudet eivät tuosta enää heikkene. Vaatimukset saattavat parhaassa tapauksessa triggeröidä kommentointia, jolloin saa edes jotain vastinetta ilmoitukselleen ja saapa siinä samalla vähän juttuseuraakin >:D

(Alkaa rustaamaan omaa suoli24 deitti-ilmoaan uuteen uskoon, samalla hihitellen omalle nokkeluudelleen  ::) )

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #82 : 28.11.2019, 13:19 »
Nyt vasta näin ton Pulsen häppärikommentin! Pärskähti räät näyttöön. Mites tää pätee tonne esinahkapuolelle?  >:D

Ansku.. Onhan se kauheen näköistä jos miehellä on löysät kassit jotka roikkuu polvis tai esinahka niin suuri et siitä vois "leikata 5cm veks.." ja silti vielä peittää terskan - Naisena, En panis :)) Tiukka esinahka joka "katoaa erektiossa terskan taakse on ihan POP, jos sit ei ole ympärileikattu.." ?! ( En tosin oo tavannu naista joka vaatis et pitäs olla ympärileikattu kulli.. mut varmaan heitäkin on -ainakin muslimeissa ja arabeissa.. puhumattakaan juutalaisista..?! )


 :P >:D
« Viimeksi muokattu: 28.11.2019, 17:33 kirjoittanut Pulse »

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #83 : 28.11.2019, 13:25 »
Nyt vasta näin ton Pulsen häppärikommentin! Pärskähti räät näyttöön. Mites tää pätee tonne esinahkapuolelle?  >:D

Ansku.. Onhan se kauheen näköistä jos miehellä on löysät kassit jotka roikkuu polvis tai esinahka niin suuri et siitä vois "leikata 5cm veks.." ja silti vielä peittää terskan - Naisena, En panis :)) Tiukka esinahka joka "katoaa erektiossa terskan taakse on ihan POP, jos sit ei ole ympärileikattu.." ?! ( En tosin oo tavannu naista joka vaatis et pitäs olla ympärileikattu kulli.. mut varmaan heitäkin on -ainakin muslimeissa ja arabeissa...?! )


 :P >:D

Enpä tiennytkään että heteromiehet on näin kiinnostuneita muiden olentojen peeniksistä  ;D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #84 : 28.11.2019, 16:53 »
25,5 tuntia niin pääsen leluselleni sanoon että ime mun esinahkaa  >:D

Löysänä roikkuu ja kovana kiristää muttei tota viitti ympärileikatakkaan vaikka siitä saiskin upeen rannekorun  :o

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #85 : 28.11.2019, 18:09 »
Roikkuvat häppärit ja esinahka. Tai puolivälissä reisiä roikkuvat kivespussit. Riippuu käyttötarkoituksesta. Esteettisesti ei varmaankaan miellyttävä näky.
Mutta esim amerikkalainen hotdog ei onnistu jos on pienet ja kiinteät kivespussit.
Eikä häppäreitä voi neuloa tai nitoa yhteen jos ne ei yhtään roiku.
Yksi lemppari kiusoittelutapa ei onnistu ilman esinahkaa. Se vedetään terskan yli ja nipistetään kiinni   pyykkipojalla.

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #86 : 28.11.2019, 20:49 »
Kiitos, Lady ;! .. as said, monta pointtia.. ja vielä yks - alle D rintoi ei vaan pysty sitoon ”palloiks”, edes kuminauhal saati köydel tai ketjulla..://  Kukin saa arvata paljonko rajottas omaa erästäkin mielihalua....

Punapää

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #87 : 28.11.2019, 21:19 »
ONNEKSI meillä on erilaisia mieltymyksiä ja erilaisia hakukriteerejä!  :love:

isabella

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #88 : 28.11.2019, 22:36 »
Nämä kolumnin perään tulleet kommentit (tai osa niistä) hämmentää aika lailla. Olen samaa mieltä kolumnistin ja usean kommentoijan kanssa siitä että jos hakukriteerit ovat tiukat niin sehän on vain hyvä että esittää selkeitä numeroita että potentiaaliset hakijat tietävät kelpaavatko. Jos ei kiihota ilman että mitat ovat oikeat niin minkäs sille mahtaa, ei siihen pysty itse vaikuttamaan. Mutta en vain oikein pysty käsittämään miten sellaisten ihmisten pää toimii. Itse kun en osaa ajatella ihmisiä erillisinä osina kuten rintoina, pilluina tai jalkoina. Ihminen on minulle kokonaisuus. Persoona, joka viehättää koska on sellainen kuin on. Minua kiihottaa kun ihmisen kanssa noin ylipäätään synkkaa ja löytyy yhteisiä pervouksia, joita päästään toteuttamaan molempia tyydyttävällä tavalla. Ajatus siitä että siinä kohtaa toteaisin että anteeksi nyt vaan mutta ei tää nyt onnistukaan koska sä painat 3 kg liikaa tai että sulla on väärän kokoiset tissit on kertakaikkisen absurdi.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #89 : 29.11.2019, 02:06 »
Omasta puolestani voin sanoa, että tiedän (ts. tiedostan, koska muistan ja uskallan linkittää mieltymykseni näihin 'sopimattomiin' alkulähteisiin) mistä tietyt juttuni tulevat koskien esim. naisten persettä ja rintoja. Siis ne jutut, joissa se toisen vyötärö-lantio-perse -kombinaatio saa aikaan mussa sellasen reaktion, mistä ei voi erehtyä. Tai ne tissit. Tai suu. Se on jotain ihan omaansa.

Eikä se ole fetissi, vaan reaktio. Ne kuin triggeröi.

Muut peput ja tissit ja suut on sit mitä on, kukin omanlaisensa ja joko enemmän tai vähemmän miellyttävä. Mutta jotkut vaan osuu siihen mystiseen sweet spottiin. Ne on niin harvinaisia, ettei niiden perusteella voi hakea seuraa.

Jos joku haluaisi metsästää vain tällaisia, niin mikäs siinä?

Paino/pituus-suhde on ihan näppärä ollut arvioimaan ennalta, että onkohan mahkuja siihen, että kokisi toisen kropan seksuaalisesti puoleensavetävänä ja viehättävänä. Sellaisena 'pantavana'. Mitä enempi mennään rajoille - saati sen yli - niin sitä kiusallisempi voi olla tavata livenä. Kun kyse on kuitenkin seksuaalisuudesta, niin jos sitä kiinnostusta ei ole mukana niin en oikein koe, että osaan niissä tilanteissa näyttää aidosti kiinnostuneelta toisesta - vaikka tämän jutut olisikin mielenkiintoisia. Sit jos ei olisi mitään seksuaalisuutta pitänytkään olla mukana, alun alkaenkaan, niin eri asia. Sillon kohtaa mielet ja niiden sisällöt.

Toisin sanoen, kyse ei ole senttimetreistä ja kilogrammoista numeroina, vaan siitä, että herättääkö toinen halun. Jos seksuaalisuuden odotetaan kuuluvan (eli virittyvän) suhteessa toiseen, on sen toisen osuttava niihin mieltymyksiin (ts. 'kriteereihin' eli puitteisiin) jotka sen oman halun herättää. Fyysinen vetovoima. Tai ainakaan ei sovi olla tekijöitä, jotka vie sen pois eli sammuttaa.