Kirjoittaja Aihe: Mitat seuranhaussa  (Luettu 36278 kertaa)

momoi36

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #90 : 29.11.2019, 07:37 »
Mä en pystyisi olemaan suhteessa (seksi- ym kevyempiä suhteita ei lasketa) ihmisen kans jolla on tarkat ulkonäkö tai mittakriteerit. Ai miksi? Koska mun keho saattaa muuttua vuoden aikana +20kg tai -20kg perussairauksien vuoksi. Lisäksi mä omistan ikuiset oikeudet muuttaa kehoani, hiustyyliäni, ottaa tatuointeja ja lävistyksiä riippumatta siitä loppuuko toisen halut minuun. Tämän oon kyllä kertonut myös suhteen alussa, että kukaan muu ei niiyä oikeuksia saa.. Pitkistä hiuksista on keskusteltu ettäkö pitäs olla ja toinen tykkää, niin jos et tykkää musta kaljunakin niin sitten sä et oikeesti musta tykkää. Koska ne hiukset, joku päivä ne lähtee. Samoten tatuoinneista, ei siis nykyisen kanssa, mutta aiemmin etten saisi ottaa lisää tatuointeja ja oikeastaan noi edellisetki vois poistaa laaserilla. Noh se suhde ei kauaa kestänyt.

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #91 : 29.11.2019, 11:29 »
Mä en pystyisi olemaan suhteessa (seksi- ym kevyempiä suhteita ei lasketa) ihmisen kans jolla on tarkat ulkonäkö tai mittakriteerit. Ai miksi? Koska mun keho saattaa muuttua vuoden aikana +20kg tai -20kg perussairauksien vuoksi. Lisäksi mä omistan ikuiset oikeudet muuttaa kehoani, hiustyyliäni, ottaa tatuointeja ja lävistyksiä riippumatta siitä loppuuko toisen halut minuun. Tämän oon kyllä kertonut myös suhteen alussa, että kukaan muu ei niiyä oikeuksia saa.. Pitkistä hiuksista on keskusteltu ettäkö pitäs olla ja toinen tykkää, niin jos et tykkää musta kaljunakin niin sitten sä et oikeesti musta tykkää. Koska ne hiukset, joku päivä ne lähtee. Samoten tatuoinneista, ei siis nykyisen kanssa, mutta aiemmin etten saisi ottaa lisää tatuointeja ja oikeastaan noi edellisetki vois poistaa laaserilla. Noh se suhde ei kauaa kestänyt.

+1

Yleensäkin haluaisin että mun kumppani(t) tykkäisi musta ihmisenä, eikä mun ulkonäön takia.

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 600
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #92 : 29.11.2019, 15:45 »
Bileissä näkee todella kauniita naisia, komeita miehiä ja upeita vartaloita. Suurin osa on kuitenkin ihan tavallisia pulliaisia, pallit roikkuu, tissit roikkuu, ylipainoa, raskausarpia, pitkää ja pätkää.. Luulen, että silti monilla on ajatus miltä toisen pitäisi näyttää kun seuraa lähdetään etsimään. Eihän siinä mitään väärää ole.
Deitti-ilmoituksessa haetaan esim. hyväkroppaista naista. No mulla nyt ei ole sitä hyvää kroppaa, mutta jos olisi niin tuskin vastaisin edes tuollaiseen hakuun. Onko mulla nyt tarpeeksi hyvä kroppa, että kelpaan? Mikä voisi olla nöyryyttävämpää kuin se etten kelvanutkaan vartaloni takia. Voiko olla, että liian tiukat hakukriteerit kääntyy hakijaa vastaan? Ilmoituksessa haetaan sopusuhtaista naista ja ilmoituksen lukija takertuu siihen. Onko nyt tarpeeksi sopusuhtainen miettii nainen ja jättää vastaamatta huonon itsetunnon takia.


latexbun

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #93 : 29.11.2019, 16:27 »
Minä kyllä pidän roikkuvista palleista.

kokeilija

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #94 : 29.11.2019, 16:59 »
[...] Ilmoituksessa haetaan sopusuhtaista naista ja ilmoituksen lukija takertuu siihen. Onko nyt tarpeeksi sopusuhtainen miettii nainen ja jättää vastaamatta huonon itsetunnon takia.

Tätä varten moni varmaan näitä epämääräisempiä kriteerejä (hyvännäköinen, sopusuhtainen tms.) käyttääkin, jotta saa karsittua hakijoista ne joilla on huono itsetunto.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #95 : 29.11.2019, 17:12 »
[...] Ilmoituksessa haetaan sopusuhtaista naista ja ilmoituksen lukija takertuu siihen. Onko nyt tarpeeksi sopusuhtainen miettii nainen ja jättää vastaamatta huonon itsetunnon takia.

Tätä varten moni varmaan näitä epämääräisempiä kriteerejä (hyvännäköinen, sopusuhtainen tms.) käyttääkin, jotta saa karsittua hakijoista ne joilla on huono itsetunto.

Aika vähemmistöä ovat ne keillä on hyvä itsetunto. Eikä tarvitse ees olla vaan halu suojella itseä pettymykseltä. Kuka nyt torjutuksi tulemisesta tykkää.

cheri

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #96 : 29.11.2019, 17:13 »
Mä en pystyisi olemaan suhteessa (seksi- ym kevyempiä suhteita ei lasketa) ihmisen kans jolla on tarkat ulkonäkö tai mittakriteerit. Ai miksi? Koska mun keho saattaa muuttua vuoden aikana +20kg tai -20kg perussairauksien vuoksi. Lisäksi mä omistan ikuiset oikeudet muuttaa kehoani, hiustyyliäni, ottaa tatuointeja ja lävistyksiä riippumatta siitä loppuuko toisen halut minuun.

Yhdyn tähän. Olisi todella stressaavaa pelätä, että vuosien varrella, tavalla tai toisella, omasta halustaan tai olosuhteiden pakosta liukuisi ulos kumppanin välttämättömistä ulkonäkökriteereistä. Mulle on tärkeää tuntea itseni kauniiksi, seksikkääksi ja halutuksi kumppaneiden silmissä, mutta itselleni kyseiset asiat eivät ole 100% ulkonäkösidonnaisia, enkä sellaista siis toivo kumppaneiltakaan.

Valehtelisin jos kuitenkin menisin väittämään, etteikö habituksella olisi mulle mitään väliä. Varmaan suurimmalla osalla on niitä ulkonäköönkin liittyviä preferenssejä ja kutkuttavia juttuja, joita mielellään haluaisi potentiaalisella kumppanilla olevan. Mielestäni niiden ilmaiseminen deitti-ilmoituksissa on jokaisen oma päätös - toisaalta reunaviivojen rajaaminen voi säästää kaikkien osapuolten aikaa, mutta toisaalta taas sulkea vahingossa ulkopuolelle myös ihmisiä, jotka olisivat saattaneet livenä tavatessa läpäistä seulan helposti. Tärkeintä kai tässäkin on se, että ulkonäköasioiden tärkeyden suhteen samalla viivalla olevat löytäisivät toisensa.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #97 : 29.11.2019, 18:42 »
mutta toisaalta taas sulkea vahingossa ulkopuolelle myös ihmisiä, jotka olisivat saattaneet livenä tavatessa läpäistä seulan helposti.
Tuo tarkoittaisi vain että henkilö ei ole ollut rehellinen itselleen siitä mitä hän oikeasti haluaa.
Mikä tietysti on huono asia.

cheri

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #98 : 29.11.2019, 19:23 »
mutta toisaalta taas sulkea vahingossa ulkopuolelle myös ihmisiä, jotka olisivat saattaneet livenä tavatessa läpäistä seulan helposti.
Tuo tarkoittaisi vain että henkilö ei ole ollut rehellinen itselleen siitä mitä hän oikeasti haluaa.
Mikä tietysti on huono asia.

Viittasin tuolla tilanteeseen, jossa potentiaalinen seuranhakuilmoitukseen vastaaja ei ole varma onko hän hakijan kriteerien mukainen (eli tarpeeksi hyväkroppainen, isotissinen, pienijalkainen tai mitä ikinä) ja jättää siitä syystä vastaamatta. :)

latexbun

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #99 : 29.11.2019, 19:43 »
[...] Ilmoituksessa haetaan sopusuhtaista naista ja ilmoituksen lukija takertuu siihen. Onko nyt tarpeeksi sopusuhtainen miettii nainen ja jättää vastaamatta huonon itsetunnon takia.

Tätä varten moni varmaan näitä epämääräisempiä kriteerejä (hyvännäköinen, sopusuhtainen tms.) käyttääkin, jotta saa karsittua hakijoista ne joilla on huono itsetunto.

En näe tätä vastaamatta jättämistä niinkään itsetuntoon liittyvänä asiana. Huonoon itsetuntoon saattaa vähättelyn sijasta liittyä jonkin asian voimakasta korostamista. Erikoista kyllä, joillekin silti voimakkaan ylikompensoinnin tulos näyttäytyy virheellisesti hyvänä itsetuntona, vaikka taustalla olisi korostettavaan asiaan liittyvää epävarmuutta.

Jos nyt lukisin ilmoitusta, jossa mainitaan sekä kirjoittajan ja haettavan ihmisen hyvä ulkonäkö useaan otteeseen, saattaisin saada sen käsityksen, että ulkonäkö pyörii mielessä usein ja että se on arka aihe. Siksi jättäisin vastaamatta, en siksi ettenkö kokisi olevani lainkaan hyvännäköinen.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #100 : 30.11.2019, 00:17 »
Tulee sellanen olo, että moni (nais)vastaajista tarkastelee kysymystä kuin kyse olisi seurustelukumppanista. Eikä sessiokumppanista.

latexbun

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #101 : 30.11.2019, 04:57 »
Tulee sellanen olo, että moni (nais)vastaajista tarkastelee kysymystä kuin kyse olisi seurustelukumppanista. Eikä sessiokumppanista.

Seuranhaku tässä on aiheena.

Kinkykundi

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #102 : 30.11.2019, 13:45 »
Jokaisella on omat kriteerinsä seuranhaussa, joihin oikeus toki suotakoon, mutta viimekädessä kyseeseen tulee se, että vastaavatko kriteerit sitä omaa tasoa, koska kyse on kuitenkin aina kilpailusta missä sijoitus riippuu suhteesta muihin toimijoihin.

Seuranhaku kun pyörii naisten ympärillä, ja Pareto-jakaumaa soveltaen päädytään tilanteeseen, missä 80% naisista jahtaa 20% miehistä, päädytään monogamiassa tilanteeseen, missä 60% naisista jää ilman (haluamaansa) kumppania, kun polygamiassa miehistä 20% saa "aina" naisia, ja suurin osa naisista saa haluamaansa kumppania.


"Etsitään miestä, jonka pituus on yli 180, paino vähintään 85 ja rasvaprosentti max 15. Miehisten mittojesi tulee ylittää 20cm ja äo:n oltava omaani suurempi. Lisäksi vuositulojesi tulee ylittää valtiomme kansalaisten mediaanitulon.

Eduksi luetaan, mikäli muutkin kuin äitisi ovat joskus kuvailleet sinua hyvännäköiseksi ja saat ihmiset useammin nauramaan kuin itkemään jutuillasi.

Nämähän ovst ihan normaaleita vaatimuksia, no ehkä tuota kullin kokoa lukuunottamatta, missä vaatimus on ennemmin 16cm.  ;D

25-55, 50-150, 100-140.

120 onkin tutkimusten mukaan "sweet spot" seuranhaussa, millä hujakoilla olet ilmeisesti itsekin. Oma preferenssini on taas 130-.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2019, 14:25 kirjoittanut Kinkykundi »

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #103 : 30.11.2019, 15:11 »
Jokaisella on omat kriteerinsä seuranhaussa, joihin oikeus toki suotakoon, mutta viimekädessä kyseeseen tulee se, että vastaavatko kriteerit sitä omaa tasoa, koska kyse on kuitenkin aina kilpailusta missä sijoitus riippuu suhteesta muihin toimijoihin.

Seuranhaku kun pyörii naisten ympärillä, ja Pareto-jakaumaa soveltaen päädytään tilanteeseen, missä 80% naisista jahtaa 20% miehistä, päädytään monogamiassa tilanteeseen, missä 60% naisista jää ilman (haluamaansa) kumppania, kun polygamiassa miehistä 20% saa "aina" naisia, ja suurin osa naisista saa haluamaansa kumppania.
Vähän epäilen noita prosentteja. Muistaakseni tuo perustuu Tinderiin eikö vain?
Ensinnäkin tuo perustuu vain Tinderissä oleviin ja toisekseen Tinderissä tapahtuvaan seuranhakuun joka poikkeaa huomattavasti perinteisestä.
Kuten perinteisessä seuranhaussa algoritmi ei ole vaikuttamassa eikä Tinderissä ihminen pääse haistamaan toista.
Ja edelleen puhutaan keskimääräisyyksistä eli jonkun 20% voi sisältää vain 10% keskimääräisesti halutuinta 20%.
Lisäksi monogamisten ei tarvitse onnistua jatkuvasti kuten jos joku on haluttava kumppani vain yhdelle prosentille vastaisen sukupolven edustajista niin tämä tarkoittaa silti teoriassa miljoonia potentiaalisia kumppaneita.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 424
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #104 : 30.11.2019, 23:50 »
Ehkä 17-19 vuotta sitten deitti-ilmoituksessa oli kokokriteeri. Siinä oli siis profiilitiedoissa silloinen n 20 kiloa nykyistä kevyeämpi painoni, pituus ja omien silmieni väri. Naiselle asetettu kokovaatimus oli siis sellainen että naisen jaksaa kantaa kynnyksen yli. Siis hyvin epämääräinen toive. Tärkeimpinä vaatimuksina olivat kuitenkin rehellisyys, raittius ja savuttomuus.

No se tuotti yhden aidon vastauksen ja yli neljän vuoden suhteen.

Taas toisaalta näistä naisten mitoista... Muutaman kerran olen ollut naisen kanssa liiviostoksilla. 2 niistä yrityisistä oli sellaisia että rintojen suuren koon vuoksi isosta liikkeestä ei löytynyt mitään sopivaa mikä olis ollut vähänkään nätti. 1 taas sellainen että jokaisesta naisen mielestä kauniista liivimallista löytyi sopiva koko ja alaosa. Viimeisin ostosreissu ehkä 2 vuotta sitten kesti ja kesti ja myyjä varmaan jo katseli että mikäköhän pervopari tänne on tullut liivejä sovittamaan. Kauhea vaiva löytää yhdet tai kahdet urheiluliivit ja parit tavalliset (nätit). Kokoja kyllä oli numeroiden perusteella mut liikaa harmaita, valkoisia / imetysliivejä.

Vanha vitsi tiukkudestahan viittasi siihen että jo on iso niin polkupyörällä ajaminen ei ole mahdollista satulalla istuen. Kireydestä ei tarvitse vitsailla kun normikondomiin mahtuva on treffeiltä palatessa verenpurkaumilla ja jääpussin tarpeessa.

Mut tosiaan se  käyttö- ne lantionpohjan lihakset ovat todella tärkeät naisen hyvinvoinnin kannalta. Miehelle taas toisaalta kireys tuottaa nautintoa ja elastisuus ettei paikat hajoa (silloinkaan jos vastaan tulee isompi vehje ja /tai kanin tahti).

Tiukkuuden mittaamisen voisi käyttä treenikuulia (miel metallinen sisus) joiden ulkomitta ja massa tunnetaan. Ainakin tarinan olen lukenut että moisia kokeita on suunnilleen kuula (nary/ketju) + lisäpaino+ kalavaaka  menetelmällä. Mikä sitten totuus lieneekään.