Kirjoittaja Aihe: Mitat seuranhaussa  (Luettu 36294 kertaa)

scar

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #150 : 12.12.2019, 18:28 »
Kuulostaa niin monimutkaiselta toiminnalta,että ihmekö sitten että on pitkän linjan poikamiesnainen-
Itsehän aikoinaan törmäsin hulluttelussani puolihulluihin ja enemmän ne puheet vaikutti että tavattiin tai sitten jonkun kanssa puhuttiin lähinnä.

Eikö se ole vähän siihen suuntaan,että kun tapaa miellyttävän ihmisen,siinä on heti tiettyä helppoutta ja asiat rullaa kuin itsestään osittain- Kokee sydämen tasolla,että "meillä on nyt tässä jotain,mikä ei ole ihan tavanomaista vääntämistä"?
Näin mä olen muilta ainakin kuullut-

Tietysti sitten feikkaajat ja pelityypit erikseen- Nehän kaikki tietää ja osaa varautua...
 
Mutta että se synkkaus- Huomaa arvostavansa ja kunnioittavansa ja halunsa olla tekemisissä-

Miten tämä on niin vaikean ja monimutkaisen tuntuista..  ;D

..ja itselleni virnuilen,enkä kellekään joka kamppailee näiden asioiden kanssa. Omalla kohdalla juna meni jo ja lähes tyytyväinen mutta ystäviä ei ole liikaa,däng däng

momoi36

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #151 : 12.12.2019, 18:43 »
Jätän tän vaan tähän.. :D

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #152 : 12.12.2019, 18:55 »

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 279
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #153 : 30.12.2019, 17:15 »
Älykkyystestin mukaan mulla ei oo, kuin 132, koska en jaksanut viimeistä 10% käydä läpi, koska tuli muuta tekemistä. Nää nettitestit viettää niin vitusti väärin ja niitä voi väärentää, joten en sitä pitäisi mitenkään hyvänä lähtökohtana arvioida älykkyyttä. Kyllä se riittävä älykkyys tulee edelleenkin livetapaamisessa esiin.

Sivistystaso on sitten tietysti erikseen.

Sit tietysti jos on hyvä perspillu, niin pisteet nousee...

Toki ja vaikka kirjoitinkin näistä tuloksista, päättelyllähän tässä mennään. En tietenkään todellisuudessa ota puheeksi kenenkään vieraan tai puolitutun (älykkyys)testituloksia, enkä aihetta ylipäätään, vaan kuulostelen. En myöskään luota aivan täysillä nettitestauksiin, vaikka jotkut niistä saattavatkin olla suhteellisen hyvin suuntaa-antavia.

Olen todennäköisesti huono tunnistamaan itseäni huomattavasti älykkäämpää henkilöä silloin, kun tämä tuo älykkyytensä ilmi tavalla, jota minä en ymmärrä. Toinen saattaa huomata etten käsitä, mutta itse en tätä välttämättä tunnista.

Ja tuo ÄO ei ole absoluuttinen luku, vaan samalla henkilöllä tulee eri tulokset eri testissä ja keskihajonnalla. Aika monenlaisia on tullut tehtyä ja hajontaakin oli paljon eri testien välillä. Kun nopeus on yksi mittareista, niin ainakin itsellä sujui paremmin ne nettitestit joissa ei käytetty värejä. Paras tulos tuli ihan virallisesta psykologin hyväksymästä testistä.

Järki, viisaus ja sivistystaso on sitten tietty eri tekijöitä jotka ei välttämättä suoraan korreloi älykkyyden kanssa.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #154 : 07.07.2021, 14:00 »
Peniksen mittaaminen oikeaoppisesti:
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000008089577.html

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #155 : 15.07.2021, 20:05 »
Tuore tutkimus paljastaa, että peniksen keskimääräinen pituus on velttona 9,16 senttimetriä, ojentuneena mutta rentona 13,24 senttimetriä ja jäykistyneenä 13,12 senttimetriä. Levossa keskimääräinen ympärysmitta on 9,31 ja erektiossa 11,66 senttimetriä.

Mitat on otettu peniksen päältä terskan kärkeen. Alkupiste saadaan mahdollisimman läheltä häpyluuta painamalla häpyalueen rasvaa sisään.

Lontoon King’s Collegessa psykiatri David Vealen johdolla tehdystä tutkimuksesta uutisoi Suomessa ensimmäisenä Helsingin Sanomat.

Aiemmissa tutkimuksissa peniksen keskimääräisestä koosta on saatu vaihtelevia tuloksia. Tutkijat uskovat tämän johtuvan menetelmistä, sillä aiemmin on julkaistu selvityksiä, joissa miehet ovat itse mitanneet elimensä.