Kirjoittaja Aihe: Red Flagit  (Luettu 66424 kertaa)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Red Flagit
« : 29.12.2019, 13:12 »
Ajattelin, että tähän voisi kerätä erilaisia red flägejä ja ylipäätänsä asioita, jotka saavat hälytyskellot soimaan uuteen ihmiseen tutustuessa ja sessiointia miettiessä. Jokainen toki kokee asiat eri tavalla ja kaikille esimerkiksi julkisella paikalla tapaaminen ei ole välttämätön asia. Omani on kirjoitettu subin näkökulmasta, mutta aivan hyvin voi myös laittaa D:n näkökulmasta asioita.

- Ei suostu tapaamaan julkisella paikalla
- Painostaa tapaamiseen tai sessiointiin
- Ei kuuntele mitä rajoja sinulla on
- Ei suostu käyttämään turvasanaa

 

subitar89

Vs: Red Flagit
« Vastaus #1 : 29.12.2019, 13:53 »
Komppaan Perhosen listaa. Lisäisin vielä liiallisen oman paremmuuden korostamisen ja muiden D-ihmisten dissaamisen/yleisen muista D-ihmisistä varoittelun. Siis ilman oikeaa syytä.
Ja tämä nyt ehkä liittyykin noihin, mitä Perhonen sanoi, mutta kerron kokemuksen nuoruudestani. En vielä ollut tutustunut kinkyyn puoleeni, joskin olin kiinnostunut. Periaatteessa ihan vanilja-seuraa etsin. Niin tämä mies ehdotti ennen ainoatakaan tapaamista jonkinlaista D/s-suhdetta. Olisi halunnut määräillä asioita pukeutumisestani alkaen ties mihin. En suostunut, mutta (tyhmänä) menin tapaamaan. Ilman mitään keskusteluja laittoi sänkyyn kiinni. En muista mitä kaikkea teki, mutta pelotti niin hemmetisti. Otti kuviakin ilman lupaa. Ei tullut mieleen enää toiste tavata. Tästähän tämä suuttui ja uhkasi etsiä äitini ja kertoa tälle mun "harrastuksista". Ei siinä, kyllä mä oon aina äidille voinu kaiken kertoa. Onneksi ei käyny mitään ja tästä on aikaa jo jotain seittämisen vuotta.
Mutta tossa nyt oli varoitusmerkit heti havaittavissa, olin vaan silloin itse niin rikki etten ajatellut järkevästi.

kaneli

Vs: Red Flagit
« Vastaus #2 : 29.12.2019, 14:17 »
Vähänkään fiksumpi voi feikata vaikka mitä ja esittää pelaavansa oppikirjan mukaan, kertoa juuri ne asiat mitä pitääkin ja vältää sanomasta mitään varoittavaa.
Itse kerron olevani manipuloiva ja hyväksikäyttävä sosiopaatti, muttei kukaan tunnu joko uskovan tai ymmärtävän asian vakavuutta. Paras tapa piilotta jotain todellakin on kertoa koko totuus! Mainitsen kyllä myös etten halua kenenkään rajoista olla piittaamatta, koska enemmän hyötyä on tyytyväisistä ihmisistä ympärillä.

Yksi hyvä kysymys voisi olla juuri pahin epäonnistuminen D-ihmiseltä, niitä väistämättä tuppaa tulemaan, ja kuinka asia on jälkikäteen hoidettu.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #3 : 29.12.2019, 14:43 »
Häkin sivuilla on aika kattava listaus näistä  ;)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #4 : 29.12.2019, 15:04 »
Jos suureen ääneen uhriutuu esimerkiksi täällä foorumilla kokemastaan väärinkohtelusta, useimmiten vielä useampaan kertaan, ja vieläpä muistaa aina olla sitä mieltä että kaikki syy on ollut toisessa osapuolessa, nousee punainen lippu salkoon aika äkkiä.

IKRM

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria

Rakentaja

  • Vieras
Vs: Red Flagit
« Vastaus #6 : 29.12.2019, 15:28 »
Kinuski toffee vanilja kinky parin näkökulmasta!
🚩 Henkilö joka etsii aiheita netissä mistä uhriutua.
🚩 Ei ikinä tule käymään jos on muita vieraita (tämä pidemmissä suhteissa 🚩).
🚩 Henkilö joka toimii vastoin puheitaan (toimii vastoin antamansa mielikuvaa).
🚩 Henkilö joka heti alussa korostaa että on terve ja luotettava.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #7 : 29.12.2019, 20:24 »
Lisäisin vielä liiallisen oman paremmuuden korostamisen...

Itse kerron olevani manipuloiva ja hyväksikäyttävä sosiopaatti...

*sori tää oli vaan niin ...*

 ;D

Itse varoisin, kuten ylläkin on listattu, ihmisiä jotka uhriutuvat ja/tai jatkuvasti kertovat kuinka kusipäitä muut ovat.

Yhtään tutkimusta en osaa sanoa, mutta mutu -tuntumalta sanoisin että kuplassa elävien Harlekiini unelmien puhkeamiset
on valuttaneet enemmän paskaa kuin kaikki bdsm -varjon alla tehdyt muut kusipäisyydet yhteensä.



MasterOpie

  • Vieras
Vs: Red Flagit
« Vastaus #8 : 29.12.2019, 20:34 »
- ei suostu kertomaan kuka on
- ei suostu kertomaan perhesuhteistaan
- "juu mulla on vaimo/mies kotona, mutta meillä on ero vireillä"
- kommunikoi vaan yhteen suunteen

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #9 : 29.12.2019, 21:17 »
- ei suostu kertomaan kuka on

Mitä tämä tarkoittaa? Siis ei kerro tyyliin nimeään tai ammattiaan, vai jotain syvällisempää?

En osaa ottaa itse keskusteluun, koska olen itse yksi vappumarssi - mutta siis onko oikeasti ihmisiä jotka eivät halua kertoa oikea animeään ihmiselle jonka kanssa haluavat harrastaa seksiä :O

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Red Flagit
« Vastaus #10 : 29.12.2019, 21:45 »
mutta siis onko oikeasti ihmisiä jotka eivät halua kertoa oikea animeään ihmiselle jonka kanssa haluavat harrastaa seksiä :O

Paljon

Windflower

Vs: Red Flagit
« Vastaus #11 : 30.12.2019, 04:21 »
mutta siis onko oikeasti ihmisiä jotka eivät halua kertoa oikea animeään ihmiselle jonka kanssa haluavat harrastaa seksiä :O

Paljon

D:n asemasta hyvinkin tuttua. Omista subeistani vain yksi kertoi alussa oman oikean nimensä. Mutta vasta sitten nostaa itselleni red flagia jos ei anna mitään henkilökohtaista itsestään (ei kerro opiskeluistaan/työnsä luonteesta tai paikasta/ perheestään/mielenkiinnon kohteistaan yms.). Ja erityisesti jos nostaa äläkän kun kerron, että jaan subin osoitteen/ yksityisen osoitteen jossa tapaamme ns. turvahenkilölleni (toki aina ensin tapaan julkisella paikalla, mutta sitten tämä ensimmäisellä mahdollisella sessiointi kerralla).

OfAfrodite

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 193
  • I am not a vending machine
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #12 : 30.12.2019, 10:45 »
Taas mun mielestä on aika näkökulmariippuvainen juttu. Onko kyseessä
  • Uuden tyypin tapaaminen
  • Halu sessari / muuhun suhteeseen
  • Kuinka avoin / kaapissa on
  • Luottaako toiseen osapuoleen

Mä esim. en kertonut paljoa itsestäni aikanaan treffaillessani sillä ajatuksella, että en etsi kumppania. Nimi on toissijainen, perhesuhteet ehdottomasti mun oma asia. Ja sen verran kun toinen tarvitsee infoa pysyäkseen turvassa oli ok antaa. Samaa vaadin itsekin.

Itselle oli miellyttävää, jopa kuumaa se, että kumppani ei näe minua ammattini edustajana tai lapsettomana / äitinä / vaimona / eronneena, vaan ainoastaan sellaisena kuin olen juuri siinä hetkessä.

Eli on ihmisiä, jotka eivät halua antaa nimeään ihmisille, joiden kanssa menevät sänkyyn.

Joku ehkä sen takia red flagasi eikä halunnut tavata, mutta kaikki tiet vievät silti Roomaan...

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #13 : 30.12.2019, 11:16 »
Tuo on totta, että Red flagit on vähän erilaisia riippuen siitä, missä mielessä ollaan tutustumassa. Itse en kuitenkaan lähtisi edes sessioimaan/harrastamaan seksiä ihmisen kanssa, joka ei kerro itsestään mitään, käyttäytyy ensikontaktista alkaen röyhkeästi tai niin kuin jo dominoisi minua ja joka ei kunnioita rajojani ja tunteitani tai ei ole niistä aktiivisen kiinnostunut.
Jos haen seuraa pidemmällä tähtäimellä, haluan tutustua ensisijaisesti ihmiseen ensin, D-puoleen sitten siinä sivussa. Red flageja ovat mm. entisten kumppanien poikkeuksellisen kova haukkuminen, uhriutuminen, kaikkien siltojen polttaminen takanaan (luotettavuutta lisää, jos joku tuttuni tuntee ko. ihmisen ja pitää tätä luotettavana ja hyvänä tyyppinä).
Ei kai sitä loppujen lopuksi voi koskaan täysin varma olla toisen turvallisuudesta, edes vaniljasuhteissa. Vaikeinta ihmissuhteissa on juuri luottamisen ja terveen epäilyn rajalla taiteilu.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #14 : 30.12.2019, 11:34 »
- ei suostu käyttämään kondomia seksin yhteydessä