Kirjoittaja Aihe: Liian paksu subiksi  (Luettu 25205 kertaa)

Master_Mind

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #15 : 30.12.2019, 16:07 »
Huomaa kaksinaismoralismin taas, julkisesti puhutaan pelkkää hyvää ja kaunista, mutta yksityisviestein haukutaan sitten.

Oma henkilökohtainen mielipide on se, että tähän ikään mennessä moni muu asia on tärkeämpää kuin pinnallisuus.
Ja hiton hyvä homma, että otit asiaa puheeksi.

Niin minäkin luulin, että täällä on avointa ja hyväksyvää porukkaa, mutta sama homma täällä vallitsee kuin muuallakin, ei ihmiset muutu mihinkään, oli piirit mitkä tahansa.

Tarkoittaen; ole omaa mieltä asioista, mutta jos et ole samaa mieltä kanssamme, olet kusipää

Hiukan ohi aiheen, mutta pointti on se, että kaikki on niin kivaa julkisesti ja hyväksyttävää, mutta ei se niin pohjimmiltaan mene.

Älä anna kommenttien mennä ihon alle, tuolaisia kommentteja laukovat ovat usein hyvin epävarmoja itsestään ja tuntuvat saavan suurta nautintoa siitä, kun saa pahoittaa toisen mieltä.
Voit olla antamatta tuota nautintoa heille

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #16 : 30.12.2019, 16:12 »
Irwin lauloi aikanansa... Mitä suurempi mies,sitä pienemmät munat...

Onko tässäkin siis huomattavissa  selkeä jakolinja sen suhteen että suurin  arvostelu ivaaminen pilkkaaminen veetuilu ja kiusanteko etsijöitä ja ypöjä kohtaan tuleekin juuri niiden nikkien takaa,jotka ovat jo turvallisessa sessiosuhteessa/suhteissa??

Yksinäiselle on aina helppo huudella kaikenlaista kun  se oma selusta on turvattu eikä se kuuluisa lehmä ei ole ojassa..
 Tietyn statuksen takaahan voi siis rauhassa keskittyä fokustamaan ja poimimaan vain ne parhaat rusinat pullasta,tahi kirsikan kaakusta...

Näinhän se homma täällä toimii,vai kui???

Sanoisin että suurin tekijä siinä, että pervokommuunin sisältä tulee idioottimaisia kommentteja koskien vaikkapa
henkilön kokoa, on se, että perus puskarunkkarit ovat rantautuneet muista ruinaamispaikoista myös tänne.

Toki, samanlaisia mulkkuja me kaikki ollaan anonyymiteetin suojassa, asiat vaan vaihtelee.

Pulla ja sen rusinat on sitten subjektiivinen näkemys.

Itseasiassa, tuli muutamia päiviä sitten keskusteltua erään pervo-setä-miehen kanssa naisen kokoon liittyvistä asioista ja
lopputuloksena mielipiteet olivat yhteneviä, pään vinoumat merkitsee huomattavasti kiloja tai niiden puuttumista enemmän.

Samalla linjalla olen havainnut suurimman osan tuntemistami pervo-sedistä olevan, poislukien ne henkilöt joiden fetissit vaativat
tietynlaisen ruumiinrakenteen.


masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #17 : 30.12.2019, 16:38 »
Irwin lauloi aikanansa... Mitä suurempi mies,sitä pienemmät munat...

Onko tässäkin siis huomattavissa  selkeä jakolinja sen suhteen että suurin  arvostelu ivaaminen pilkkaaminen veetuilu ja kiusanteko etsijöitä ja ypöjä kohtaan tuleekin juuri niiden nikkien takaa,jotka ovat jo turvallisessa sessiosuhteessa/suhteissa??

Yksinäiselle on aina helppo huudella kaikenlaista kun  se oma selusta on turvattu eikä se kuuluisa lehmä ei ole ojassa..
 Tietyn statuksen takaahan voi siis rauhassa keskittyä fokustamaan ja poimimaan vain ne parhaat rusinat pullasta,tahi kirsikan kaakusta...

Näinhän se homma täällä toimii,vai kui???


Jos se olisi niin, että parisuhteen/lekkikaverin selän takaa huudeltaisiin, niin sitten osa on pariutunut persreikien kanssa

Uskon kuitenkin, että kyseessä on vain kusipäät, eikä mikään statuksen takaa huutelu.

Ja sitten on vielä osa sadisteista, jotka saavat nautintoa muiden loukkaamisesta ja mielen pahoittamisesta. Näistäkin osa kykenee silti pidättäytymään tästä ja käyttäytymään. On ihan klisee, että se olisi pelkkää piiskaleikkiä. Meitä on moneksi.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #18 : 30.12.2019, 16:48 »
Moukkamaisuus on joillekin se ainoa tapa ilmaista itseään. Saamani kotikasvatus estää sanomasta tähän tämän suoremmin. Kriteerit saa toki itse kullakin olla mitkä vain mutta jos nyt jotain rotia kriitikin jakeluun, ulkomuoto kun on vain yksi pieni osa ihmisestä.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #19 : 30.12.2019, 17:06 »
ok..kiitän  asiallisista vastauksista...

tarkoitin kyllä statusta että kunse  oma saalis on jo raahattu sinne luolaan tai puunhaaraan nii.... muiden saalistusta sotkemaan ja varoittelemaan kaikin keinoin ettei toinen vain sais mehevämpää ja mureampaa,nuorempaa ja nätimpää,fiksumpaa jne...

 toki myös tuos matkan varrella nähnyt ja kokenut ns. kovanluokan sadistinkin murenevan tosipaikan edessä totaalihaisuliksi siis hötöhousuunlaskijaksi kun joutunut välihuuteluihinsa vastaamaan...
 se että maailmasta löytyy toki monta ihmeellistä asiaa on totisesti totta

rp_

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 183
  • En route vers de nouvelles dimensions.
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #20 : 30.12.2019, 17:07 »
Tällaiseen kommentoidessa on aina vaarana se, että monesti ihmiset luulevat jonkun asian ymmärtämisen olevan sama kuin asian hyväksyminen. Näinhän ei ole. Nykyään on "muotia" alkaa heti sympatiahuutamaan sitä, että tuo mitä kerrottiin, on törkeästi sanottu ja tuomita asia mahdollisimman kovin sanankääntein. Näin minäkin teen mielessäni, mutta voihan sitä pohtia tälle asialle myös mahdollisia syitä. Syiden pohtiminen ei ole idioottien idioottikäytöksen hyväksymistä, ihan samalla tavalla kuin vaikkapa siinä, ettei poliisi jonkun teon motiivia pohtiessaan hyväksy itse tekoa.

Selitykset idioottiviestin lähettämiselle voivat olla esimerkiksi, että...

... idioottisolvauksen lähettäjä ei ole oikeastaan kinky, vaan jotain muuta. Täällä varmaan riittää sellaisia ihmisiä, varsinkin miehiä, jotka ovat tulleet tänne helpon pillunsaannin toivossa. Jos tosiaan heidän tavoitteenaan on vain tuo, niin heille saattaa ulkonäköseikat merkitä hyvinkin paljon. Silloin toisaalta voi todeta, että tuollaiset ovat väärällä foorumilla.

... idioottisolvauksen lähettäjä on sellainen, joka kinkiydestään huolimatta on erittäin ulkonäkökeskeinen. Siis sillä tavalla, että varmistaa ensin perusasetelman (esim. D/s) olevan oikea, mutta pitää kuitenkin sitä ulkonäköä erittäin keskeisenä asiana. Joillekin varmaan on tärkeämpää ulkonäkö kuin se, sopivatko kinkymieltymykset syvemmin yhteen.

... idioottisolvauksen lähettäjä on täydellisyyden tavoittelija. Jotkut haluaa kaiken. Että pitää olla ne kinkymieltymykset samoja ja sitten vielä pitää olla ulkonäkö myös tismalleen sopiva täydellisyyden tavoittelijalle.

... idioottisolvauksen lähettäjä on jonkunlainen "tosielämän master", joka ei tee juurikaan eroa oikean elämän ja kinkyilyn välillä. Tällaisia esimerkkejä oikeasta elämästä jokainen meistä tuntee ja tällaisen ihmisen luonnehdinta on hyvä kuvata sanalla "mulkku".

... idioottisolvauksen lähettäjä voi myös olla muuten vaan idiootti, trolli tai sellainen, joka saa nautintoa solvata ihmisiä noin. Koska käsitin, että viestejä oli useita, niin tuossa on kyllä syitä aika monen solvauskommentin lähettäjän mielenlaadulle. Ja muitakin syitä varmasti tuollaiselle käytökselle internetissä riittää.

Jos nyt hieman saan arvailla, niin tuollaisten lähettäjät ovat 95%:sti ns. "nollaprofiileja".



Mitä tulee itse aiheeseen, niin ainakin kinkyjen kanssa ratkaisee enemmän se, mitä löytyy vasemman korvan oikealta puolelta. Silloin ulkonäköseikkojen (ja iän) merkitys suhteellisesti pienenee. Jos tämän foorumin kautta hakee seuraa varsinkin skenekuplan ulkopuolisena, niin yleensä se lähtee aivan päinvastaisesta suunnasta liikkeelle kuin vaikkapa niissä tapauksissa, missä IRL päätyy tekemään jotain yhden-illan-jutun kanssa. Mutta ei aina, kuten aloituksestakin huomaa.

Mitä tulee siihen, onko olemassa mitään "subin muottia", niin ulkonäöllisesti ei ole. Tämähän johtuu ihan siitä, että ei subius ole mikään fyysinen ominaisuus, vaan henkinen. Tämän vuoksi on aivan turha miettiä, onko joku liian ohut tai paksu subiksi taikka muuksikaan kinkyksi.

Jos näin subin "vastakappaleena" asiaa mietin, niin on hyvin harvoja asioita, mihin fyysinen koko sessioinnissa vaikuttaa, koska primalpainit tms. kun ei ole oma juttuni. Ainoana asiana mieleen tulee se, että painavaa subia ei voi niin helposti napata vaikka klassisella niska-perse-otteella kiinni ja kantaa johonkin saamaan piiskaa. Jos jollakin D:llä homma kaatuu tällaiseen nyanssiin, niin subin kannattaa vetää omat johtopäätöksensä tällaisestä D:stä.



Sellaisessa porukassa, jossa minua ei arvosteltaisi, ei katsottaisi vinoon.
Tahaton sanakomiikka on aina hauskaa.

hunajapeura

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #21 : 30.12.2019, 18:25 »
Jännä. Ite oon kutakuinkin samaa vaatekokoa kun aloittaja enkä ole saanut vastaavanlaisia viestejä. Yhden torjunnan olen saanut painoni takia mutta se oli asiallisesti hoidettu. Enemmän noita läski haukkuja saa tinderissä kun ei suostukkaan panohommiin.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #22 : 30.12.2019, 18:52 »
Onpa ikävää! Kurjaa, että olet saanut tuollaisia viestejä. Kertovat ehkä kuitenkin enemmän lähettäjästä kuin sinusta. Olen itsekin pyrkinyt tuomaan aina tutustuessa hyvin aikaisin esille sen, että olen ylipainoinen. Joillekin se on ongelma, toisille ei. Olen vuosien varrella huomannut, että kinkypiireissä on aivan samalla tavalla pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ihmisiä kuin muuallakin. Stereotyyppiset miehet, joille merkkaa kuppikoko ja painoindeksi, löytyvät täältäkin. Toisaalta, en voi sanoa etteikö ulkonäkö merkkaisi itsellenikin jotakin. Domin täytyy olla jollain lailla kiinnostavan näköinen. Harvoin innostun klassisen hyvännäköisistä miehistä, mutta esim pituus on sellainen asia, joka merkkaa. Itseäni lyhyempi Dom ei tunnu uskottavalta. Eli samalla lailla on kai hyväksyttävä, että jollekin Domille ylipainoinen sub ei tunnu uskottavalta. Moni Dom ehkä hakee sitä huomattavaa kokoeroa itseensä. Olen ajatellut niin, että jos en kelpaa tällaisena kuin olen, silloin se Dom ei ole minua varten. Ylipäätään kiinnostunun enemmän ihmisistä, joille merkkaa sisin ja henkinen puoli enemmän.
Älä siis lannistu Subiko? vaan jatka sen oikean Domin etsimistä, jolle Sinä riität, omana itsenäsi.

Joo, jokaisella on ja saa olla mieltymyksiä.

Nyt tosin ohitettiin se, että aloittaja sai kuulla vastenmielisiä törkeyksiä jotka ovat luontaisia enemmän peruskoulun välitunnille kuin aikuisten ihmisten alakulttuuriiin.


violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #23 : 30.12.2019, 18:57 »
Onpa ikävää! Kurjaa, että olet saanut tuollaisia viestejä. Kertovat ehkä kuitenkin enemmän lähettäjästä kuin sinusta. Olen itsekin pyrkinyt tuomaan aina tutustuessa hyvin aikaisin esille sen, että olen ylipainoinen. Joillekin se on ongelma, toisille ei. Olen vuosien varrella huomannut, että kinkypiireissä on aivan samalla tavalla pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ihmisiä kuin muuallakin. Stereotyyppiset miehet, joille merkkaa kuppikoko ja painoindeksi, löytyvät täältäkin. Toisaalta, en voi sanoa etteikö ulkonäkö merkkaisi itsellenikin jotakin. Domin täytyy olla jollain lailla kiinnostavan näköinen. Harvoin innostun klassisen hyvännäköisistä miehistä, mutta esim pituus on sellainen asia, joka merkkaa. Itseäni lyhyempi Dom ei tunnu uskottavalta. Eli samalla lailla on kai hyväksyttävä, että jollekin Domille ylipainoinen sub ei tunnu uskottavalta. Moni Dom ehkä hakee sitä huomattavaa kokoeroa itseensä. Olen ajatellut niin, että jos en kelpaa tällaisena kuin olen, silloin se Dom ei ole minua varten. Ylipäätään kiinnostunun enemmän ihmisistä, joille merkkaa sisin ja henkinen puoli enemmän.
Älä siis lannistu Subiko? vaan jatka sen oikean Domin etsimistä, jolle Sinä riität, omana itsenäsi.

Joo, jokaisella on ja saa olla mieltymyksiä.

Nyt tosin ohitettiin se, että aloittaja sai kuulla vastenmielisiä törkeyksiä jotka ovat luontaisia enemmän peruskoulun välitunnille kuin aikuisten ihmisten alakulttuuriiin.

Ai minä ohitin? Mielestäni en. Jos luet tuon viestini alkuosan, niin otan siinä kyllä kantaa noihin törkeyksiin.
Kai täällä saa osallistua keskusteluun ihan yleisellä pohdinnallakin, vai onko vain sympatiaviestit ilman muuta sisältöä sallittuja?
Ja jos vielä on luetun ymmärtämisessä ongelmia, niin en kyllä puolustellut millään lailla näitä mallivartaloa hakevia Domeja. Miksi puolustelisin, kun edustan itse kokoa 3xl ja olen tullut usein torjutuksi sen takia.

lamie

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #24 : 30.12.2019, 19:39 »
Minä olen niin kyllästynyt tähän aiheeseen. Enkä nyt tarkoita että aloittajassa olisi jotain vikaa tai että hän ei olisi saanut kirjoittaa tätä aloitusta. Olen vaan niin älyttömän kyllästynyt siihen että toiset ottavat oikeudekseen haukkua toisen ulkonäköä. Ja tulen niin surulliseksi siitä että niin monet meistä pahoittavat mielensä toisten törkeiden mielipiteiden vuoksi.

Olen täällä kirjoittanut paljon ylipainosta ja omista kokemuksistani. Olen tehnyt vuosia töitä hyväksyäkseni itseni juuri sellaisena kun satun olemaan enkä aio niinkään merkityksettömän asian kun painon estää minua tekemästä asioita joissa painolla ei ole mitään väliä. Tämä tie on ollut todella, todella rankka ja raskas. En tiedä miltä aloittajasta tuntuu, mutta tiedän miltä tuntuu kun et kelpaa painosi vuoksi. Tiedän sen häpeän ja sen nöyryytyksen. Olen yrittänyt olla näyttämättä miten se sattuu ja olen itkenyt itkuni yksityisesti.

Kun aloin käydä miiteissä ja bileissä huomasin että siellä oli paljon erikokoisia ihmisiä joista monet pukeutuivat, tai jättivät pukeutumatta, ihan kuten halusivat. Omat kokemukseni ovat olleet lähes poikkeuksetta positiiviset, mutta en ole tosissani hakenut seuraa baarissa.

Otsikkoon viitaten perhosta minusta ei koskaan tule, liekö kenenkään omaa subiakaan. Olenko aina vain liian paksu sopimaan siihen muottiin, jota meille subeille valmistetaan?
Vastauksena aloittajan kysymykseen voin vastata että et ole. Ei sellaista muottia ole. Sinä olet vain kohdannut vääriä ihmisiä. Toivon että kohtaat pian domin jolle sinä olet juuri täydellisen kokoinen!

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #25 : 30.12.2019, 20:10 »
Todella ikävää, että olet saanut tuollaisia yksityisviestejä. Itse en ole saanut tuollaisia viestejä, kun olin sub/masokisti. Lähinnä hiljaisuutta, kukaan ei tuntunut olevan kiinnostunut minusta. Kun sitten erinäisten vaiheiden kautta aloin kokeilemaan dominointia ja sadismia, yht’äkkiä ikäni ja ylipainoni eivät merkinneetkään mitään. Aloin saada yhteydenottoja eri ikäisiltä ja painoisilta subeilta/masokisteilta.

Mr.Hedone

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #26 : 30.12.2019, 20:14 »
En tajua myöskään yhtään tuota Subiko?:n saamaa kohteloa, kuulostaa ihan muihin piireihin liittyvältä. Siis Tinderit jne, missä jengi nyt oikeasti valitsee toisiaan kuntosalikokemuksen mukaan. Täällä minä ainakin itse haen sellaisia tyyppejä, joiden ajatukset vastaavat sopivasti omiani sieltä "vastaanottajan" näkökulmasta, se joku vaniljasuhteen "naisihanne" (jos mulla edes semmosta on) ei oikeastaan liity tähän millään tavoin, koska haetaan samoista asioista kiinnostuneita ja ainakaan mulle nämä asiat eivät ole vain fyysisiä vaan paljon enemmän henkisiä. Itse pidän lukemani ja näkemäni perusteella kirjoittajaa todella herkullisea subina, jota olisi todella kiva käsitellä, ja oma haluni päästä hänet laittamaan aisoihin liittyy eritysiesti siihen, mitä olen lukenut ja kuullut Subiko?:n pään sisällä liikkuvan. Just sopiva "vastakappale" käsiteltäväksi ja toivottavasti vielä joskus pääsen juuri sitä tekemäänkin ;).

Kuten joku myös veikkasi, niin ehkäpä huuteleva porukka on vain hakemassa "helppoa panoa" tms.. tai sitten ovat vain mulkkuja. Eikö se niin ole että 10 % jengistä on aina mulkkuja? Netissä tuntuis vähintään noin olevan.  Eli oikeasti Subiko?, haistattele niille vaan pitkät ja odota kärsivällisesti, kyllä sulle kuria vielä löytyy.   8)


deliciosa

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 46
  • Galleria
    • Alistumisen anatomia
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #27 : 30.12.2019, 21:35 »
Täytyy kyllä sanoa että täälläkin näyttää olevan liuta täysiä urpoja liikenteessä. Voisivat vaan keksiä sellaisen tavan kertoa puutteistaan käytöstavoissa ja toisten huomioimisessa joka ei satuta. Mulle olisi ainakin totaalinen turn-off jos selviäisi että touhuilen sellaisen tyypin kanssa joka katsoo voivansa kohdella muita noin.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #28 : 30.12.2019, 22:27 »
Katsokaa asian positiivista puolta. Tuollaiset kommentit paljastavat kusipäät jo aikaisessa vaiheessa.  :D

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #29 : 30.12.2019, 22:28 »
Katsokaa asian positiivista puolta. Tuollaiset kommentit paljastavat kusipäät jo aikaisessa vaiheessa.  :D

No tämä!