Kirjoittaja Aihe: Liian paksu subiksi  (Luettu 25227 kertaa)

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #60 : 31.12.2019, 17:27 »
misuli varmaankin viittaa tässä Sm-miittien aikaisiin julkisiin teilauksiin???

misuli_n

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #61 : 31.12.2019, 17:31 »
En tiedä, joutuvatko domit samanlaisen kohtelun kohteeksi kuin minä ja ainakin muutama muu sub täällä on joutunut. Tiedän, että saatan sohaista ampiaispesää, mutta avaan nyt sanaisen arkkuni. Tulin alkusyksystä tänne baariin aivan liian sinisilmäisenä, innokkaana ja naivina, kuten varmasti moni muukin tänne tullessaan on ollut. Olin viimein eronnut 20-vuotisesta vaniljaliitosta ja tunsin suurta helpottuneisuutta, että viimein olisin omieni seurassa. Sellaisessa porukassa, jossa minua ei arvosteltaisi, ei katsottaisi vinoon.

Miten sitten kävikään? Laitoin deitti-ilmoituksen ja sain sinne paljon vastauksia. Vastailin, kirjoittelimme monien kanssa pitkäänkin, kunnes siirryimme kik:iin, sillä oli tullut aika vaihtaa kuvia. Olin jo varmuuden vuoksi kirjoittanut sekä profiiliini että deitti-ilmoitukseen, että olen ylipainoinen neljän lapsen äiti. Että varauduthan siihen, älä pelästy.

En tiedä, missä meni vikaan. Mitä tarkoittaa miehille naisen ylipaino? Joka tapauksessa sain aivan järkyttäviä viestejä. "Hyi helvetti, miten läski olet!" "Ei kukaan noin läskiä haluaisi subikseen". "Järkyttävä lehmä". Tässä vain murto-osa saamistani kommenteista. Voitte uskoa, miten kovin nuo kommentit koski. Olinhan typerässä naiviudessani luullut tulleeni yhteisöön, jossa hyväksytään kaikki.

Olin tuolloin vaatekoossa xl, nyt laihdutettuani enemmänkin kokoa l. En silti tiedä, mikä on sopiva vaatekoko subille? Onko se koko s, xs? Mieluiten toki suurella kuppikoolla ja pyöreällä pepulla varustettuna. Niiden kokoakin kun tunnutaan kysyttävän hyvin tarkkaan. Otsikkoon viitaten perhosta minusta ei koskaan tule, liekö kenenkään omaa subiakaan. Olenko aina vain liian paksu sopimaan siihen muottiin, jota meille subeille valmistetaan?

Viittaan tähän kirjoitukseen.

misuli_n

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #62 : 31.12.2019, 17:32 »
Kyllä nyt niskavillat nousi pystyyn kun luin tämän kirjoituksen.

Neuvo; Ole oma itsesi, ja jatka matkaa.
Nähtävästi nämä masterit joihin olet törmännyt ovat vain nettikiusaajia.
...
« Viimeksi muokattu: 02.01.2020, 23:24 kirjoittanut misuli_n »

Pioni

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #63 : 31.12.2019, 17:34 »
Kylläpä on tullut paljon upeita kommentteja, kiitos jokaisesta kannustuksesta. On todella ikävää, etten ole ainut, joka on kokenut tuota samaa kohtelua 😔 Niin kuin moni arvasikin, nuo järkyttävät kommentit tuli nollaprofiileilta, mutta ei toki kaikki. Taidan tässä nyt pikku hiljaa uskoa, että ensiksikin en ole liian paksu subiksi ja toiseksi ne, jotka noin törkeitä viestejä minulle laittavat, omaavat itse joitakin todellisia ongelmia 😅 Kuka saa tykätä minkä näköisestä, kokoisesta, ikäisestä tai rotuisesta vaan, mutta kunpa tuollaisten törkeyksien laukominen loppuisi kokonaan.

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #64 : 31.12.2019, 17:35 »
Onhan se ikävä kuulla tuollaista kielenkäyttöä.  :-\

Sille ei tosiaan taida voida mitään, että jos toisen ulkonäkö ei omaa silmää lainkaan miellytä, siitä mitään suurta rakkaustarinaa syntyisi. Itselläkin on joskus treffit peruuntuneet kuvien vaihdon seurauksena ja kyllähän se satuttaa, vaikka homman hoitaisi ihan rehellisen kohteliainkin viestein. Toisaalta en usko, että juttua kannattaisi yhtään pidemmälle viedäkään, jos toisen kuvan näkeminen sellaisen reaktion aiheuttaa. Siinä mielessä siis parempi perua treffit ajoissa kuin elätellä turhaan toisen toiveita. Haukkumisen kyllä saisi jättää pois.

Asiaa kannattaa varmaan ajatella niin, että jos asiallista käyttäytymistä ei voi henkilön osalta odottaa, hän tuskin olisi se oikea ihminen ollutkaan. Samalla tavalla vaniljojen kanssa, jotka eivät kertakaikkiaan ymmärrä kinkypuolta lainkaan ja pitävät sitä vain jotenkin sairaana. Nämä eivät vain ole niitä ihmisiä, joiden kanssa voisi mitään syntyä, vaikka eivät edes lähtökohtaisesti mitään mulkkuja olisikaan, joten heidät pitää vain sivuuttaa parisuhdemarkkinoilla ja etsiä jotain toimivaa. Eihän niillä epäyhteensopivilla ihmisillä ole parisuhteen kannalta oikeasti mitään väliä. Monille riittää kuitenkin se yksi sopiva :)

Ei muuta kuin eteenpäin, sanoi mummo lumessa! Uusia tilaisuuksia tulee varmasti, kun jaksaa vain katsella rauhassa ja tutustua uusin ihmisiin. Ei passaa lannistua tuollaista ikävääkään palautetta kohdatessa.

Headmaster_

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #65 : 31.12.2019, 17:42 »
Kylläpä on tullut paljon upeita kommentteja, kiitos jokaisesta kannustuksesta.

Upeat subit saavat upeita kommentteja. Lihavat on lepposia ei ne keksi kepposia.

Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #66 : 31.12.2019, 18:11 »
Harmittaa sun puolesta että oot joutunut kuuntelemaan tollasia kommentteja. Tsemppiä! Jos aikuinen ihminen ei osaa sanoa asiallisesti että mieltymykset ei nyt valitettavasti kohtaa, kaikkea hyvää sulle, niin et sä olisi muutenkaan sellaisen ihmisen kanssa halunnut sänkyyn.

Meillä kaikilla on ulkonäkömieltymyksiä - mullakin. Olen sanonut ei kiitos ihmisille, joiden ulkonäkö ei vaan ole match. Hauskasti se voi käydä myös toisin päin - joskus joku mallinnäköinen, ilmiselvästi naisten huomioon ja kehuihin tottunut mieshenkilö lähetteli mulle kuviaan, pyysi multa kuvia ja puhui pitkiä videopuheluja, jossa aina hups sattui olemaan paidatta. Kun ulkonäkökeimailu ei aiheuttanut mussa mitään reaktiota, niin innostus laantui. Minkäs mä sille voin, että mut systyttää karvaiset dadbod-teddykarhut, ja mallipoikuus ei itsessään väräytä mitään.

Ja loppujen lopuksi se on vaan se alistuva asenne, joka on se tärkein. On vaan jonkinasteinen tabu sanoa, että ulkonäöllä on merkitystä.

Joku viisas sanoi joskus, että jossain nukkumaan mennessä joku runkkaa ajatellen just sua. Oli kuinka kaunis tai ruma tai mitä tahansa, niin aina on joku joka ei koskis suhun pitkällä tikullakaan, ja aina on joku kenellä sä oot just se täydellinen match. Etsi se ja pariudu sen kanssa.

spleissaaja

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 37
  • Lohikäärmeet lentävät vastatuuleen
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #67 : 31.12.2019, 19:50 »
Sympatiat Subiko?:lle. Törkeää käytöstä ei tarvitse kenenkään sietää. Vasta baariin liityttyäni sain itse jonkin verran viestejä nollaprofiileilta ja myös muutaman iskun vyön alle. Itse en ole järin alistuva mielenlaadultani, enkä mielestäni ilmaise itseäni edes kovinkaan epävarmasti tai alistuvasti, niin silti tasaisesti ropisee näitä viestejä wanna-be-mastereilta, jotka nartuttelevat tai muuten vaan isottelevat. Kukaan ei ole moittinut painoani (pyylevöitynyt täti vaikka olenkin), mutta takavasemmalle kaikessa hiljaisuudessa on toki muutama kadonnut, mutta en ole perään itkenyt. Ei kaikki kandit minuakaan ulkoisesti miellytä, vielä harvempi sisäisesti. Mutta kuten jo moni on todennut, se miten nämä henkilöt ilmaisevat itseään kertoo enemmän heistä, kuin aloittajasta. Loukkaukset ovat aina loukkauksia, olivat sitten tahallisia tai tahattomia, mutta niihin ei tarvitse alistua.

Sub87

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #68 : 31.12.2019, 20:17 »
Nämä taitaa olla niitä makuasioita kuka mistäkin tykkää itse tykkään pyöräämmistä naisista eli l-xl koko ehkä se mitä haen tapauskohtaisesti menee muunkin koon naiset. Jos olisin dominoiva niin ehdottomasti ottaisin sinun laisesi subikseni.

Morticia

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • == Results from bdsmtest.org == 95% Rope bunny 8
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #69 : 31.12.2019, 20:51 »
En tiedä, voin olla väärässä, mutta olen ollut huomaavinani, että toisilla maastureilla on tarve osoittaa ylemmyyttään aukomalla päätään aivan käsittämättömällä tavalla ja aivan väärässä tilanteessa.

Tapahtuipa kerran chatissa. Joku itseään maasturiksi tituleeraava päätti lähestyä minua yksityisesti. Jokainen lukutaitoinen näkee preferenssi i profiilistani ja kuinka onneton haku minulla on päällä. Tyypin sävy oli alusta pitäen tosi vittumainen joka jo sinällään ihmetytti, hänhän haki minun juttusille. Melko pian tyyppi päätti kertoa miltä minä hänestä näytän. Tässäkään vaiheessa en ollut tyrkyttänyt hänelle seuraani saati kysynyt hänen mielipidettään ulkoisesta habituksestani.
Myöhemmin tämä sama tyyppi haki jälleen juttusilleni yksityisesti. Selvää oli että pakit tuli kertalaakista. Tätä sitten ihmeteltiin huuli pyöreenä. Totesin etten asioi mulkkujen kanssa....

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 961
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #70 : 31.12.2019, 21:59 »
Henkilö, joka haluaa ns. sopusuhtaisen kumppanin ei hae sitä oikeaa kumppania. Kaikki tapahtuu molempien korvien välissä, eikä siihen liity onko kumppani pitkä, pätkä, laiha, lihava tai esim yksi sormi puuttuu.

Lähes koko ikäni ylipainoisena olen kuullut vittuilua, jonkinlainen paksu nahka on kasvanut. Koskaan en ole tykännyt. Ainoat, joiden sanomisista ylipainosta en loukkaannu ovat lääkärit, sillä he sanovat sen terveydellisistä näkökohdista.

Pelisilmää osoittaa se, että jos paino ei miellytä, niin lopettaa viestien vaihdon jollain muulla syyllä, kuin sanomalla "vittu sä oot lihava".

Minä olen switch. Hyvä masteri on aina herrasmies, neidolle avataan ovi yms. Subina käyttäydyn, kuten ohjeistetaan.

On syytä muistaa, vaikka toinen alistaa ja toinen alistuu, niin kaksi tasavertaista on aina tekemisissä keskenään.


Dominus Carens

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Daddy Dom. Huolehtiva ja hallitseva.
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #71 : 01.01.2020, 18:48 »

Terve

En ole lukenut välissä olevia kommentteja. Pari ajatusta ensimmäiseen viestiisi.

Ensiksi, ulkonäön haukkuminen on tyylitöntä missä vain ja missä tilanteessa vain. Voin kyllä kuvitella sellaisen D/s-suhteen, joka perustuu perinpohjaiseen henkiseen nöyryyttämiseen. Silloin ulkonäön arvostelu voi olla osa suhdetta. Mutta jos tuo ei ole tovoitteena, ulkonäön arvostelu on ennen kaikkea huonoa käytöstä. Daddy Domina minulle sub on kallein aarre, ja hänen hyvinvointinsa, sekä henkinen että fyysinen, on aina tärkeintä.

Toiseksi, jokaisella on mieltymyksensä. Niin saa varmaan olla. Kuitenkin ulkonäkö on ainakin minulle pelkkää pintaa, jolla on erittäin vähän tekemistä D/s-suhteessa, jos ollenkaan. D/s-perustuu henkiseen yhteyteen, joka saa sekä fyysisiä että henkisiä ilmenemismuotoja. Kaikki on korvien välissä. Siksi D/s on minulle ennen kaikkea henkinen suhde, ja siihen katsoen on tavattoman merkityksetöntä, millaiset ulkomuodot toisella on. Tietysti jotkin asiat miellyttävät minuakin, mutta Daddy Dom minussa ei ole siitä kiinnostunut.

Kolmanneksi, olet nyt avautunut ja saanut pahasti kynsillesi. Se varmasti sattuu - ja ihan eri tavalla kuin ehkä sub-naisena toivot. Silti kannustan ajattelemaan, että vika on niitten toisten päässä, ei sinun. Ole ylpeä itsestäsi ja kehostasi. Tietysti toivon, että nautit itsestäsi siinä kehossa jossa olet, mutta älä nyt ainakaan toisten vuoksi yritä olla toisenlainen - paitsi jos se jollain tavalla on osa D/suhdetta, jota toivot. Ole ylpeä itsestäsi, häpeä on toisten.

Subeja on kaiken kokoisia ja näköisiä, niin ovat Dominantitkin.

D. C.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #72 : 01.01.2020, 19:33 »
Huvittavaa katsella, kuinka suvaitsevaisuuden kuplakylvyssä lilluva yhteisö (okei, okei - vain osa) päättää heti heittäytyä Brakkia vastaan sen myötä, kun tämä kirjoittaa jotain oikeasti pohtimisen arvoista.

Jopa henkilökohtaisuuksilla.

Tai siis, itseasiassa, melkeinpä vain niillä.

Tarkastelematta laisinkaan hänen esittämää väittämää mahdollisesti validina tulkintana todellisuudesta.

Mistä tämä kertoo?

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 706
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #73 : 01.01.2020, 19:39 »
Huvittavaa katsella, kuinka suvaitsevaisuuden kuplakylvyssä lilluva yhteisö (okei, okei - vain osa) päättää heti heittäytyä Brakkia vastaan sen myötä, kun tämä kirjoittaa jotain oikeasti pohtimisen arvoista.

Jopa henkilökohtaisuuksilla.

Tai siis, itseasiassa, melkeinpä vain niillä.

Tarkastelematta laisinkaan hänen esittämää väittämää mahdollisesti validina tulkintana todellisuudesta.

Mistä tämä kertoo?

Hei,

kerrotko vielä mihin viittaat niin kommentointi olisi helpompaa? Ko. henkilön kommentteja kun on tässä ketjussa useita, arvoltaan melko vaihtelevanlaisia.

Rgds, Mörkö

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #74 : 01.01.2020, 19:57 »
ulkonäkö on viimeinen asia joka silmissäni määrittelee ihmisen arvon.

Näinhän ihmiset väittävät, mutta tosiasiassa kinkykulttuurissa ulkonäön (ja iän ja sukupuolen ja suuntautumisen) arvo on erittäin korostunut.

Oon samaa mieltä ainakin siltä osin, että ihmiset väittävät paljon asioita, jotka eivät lopulta olekaan totuus siitä, miten he käytännössä toimivat, eikä edes siitä miten he loppujenlopuksi ajattelevat.

En sitten tiedä, mihin vertaat kinkykulttuuria tässä yhteydessä - onko jossain jokin verrannollinen piiri, jossa näin ei olisi. Vai vertaatko johonkin 'tavalliseen' ympäristöön, poislukien Tinderit, Instagrammit yms.? Kerro lisää?

Yleensäkin kinkykulttuurissa suhtautuminen ihmisiin on välineellistä. Monet kokevat muut ihmiset oikeastikin leikkikaluiksi. Otetaan ihminen käyttöön ja hylätään hänet. On erilaisia polyjärjestelyitä, joilla tosiasiassa kierretään sitoutumisen vastuu ja vaiva. Ihmisiä käytetään uudenlaisten elämysten toteuttamiseen.

Sellasia me ihmiset tupataan olemaan - toisia tarvitaan omien tarpeiden täyttämiseen. Mutta tässäkin voisi olla tarpeen saada verrannollinen viiteryhmä? Jos vertaa Tinderiin, niin tuskinpa sen enempää, loppujenlopuksi. Täällä se tehdään varmasti erilailla, etenkin siksi että tarvitaan se luottamus, että toinen uskaltautuu kahleisiin. Tinderistä onkin tullut vastaan ne muutamat, ketkä suorastaan ujuttautu niihin itse, haluamatta tutustua sen kummemmin.

Käyttö ja hylkääminen on kyllä minustakin läsnä tässä touhussa, mutta toisaalta se kuulunee asiaan silloin, kun ei oikeasti haeta parisuhdetta. Sitä ei vaan kutsuta hylkäämiseksi muutakuin sen puolelta, joka sen joutuu kokemaan - muutoin se on (vaikkapa) uuden ihmisen löytämistä. Sitä sattuu, oli kyse kinkyilystä tai ei.

(Ps. pidän Tinderiä tämän nykyaikaisen (tai nykyisten nuorten aikuisten) ihmisiin kohdistuvan (kerta)käyttökulttuurin sanansaattajana, mutta sen perustan luomisen sijottaisin kuitenkin Hollywoodiin.)

Musta tuo kommenttisi polysuhteista kaipaa täsmennystä - tarkoitatko nimenomaan rakkaudellisia polyamorisia järjestelyjä, vai sitä, että paneskellaan useamman kanssa ja/tai vaihdellaan yhdestä toiseen sen mukaan, mitä mieli milloinkin tekee?

Aloittajalle tiedoksi, että kyllä tässä jengissä on paljon porukkaa, jolle nautinto tulee ennen ihmistä. Osa nautintoa on esteettisyys.

Niin. Kuinka suuri osa tämänkin foorumin rekisteröityneistä jäsenistä on tällaisia? Koska vain osa kirjoittelee, monilla ei ole yhtäkään kommenttia.

Voisko olla, että ne jotka puhuvat kovasti ihmisrakkaudesta, sielujen sympatiasta ja hengellisestä läheisyydestä, jolle ulkonäöllä ei ole minkäänlaista merkitystä... olisivatkin itse se 5% vähemmistö? Ja valtaosa kaipaa omaa silmäänsä miellyttävää ihmistä, kenen kanssa panna ja sessioida?

Osaako joku sanoa, että näin ei ole?


Muistutanpa vielä siitä, että kuvitelma millaisia "me" olemme ja millainen "meidän yhteisö" on, ei välttämättä ole todellisuudessa kuitenkaan tämän (ehkä toinen toistaan tukien ylläpidetyn) ideaalikuvan kaltainen. Siksi ois kiva, että kommentit, joissa esitetään vähän jotain muutakin kuin yleiseen konsensus-diskurssiin hyväksyttävää kaanonia, otetaan vastaan tai ainakin annetaan olla sellaisenaan, ilman että niitä vastaan hyökätään mikäli asiasta ei ole kuitenkaan mitään halua keskustella. Foorumilla kun ollaan. Sitäpaitsi, jos tällaiseen ihannoidusta valtadiskurssista poikkeavaan kommentointiin suhtaudutaan säännönmukaisesti hyökkäämällä sitä vastaan, siitä seuraa se, ettei todellisuutta eli yhteisöä kattavammin kuvaavia näkökantoja viitsitä tuoda esille - julkisen tuomitsemisen ja häpäisemisen pelossa. Varsin inhimillistä.

Tällaisesta "sisäänrakennetusta sensuurista" hyötyvät sitten ne, jotka haluavat pitää yllä mielikuvaa jostakin tosi suvaitsevasta ja silotellusta, kaikki syliinsä sulkevasta "kinky-yhteisöstä", jonka jäseniä he ovat. Identiteettipeliä.

Edit: olisi pitänyt oikolukea.
« Viimeksi muokattu: 01.01.2020, 20:25 kirjoittanut toysnstuff »