Äänestys

Millainen kinky olet?

Elämäntapa-kinky
105 (33.8%)
Makkari-kinky
123 (39.5%)
Enemmän vanilja kuin kinky
15 (4.8%)
Kinkyys hakusessa / skeneen tutustumassa
68 (21.9%)
Olen vanilja, enkä kinky
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 213

Kirjoittaja Aihe: Kysely: millainen kinky olet  (Luettu 10412 kertaa)

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #15 : 06.01.2020, 21:25 »
Aloin nyt tarkemmin miettimään tätä asiaa...

Kinkyys on kyllä osa minua ja identiteettiäni. Se näkyy mm siinä, että seuranhaussa tuon avoimesti esille kinkyyteni, uuden kiinnostavan oloisen miehen tavatessani mietin aluksi, että voisikohan tuo olla kinky.. Hengailen myös taas enemmän täällä baarissa. Tykkään jutella varsinkin somessa muiden kinkyjen kanssa ja heitellä kinkyjä juttuja.

Joten kai sitä lopulta on enemmän kuin pelkkä makkarikinky 😂 tosin olenko kuitenkaan elämäntapakinky? En tiedä.

Kyllä sä olet elämäntapa-kinky :D

Ei se mitään 24/7-orientaatiota tai kinkykartanossa asumista vaadi.

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 160
  • Nick: Bondi
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #16 : 06.01.2020, 21:59 »
Vastasin elämäntapa kun kinkyt jutut nyt ainakin joka päivä mielessä  ::)

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 140
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #17 : 07.01.2020, 01:08 »
Haaveilija-kinky   :-\

Ja mitä nyt itsekseni sitten harrastankaan, niin ne varmaan menee tuonne makkari-kinkyn puolelle, kun en koko aikaa sentään...


Lutka matkassa

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #18 : 08.01.2020, 20:42 »
Riippuu ihan mihin vertaa. Täällä varmasti enemmän vanilja kuin kinky, koska mulle kurittamiset, fetissit ja likasuudet liittyy seksiin, ei elämäntapaan tai siviilivaatteet päällä tapahtuviin asioihin, mutta iltiksen kommenttipalstalla varmasti oisin perverssi rytönen sika joka pitää kivittää prisman parkkiksella ja ajaa maasta.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #19 : 08.01.2020, 22:04 »
Näkyy selvästi makuuhuoneen ulkopuolellakin, mutta selkeän elämäntapatilanteen sijaan paljon on vielä selvitettävää ja koettavaa jäljellä.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #20 : 08.01.2020, 23:58 »
Äärettömän hyvä kinky, ihan täysi perverssi.

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #21 : 09.01.2020, 11:10 »
Enemmän vanilja. Tämä kyllä vaihtelee, en ole mikään vakio aina samanlainen, vaan kausikinky. Tämä johtuu muista asioista, kuten mielenterveysongelmat ja niiden mukana tuleva vastuun lisääntyminen itsestä.

Mussa on seksuaalista kinkyä tarpeeksi usein, en ole vain päässyt toteuttamaan sitä. Ei-seksuaalista perverssiota löytyy yhtä lailla.

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #22 : 09.01.2020, 20:31 »
Elämäntapakinky. Etenkin tapahtumiin yritän aina osallistua ja antaa oman panokseni myös järjestämiseen vapaaehtoisena. Eikä hävetä kulkea talutushihnan päässä julkisestikaan, jos käsketään.

PerunaPoika

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #23 : 09.01.2020, 23:13 »
Makkarakinky  8)

subitar89

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #24 : 09.01.2020, 23:38 »
Elämäntapakinky. Kinkyys on minulle paljon muutakin, kuin vain seksiä/sessiointia. Olen subi koko ajan, en vain makkarissa. Valtasuhde minun ja Omistajani välillä on jatkuvasti läsnä. Välillä se vain näkyy enemmän, välillä vähemmän. Mutta kuitenkin se on ja tarvitsen/kaipaan sitä.
Käyn myös miiteissä, bileissä ja vietän aikaa täällä foorumilla. Kinkyys on iso ja tärkeä osa elämääni ja hyvinvointiani.

Ynspi

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #25 : 09.01.2020, 23:47 »
Ihan pesunkestävä elämäntapakinky  ;D Mie oon tän aiheen tiimoilta rymissy kaapista viimesen vuoden ajan niin hanakkaa tahtia, että jos nyt ei isovanhempiani lasketa mukaan niin ei oo kyl kovin monelle/kelleen jääny epäselväksi, että mitä mie vapaa-ajallani touhuan ja millasissa aktiviteeteissa pyörin. Kyllä kaikki tästä tietää jopa amk-opettajiani myöten.  ;D Aihe tuli esille tuossa joku aika sitten, koska aion aiheen tiimoilta tehdä myös opinnäytetyöni, jolle opettajat antoivat hyvinkin innokkaasti vihreää valoa.

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #26 : 10.01.2020, 01:00 »
Olen elämäntapa-minä eli täytän elämäni mulle tärkeillä asioilla. Kinkyys on yksi niistä, mutta kinkyys itsessään ei ole elämäntapa - en hengaa bileissä tai miiteissä. Ei ole mitään rajoitettua tilaa jossa olisin kinky tai ei-kinky. Oon vaan oma itseni.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #27 : 10.01.2020, 04:51 »
Elämäntapahan se, ollut jo toistakymmentä vuotta  ;D

komppi

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #28 : 10.01.2020, 08:53 »
Enemmänkin kinkyys, tai pervoilu kuten sitä itse kutsun, ilmenee meikäläisellä visuaalisena harrasteena. Erilaiset asut, roolileikit yms on lähellä sydäntä. Tykkään valokuvauksesta, myös osana makuukamarileikkejä, joten erilaisten skenaarioiden rakentelu ja suunnittelu on ihan parasta! HC piiskaaminen ei juurikaan innosta, kevyt 'vihtominen' menee kyllä ihan alkulämmittelynä, ja kyllähän se tyttösen vaalea peppu joskus vähän väriä suorastaan huutaa....  >:D

Kasarihevarina tuli tietysti tutkittua tarkkaan levynkansikuvitukset, WASP, Judas Priest, Twisted Sister yms tuli hyvin tutuiksi ja usein huomaan toistavani samoja maneereja omissa kuvissa. Ja 80-luvun elokuvat/tv-sarjat kuten Mad Maxit, Indiana Jonesit, Maanalainen Armeija Iskee Jälleen, Benny Hill....  noista kyllä saa insipiraatiota vaikka kuinka.

Vaikka kuvissa esiintyvät vaatteet ja varusteet liittyy enemmän kuvailuhommiin, olen usein ottanut joitain varusteita osaksi arkipukeutumista. Joitakin ihan pysyvästi, joitakin ihan vaan provokaatioksi. Reilut kymmenen vuotta sitten tuli ensimmäinen kiltti ommeltua, se päällä kun paineli täällä hämäläiskylässä niin sepä herätti melkoisesti huomiota! Aina sitä vaan edelleenkin yllättyy kuinka konservatiivista täällä Kehä III:n ulkopuolella voikaan olla.  :o

Annika

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #29 : 10.01.2020, 11:18 »
Mä oon aika uus skenessä, mutta toisaalta tykkään harrastella. Mulle roolileikit- ja asut yms ovat sydäntä lähellä ja tykkään erilaisten skenaarioiden rakentelusta ja suunnittelusta. Tällä hetkellä olen enemmän sub, mut ehkä musta vois domme puoliki herätä.