Äänestys

Millainen kinky olet?

Elämäntapa-kinky
105 (33.8%)
Makkari-kinky
123 (39.5%)
Enemmän vanilja kuin kinky
15 (4.8%)
Kinkyys hakusessa / skeneen tutustumassa
68 (21.9%)
Olen vanilja, enkä kinky
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 212

Kirjoittaja Aihe: Kysely: millainen kinky olet  (Luettu 10457 kertaa)

Hoppari

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #30 : 10.01.2020, 11:40 »
Joo tykkään rooliasuista ja suunnitella " leikkejä " ja uusia rooliasuja

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #31 : 10.01.2020, 11:57 »
Luultavasti elämäntapakinky, ku ei se mun makkarinpuolella ainakaan näy. Sänky on nukkumista varten ::) ja parit viikottaiset miitit pitää kinkyjutut mielessä

misternorthwind

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #32 : 10.01.2020, 13:27 »
Jotakin makkari- ja elämäntapakinkyn välimaastoa. Isukkius tuntuu olevan jopa eräänlainen elämäntapa, mutta muiden kinkyhommien osalta pysytellään aika lailla siellä makuukammarin sisäpuolella.

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #33 : 10.01.2020, 16:42 »
Kyllä mä kategorioisin itseni elämätapakinkyn puolelle. En osais itselleni kuvitella enää elämää vailla lainkaan kinkyyttä.

BiSlaveJkl

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #34 : 16.01.2020, 04:06 »
Vasta etsin omaa "alaani". Mutta luulenpa että olen enemmän makkari kinky, miksipä ei myös keittiö ja olohuone 😉

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #35 : 16.01.2020, 08:39 »
Vastasin että makkari...elämäntavaksi asti en katso tätäkään harrastavani vaikka se aina kulkee "varjona" taustalla >:D ;)

Violation

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #36 : 16.01.2020, 18:37 »
Ehdottomasti makkarikinky. Olen alistuva, subi ja minut voi laittaa häkkiin. Mutta henkisesti se ei onnistu. Rakastan vapauttani liikaa.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #37 : 17.01.2020, 01:47 »
Elämäntapa, makkari hmm eivät oikein kumpikaan sovi omaan raamiin ihan täysin. Monesti sanon itseäni synnynnäiseksi kinkyksi, se on jo lapsuudessa muodostunut seksuaali-identiteetti mitä ei tarvitse erikseen korostaa tai selitellä. Seuranhaussa olen aina avoimesti kinky kanavasta huolimatta ja en sitä myöskään kasvokkain peittele/huijaa vaniliineja. Ajattelen vähän sillee et ottakaa tai jättäkää :D

Bizarre72

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #38 : 17.01.2020, 10:22 »
Makkari kinky. Ei ole tarvetta esitellä sexuaalisia taipumuksia ulkopuolisille.

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #39 : 18.01.2020, 06:15 »
Nightwish40 kirjoittaa: olen selvästi elämäntapakinky. Ystäväpiiristäni ja työn ulkopuolisista sosiaalisista kontakteista selvästi enemmistö liittyy kinkyskeneen. Huomaan muutenkin viihtyväni parhaiten juuri tämän ystäväporukan kanssa koska heidän kanssaan voi avoimesti olla sitä mitä on. En ole kaapissa kinkyiteni kanssa mutta en toisaalta ehdoin tahdoin sitä tuo esillekkään.

Pawbaby

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #40 : 18.01.2020, 09:03 »
En voinut vastata kyselyyn, sillä mikään vaihtoehto ei tuntunut sopivalta. En varsinaisesti ole elämäntapakinky, esim. pukeudun julkisesti normaalisti(mitä nyt vähän voi olla eläinkuvia t-paidoissa tms) enkä ole tietääkseni tavannut muita kinkyjä muualla kuin netissä. Makkarikinkykään en ole, sillä pikkuispuoleni ei liity mitenkään seksiin tms. Pikkuispuoli minussa on kuitenkin vähän koko ajan läsnä, esim. jos käyn kaupassa tuijotan leluja ja tarroja yms. Esimerkiksi museoissa sukulaisten kanssa käydessä osoittelen kiinnostavia juttuja kuin lapsi innostuessaan. Aikuisin puoli minussa on ehkä fanfictionin luku- ja kirjoituspuoli(esim. voi olla seksiä ja muita aikuisten asioita). Tällä hetkellä leikin tai edes luen leikkimisestä lähes päivittäin. Sukulaiset eivät tiedä pikkuispuolestani tai muusta kinkyydestä, elleivät sitten ole huomanneet erilaisuuttani vahingossa. He varmaan ajattelevat että olen vain vähän lapsenmielinen luonteeltani.

Reisende

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #41 : 19.01.2020, 22:02 »
Vastaan olevani enemmän vanilja kuin kinky, koska välillä kinkyys on joutunut elämässäni kaappiin pitkäksikin aikaa, kun on tapaillut jotakuta joka ei ole skenestä lainkaan, mutta on muuten liian hyvä ihminen, että tapailua haluaisi lopettaa vain koska toinen on vanilja. Tulikohan tuo ajatus sanottua tarpeeksi selvällä suomella ? Muutenkin kun on matkustellut ja asunut töiden vuoksi ympäri maata ja maailmaa on hieman joutunut muutenkin kaikki vapaa-ajan harrastukset koetukselle.

lull

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #42 : 22.01.2020, 22:11 »
Makkarikinky / hakusessa. Joskus olen haaveillut, että olisin esim. viikonlopun Isännän käytössä, mutta ei vain kertakaikkiaan ole ikinä tullut sellaista aikaa ja niin vahvaa tahtoa ja sopivaa tilannetta kokeiluun, että olisin käytännössä sitä kokeillut.

Pleasure

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #43 : 25.01.2020, 10:56 »
Täysin uusi täällä ja vasta nyt alkanut ymmärtämään, miten paljon nautin kinkystä seksistä. Miettinyt jo hetken aikaa onko se mulle oikeastaan elämäntapa joka täydentää mua

Rakentaja

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #44 : 25.01.2020, 14:18 »
Elämäntapa kinkyjä ollaan siinä mielessä että toisin kuin enemmistö (ainakin meidän piireissä), keskustellaan seksistä ja seksuaalisuudesta. Toisaalta ollaan myös täysjyvä vaniljoja siinä mielessä että emme harrasta sellaista extremeä kuin lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla (se kun kuulostaa liian vaaralliselta, hankalalta ja pikkaisen pelottavalta).