Äänestys

Millainen kinky olet?

Elämäntapa-kinky
105 (33.8%)
Makkari-kinky
123 (39.5%)
Enemmän vanilja kuin kinky
15 (4.8%)
Kinkyys hakusessa / skeneen tutustumassa
68 (21.9%)
Olen vanilja, enkä kinky
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 212

Kirjoittaja Aihe: Kysely: millainen kinky olet  (Luettu 10466 kertaa)

1337

  • Vieras
Kysely: millainen kinky olet
« : 06.01.2020, 16:00 »
Kysely:

Millainen kinky sinä olet?
« Viimeksi muokattu: 07.01.2020, 00:00 kirjoittanut 1337 »

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #1 : 06.01.2020, 16:15 »
Makkarikinkynä pidän itseäni. Alistumiseni linkittyy pääosin seksiin/sessioihin, enkä ole kiinnostunut arjessa tapahtuvasta alistamisesta.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #2 : 06.01.2020, 16:16 »
Valitsin elämäntavan. Harvemmin alistuminen tai alistaminen tapahtuu session ulkopuolella, mutta muuten kinkyys on niin iso osa elämääni, että en koe olevani vain makuuhuonekinky.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #3 : 06.01.2020, 16:20 »
Elämäntapa, koska mm. en voi vastata kysymyksiin vapaa-ajanviettotavoistani ilman että paljastuu että olen kinky. (Joo, aina vois jättää sanomatta ja sitten elämäni vaikuttaisi kuolettavan mummokerhotylsältä. Valitsen toisin.)

Hoppari

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #4 : 06.01.2020, 16:23 »
Ihan sellainen kun sovitaan

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #5 : 06.01.2020, 16:42 »
Vastasin, että elämäntapa. Koska mulle kinkyys on paljon muutakin kuin seksiä/sessiointia. Mulle kinkyys on osa identiteettiä enkä olisi minä ilman kinkyyttä. Lisäksi kinkyys on vahvasti mukana mun ihmissuhteissa ja vapaa-ajalla. Mulla on myös sydämessäni heikko kohta 24/7 valtadynamiikalle.

kumiorja

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #6 : 06.01.2020, 16:50 »
Kumiasuissa viihtyvä. SM HENKILÖ. Bondage roolileikit. Pet, Doll, Sissy, AdultBaby,. Erilaisissa kumiasuissa viihtyvä orja. Alistuva........ Perinteisen bondage ystävä.

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #7 : 06.01.2020, 17:35 »

ametistiaurinko

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #8 : 06.01.2020, 17:39 »
Elämäntapa-vaihtoehto osuu lähimmäs. Masokistina pidän kivusta ja tarvitsen sitä monissa muodoissa, mutta kinkyys minussa ei liity seksiin.

Master_Mind

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #9 : 06.01.2020, 19:55 »
Elämäntapa kinky.
Olen avoimesti sitä mitä olen, en yritä piilottaa osaa minussa

MrsSofia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 60
  • Why don't you do it to me
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #10 : 06.01.2020, 20:14 »
Makkarikinky. Mun kinkyys on hyvin vahvasti (eli suurilta osin) alistumista. En kuitenkaan halua enkä pysty alistumaan niin arkisissakaan asioissa kuin elämän suuremmissa päätöksissäkään.
Kai se alistuminen valuu sieltä makuuhuoneen sessioista sohvalle netflixin pariin ja muihin helliin hetkiin :) mutta pysyy kuitenkin raameissa.
Siinä mielessä olisin voinut vastata elämäntapa, kun onhan tämä olennainen ja pysyvä osa minua. Mutta enpä vastannut :D

TEGAMi

  • OuSM
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 344
  • @FabioSkeida
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #11 : 06.01.2020, 20:31 »
Elämäntapa kinky. En esitä mitään muuta kuin olen.
Toki on olemassa se "työrooli", jossa ei tuu kerrottua kaikesta vapaa-ajan tekemisestä. Ja tuossa "roolissa" kuulen vain oikeaa nimeäni. Kinkypiireissä oma nimi särähtää kipeästi korvaan tai saa veren kiehumaan. Se on nimittäin se nimi semmonen inhottava kahle joillekin. ^-^

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #12 : 06.01.2020, 20:40 »
Aloin nyt tarkemmin miettimään tätä asiaa...

Kinkyys on kyllä osa minua ja identiteettiäni. Se näkyy mm siinä, että seuranhaussa tuon avoimesti esille kinkyyteni, uuden kiinnostavan oloisen miehen tavatessani mietin aluksi, että voisikohan tuo olla kinky.. Hengailen myös taas enemmän täällä baarissa. Tykkään jutella varsinkin somessa muiden kinkyjen kanssa ja heitellä kinkyjä juttuja.

Joten kai sitä lopulta on enemmän kuin pelkkä makkarikinky 😂 tosin olenko kuitenkaan elämäntapakinky? En tiedä.

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #13 : 06.01.2020, 20:43 »
Tällä hetkellä makkari-kinky (ehkä olosuhteiden pakosta). Haaveilen kyllä elämäntapa-kinkyydestä, mutta se ei ole mahdollista.

Neiti_middle

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #14 : 06.01.2020, 20:46 »
100% makkarikinky. Kinky puoli liittyy niin vahvasti alistumiseen, mikä ei taas sovi yhtään muun elämän kanssa yhteen. En tosin koe että nämä eri puolet itsessäni olisivat mitenkään vastakkaiset, tai että haluaisin olla vain jompaa kumpaa. Tämä tuntuu toimivan ainakin tällä hetkellä oikein hyvin  ^-^