Kirjoittaja Aihe: Piiskaukseen oppia PK-seudulla?  (Luettu 2399 kertaa)

celine

  • Vieras
Piiskaukseen oppia PK-seudulla?
« : 08.01.2020, 01:38 »
Hei! Ekat omat söpöt piiskat hankittu ja nyt niitä pitäisi oppia käyttämään. Onko kenelläkään tietoa piiskaustyöpajoista tms pk-seudulla? Tai missä muualla voisi saada opastusta turvalliseen ja tehokkaaseen piiskaukseen? Kiitos!

Master_Mind

  • Vieras
Vs: Piiskaukseen oppia PK-seudulla?
« Vastaus #1 : 08.01.2020, 01:50 »
Tässä on artikkeli aiheesta.
Ei se nyt vaikeaa ole, pitää järjen päässä.
Tai sitten ei, kahden ihmisen sopimus  :))

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Piiskaukseen oppia PK-seudulla?
« Vastaus #2 : 08.01.2020, 08:48 »
Hei! Ekat omat söpöt piiskat hankittu ja nyt niitä pitäisi oppia käyttämään. Onko kenelläkään tietoa piiskaustyöpajoista tms pk-seudulla? Tai missä muualla voisi saada opastusta turvalliseen ja tehokkaaseen piiskaukseen? Kiitos!

En tiedä onko mikään yhdistys tai vastaava järjestämässä piiskaus-työpajaa lähiaikoina, mutta ehkä jokin yhdistys tai vaikka Club X voisi ottaa tästä kopin! Viime syksyn Shibari festareilla oli Pain -työpaja, jossa ainakin minun ilokseni käsiteltiin kivun tuottamista myös muiden välineiden kuin köysien avulla. Vaikka itse koenkin olevani selkeästi masokistin puolella pöytää, oli se varsin opettavaista minullekin!

Tekniikoita on vaikka kuinka paljon ja varmasti niidenkin preferointi toisten tekniikoiden yli on varsin henkilökohtaista, mutta varmasti myös Club X:llä voi seurata toisten sessioita ja kysyä sitten ihmiseltä, jonka piiskaustapa kiinnostaa, että voisiko hän opastaa :) Luulen että moni sadisti kokisi tämän vain positiivisena juttuna, että heidän tapaansa toimia pidetään kiehtovana :)

Varmasti täällä baarissa voi myös etsiä yksityisopetusta piiskaukseen, mutta sopivan opettajan löytäminen voi toki olla haasteellista, kun ei ennakkoon näe miten opettaja itse toimii sessioissa  :o

Teukka Tähtönen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 69
  • Opettelemassa sidontaa ja piiskausta. Ja kaikkea.
  • Galleria
Vs: Piiskaukseen oppia PK-seudulla?
« Vastaus #3 : 08.01.2020, 09:23 »
Omalla kohdalla auttoi lukeminen, seuraaminen ja uudestaan lukeminen.

Eli ensin lueskeli aiheesta turvallisuusaspekteja yms. ja sitten kävi play-miitissä pari kertaa seuraamassa toisten työskentelyä. Sitä dynamiikkaa ja intensiteettiä. Sitten lueskeli vähän lisää ja sitten ostoksien kautta kokeilemaan.

No kyllä sitä jotain haparoivaa tuli kokeiltua aikaisemminkin, mutta vasta toisia seurattua tuli sitä uskallusta omaan tekemiseen huomattavasti enemmän.

celine

  • Vieras
Vs: Piiskaukseen oppia PK-seudulla?
« Vastaus #4 : 09.01.2020, 19:06 »
Kiitos vastauksista! Näillä pääsee jo eteenpäin. Hyvä huomio tuo, että tyylejä ja dynamiikkoja on paljon erilaisia. Itse koen, että juuri se kahden ihmisen intiimi yhteys session aikana on kaikkein tärkeintä. Silkka lyömävälineiden taitava käyttö ei riitä minulle, vaan haluan panostaa dynamiikkaan, kommunikaatioon ja yhteiseen sessiomatkaan. Uteliaasti ja nöyrästi kohti mestaritaitoja :)

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1475
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Piiskaukseen oppia PK-seudulla?
« Vastaus #5 : 09.01.2020, 19:36 »
Onpas ihanan avoin, nöyrä ja suloinen tapa lähestyä aihetta  :love:

celine

  • Vieras
Vs: Piiskaukseen oppia PK-seudulla?
« Vastaus #6 : 09.01.2020, 20:17 »
Onpas ihanan avoin, nöyrä ja suloinen tapa lähestyä aihetta  :love:
Oi! Kivasti sanottu. Olen aina tykännyt kisuista ;)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Piiskaukseen oppia PK-seudulla?
« Vastaus #7 : 10.01.2020, 04:45 »
Ainakin Turun Baletti on järjestänyt piiskaustyöpajoja silloin tällöin.