Äänestys

Kuinka paljon tykkäät kivusta?

Olen suuri kivun ystävä
27 (19.1%)
Tykkään melko kovasta kivusta
29 (20.6%)
Tykkään kohtalaisesta kivusta
38 (27%)
Tykkään pienestä kivusta
21 (14.9%)
Tykkään ainoastaan tuottaa kipua
16 (11.3%)
En tykkää kivusta ollenkaan
10 (7.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 100

Kirjoittaja Aihe: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta  (Luettu 5257 kertaa)

1337

  • Vieras
Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« : 08.01.2020, 16:00 »
Kysely:

Kuinka paljon tykkäät kivusta? Oletko sub, dom vai switch? Tykkäätkö sekä tuottaa, että tuntea kipua itse? Tykkäätkö vain tuottaa kipua, muttet tuntea sitä itse? Mikä on lemppari tapa tuntea tai tuottaa kipua?

Hoppari

  • Vieras
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #1 : 08.01.2020, 16:23 »
Tuntea kipua, nipistimillä, sähköllä,

Brak

  • Vieras
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #2 : 08.01.2020, 17:58 »
Kuinka paljon tykkäät kivusta?

Uskon että ihminen on biologisesti rakennettu niin, että kaikki kipu tuntuu ikävältä. Jos käsi osuu kuumalle levylle eikä minkäänlaista väistöreaktiota synny, kysymys on sairaudesta.

Kivun välttely on luontaista. Psykologiset tekijät ovat sitten asia erikseen. Ehkä nautinto tulee pikemminkin siitä, ettei pysty välttelmään kipua, kuin itse kivusta.

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #3 : 08.01.2020, 23:14 »
Olen suuri kivun ystävä. Tykkään tuottaa kipua (mutta sillä ehdolla, että kohde nauttii siitä myös) sekä tuntea kipua. Parasta on nännien ja sukuelinten käsittely.

ilo_oli

Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #4 : 09.01.2020, 08:57 »
Kuinka paljon tykkäät kivusta?

Uskon että ihminen on biologisesti rakennettu niin, että kaikki kipu tuntuu ikävältä. Jos käsi osuu kuumalle levylle eikä minkäänlaista väistöreaktiota synny, kysymys on sairaudesta.

Kivun välttely on luontaista. Psykologiset tekijät ovat sitten asia erikseen. Ehkä nautinto tulee pikemminkin siitä, ettei pysty välttelmään kipua, kuin itse kivusta.

Olis hirveen kiva, että masokismi langassa ei olis kivusta tykkääjien sheimausta esim. sairaaksi ja luonnottomiksi. Tappaa mukavasti luovan keskustelun. Ja vituttaa.

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #5 : 09.01.2020, 10:12 »
Olis hirveen kiva, että masokismi langassa ei olis kivusta tykkääjien sheimausta esim. sairaaksi ja luonnottomiksi. Tappaa mukavasti luovan keskustelun. Ja vituttaa.

+1

Etenkin kun tila (en jaksa googlata sen nimeä) johon Brak viittasi ei edes ole sairaus vaan neurologinen poikkeavuus. Kivun tarkoitus on varoittaa, mutta se että varoitus ei tunnu ikävältä (tai tuntuu ikävältä, mutta ihminen ei reagoi siihen negatiivisesti) ei tarkoita sairautta, luonnottomuutta tai edes neurologista poikkeavuutta.

Olisi joo tosiaan kiva, jos BDSM-foorumilla edes vähän yritettäisiin valita sanoja näiden asioiden ympärillä.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1741
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #6 : 09.01.2020, 10:25 »
Kuinka paljon tykkäät kivusta?

Uskon että ihminen on biologisesti rakennettu niin, että kaikki kipu tuntuu ikävältä. Jos käsi osuu kuumalle levylle eikä minkäänlaista väistöreaktiota synny, kysymys on sairaudesta.

Kivun välttely on luontaista. Psykologiset tekijät ovat sitten asia erikseen. Ehkä nautinto tulee pikemminkin siitä, ettei pysty välttelmään kipua, kuin itse kivusta.

Olis hirveen kiva, että masokismi langassa ei olis kivusta tykkääjien sheimausta esim. sairaaksi ja luonnottomiksi. Tappaa mukavasti luovan keskustelun. Ja vituttaa.
Juur näin.

Alkuperäiseen kysymykseen on vaikea sanoa, kuinka paljon, kun vastaus on aika paljon.
Mun paras nautinto tulee, kun tunnen toisen kosketuksen ihollani. Kipu vaan tuntuu paremmin kuin hiplailu. Ensin on kyl se outo; "älä!" ja "lopeta!", mut hyvin pian se muuttuu muotoon "älä lopeta!"..
Mutta vain silloin, kun olen henkilön kanssa, joka aiheuttaa nuo tuntemukset mulle tieten tahtoen. Että tietenkin kiroan, jos lyön varpaani johkin, enkä ala potkimaan sitä tahallaan toivoen, että kohta tuntuu hyvältä.

Mutta esim hyvin-pahoinpidellyt rinnat on mitä ihaninta hiplattavaa pitkäksi aikaa session jälkeen, kun pienellä kosketuksella saa ison osan muistijälkeä takaisin.. Samoin tietty mustelmille piiskattu peppu ja araksi pantu pillu tuntuu ihanalta istuessa ja usein kävellessäkin pitkään...

Että ehkä voisi sanoa sittenkin, että tosi paljon:)

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #7 : 09.01.2020, 11:01 »
Kohtalainen ystävä. Kipu on mielenkiintoista, on erilaisia kipuja, ja psykologisten tekijöiden kanssa niistä saa tuskia. En tykkää kaikesta kivusta ja tuskasta, mutten välttele niitä mistä en tykkää, koska mun mielestä ihminen luotiin kokemaan myös niitä asioita.

Tykkään siitä kun hienovarainen tuntemus onkin kipua, ja kun kokee paljon kipua pitemmällä ajalla turtumatta ja oppii omista rajoistaan. Ja terveestä kivusta, josta tietää palautuvansa ja joka tekee hyvää.

Mä olen masokisti ja oikeille ihmisille ehkä sadistikin, varsinkin pitemmän päälle. Kipu on stressiä ja ihminen tarvii määränsä erilaisis stressejä voidakseen hyvin. Jos vaikka jättää liikunnan = lihasstressin pois, kaikki tietää että lihakset surkastuu eikä lepotila ole niin tehokas kun se on päällä, vaan väsyttää valveillakin.

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #8 : 09.01.2020, 20:33 »
Kipu  :love: ehdoton ykkösjuttu mulle, raju piiskaussessio voittaa esim. seksin koska tahansa.

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #9 : 09.01.2020, 20:41 »
Kipu (sekä sen tuottaminen että vastaanottaminen) on parasta. Yksi elämäni suurimmista rakkauksista. :love:

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #10 : 09.01.2020, 21:19 »
Kipu on mun rakas fuckbuddy, meillä on oikein hauskaa yhdessä.

subitar89

Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #11 : 10.01.2020, 00:28 »
Olen sub ja myös brättäilevä pikkuinen. Tykkään kohtalaisesta kivusta. Tai no mikä nyt sitten kenenkin mittapuulla on kohtalaista. Lemppari kipujuttuja on pepulle piiskan saanti, välineitä on useita. Mutta sanotaan vaikka nahkavyö, puukauha, kämmen, hapsupiiska, raippa, rottinki..
Myös nännien nipistelystä pidän, mutta se vaatii melkein sen brättäilytilanteen, että sitten nännien kautta mut laitetaan kuriin/rangaistaan.
Myös muun kropan piiskaamisesta pidän, mutta peppu on lemppari. Ja mulla se kivusta nauttiminen vaatii ehdottomasti henkisen puolen/valtadynamiikan siihen mukaan.
Niin, ja nautin (tiettävästi) kivusta vain vastaanottavana osapuolena.

Pawbaby

  • Vieras
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #12 : 16.01.2020, 08:39 »
Pidän pienestä kivusta, esim. itsensä raavinta tai kevyehkö lyöminen omin kätösin on kokeiltu toimiviksi. Vaikka tietäisin että toinen haluaisi kipua, en usko pystyväni antamaan sitä. Olen liian kiltti moiseen. Uskon olevani enemmänkin hellä ja hellyydenkipeä sub, en piiskaa antava dom.

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #13 : 18.01.2020, 10:10 »
Tykkään dekä lievästä (tukistus, korvatillikat) kivusta, että voimakkaasta (piiskaaminen).  Haluan eteenkin pepulle piiskaa, niin että itken. Voisin myös kuvitella piiskaavani toista kivuliaasti, hänen rajojaan kunnioittaen.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 693
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Kysely: kuinka paljon tykkäät kivusta
« Vastaus #14 : 19.01.2020, 15:08 »
En tykkää kivusta. Ehkä vähän pienestä kivusta, mutta isommasta en. Tykkään kun joku sellainen, joka tykkää satuttamisesta satuttaa. Olla kohteena. Mutta siihen satuttajaksi ei kelpaa kuka tahansa. Siihen ihmiseen pitää olla tietynlainen suhde. Hankala selittää.