Kirjoittaja Aihe: Mitä panta ja pannoitus merkitsee S(s)inulle?  (Luettu 46896 kertaa)

Birdie

Vs: Mitä panta ja pannoitus merkitsee S(s)inulle?
« Vastaus #45 : 15.11.2025, 23:26 »
Kuvissa on Meidän superkaunis sopimus. Ei todellakaan hätiköiden keksitty, vaan sisältöä on pitkään mietitty. Lopullinen versio käännetty latinaksi ja tulostettu kauniille paperille. Tilattu leimasimet joilla sinetöidä sopimus. Kaikki ns muuttuvat tekijät on eroteltu liitteeksi ja lisäsopimuksiksi. Sapioseksuaali minussa ei voi kuin kehrätä tyytyväisyyttään 😍

apprentice

« Vastaus #46 : 17.11.2025, 22:36 »
Birdien mainitsema latinankielinen versio kuvassa.

Taleir

• Uusi asiakas
  • *
  • Lempeä Isäntä
  • Galleria
    • Taleirin esittely Baarissa
« Vastaus #47 : 18.11.2025, 00:18 »
Tällä foorumilla ei valitettavasti ole like:jä, loveja tai peukkuja.
Joten pakko vastata Birdien ja apprenticen Pactiin:
 :)) :love:

apprentice

« Vastaus #48 : 18.11.2025, 08:22 »
Tällä foorumilla ei valitettavasti ole like:jä, loveja tai peukkuja.
Joten pakko vastata Birdien ja apprenticen Pactiin:
 :)) :love:

Kiitos. Olemme sopimukseemme, joka siis vasta nyt viikonloppuna allekirjoitettiin, erittäin tyytyväisiä. Sen sisältö on enemmän dynamiikkamme henkeä ja periaatteita korostava, kuin yksityiskohtaisia käytäntöjä tai rajoja. Kuten Birdie sanoikin, niin lähdimme olettamasta, että keskusteltavaa ja sovittavaa tulee kahdelle uteliaalle ja kokeilunhaluiselle tulevaisuudessa vielä loputtomiin, joten itse sopimuksen ei tarvitse pyrkiä kattamaan kaikkea. Teemme siihen erillisiä laajennuksia tarvittaessa. Painotamme muutenkin tasa-arvoista keskustelua.

Itse sopimus on tietysti suomeksi kirjoitettu. Tämä latinankielinen versio on vain kaunis symboli. Samalla luovutin Birdielle päiväpannan eli kaulakorun, joka kiinnittyy erikseen tilatulla ”lukittavalla” lukolla sekä kuvassakin näkyvän sessiopannan omassa puulaatikossaan. Kaikki yksilöllisiä ja käsintehtyjä vain Birdietä varten. 

Neilikkabunny

• Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #49 : tänään kello 13:46 »
Tämä panta kysymys on mielenkiintoinen. Itse aluksi vierastin ajatusta pannasta. D kuitenkin laittoi heti ensimmäisessä sessiossa pannan kaulaani ja pidin tunteesta. Panta merkitsee minulle session alkua, alistumista, syvää luottamusta ja turvallisuutta. Sitä että voin luovuttaa kaiken vallan D:lle, luottaa siihen, että hän pitää minusta huolta session aikana. Panta kuvaa myös sitä, että tarpeeni tulevat nähdyksi ja voin hetkeksi hellittää sekä antautua totaalisesti. Panta on myös visuaalisesti kiihottava symboli ja antaa luvan tähän sessiosuhteeseen.

Yleensä D ottaa pannan pois jälkihoidon aikana, johon kuuluu paljon hellyyttä sessioinnin jälkeen. Ja onhan se ihana tunne, kun melko tiukalla ollut panta otetaan pois ja saan kaulalle helliä suudelmia. Samalla siihen hetkeen liittyy myös haikeutta ja odotan jo seuraava hetkeä, jolloin panta puetaan jälleen ylleni.
D hankki hetki sitten minulle omat henk. koht pannat ja tämä tuntui jotenkin erityisen tärkeältä. Liittyykö teillä jotain tiettyä rituaalia pannan pukemiseen esim. polvistuminen, tietty asento yms? Itseäni tämä ajatus kiehtoisi. Entä käytättekö pantaa etätehtäviä suorittaessa?