Kirjoittaja Aihe: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"  (Luettu 2507 kertaa)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Minkälaisia läheltä piti-tilanteita teillä on ollut seksiin ja sessiointiin liittyen? Onko lapsi tullut kesken puuhien makuuhuoneeseen tms?

Itse koin juuri äsken läheltä piti-tilanteen, kun Tampereella käydessäni yövyn tällä hetkellä porukoiden luona. Vanhempani ovat usein kuitenkin viikonloppuisin poissa ja olinkin sopinut tälle päivälle iltapäivälle session vanhempieni luona ja olin siinä uskossa, että he saapuvat kotiin vasta illalla.

Sessiota oli kulunut jo jonkin aikaa ja pienen tauon aikana katsoin puhelintani. Isäni oli laittanut whatsapp-viestin, että he ovat kotona puolen tunnin kuluttua. Äkkiä köydet irti ja lelut kassiin ja leikkikaveri lähti aika nopsaan. 😂

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 424
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"
« Vastaus #1 : 02.02.2020, 15:10 »
Mitäs sit jos oliskin vaan halunnut tavata vanhemmat...? Lelut pois ja vaatetta päälle?... Mut joo kauan sitten oli oli oikein kiihkeä yö takana ja sit siinä vaiheessa kun aamu koitti ja oli aika lähteä kotiin niin postiluukusta nimeä lukiessani tajusin lähettäneeni samaan osoitteeseen laskun. Tytöllä tosin saattoi olla toinen sukunimi kuin isällään. Sitä en muista kuinka lähellä se isän ja äitipuolen kotiinpaluu oli. Voi voi kun olis vaan löytänyt sen talon vanhemman ja fiksumman tyttären ja vähän aikaisemmin.
     
No ainakin pari tulee heti mieleen. Soluasunnossa oli 2 asuntoa ja yhteinen keittiö, toista asutti silloinen tyttöystäväni runsaine välineineen. Jokseenkin voi sanoa että kämppis ei ollut paikalla koskaan. Kuitenkin sit yhden session jälkeen hikisinä ja nälkäisinä kömmimme jääkaapillle ja eikös vaan kämppis sit tullut jonkun miehen kanssa. Nätti tyttö jostain ulkomailta jos oikein muistan.

Sit just toi mainitsemasi on kans käynyt. Eli pitkäaikaisimman tyttöystävän porukoilla oli mökki aika korvessa ja ne kävi siel tosi harvoin. Varmasti kysyttiin ennen lähtöä ettei niillä kellään ole sinne mitään asiaa että saadaan olla siellä rauhassa. No sit kuitenkin sillä välillä kun käytiin lähikylässä kaupassa niin jäljistä näki että siellä oli käyty tuomassa jotain haravointijätteitä sinne kymmenien kilometrien päähän.

Lasketaanko se jos nainen ulvoo lauetessaan niin lujaa että koko talo herää?     
« Viimeksi muokattu: 04.02.2020, 12:30 kirjoittanut Unikeko »

Hoppari

  • Vieras
Vs: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"
« Vastaus #2 : 03.02.2020, 12:41 »
Myös oon soluasunnossa asunut, ja sessioinut ja session lopuks rooli / fetissi asussa vessaan / jääkaapille kun muut asukit on ollu paikalla.

raafael-k

  • Vieras
Vs: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"
« Vastaus #3 : 03.02.2020, 17:23 »
Muutama tapaus tulee äkkiä mietittynä mieleen:

-Olin jotain 15-v ja kotona kädellä. Yhdenäkin isä tulee kotiin ja rynnii jostain syystä yläkertaan missä minun huone oli. Tuli kiire laittaa vaatteet päälle. Onneksi siinä vaiheessa oli vain mielikuvat käytössä niin ei ollut muuta tavaraa esillä.

-Edelleen vielä kotikotona asuessa iski kiima mutta oli muitakin kotona. Läksin kävelylle lähimetsään. Vedin käteen ja kun olin nousemassa ylös, huomasin marjanpoimijan ihan vähän matkan päässä. Hän ei tietääkseni huomannut minua.

-Solukämppä jossa kaksi asuinhuonetta ja keittiö. Oltiin keittiössä tyttöystävän kanssa alasti ja panin häntä keittiön pöytää vasten. Yhdenäkin alkaa kuulua avainten rapinaa ovelta kun toinen asukki on tulossa kotiin. Kiireellä rynnittiin minun huoneeseen.

-Saman solukämpän kylppärissä olin kerran runkkaamassa ja leikkimässä omalla kusella. Sain hommat hoidettua ja menin omaan huoneeseen. Sitten solun toinen asukki tulin kotiin.

-Olin keskellä arkipäivää vähän syrjemmässä olevassa metsikössä ja halusin kuljeskella alasti. No eikö kohta näkynyt vähän matkan päässä ihminen. Äkkiä vaatteet päälle ja takaisin tulosuuntaan.

-Pokasin netistä vanhemman miehen jonka spermat halusin niellä. Mentiin hänen autollaan metsätielle jossa nielin herkut. Tuskin oli homma saatu hoidettua kun joku käveli meitä kohti. Äkkiä päälle esitys että katsotaan jotain autoon liittyvää ongelmaa.

-Asun suvun omistamassa talossa. Suku on vanhoillista ja olen kaapissa. Vieraana oli taas netistä pokaamani vanhempi mies jolta otin suihin. Homma oli hoidettu ja saattelin vierasta ulos. Itse olin alasti. Jossain vaiheessa isä oli käynyt pihassa jonkun asian takia. En tiedä missä vaiheessa. Sain tietää vierailusta vasta seuraavana päivänä. Ja verhothan eivät olleet ikkunassa. Onneksi itse akti tapahtui yläkerrassa.

Hoppari

  • Vieras
Vs: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"
« Vastaus #4 : 03.02.2020, 17:49 »
Itse olen myös melkein tullut yllätetyksi kädellä ollessani.

Azipod

  • Vieras
Vs: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"
« Vastaus #5 : 28.07.2020, 16:58 »
Exän kanssa kävi pari läheltä-piti tilannetta. Ensimmäinen kun olin ensimmäistä kertaa hänen luonaan viikonloppuvierailulla, niin hänen äitinsä tulla pelmahti tytön huoneeseen juuri kun alkoi olla hekuma huipussaan  ja ehdin nippanappa peiton alle piiloon.
Toisella kerralla taas oma äitini meinasi yllättää meidät kun olimme mökillä samoissa puuhissa :D
Tästä on nyt jo kohta 20 vuotta aikaa ja silloin asuimme tosiaan molemmat vanhempiemme luona..

Rakentaja

  • Vieras
Vs: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"
« Vastaus #6 : 28.07.2020, 18:53 »
Joskus luonnossa täydessä touhussa auton konepellillä joku nainen ämpäri kädessä käveli ohi, tervehdin mutta ei vastannut (törkeä siis). Ai niin piti olla lähellä tilanteita, no muutama kuukausi sitten tuli leikittyä kun äiti kävi kylässä ja oli viereisessä huoneessa (ovissa ei lukkoja ja pahvia kun ovat kuuli varmaan kaiken).
Myöskin kun yöpyy sukulaisten luona ja päättää vähän leikkiä niin aina silloin tällöin joku tulee sisään koputtamatta.
Onhan nämä tilanteet hieman noloja yllättäjälle joskus

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"
« Vastaus #7 : 28.07.2020, 18:58 »
Lenkkipolulla puskista yllättäen ilmaantunut lenkkeilijä keskeyttänyt joskus ku vyötä ulkona heiluttanut.

Edit: Ai niin kyl se partio on kans saatu ovelle ku eksän naapuri oli tehny ilmotuksen kotiväkivallasta O:-)
Lähti kyl pojat aika nopee siitä tilanteesta hymyillen pois.

"ai teillä jotain roolileikkejä ollu?"

"Joo larpattiin menee"

Seuraavan kerran ilmesty ko. naapuri ovelle:

" Hei ihan tosi hienoa että sulla terve seksielämä ja kaikkee mutta mul just pomon kaa skype palaveri käynnissä ja hän käski tulee sanoo et olkaa hiljempaa"

Priceless! ;D



Louhi

  • Vieras
Vs: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"
« Vastaus #8 : 28.07.2020, 20:51 »
Perheen esiteini iltayöstä tuli huolestuneena makarin oven taa koputtelemaan, että äiti onko sulla kaikki hyvin, kun ihmeellistä ääntä pidät. Repesimme mieheni kannssa totaaliseen hepuliin.

zuidi

Vs: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"
« Vastaus #9 : 28.07.2020, 21:19 »

Notuota exän kanssa suht vilkkaassa suhteen alkuvaiheessa oltiin yks ilta peuhaamassa
erään asuntolan olkkarin sohvalla, minä selällään ja naiseni ratsastamassa kun se yhtäkkiä
pudotti itsensä kaulakkain mun päälle. Ihmettelin että mitäs nyt tapahtuu kun huomasin huoneen
hämärässä nurkassa yhden asuntolan asukin hiippailevan viereiseen keittiöön jääkaapille.
Vähän kiskottiin huopaa päälle ja kuunneltiin  ;D Hemmo kun poistui niin ei kun takas laukalle  ::)

LehA

Vs: "Kun meinasin tulla yllätetyksi seksissä"
« Vastaus #10 : 31.07.2020, 00:52 »
Pian 20 v sitten kävimme silloisen vaimoni kanssa säännöllisesti paikallisen työväentalon pihasaunassa saunomassa, kun oman asuntomme pesutilat olivat remontissa. Eräänä kesäiltana innostuimme touhuamaan täkäläisen kesäteatterin saunan terassille rekvisiitaksi jättämällä sohvalla. Vaimon ollessa sylissäni, huomasimme kesken kaiken, että pihaan on kaartamassa auto - talonmies oli tulossa iltavuorosta. Toiminta laitettiin siis hetkeksi seis, toivotettiin talonmiehelle hyvät yöt ja jatkettiin siitä mihin jäätiin.