Kirjoittaja Aihe: Suhteessa toiseen (tai useampaan) baarilaiseen olevat. Miten tapasitte?  (Luettu 8559 kertaa)

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 655
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Baarilasiksi laskettavissa eka tavattiin jossain ihan muussa tapahtumassa ja havaittiin olevamme menossa seuraavana päivänä molemmat samaan tapahtumaan kaapelitehtaan alakertaan. Jälkeenpäin katsoin profiilia ja muistan aikaisemmin vilkaisseeni ettei ainakaan tämän kanssa mitään.

Toisen kanssa törmäsi yhteisten tuttujen kautta thirstyn tapahtumassa ja myöhemmin muutamassa muussakin tapahtumassa mm kaapelitehtaan alakerrasssa. Jälkeenpäin katsoin profiilia ja muistan lukeneeni sen ja deitti-ilmoituksensa joskus aikanaan läpi ja ettei ainakaan tämän kanssa mitään.

Vastaavasti on ollut ainakin yksi jonka profiili ja deitti-ilmoitus ja kirjoitukset on vaikuttaneet ihan älyttömän kiinnostavalta kerta toisensa jälkeen, mutta kun muisti että oltiin törmätty useissakin samoissa tapahtumissa ja ei nyt vaan ollut mitään tuntemusta reaalimaailman puolella niin en edes viitsinyt turhaan ottaa yhteyttä.

pikkusisko

Lähes kaikki kinkysuhteeni ovat saaneet alkunsa täältä. Kiinnitetään huomio toisen kirjoituksiin, kommentoidaan, ja jompikumpi laittaa yksärin. Vaihdetaan viestejä ensin täällä, sitten vaihdetaan puhelinnumerot, ja kun lopulta tavataan onkin jo aika selvää että jotain siitä seuraa. Ihanan helppoa näin yksinkertaistettuna :))

Sen sijaan omasta deitti-ilmoituksestani aikoinaan ei siinnyt loppuviimein tuon taivaallista. Ehkei se lähestymistapa vain sopinut mulle, että yhtäkkiä ventovieraat tulee tykö ja minun täytyy sanoa kiinnostaako vai ei. Kivempi niin päin, että saa turvallisen etäisyyden päästä todeta toisen tekstien perusteella mielenkiintoiseksi, ja vasta sitten lähteä hivuttautumaan lähemmäs  :) Siihenkös tämä keskustelupalsta tarjoaa mainion mahdollisuuden. Olen vilpittömästi suuressa kiitollisuudenvelassa!  ;D :love:
Kuulostaa ihanan yksinkertaiselta ja helpolta! Olet kyllä mahtava :love:

No tuossa mallinnoksessa on mainitsematta ne tuhat ja yksi paskahalvausta jotka prosessiin liittyy  ;D Kun jahkaillaan, miten kommentoidaan sopivan neutraalisti mutta kuitenkin jollain koukulla. Tai lähetetään yksäri näyttäen avoimesti miten ihana toinen omasta mielestä on, ilman että vaikutetaan vähempilahjaiselta fanitytöltä. Ja sitten pelätään kuollakseen että tavattaessa tuotetaan toiselle pettymys, jos ei ylletäkään siihen kuvaan joka teksteistä on välittynyt. Että ei se ihan niin vaivatonta käytännössä ole  :)) Mutta toiminut on, useamman kerran..!  :love:

Sinä olet violet itse vaikka kuin mahtava  :-*

MasterOpie

  • Vieras
Minulla on ollut useampi deitti-ilmo täällä, mistä on löytynyt joskus leikkiseuraa, joskus kahviseuraa ja joskus ihan sydänystäviä. Kuitenkin parisuhteeni ovat löytyneet olemalla itse aktiivinen ja suoraan lähestymällä kiinnostavia naisia. Itsekin olen yllättynyt kuinka hyvin se toimikaan.

T. Karwis

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Ihan eka kinkysuhde alkoi muualla. Muut täällä. Ystävyyssuhteet ovat pysyneet, sessiosuhteet päättyneet. Parisuhteita en täältä ole löytänyt.

Acanth

  • Vieras
Omalla kohdallani täällä muodostuneissa suhteissa on ollut hyvin samanlainen kaari; kiinnostus herää profiilin tai foorumiviestien perusteella, vaihdetaan muutama viesti, tavataan myöhemmin bileissä / miitissä / kahvilla / tms ja siitä se suhde sitten on vähitellen lähtenyt muovautumaan
« Viimeksi muokattu: 29.02.2020, 21:51 kirjoittanut Acanth »

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Pitkäkestoisimman olen löytänyt kohta 6 vuotta sitten Tinderistä ja edelleen samalla matkalla ollaan. En silloin edes tiennyt Baarin olemassaoloa ja tämä kyseinen yksilö mut tänne johdattelikin. Muut kaverit ja leikkikaverit ovat löytyneet täältä. Omaa ilmoa ei ole ikinä tarvinnut laittaa ( ja tuskin laitankaan), koska tykkään itse lähestyä kohteitani. Hyvin on toiminut, ei voi valittaa.  :love: >:D

lamie

  • Vieras
Parisuhde löytyi muualta netistä, hänen innoittamana päädyin tänne.
Toinen merkittävä suhde kirjoitteli minulle rekisteröitymiseni jälkeen, kiinnostuin, kirjoittelu johti tapaamiseen joka johti kirjoittelun jatkoon joka johti mutkien kautta siihen missä ollaan tänään.

Näiden kahden elämääni mullistaneen suhteen lisäksi olen tavannut ihania ihmisiä ilmoitusten kautta, tapahtumissa, bileissä ja muuten vaan kirjoittelmalla tänne.

Patu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 45
  • Kiltti, pieni ja omistettu.
  • Galleria
Tapasimme city.fi:n chatissa. Tyyppi kiinnitti huomioni sopivalla sekopäisyydellään ja juttelimme vissiin muutaman kuukauden ajan niitä näitä. Ensimmäinen tapaaminen oli yhteinen matka Tampeen bileisiin, joista yöllä kämpilleni palattuamme "yksi asia johti toiseen" ja aamulla auringon noustessa huomasin, ettei sinä yönä oltu nukuttu - ja toinen lähti siitä vielä jatkamaan neljän tunnin ajomatkan päähän kotiinsa!

Suhde jatkui viikot etäsuhteena, viikonloppuisin vietimme aikaa Tampereen legendaarisella Teipparilla ja myöhemmin muutaman perwon asuttamassa kimppakämpässä. Vuotta myöhemmin muutimme yhteen ja tulevana juhannuksena suhteemme täyttää 18 vuotta.

Ansku

  • Vieras
Mäkin tykkäsin Pikkusiskon tyylistä.
Tunnistan itsessäni myös tuon, että tarvitsee aikaa.
Nettideittailu ei ole oikein toiminut mulle. Bileissä sitten tutustuu ihmisiin. Huonona puolena, että jää ne ihmiset pois, jotka eivät käy bileissä.
Koen myös, että dominoivana ihmisten deittailu on helpompaa, kuin alistuvana.

Valerie

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 233
  • Nii. Kerta.
  • Galleria
Me tutustuttiin Hertan kans vajaa 8 vuotta sitten Qruiserissa, jonne Hertta oli kirjautunut etsimään kavereita ja minä parisuhdetta. Bongasin Hertan profiilin, yhteisenä mielenkiinnon kohteena oli iki-ihana Hercule Poirot ja päätin lähestyä viestillä. Siitäpä se yhteinen taival sitten alkoi, ja yhteiseen 7,5 vuoteen on mahtunut kaikkea talon ostamisesta sen myymiseen, liki avioeropapereiden lähettämiseen, toistemme uudelleen löytämiseen ja rakastumiseen syvemmin kuin koskaan aiemmin. Ollaan aika ällöjä  :love:

kuunlilja74

  • Vieras
Täältä Baarista ovat löytyneet kaikki sessiokumppanit.
On vastattu mun ilmoitukseen tai mun profiili on kiinnostanut.
Ja viimeksi vastasin itse ilmoitukseen.
Vähän aikaa viestittelyä joko Baarissa, kik issä, ym tavalla.
Sitten kahville ja jos kemiat kohtaa niin sessioon.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Hellu kommentoi mun yhtä profiilikuvaa, viestiteltiin pari päivää ja sit se oli menoa. Kohta ollaan kaksi vuotta lällypyllyilty  :love:

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1478
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Minä laitoin viestin, kun halusin kysellä juttuja. Sit nähtiin ja juteltiin. Ja sit ollaan nähty uudestaan ja uudestaan :D

onez

"Mitä ajattelin tänään" ketjussa vaihdettiin muutama ajatus, yksäreillä sit jatkettiin aika pitkään. Nyt ollaan asuttu yhdessä jo yli kolme vuotta

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Muutaman ihmisen oon tavannut tänne aikoinaan kirjoittamani ilmon perusteella. En etsinyt sessio tai parisuhteita, lähinnä halusin vain nähdä onko tällä asuinseudullani ketään kahvisteluun rohkenevaa miestä tai naista. Oli heitä muutama. Yhdestä viestittelystä kehittyi treffisuunnitelma minimiitin yhteyteen mutta se ei oikein johtanut mihinkään. Eli yhden ilmoituksen perusteella se oikean seuran läytäminen on potentiaalisesti mahdollista täältä, mutta luulen kovasti että pitäisi asustella vähintään Oulussa jotta se johtaisi tietynlaiseen lopputulokseen. Nämä pienemmät kaupungit aika tyhjiä tällaisen väen osalta.