Äänestys

Mitkä näistä kuvaa Sinua parhaiten?

1. hetero
159 (10.1%)
2. homo/lesbo
21 (1.3%)
3. biseksuaali/bi-curious
116 (7.4%)
4. hetero/homoflexible
39 (2.5%)
5. genderqueer
35 (2.2%)
6. transseksuaali
11 (0.7%)
7. transvestiitti
19 (1.2%)
8. polyamorinen
83 (5.3%)
9. panseksuaali
48 (3.1%)
10. objektiseksuaali
12 (0.8%)
11. aseksuaali
16 (1%)
12. fetisisti
120 (7.6%)
13. sadisti
75 (4.8%)
14. masokisti
91 (5.8%)
15. sadomasokisti
89 (5.7%)
16. switch
100 (6.4%)
17. Dom(me)
86 (5.5%)
18. subi
145 (9.2%)
19. orja
37 (2.4%)
20. lemmikki
55 (3.5%)
21. top
62 (3.9%)
22. bottom
79 (5%)
23. vanilja
73 (4.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 113

Kirjoittaja Aihe: Seksuaalinen identiteetti  (Luettu 39550 kertaa)

Fixx

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #75 : 10.10.2012, 14:23 »
en tykkää tunkea itseäni mihinkään muottiin.

+1

+2
Eikö seuran löytäminen ole vaikeaa, jos ei osaa sanoa mistä tykkää?

lumottu

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #76 : 10.10.2012, 14:34 »
en tykkää tunkea itseäni mihinkään muottiin.

+1

+2
Eikö seuran löytäminen ole vaikeaa, jos ei osaa sanoa mistä tykkää?

Se, ettei halua tarkasti määritellä itseään ei todellakaan tarkoita, ettei osaisi sanoa mistä tykkää. Näin siis ainakin omalla kohdallani. Minä olen vielä nuori ja etsin itseäni, myös seksuaalisesti, paljon mielummin kehitän itseäni ja kokeilen uusia asioita ennakkoluulottomasti, kuin kasvan johonkin tiettyyn muottiin.

Fixx

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #77 : 10.10.2012, 15:21 »
en tykkää tunkea itseäni mihinkään muottiin.

+1

+2
Eikö seuran löytäminen ole vaikeaa, jos ei osaa sanoa mistä tykkää?

Se, ettei halua tarkasti määritellä itseään ei todellakaan tarkoita, ettei osaisi sanoa mistä tykkää. Näin siis ainakin omalla kohdallani. Minä olen vielä nuori ja etsin itseäni, myös seksuaalisesti, paljon mielummin kehitän itseäni ja kokeilen uusia asioita ennakkoluulottomasti, kuin kasvan johonkin tiettyyn muottiin.
No voihan itsensä määritellä suurinpiirtein?

lumottu

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #78 : 10.10.2012, 15:37 »
en tykkää tunkea itseäni mihinkään muottiin.

+1

+2
Eikö seuran löytäminen ole vaikeaa, jos ei osaa sanoa mistä tykkää?

Se, ettei halua tarkasti määritellä itseään ei todellakaan tarkoita, ettei osaisi sanoa mistä tykkää. Näin siis ainakin omalla kohdallani. Minä olen vielä nuori ja etsin itseäni, myös seksuaalisesti, paljon mielummin kehitän itseäni ja kokeilen uusia asioita ennakkoluulottomasti, kuin kasvan johonkin tiettyyn muottiin.
No voihan itsensä määritellä suurinpiirtein?

Kyllä :) Itse kirjoitinkin jo tuohon aikaisemmin, että olen pan, switchahtava sub ja fettari.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #79 : 10.10.2012, 15:57 »
Se, ettei halua tarkasti määritellä itseään ei todellakaan tarkoita, ettei osaisi sanoa mistä tykkää. Näin siis ainakin omalla kohdallani. Minä olen vielä nuori ja etsin itseäni, myös seksuaalisesti, paljon mielummin kehitän itseäni ja kokeilen uusia asioita ennakkoluulottomasti, kuin kasvan johonkin tiettyyn muottiin.

Omatkin fetissit on muovautuneet vuosien varrella ja samoin muutkin mielenkiinnon kohteet. Ensin olin 10v univormufetisisti joka kehittyi natsifetisismin suuntaan ja nyt minua on alkanut kiinnostamaan isot tummaihoiset kalut. Enkä koskaan aiemmin ajatellut että minulla olisi mitään fiksaatiota kalun koosta! Saati sitten ihonväristä. Mutta nyt huomaan fantasioivani enemmän Kongon pojista kuin natseista! :o

Myös se olenko kiinnostunut naisista vai miehistä on vaihdellut elämäntilanteen mukaan.

Engel

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #80 : 10.10.2012, 16:51 »
Itse ainakin pidän sitä ihan hyvänä jos voi määritellä itseään edes jollain tavalla, joihinkin puitteisiin. Ajatus, ettei voisi määritellä itseään mitenkään on jotenkin absurdi. Tunteeko itseään silloin ollenkaan?

Tässäkin kyselyssä olevien yksittäisten termien sisään mahtuu monenlaista sävyä. Vika ei ole mielestäni ruksien laittajassa, vaan ihmisessä, joka haluaa tulkita termit yksiselitteisesti. Jos joku oikeasti luulee, että ihminen on määriteltävissä pelkkien sanojen ja termien avulla, niin onnea vaan.

Ja tosiaan kuten Lise ja lumottukin tuossa edellä kirjoittivat, on mielestäni tärkeää ymmärtää, että määritelmät ovat muuttuvia, eikä raksin laittaminen ruutuun nyt tarkoita, että ne hakattaisiin sitten hautakiveenkin.

Itse ruksailin hetero, (flexible?), subi, masokisti, fetisisti, orja.

fuXia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 76
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #81 : 11.10.2012, 14:14 »
(Hitto kirjoitin aamuyöllä pitkät pätkät puhelimella mutta "äly"puhelin teki tenät ja pyhh..)

Siis kai itsensä voi perusmääritellä, mutta elämän edetessä halut ja mieltymykset vaihtelee. Esim. nyt en tykkää tytöistä enää läheskään niin paljon kuin esim 10 tai 15 vuotta sitten. Varmaan 5 - 10 % max mieltymyksistäni suuntautuu samaan sukupuoleen, jos edes niinkään paljoa.

Ei se oman itsensä määrittelemättömyys ole automaattisesti sitä että kumppania/paria ei löydy. Olen vahvasti sitä mieltä että mieltymykset voi muuttua myös kiinnostavan mahdollisen kumppanin tultua kuvioihin, sieltä ikäänkuin "nousee" uusia juttuja ja toiset peittyvät. Itsestä ainakin on tuntunut monta kertaa sellaiselta.
Olis vallan kamalaa jos seksuaalinen identiteetti olisi koko aikuisiän täsmälleen sama, aina vaan. Tylsäähän se olis.


LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #82 : 11.10.2012, 16:20 »
Mitenkä mahtaa erota vaikka naisen kohdalla käsitteet bi-curious ja heteroflexible toisistaan?

Tuolla ketjussa pohdin jo aiemmin että bi-curious ei ole vielä kokeillut samaa sukupuolta, mutta kiinnostaisi, mutta heteroflexiblellä on jo aiempaa kokemusta asiasta.

fuXia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 76
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #83 : 11.10.2012, 16:24 »
Mitenkä mahtaa erota vaikka naisen kohdalla käsitteet bi-curious ja heteroflexible toisistaan?

Tuolla ketjussa pohdin jo aiemmin että bi-curious ei ole vielä kokeillut samaa sukupuolta, mutta kiinnostaisi, mutta heteroflexiblellä on jo aiempaa kokemusta asiasta.

Tänään opin jotain uutta! Olen siis heteroflexible näemmä :) En ollut aikasemmin tätä termiä kuullut/nähnyt.

IndigoZone

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #84 : 11.10.2012, 18:11 »
Olen vahvasti sitä mieltä että mieltymykset voi muuttua myös kiinnostavan mahdollisen kumppanin tultua kuvioihin, sieltä ikäänkuin "nousee" uusia juttuja ja toiset peittyvät. Itsestä ainakin on tuntunut monta kertaa sellaiselta.

Kumppanin kanssa yhteisten mielihalujen löytäminen (ja monen muun mahdollisen asian pois rajaaminen) on tavallaan itselle jopa ainoa mahdollisuus toimia, koska omat mieltymykset ja kiinnostukset ovat aika laaja-alaisia ja moneen suuntaan avoimia siinä missä useimmilla muilla ne ovat kovinkin tarkasti rajattuja. Kun kuitenkaan ei ole mitään pakkoa toteuttaa kaikkia puolia itsestään yhden kumppanin kanssa, niin väkisinhän siinä käy niin, että pinnalla olevat asiat riippuvat lähinnä siitä "suppeammasta" osapuolesta, ja voivat siten olla toisen kumppanin kanssa ihan toisenlaisia.

-katy-

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #85 : 15.03.2014, 15:54 »
Vähän typistynyt sitten viime äänestyksen,aiemmalla nikillä siis, nää vaihtoehdot. Eli nyt vain bi curious, subi,lemmikki. Orjan jätin pois, koska nykyään miellän orjan ihmiseksi,joka on luopunut kaikesta itsevallastaan toiselle. Sehän tarkoittaa aivan tolkutonta vastuuta ja vastaavasti orja..no,tietääkö orja mistään mitään oikeastaan,sehän on vaan jotkin kuoret, imho-

Inor

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #86 : 15.03.2014, 17:07 »
Itse ruksailin biseksuaali/bicurious, fetisisti, masokisti, sub, lemmikki.

Toisaalta tajusin jälkeenpäin, että ruksin lähinnä se mielessä, millaisen kuvan osallistumisestani tällä foorumilla saa. Mielessä kävi jopa ruksia bi:n sijaan hetero, koska näissä kuvioissa edustan aika heteromaisena. Otsikko sen sijaan oli "seksuaalinen identiteetti" joka on kohdallani varsin toisenlainen. Eli ehkä valintani olisivat varsin toisenlaisia. Muilla samanlaisia ongelmia identiteettinsä määrittämisen kanssa?

Kinkykallio

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #87 : 16.03.2014, 10:19 »
Tällä hetkellä sekä naiset että Pre-op TS:t kiinnostavat yhtä lailla. Viimeksi mainuttuja on huonosti saatavilla, kun ei ole rikas eikä älyttömän hyvännäköinen, mutta pari kokemusta on.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #88 : 16.03.2014, 23:07 »
Ruksittelinpa minäkin eli masokisti, bi-seksuaali, sub. Suunnilleen kaiketi jotenkin noin. Jos tuota listaa olisi vielä tarkemmin ajatellut, niin kaipa olisi voinut tulla vielä ruksi tai kaksikin lisää. Mutta - - - näillä mennään nyt  :P :P

AlexDee

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #89 : 17.03.2014, 01:06 »
Polyamorinen, genderqueer, panseksuaali, Dom, sadisti, ehdottomasti myös queer. Viihdyn lokeroissa, kunhan _minä_ määrittelen ne itselleni. Silloin voin myös halutessani poistua niistä. ;)

Sen verran noista vaihtoehdoista: transseksuaali viittaa enemmän seksuaalisen mielenkiinnon kohdistumiseen trans*ihmisiin, vrt. homoseksuaali, heteroseksuaali. Jos tarkoitetaan sukupuoli-identiteettiin liittyviä juttuja, niin oikea termi on transsukupuolinen.

Ja vielä terminologiaa aiheeseen liittyen: sukupuolenkorjaus, ei -vaihto. Sukupuolenkorjausprosessi, ei sukupuolenvaihtoleikkaus, koska prosessi on pitkä ja paljon muutakin kuin yksi tai kaksi leikkausta.

Nuo korjaukset kaikella ystävyydellä sitten, ei ilkeily- tms. mielessä. :)