Kirjoittaja Aihe: Kuinka spotata epäilyttävä dom  (Luettu 38541 kertaa)

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Kuinka spotata epäilyttävä dom
« : 22.05.2020, 00:08 »
Törmäsin Kuopion jodelissa toisen baarilaisen (domin) kirjoittamaan seuranhakuviestiin, joka kuulosti kovin tutulta. Menin sitten tarkistamaan asiaa foorumille ja kappas vain, omasta profiilistani löytyi kovin samanlainen teksti.

Tässä tämä taidonnäyte ja samalla voi bongata niitä varoittavia merkkejä kieliasusta, jotka paljastavat, että henkilö ei itseasiassa tiedä mitä hän kirjoittaa. Hän yrittää imitoida tai luoda mielikuvaa, eikä kirjoita itse ja itsestänsä:

"
Olen 40 vuotias mies ja töissä saan olla paljon ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa ja johdatella asioita eteenpäin.
Vapaalla kiehtoo kahlittu nainen, lelut ja mielihyvän tuottaminen puolin ja toisin.
Nautin piiskata ja tuottaa lempeää kipua. En pidä itseäni kuitenkaan sadistina.

Rakastan erilaisista äänimaailmoista, nahan läpsähtämisestä iholle, tukahdetusta himosta, vaikeroinnista ja kaikesta mistä kuulee että tunne ja ajatus on mukana.

Viehätyn usein ensiksi katseeseen, tämän jälkeen luonteeseen ja lopuksi siihen käsinkosketeltavaan seksuaalisuuteen välillämme.

Pyrin samalla myös tutustumaan itseeni eränäisten tunteiden ja fiilisten kautta.
Löytäisinkö tätä kautta tällä matkalla vastakkaisesta sukupuolesta persoonan, joka on valmis avaamaan itseään ja toisaalta myös ottamaan vastaan minut?"

Oman tekstini voi napauttaa näkyviin tuosta profiilistani.

Sain kyseisen henkilön nimimerkin tietooni kysymällä sitä häneltä (ei, en huijannut olevani ihana naikkonen, jodelissa riittää kun kysyy "kik?") ja kertomalla sitten kuka itse olen. Privakeskustelun sisältöä en tähän jaa, koska ei kuulu hyviin tapoihin. Kysyin baarin Discord-kanavalta mielipidettä, miten kannattaisi toimia. Kehotettiin pyytämään häntä poistamaan ilmoitus ja jos ei korjaannu, niin ilmoittamaan ylläpidolle. Ihan validi neuvo.

Mutta mepä ollaan täällä baarissa aika turvassa. Tuollaista ei varmaan täällä kukaan viitsi yrittää. Etenkään, jos on jo muutaman vuoden hillunut täällä ja profiilissa on jo kavereitakin. Kinkyjä naisia on kuitenkin (yllättävän) runsaasti, eikä kovinkaan moni ole edes joko kuullutkaan baarista, tai ei sitten vain käytä tätä.

En oikein keksi tällaista vastaan muuta lähestymistapaa, kuin yrittää ohjata ja kannustaa ihmisiä liittymään foorumille. Vaikka täälläkin voi olla henkilöitä, jotka ovat olleet pitkään ja profiilin perusteella näyttävät kunnollisilta, ei silti olla kirjoitettu välttämättä yhtäkään viestiä - eikä näin ollen henkilöstä voi saada mitään mielikuvaa. Keneltä sitten voi kysyä, onko tuo ja tuo henkilö luotettavaa ja turvallista seuraa? Tulisiko domien kerätä tuonne profiiliin sessiokumppaneista 'kavereita', joilta uudet henkilöt voisivat varmistaa, että onko tämä tyyppi ok-seuraa sessioida?

Mulle tulee vähän semmoinen haaremi-mielikuva tuosta ajatuksesta. Ei sillä, olen toki fantasioinut haaremista siitä lähtien kun pienenä sellasen ensikertaa jossain animaatiossa tai Aku Ankassa näin... mutta niin. Mitä te sanotte? Olisiko se hyvä systeemi, mihin suositella ihmisiä? Haluaako naiset - tai miehet - vastailla tuntemattomien kyselyihin toisista foorumilaisista, omista tuttavistaan? Vai mennäänkö siinä kuin jonkinlaisen 'parisuhteen' väliin utelemaan, että hei, mitäs jos mä vähän peuhaisin ton sun miehesi/naisesi kanssa, eikai se sua haittaa?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #1 : 22.05.2020, 05:31 »
Niin kauan kuin tämä foorumi on ollut pystyssä, aina on otettu kontaktia ja kysytty suosituksia.
Kyselijänä pitää itse tajuta se, että suositukset ovat vain sen ihmisen mielipide jolta kysytään. Ei välttämättä absoluuttinen fakta.

Vaikka oma esittelyteksti kopioidaan suoraan jonkun muun profiilista, se ei tarkoita sitä että kopioiva olisi huono D. Ehkä omat sanat, niitä ei löytynyt ilmaisemaan sitä minkälainen tietää olevansa. Tai haluaisi olla. Tai huonommassa vaihtoehdossa, minkälainen luulee olevansa.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2785
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #2 : 22.05.2020, 08:04 »
Musta tuntuu että tässä taas tuumitaa ja kehitellään sitä kuuluisaa rengasta uudestaan, mitään uutta ei tule mitä ei normaali käytöstavsat taikka maalaisjärki jo olisi ratkaissut (taikka mitä ei olisi jo tehty useimpien toimesta). Hölmöläiset kantaa säkillä valoa sisään, mutta onneksi iso osa osaa jo käyttää kynttilää, taikka jopa sähkövaloa.

Ihmiset on erilaisia eri suhteissa, yhden paska on toisen timantti.....voi jotain yleistä joistakin pahimmista urpoista sanoa mutta kun joku vatipää itse alkaa jakamaan noita tuomioitaan keskuskomissiosta niin alkaa oleen sellainen tunkio kasassa että ehkä parempi olla koskematta.  Aikuiset ihmiset voi hyvin itsekkin suorittaa omatoimista aivojen käyttöä, ihmisillä on outoja agendoja mitkä muokkaa noita "vaarallinen, urpo, pliisu, ärsyttävä" mielikuvia mitä pitäisi jakaa jollekkin jolla täysin toisenlainen pohja hommissa.

Äly hoi....

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #3 : 22.05.2020, 08:53 »
Onhan tuo hieman kehittyneempää teksti kuin ne "ala laheta enä kirjain minulle"-viritykset joita joskus olen ilokseni saanut lukea. Valitettavasti en ole jaksanut edes seuran kelvatessa tarttua moisiin.

Mutta itse asiaan: muutama kielioppivirhe huolella (oletettavasti) laaditussa ensiviestissä pistäisi itseni miettimään että onko kyseessä lukihäiriö, kirjoittajalle vieras kieli jolla hän yrittää parhaansa sekä sitten enemmän tai vähemmän puhdas vedätys eri tavoitteilla

Tilanteesta riippuen joko katsoo mistä on kyse tai sivuuttaa tapauksen heti alkuunsa. Jos alkaa ottaa selvää niin seuraavista viesteistä päätynee joko tapaamiseen tai hylkyyn. Ja jos päätyy tapaamaan niin saa lisää joko hyviä tai huonoja viboja. Jos meni tekemäänkin jotakin niin kannatti arvioida jo ennakkoon mikä on ikävin skenaario.

Joskus on suositeltu että kaverin kanssa sopii turvasoitosta tms. että joku muukin tietää jos ja kun jokin meni pahasti pieleen. Siinä kohtaa maito lie jo kaatunut mutta kuitenkin voi ehkä itse kuvitella olevansa paremmassa turvassa. Ehkä onkin. Oma kantani on että jos joku ei tuntunut liian epäilyttävältä viesteissä niin selviää hengissä tapaamisesta ja ilman ikäviä vammoja. Toistaiseksi tämä strategia on toiminut.

Tämä taitaa olla sen epäluuloisemman puoleni suoltamaa tekstiä mutta pääsipä sekin vaihteeksi ääneen.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #4 : 22.05.2020, 13:02 »
Ai kun kiva ettei täällä lähdetty saman tien automaattiohjauksella hangot & soihdut -linjalle.


  * )

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #5 : 22.05.2020, 13:07 »
Omaa "Lähetää panee" (tm) lausahdustani on käytetty, lähes, luvatta mm. tinderissä.
Kuulemma vielä osapuolleen onnistuneesti.

Provikat on vielä saamatta!  >:(

 ;D

Nothing new under the sun, bitches!  ;D

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #6 : 22.05.2020, 16:59 »
Vaikka oma esittelyteksti kopioidaan suoraan jonkun muun profiilista, se ei tarkoita sitä että kopioiva olisi huono D. Ehkä omat sanat, niitä ei löytynyt ilmaisemaan sitä minkälainen tietää olevansa. Tai haluaisi olla. Tai huonommassa vaihtoehdossa, minkälainen luulee olevansa.

Tai sitten yritetään kovasti olla jotain, mitä ei olla, jotta saadaan pillua.

Baarin ulkopuolella on useammankin kerran kuullut mainintoja miehistä, jotka kertovat kyllä alistavansa ja tekevänsä vaikka mitä kivaa, mutta sitten tulos onkin ollut sitä ihan tavallista panemista - yleensä missä ei naistakaan sitten huomioida, edes sen yhden nuollun orgasmin verran.

Mutta tuollainen, missä tarkoituksella kopioidaan toisen tekstiä omaan käyttöön, kielii minusta jo erilaisesta, laskelmoivasta epärehellisyydestä ja petollisuudesta. Ominaisuuksista, joita tuskin kovin moni kaipaa henkilöstä, jonka sidottavaksi suostuu?

Mutta itse asiaan: muutama kielioppivirhe huolella (oletettavasti) laaditussa ensiviestissä pistäisi itseni miettimään että onko kyseessä lukihäiriö, kirjoittajalle vieras kieli jolla hän yrittää parhaansa sekä sitten enemmän tai vähemmän puhdas vedätys eri tavoitteilla

Jep, kielioppivirheet on vielä sitä suhteellisen harmitonta tasoa. Mikä tässä kiinnitti erityisesti huomiota oli sisällön ajattelemattomuus, joka kävi ilmi tekstistä:

"Rakastan erilaisista äänimaailmoista, nahan läpsähtämisestä iholle, tukahdetusta himosta, vaikeroinnista ja kaikesta mistä kuulee että tunne ja ajatus on mukana."

"Pyrin samalla myös tutustumaan itseeni eränäisten tunteiden ja fiilisten kautta."

"Löytäisinkö tätä kautta tällä matkalla vastakkaisesta sukupuolesta persoonan, joka on valmis avaamaan itseään ja toisaalta myös ottamaan vastaan minut?"

Ehkä yhden tällaisen voisi katsoa lipsahduksena ja oikolukemisen puutteena, ajatuskatkoksena läpi sormien. Mutta näin monta. Vertaisin tätä siihen, jos joku puhuessaan vaikuttaisi kokoajan pyrkivän muokkaamaan sanomaansa siten, että se kuulostaisi hyvältä. Sen kyllä huomaa, intuitiivisesti. Ja siihen kannattaa luottaa.

Tilanteesta riippuen joko katsoo mistä on kyse tai sivuuttaa tapauksen heti alkuunsa. Jos alkaa ottaa selvää niin seuraavista viesteistä päätynee joko tapaamiseen tai hylkyyn. Ja jos päätyy tapaamaan niin saa lisää joko hyviä tai huonoja viboja. Jos meni tekemäänkin jotakin niin kannatti arvioida jo ennakkoon mikä on ikävin skenaario.

Näin juuri. Mä olen vähän hämmästynyt, kuinka moni on uskaltanut lähteä suoraan sessioimaan ilman erillistä ennakkotapaamista, mutta varmaan ihmiset osaa tunnistaa niitä merkkejä aika luonnostaan myös tekstistä.

Joskus on suositeltu että kaverin kanssa sopii turvasoitosta tms. että joku muukin tietää jos ja kun jokin meni pahasti pieleen. Siinä kohtaa maito lie jo kaatunut mutta kuitenkin voi ehkä itse kuvitella olevansa paremmassa turvassa. Ehkä onkin. Oma kantani on että jos joku ei tuntunut liian epäilyttävältä viesteissä niin selviää hengissä tapaamisesta ja ilman ikäviä vammoja. Toistaiseksi tämä strategia on toiminut.

Turvasoitto johonkin sopivan ajan päähän on hyvä. Mutta toinen on osoitteen (asunnon numero) ottaminen ylös ja lähettäminen toiselle siinä ennen sessioinnin aloittamista. Tällä tavalla saa ainakin varmuutta siitä, että henkilö on jäljitettävissä mikäli jotain tapahtuu mitä ei pitäisi tapahtua. Valtaosa ihmisistä kuitenkin on sellaisia, etteivät halua tuottaa toiselle pahaa oloa - ja nekin, jotka niin voisivat haluta tehdä, toivottavasti eivät halua virkavallan kanssa tekemisiin. Sitten se porukka, joka ei näistä kummastakaan ole moksiskaan on varmaan sitä omaa osastoaan.

Sitä on hyvin vaikea pukea sanoiksi, miten jonkun epäluotettavuus tulee ilmi intuition kautta. Ehkä sitä on myös miehenä helpompi lukea muista miehistä, kuin naisen miehestä? En tiedä, mutta tällaista olen alkanut arvelemaan.

Lumikello

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Someday but not today/ I will take the easy way
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #7 : 22.05.2020, 19:21 »

Baarin ulkopuolella on useammankin kerran kuullut mainintoja miehistä, jotka kertovat kyllä alistavansa ja tekevänsä vaikka mitä kivaa, mutta sitten tulos onkin ollut sitä ihan tavallista panemista - yleensä missä ei naistakaan sitten huomioida, edes sen yhden nuollun orgasmin verran.

Niin ja...? Sitten on tavallista panemista, kokemus sekin. Tai en tiedä, miksi ketään tarvitsisi tällaisilta pettymyksiltä suojella. Se mikä oikeasti pelottaa on tämä https://wecantconsenttothis.uk/

Kännykästä voi toki sijainnin jakaa kaverille (myös hyvä esim jos kävelee yöllä yksin kotiin tai sattuu kohdalle creepy taksikuski), mutta en tiedä mikä sen ilo sitten lopulta on (ruumis löytyy nopeammin, jee?). En nyt ala eritellä mitä turvakeinoja itse käytän, jokainen määrittäköön itse millaisia riskejä ottaa. Vieraiden tyyppien kanssa alkuun kinkybileissä tapaaminen ja sessioiminen on musta aika hyvä tapa.

Niin kauan kuin tämä foorumi on ollut pystyssä, aina on otettu kontaktia ja kysytty suosituksia.
Kyselijänä pitää itse tajuta se, että suositukset ovat vain sen ihmisen mielipide jolta kysytään. Ei välttämättä absoluuttinen fakta.

Juuri näin!

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #8 : 22.05.2020, 20:22 »
Baarin ulkopuolella on useammankin kerran kuullut mainintoja miehistä, jotka kertovat kyllä alistavansa ja tekevänsä vaikka mitä kivaa, mutta sitten tulos onkin ollut sitä ihan tavallista panemista - yleensä missä ei naistakaan sitten huomioida, edes sen yhden nuollun orgasmin verran.

Niin ja...? Sitten on tavallista panemista, kokemus sekin. Tai en tiedä, miksi ketään tarvitsisi tällaisilta pettymyksiltä suojella.

Joo, jäi tuo osa mainitsematta. Ajattelin samaa ruokaa laittaessa, että eipä siinä muuta - kokemus sekin.

Kertoo toki jotain miesten käyttäytymisestä ja motiiveista. Tiedä sitten, kuinka moni nainen siinä kokee tulleensa "hyväksikäytetyksi"?

Kännykästä voi toki sijainnin jakaa kaverille (myös hyvä esim jos kävelee yöllä yksin kotiin tai sattuu kohdalle creepy taksikuski), mutta en tiedä mikä sen ilo sitten lopulta on (ruumis löytyy nopeammin, jee?).

Silläkin uhalla että loukkaan jotain nyt aivan hirmuisesti (tunteita, luultavasti, koska ruumiit eivät kirjoittele), niin ajatus siitä että joku tappaisi juuri sinut (enkä tarkoita nyt sinua, Lumikello, vaan arvon naispuolista lukijaa [ja tämä on tarkoituksella stereotypisoitu naisille ominaiseksi ajatus-peloksi]) on kovin, kovin pieni. Kun siitä taposta on aika kovat sanktiot. Eikä kauhean moni ihminen taida edes kyetä ottamaan toiselta henkeä pois.

Mutta silti se tapetuksi tuleminen on "aina" se, mitä ajatellaan. Tai ainakin sanotaan ääneen. Kuolemanpelko? Avuttomuuden esitys toista kautta?

Sanonta siitä, että "mies pelkää naisen nauravan hänelle ja nainen pelkää miehen tappavan hänet", on aika mainio.

Lumikello

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Someday but not today/ I will take the easy way
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #9 : 22.05.2020, 21:43 »

Mutta silti se tapetuksi tuleminen on "aina" se, mitä ajatellaan. Tai ainakin sanotaan ääneen. Kuolemanpelko? Avuttomuuden esitys toista kautta?

Sanonta siitä, että "mies pelkää naisen nauravan hänelle ja nainen pelkää miehen tappavan hänet", on aika mainio.

Niin, ehkä raiskatuksi tuleminen on todennäköisempi skenaario. Sinällään jännää, miten useasti dominoivien red flageja mietitään, eikä niinkään subien (ja tämä varmaan liittyy tuohon, mitä yllä kirjoitit). Kukaan ei puhu siitä, mistä tunnistaa wannabe-subit, jotka ovat topping-from-bottom -tyylisiä laiskoja masokisteja, eikä subeja ollenkaan? :) (älkää ottako kysymystä vakavasti)

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1741
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #10 : 22.05.2020, 22:07 »
Profiiliteksteissä on se ongelma, että kaikki kliseet tuntuu usein käytetyiltä. Kuinkahan monen  Domin tekstissä lukee, että  "vasta-alkajat vien turvallisesti bdsm:n syviin vesiin", joka mulle henkkoht vaikuttaa lähinnä öklösiirappimaiselta saalistusfraasilta, eikä ollenkaan hyvältä jutulta.

Itellä oli deittiaikana tapana vaatia puhelu ennen sessioon suostumista,  vallankin kun kaikki oli aina nii kaukana. Ja jos puhelu onnas, päästiin usein eteenpäin. Sitten harvoin joistain tyypeistä tuli jo puhelussa sellaiset etiäiset,  ettei uskaltanu sopia edes tapaamista. Olettaisin että muutkin tekee omalta tuntuvat juttunsa ennakkoon. Mä tykkään puhelusta, koska ihan alussa mulla oli 2 tyyppiä, joista en oikein osannu päättää, mut yhden vaan tarttin. Ni toista en sit lopulta ikinä tavannut, koska sen puheet ei vastannut kirjoituksia lähellekään ja toisen kans tulikin sit muutaman kuukauden mittainen juttu.

Toki sessioissa (ekaa kertaa uuden ihmisen kans) laitoin myös ovelta viestin turvaihmiselle, jossa osoite ja paluuaika, jonka ilmoitin rajaksi ko Domille. Kerran tuo ilmoitus myös todella auttoi, kun jouduin valehtelemaan tieni ulos ajan päätyttyä, koska domin mielestä mun ennalta-asettamien rajojen törkeä ylitys, meni niin hyvin, että ois pitänyt jäädä suoraan 24/7 orjaksi.. Mut jos tuo tyyppi olisi baarissa, ni eihän se välttämättä silti mitenkään vaarallinen D olis muille, vähän huoleton mun rajojen suhteen ja herkästi ihastuvaa sorttia vaan, (jotka toki kertoisin, jos joku kysyis). Kyllä mä sillekin sitten 100km päästä uskalsin whatsappaa, että tuli pieni valkoinen vale, enkä oo tulossa takas.

Tuli tässä vielä mieleen, että ehkä eniten pahoja etiäisiä on tullut tyypeistä, jota on haukkunut muita domeja tai lähestynyt mua peloittelemalla heistä. Että on nostanut sen oman turvallisuuden muiden yli. En sano, etteikö pahoja juttuja olis kautta aikain sattunut ihmisille, mut mua on esim vieraat domit varoitellut mun oman kaverilistan ihmisistä, jotka siis tunnen. Että niin suositteluissa kuin varoitteluissakin olis hyvä muistaa myös kertojan motiivi.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #11 : 22.05.2020, 22:08 »
Tai subit, jotka hakee domista jotain kannattelija-terapeutti-poikaystävänkorviketta.

Tai entäs ne, ketkä alkaa rakastumaan suhun!

Paras subi olisi terapiasuhteessa oleva, varattu nainen, joka olisi vielä niin itseriittoinen, ettei olisi huolta mistään domiin kohdistuvista ei-seksuaalisista tarpeista.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #12 : 22.05.2020, 22:13 »
Hyvä teksti, Flikk.

Toi soittaminen on muuten todella hyvä.

Pioni76

  • Vieras
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #13 : 02.11.2020, 14:34 »
Muutamia kokemuksia:

Yksi hyvä tapa on ilmoittaa, ettei ehdi nyt vastaamaan viestiin. Fetin kautta on käynyt useamman kerran niin, että ekassa ja tokassakin viestissä varsin vakuuttava (vaikka ehkä vähän oudon intohimoinen) tyyppi onkin ihan täys Klonkku, kun se ”en nyt ehdi valitettavasti pariin viikkoon vastata, deittikalenteri on niin täynnä” raaputtaa salonkikelpoista pintaa.

Ymmärrän, ettei ole mukavaa joutua odottamaan. Mutta jos sellaisesta herää esim.halu kertoa toiselle tämän hard limitit ylittäviä juttuja tai muuten heittäytyä ilkeäksi pikkukakaraksi, niin moido. Onneks ei tavattu, onneks paljastui etänä. (Vaikkei pelkkää kirjoitteluakaan jaksa.)

Toinen hälytyskello on jos heti, tapaamatta ja tutustumatta, toinen alkaa suunnitella kinkyä tulevaisuutta ja puhuu paljon suuria sanoja täydellisestä omistautumisesta.

En oo yleensä lähtenyt kenenkään kanssa ekalla tapaamisella panemaan. Haluun miettiä rauhassa, ettei kemia vie tilanteessa arvostelukykyä. Se on toiminut, se on ikäänkuin se mun puhelu, mistä joku tuossa ylempänä kirjoitti.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuinka spotata epäilyttävä dom
« Vastaus #14 : 02.11.2020, 14:57 »
Kyllähän tekstejä kopioidaan suoraan pikkusen muokaten sekä hyviä vinkkejä varten.

ei siitä NIIN  kauan ole kun 99% subi miehien ilmotuksista meni näin hei olen " jussi "  juupajoelta mulle käy mikä vaan.