Äänestys

Unelmoitko, oletko jo edistynyt vai saatko jo kaiken?

Unelmoin parisuhteessa
39 (13.6%)
Unelmoin ja parikin puuttuu
66 (23.1%)
Jotain jo tapahtuu mutta vielä on rajoitteita
54 (18.9%)
Minulla on mahdollisuus tehdä tai kokeilla (lähes) kaikkea mitä keksin
112 (39.2%)
Ei mikään ylläolevista (kerro lisää)
15 (5.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 208

Kirjoittaja Aihe: Moniko täällä vain unelmoi?  (Luettu 12972 kertaa)

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #30 : 03.08.2020, 11:48 »
Hmmm...

Tällä nimenomaisella hetkellä voi kai sanoa, että haaveilen toisen kanssa. Internet on ihmeellinen paikka.

Kore

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #31 : 03.08.2020, 13:30 »
Oikeasti minulla on kaikki, enemmänkin, tuntuu että saan kokea kaiken, mitä voisin kuvitella haluavani. Silti tuntuu, että jotain puuttuu, jotain oleellista ja isoa. En vain tiedä mitä, enkä osaa siitä unelmoidakaan. On ollut aika, jolloin oli toisin ja välillä hävettää, eikö mikään minulle riitä.

subitar89

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #32 : 03.08.2020, 15:12 »
Olen kinkyssä parisuhteessa ihanan dominoivan miehen kanssa, joka kunnolla minut tähän kinkymaailmaan tutustuttikin. Tarpeemme ja halumme kinkyilyn saralla osuvat hyvin yksiin ja kumpikin suhtautuu toisen uusiin ideoihin avoimin mielin. Toki omia ja toisen rajoja kunnioittaen, mutta monia asioita voimme ainakin kerran kokeilla.
Olen päässyt käymään bileissä ja miiteissä jonkin verran ja kinkypuolelta on löytynyt jopa kavereiksi laskettavia ihmisiä.
Eli elän aikalailla kinkypuolella itseni näköistä elämää. Ainut mitä toivoisin, olisi mahdollisuus käydä enemmän miiteissä ja bileissä ympäri suomea.
Mieltymykseni ovat hieman eläneet, mutta tässä suhteessa niiden elämiselle on ollut tilaa. Olemme Omistajani kanssa kumpikin löytäneet uusia ihania asioita ja kinkyys on meitä vahvasti yhdessä pitävä tekijä.

Kristian

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #33 : 03.08.2020, 17:23 »
Vastasin "Unelmoin parisuhteessa", koska olen parisuhteessa ja unelmoin ahkerasti. Joskus tuntuu että jotain puuttuu, mutta usein saan kaiken toteutettavissa olevan nytkin. Isoimmat unelmoinnit liittyy siis ehdottomasti taloudelliseen tilanteeseen ja elämäntilanteeseen. Jos olisi rahaa ja jos olisi se unelmien kidutuslato, josta huudot eivät kuulu naapuriin, oi että..

Unelmissa, fantasioissa on toki myös kinkyyksiä joita ei ole vielä päässyt toteuttamaan. Ehkä suurimmat toiveet sillä saralla on poikkeustilan päättyminen ja sitä myöten mahdollisuus lähteä tutustumaan uusiin kinkytyyppeihin ihan kasvotusten. Ja toisena uuden/uusien leikkikavereiden löytäminen. Suoriltaan en ole valmis ottamaan kolmatta/neljättä jne. osapuolta mukaan petipuuhiin, joten osatavoitteena on löytää potentiaalista leikkiseuraa joka on halukas tutustumaan ensin perusteellisesti kaveripohjalta.

SaRu

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #34 : 03.08.2020, 18:18 »
Aina on joku unelma.
Kaikkia ei vaan ole tarkoitettu toteutuviksi.

Eli vaikka paljon voinkin haaveitani toteuttaa, aina on joku pieni ja sitkeä, josta ei eroon pääse vaikka yrittää ja näin ollen pysyn haaveilijoiden joukossa..

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #35 : 04.08.2020, 00:32 »
Bdsm-/kinky-juttujen osalta voin toteuttaa mitä haluan.

Mutta tuo Balthazarin mainitsema heittäytyminen on se, mistä unelmoin.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #36 : 04.08.2020, 06:02 »

Mutta tuo Balthazarin mainitsema heittäytyminen on se, mistä unelmoin.

Ehkä et pysty heittäytymään siksi koska sinun pitää ensin analysoida sana heittäytyä.
Ajatteleva mieli estää toisinaan elämästä hetkessä.

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #37 : 04.08.2020, 07:57 »
Tällä hetkellä ei ole seurustelu- eikä seksisuhteita joten eipä tässä oikein muuta voi tehdä kuin unelmoida.

Wonderchild

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Be yourself, everyone else is already taken.
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #38 : 04.08.2020, 10:50 »
Täällä ilmoittautuisi eräs unelmoinnin ja haaveilun arkkipappi. Täytynee ihan sanakirjasta tarkistaa, mitä tarkoittaa sana "elämä". ^_^

Revontuli

  • Pinsessa ♥︎
  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 348
  • Tunteellinen siili. Jos se pelottaa, älä tutustu.
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #39 : 04.08.2020, 11:46 »
Mä vastasin: "Jotain jo tapahtuu mutta vielä on rajoitteita".


Mä leikin itsekseni, sitä tapahtuu ;) ja ehkä pientä viestittelyä eli jotain tapahtuu ehkä myös jonkun muun kanssa, tietyissä rajoissa.
Puolisolleni puhuin ensi kertaa salaisista kinkyhaaveistani pari viikkoa sitten ja jotain ehkä tapahtuu myös hänen päässään. (Toivottavasti)




Jucu79

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #40 : 04.08.2020, 12:44 »
Voin toteuttaa itseäni hyvinkin vapaasti. Elän kinkyssä parisuhteessa ja sen myötä pääsen päivittäin toteuttamaan itseäni. Rajamme ovat hyvin yhtenevät. Ja pyrimme käyttämään molemmille nautinnollisia elementtejä. Emme välttämättä molemmat nauti samoista elementeistä, mutta sen näkeminen että kumppanini nauttii saamastaan nautinnosta, tuottaa minulle suurta tyydytystä.

Olen viime aikoina opetellut tunnistamaan fantasioideni ja kiihokkeideni osatekijöitä. Olen opetellut ns. pilkkomaan kiihotustani pienempiin palikoihin ja löytänyt niistä sellaisia elementtejä, joita voin oman kumppanini kanssa toteuttaa. Olenkin viime kuukausien aikana saanut hyvin voimakkaita elämyksiä ja kokenut suurta nautintoa. Kiitos tästä avopuolisolleni, omalle subilleni.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #41 : 04.08.2020, 13:11 »
Kun mukaan ottaa arkirealismin, niin duunin, liikunnan, lasten ja plantaasin hoidon jälkeen jää jäljelle aika vähän resursseja pyörittää näytelmää Elän BDSM-unelmaani. Järjessä pysyminen vaatii toisinaan pysymistä enemmän fantasian puolella. Arvoja ja voimavaroja ajatellen se on hyvä näin.

*Lähtee pesemään pihavaraston ulkoseiniä*

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #42 : 04.08.2020, 13:57 »
Ei oikeastaan mikään noista osu.

Jotain välillä toki päässyt touhuamaan, mutta sen verran hankalaa tämä että en uskalla edes unelmoida enää.
Täytyy vaan hyväksyä  tosiasiat. :o

Ja välillä tulee itselle sellainen syyllinen olo ettei mulla ole edes oikeutta haaveilla kun oon jo parisuhteessa.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #43 : 04.08.2020, 16:08 »
Melkeinpä koko ajan on joku unelma "tulilla". Se voi kypsyä vuositolkulla kuin perhosen toukka kotelossaan. Näennäisesti sille ei tapahdu mitään, mutta koko ajan se kehittyy ja jalostuu piilossaan.

Tyypillisesti unelmasta saattaa tässä vaiheessa olla jotain tuherruksia paperilla, ehkä joku kirjoituksen luonnos. Vähitellen, kun elämässä on aikaa ja energiaa, unelma etenee 3D-mallin tasolle. Tässä on verraton apu aiempien unelmien malleista, jotka ovat pullollaan valmiiksi mitattuja osia.

Kun unelmaa on vatvottu tietokoneen ruudulla kymmeniä eri versioita ja aloitettu muutaman kerran kokonaan alusta ja palattu edellisten kierrosten hylättyihin lopputuloksiin, löytyy lopulta lähes yllättäen1) tyydyttävä kompromissi turvallisuutta, käytännöllisyyttä ja estetiikkaa.

Seuraavaksi unelma siirtyy raaka-aine- ja kustannuslaskelmaksi. Tässä vaiheessa unelma saattaa vielä lennähtää takaisin piirustuspöydälle ja tulla hyvinkin erinäköisenä takaisin.

Hirvityksen ja helpotuksen huokaus pääsee siinä kohtaa kun unelma lähtee tilausviestinä tavarantoimittajalle. Tuntuu, että unelma on jo käytännössä valmis, vaikka varsinainen työ vasta alkaa.

Unelmaa pitää vielä viikkojen ajan porata, sahata, ruuvata, viilata, höylätä, hioa, lakata ja maalata. Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta että unelman työstäminen näkyy käsissä ja jaloissa pienimuotoisina ruhjeina ja haavoina.

Kun unelman toteutusvaiheessa ilmenneet odottamattomat vaikeudet ja suoranaiset mahdottomuudet on improvisoitu kuntoon, on aika ottaa unelmasta muutama markkinointikuva ja alkaa maanitella unelman orgaanisia osatekijättäriä koekäyttöön. Kun unelmaa on veistelty ja kehitelty täyttämään koeajoissa löytyneet puutteet, voi viimein alkaa omaan tahtiin leppoisasti kytkemään internetistä löytyviä unelmattaria tukevasti unelmaan kiinni, ja mäiskiä viihdyttää heitä oikein sielunsa kyllyydestä unelmointioheistuotteilla. Siis kansankielellä: elää unelmaa.

Ai että.


1) Suunnittelukyllästymisellä on usein tässä vaiheessa osuutta asiaan.

Prouvaire

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #44 : 04.08.2020, 16:32 »
Kun unelmaa on vatvottu tietokoneen ruudulla kymmeniä eri versioita ja aloitettu muutaman kerran kokonaan alusta ja palattu edellisten kierrosten hylättyihin lopputuloksiin, löytyy lopulta lähes yllättäen1) tyydyttävä kompromissi turvallisuutta, käytännöllisyyttä ja estetiikkaa.

Seuraavaksi unelma siirtyy raaka-aine- ja kustannuslaskelmaksi. Tässä vaiheessa unelma saattaa vielä lennähtää takaisin piirustuspöydälle ja tulla hyvinkin erinäköisenä takaisin.

Tässä vaiheessa mennään, vuosikymmen nyt unelmointia ja mietiskelyä taustalla. Saa nähdä, miten tästä etenee.
Taidan olla onnekas, kun vaniljaseksi riittää minulle varsin hyvin eikä valittamista sinänsä ole - tuskin tulisikaan vaikka sopivaa kinkyä kumppania en löytäisikään - mutta olisihan se hienoa päästä toteuttamaan kaikkia puolia omasta seksuaalisuudestaan.

Ja tosiaan, miksi ikinä lopettaa unelmointia? Ihminen kuitenkin muuttuu läpi elämänsä ja unelmat ovat hyvää polttoainetta henkiselle kasvulle sekä itseensä tutustumiseen.