Äänestys

Unelmoitko, oletko jo edistynyt vai saatko jo kaiken?

Unelmoin parisuhteessa
39 (13.6%)
Unelmoin ja parikin puuttuu
66 (23.1%)
Jotain jo tapahtuu mutta vielä on rajoitteita
54 (18.9%)
Minulla on mahdollisuus tehdä tai kokeilla (lähes) kaikkea mitä keksin
112 (39.2%)
Ei mikään ylläolevista (kerro lisää)
15 (5.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 208

Kirjoittaja Aihe: Moniko täällä vain unelmoi?  (Luettu 12899 kertaa)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #45 : 04.08.2020, 22:24 »
En mä nyt kaikkea ole vielä nähnyt, mutta on tää muutaman vuoden pervostelumatka ollut paitsi hyppy syvään päätyyn niin myös opettavainen ja antoisa.  ;D

Sanoisin, että en elä unelmaani mutta edellytyksiä siihen kyllä jo löytyy ja niitä tulee lisää.


toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #46 : 05.08.2020, 00:21 »
Mutta tuo Balthazarin mainitsema heittäytyminen on se, mistä unelmoin.

Ehkä et pysty heittäytymään siksi koska sinun pitää ensin analysoida sana heittäytyä.
Ajatteleva mieli estää toisinaan elämästä hetkessä.

Ajattelematonta mieltä ei ole. Mieli joka luulee, ettei se ajattele, on vain harhainen.

Filosofisen ja/tai psykologisen jatkokeskustelun voi laittaa tästä eteenpäin suoraan mulle privana. Annetaan ketjun toimia omassa tarkoituksessaan.

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 140
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #47 : 05.08.2020, 02:23 »
Ei tällaisena ikäloppuna kääkkänä jaksa enää edes unelmoida, korkeintaan haihatella 'millaistahan olisi ollut jos...' -tyyppisiä skenaarioita ja mahdollisesti tirauttaa kyyneleen siihen päälle.

Tässä iässä se nyt vaan on game over.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #48 : 05.08.2020, 08:12 »
mikään ei ole yksiselitteistä vaikka olisi joku parikin kiinnostukset ei ehkä kohtaa.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #49 : 05.08.2020, 09:33 »
Ei tällaisena ikäloppuna kääkkänä jaksa enää edes unelmoida, korkeintaan haihatella 'millaistahan olisi ollut jos...' -tyyppisiä skenaarioita ja mahdollisesti tirauttaa kyyneleen siihen päälle.

Tässä iässä se nyt vaan on game over.

Hei!

Ei pidä heittää kirvestä kaivoon. Mikä lie onkaan tuo "ikäloppu kääkkä", mutta ainakin itse olen setämiesikäisenä onnistunut kinkyelämässäni aivan loistavasti. Vaikka Dommeja ei ole tukuittain joutilaina.

Lukaise foorumin loungesta kirjoitus "ihmisenä ihmisten joukossa". Se saattaa herättää ajatuksia.

Mutta positiivis-aktiivinen ote hommaan kyllä tuottaa kaikkea kivaa. Semppiä siis sinulle ja kaikille muillekin samoin kokeville.

nylund

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #50 : 05.08.2020, 15:12 »
Itse olen ihan aloittelija, pitkä tylsä melkein seksitön avioliitto takana, ero kohta puolitoista  vuotta sitten ja tapasin hiljattain uuden ihanan naisen, hän kertoi heti alussa että harrastaa bondagea, s&m ym. totesin että  olen avoin melkein kaikkeen ja matka on vasta alkanut, paljon kaikenlaista tavaraa on tilattu kotiin, osa on jo kokeiltu. En suoranaisesti unelmoi mitään tämän suhteen vaan se on enemmän sitä että tekemällä oppii ja katsotaan mihin päädytään, sen tiedän että ollaan molemmat tosi avoimia eli kaikenlaista on luvassa. Mitään rajoja ei suoranaisesti ole kunhan molemmat suostuvat siihen.  On kiinnostavaa tutustua tähän maailmaan.

zIggy

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #51 : 04.09.2020, 00:23 »
Paljon jo on ollut, mutta todella paljon voisi olla enemmänkin, jos vain uskaltaisi avata suunsa. Mutta sisälläni elää kyllä puoli, sissy, johon olen päässyt tutustumaan harmillisen vähän, vaikka olen niistä kokemuksista fantastiset kiksit saanutkin. Myös biseksuaalisuuteni on jäänyt vain unelmoinnin tasolle, koska en ole sitä aiemmin uskaltanut myöntää. Nykyään uskallan, ja se tuntuu kyllä hyvältä. Joskus vielä toteutukseen, mutta mieluummin ennemmin kuin myöhemmin, jotten ehdi rupsahtaa. Sitä kyllä hieman stressaan.

Amandi

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #52 : 06.09.2020, 23:12 »
Ei ainakaan ole tarkoitus vain haaveilla. Toivon, että pääsen kokeilemaan monia asioita vaikkapa bileissä, ja sitten, että tapaan jonkun, jonka kanssa sessioida molempia tyydyttävillä tavoilla.
Toinen vaihtoehto, että nykyiseni haluaisikin sellaista kinkyä, mitä toivoisin, on erittäin epätodennäköinen. Toki kerron toiveistani ym. Toisaalta jos joku tekisi asioita vain minun ilokseni innotta ja niin, että se tuntuisi hänestä pahalta ja vieraalta, ei kyllä kiihota itseänikään.
Olen käynyt yhdessä miitissä ja pidän silmällä seuraavia.

Pikkulintunen

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 507
  • Heikkouteni on vahvuuteni
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #53 : 07.09.2020, 10:19 »
Suurimmaksi osaksi vaan unelmoin. paljon toki toivonkin. Mutta en kyllä silti halua koskaan lopettaa unelmointia...

sasa

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #54 : 29.10.2020, 17:19 »
Lähinnä unelmoin. Nettiseuranhaut ei oo mulle oikein toimiva konsepti ja mihinkään miitinkeihin ei taida uskallus riittää. Lisäks vähän ehkä vierastan ajatusta että tekisin omasta seksuaalisuudestani itselleni jonkun harrastustoimintaan verrattavissa olevan jutun. No joo... varmaan näkyy et oon vähän vielä vihree.

Nyt on tosin hieman uudenlainen tilanne, kun tuttu alkoi viestittelemään hyvin seksuaalissävytteisesti mihin oon reagoinut varsin innokkaasti. Luulen, että se hieman ehkä ihmettelee kuinka innokkaasti yritän "miellyttää". Vähän mietiskelen, että pitäisköhän sille yrittää asiaa jotenkin avata, vaikka en oikein itsekään vielä itseäni ymmärrä. Elämä voi olla toisinaan niin hämmentävää.

Kriisi

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #55 : 29.10.2020, 17:55 »
Yksi newbie unelmoija täällä lisää! Kinkymausteista seksiä saan aina välillä pitkäaikaisen fwbn kanssa, mutta kaipaisin vielä jotain enemmän. Välillä sitä haaveilee parisuhteesta, missä pääsisi luottavaisin ja turvallisin mielin opettelemaan ja kokeilemaan erilaisia asioita sessioiden kautta, mutta ikuinen kiire estää tavoitteellisen seuranhaun ja treffailun ja uusiin ihmisiin tutustumisen kerta toisensa jälkeen. Kaukosuhdekaan ei kiinnostaisi yhtään. Ja oon muutenkin nirso, joten.. tyydyn toistaiseksi haaveilemaan ja provosoimaan fwbtä.

Ehkä sitä voisi uskaltautua joskus miitteihin koronan jälkeen.

Yourslave

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #56 : 29.10.2020, 18:47 »
Jessus, kuulunko peräti joukkoon "olen saanut jo kaiken"?

Muutama vuosi sitten halusin vakkarisuhteen vastakappaleen kanssa. Tältä palstalta se löytyi.

Antoisa suhde kesti aikansa ja kun on kerran haluamansa saanut, kuvittelee, että se on toistekin mahdollista joten täällä taas ;).

Bestus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 40
  • Muumi(o)pappa
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #57 : 29.10.2020, 19:32 »
ILmoittaudun haaveilijaksi. Olen hyvässä parisuhteessa. Oikeastaan vasta aika hiljattain tajusin että lievä pakottaminen ja kivun tuottaminen on jo pitkään ollut uniani yhdistävä punainen lanka. Yksi este haaveiden toteuttamiselle on se, että en haluaisi loukata pitkäaikaista puolisoani  :love: enkä mokata parisuhdetta, toinen on se että kohta kuuskymppisenä aloittelijana olen muutenkin vähän outo tulokas näissä karkeloissa. Seurailen silti  ja roikun usein chatissa ihmettelemässä.

Henrik

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 384
  • Jäpäkyörä mehtäläene
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #58 : 29.10.2020, 20:01 »
Kyllähän sitä unelmoijaksi joutuu tunnustautumaan. Muutoin vakaa ja toimiva parisuhde ei tarjoa tarpeeksi kinkymälle puolelleni, joten luuhaan toiveikkana ::) täällä ja välillä bileissä. Puoliskon siunauksella tietysti. Oon vaan huono tutustumaan ihmisiin... tai ehkä vuan laeska.  ;D

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #59 : 29.10.2020, 20:27 »
Unelmien puolelle tässä on pakko kallistua. Oli toimiva ihmissuhden joka vaan loppui äkisti. Onneksi unelmointi ei maksa mitään eikä ole keltään pois.