Kirjoittaja Aihe: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?  (Luettu 36805 kertaa)

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #30 : 18.08.2020, 10:09 »
36-vuotiaana. Ja ekan kerran noin 25-vuotiaana, mutta unohdin koko jutun.

Aerity

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #31 : 18.08.2020, 10:41 »
Huomasin aika nuorena jo olevani kiinnostunut kinkymmistä jutuista.. Olisiko ollu 15,16?

OceanSoul

Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #32 : 18.08.2020, 17:42 »
Reippaasti alle parikymppisenä tuli huomattua, että kinkymmät jutut kiinnostaa ja niitä haluan kokeilla.

Neiti Heinänen

Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #33 : 18.08.2020, 18:01 »
Vasta myöhemmin kun kasvoin oikeasti aikuiseksi, olin 24

Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #34 : 18.08.2020, 18:45 »
Jaa... Luulen, että huomasin ehkä 25-vuotiaana, että kaikki eivät olekaan kinkyjä, ja sitä kautta sen, että minä olen.

Olen aina (mallia teinistä asti), että olen semisti vino, mutta ajattelin aina, että kaikki on, mutta osa ei vaan uskalla myöntää.

mirbe

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #35 : 18.08.2020, 18:47 »
Ollessani 20 v. ja seksielämän aloittamisen alkumetreillä. On vaan tuntunut aina hyvältä kun otetaan rajusti ja sitten kiinnostus on lisääntynyt ja tullut halu kokeilla uusia asioita sillä saralla.

GentleGuy

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 9
  • Gently, slowly.
  • Galleria
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #36 : 18.08.2020, 22:21 »
Nyt kun mietin niin ehkä joskus 25v iässä oli semmosia ajatuksia, alistamiseen taipuvia, en tosin tainnut tajuta silloin mitä ne on. 36v iässä vasta ymmärtänyt kokeilla toteuttamista.  O0

Mrs Smut

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #37 : 20.08.2020, 00:30 »
Minä olin noin viisivuotias ja luin erästä Barbapapa-kirjaa. Siinä oli prinsessa kahlittu ranteestaan kattoon ja lohikäärmeen lieskat juuri ja juuri hipoivat prinsessan kainaloa, kuitenkaan vahingoittamatta - kyseessä oli barbapapa-hahmojen laatima teatteriesitys ja tilanne oli täysin turvallinen "prinsessalle". Minulle tuli hassuja väristyksiä kuvasta ja tunnelmasta.Jälkikäteen ajatellen... Tuohan on aika selvää pässinlihaa.  >:D

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #38 : 20.08.2020, 14:46 »
Tuolla aiemmilla sivuilla vilahteli luku 13 useamman kerran. Pätee minuunkin. Asia hahmottui jotenkin, mutta termiä kinky en silloin tiennyt, josko sitä suomeksi vielä 1970-luvulla käytettiinkään.

Mr B

_Saga_

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #39 : 20.08.2020, 18:50 »
12-13v. aloin piirtämään eroottisia kuvia ihan ajattelematta, niissä aina oli sidottuja ja alistettuja naisia.

Just4you

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 5
  • Varsinainen sekakäyttäjä:)
  • Galleria
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #40 : 21.08.2020, 18:20 »
Jeps
Ihan ekaluokalta asti muistan katselleeni erityisen kiinnostuneena naisten kenkiä, tiukkoja vaatteita sekä köysiä etc..
Koulussa joskus kun hippaa leikittiin niin tytöt laittoi hyppynarulla tolppaan kiinni niin en halunnut että päästävät pois ollenkaan.
Se on ollut siis mukana ihan koko elämän eikä sitä ole opittu mistään. Jossain 10v vaiheilla löysin Jallun (sen aikainen P-lehti) jossa oli jotain sidottuja naisia niin peli oli selvä. Sain siitä vastauksen mikä se juttu on ja sillä tiellä mennään edelleen.

Halko7

Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #41 : 21.08.2020, 22:29 »
Täällä oli joku vastaava kysely jonka aiheena oli ennemminkin fetissihommelit ja siihen kertoilin ala-asteikäisenä tekemistäni havainnoista, mutta tähän vastaan kuitenkin vähän toisin.

Tuossa kolmen-neljänkympin välillä meni katki suhde jossa olin jo vähän päässyt herättelemään materiaalifetissiäni, ja siitä vuosi-pari oli lyhyt suhde jossa päädyttiin aika selkeään d/s asetelmaan. Näinollen vastaan että huomasin olevani kinky 36-vuotiaana.

sleepflower

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #42 : 21.08.2020, 23:39 »
Hmm, varmaan joskus parikymppisenä tiedostin asian mutta en siitä kyllä kellekään puhunut. Opiskelijajärjestön bileissä oli leikkimielistä piiskausta ja huomasin siitä salaa tykkääväni (ja toivovani sitä enemmän). Varsinaisesti kinkyksi aloin kuitenkin indentifioitua vasta joskus tässä muutama vuosi sitten, kun pohdin asiaa vähän syvällisemmin ja uskalsin lopulta ottaa sen myös kumppanini kanssa puheeksi.

Näin jälkeenpäin miettien kyllä jo lapsena tykkäsin leikeissä olla joku, joka jää kiinni ja sidotaan vangiksi tms., tai tv-sarjoissa sun muissa kiinnosti aina ne pahisten vangiksi jäävät hyvikset/sidekickit jotenkin kutkuttavalla tavalla, jota ei oikein osannut sillon ymmärtää.  ;D

maso-me

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #43 : 23.08.2020, 19:08 »
Viikko alkaa olla lopuillaan, samoin viikon puheenaihe.
Suuret kiitokset kaikille vastaajille.  Ainakin minua itseäni auttoi ymmärtämään, että mistä sitä tietää, vaikka naapurikin olisi kinkympää tyyppiä. No, en mee kysyyn suoraan, et annatko piiskaa kun ei muutenkaan mitään puhuta. Moikataan välillä, mut kaukaa. Mä on narahtanut näistä jutuista, kai koko kylä tietää asiasta. Mut samapa tuo.

Kiitos
-m

PS
Vaimoni oli ainoa silloinen tyttöystäväni, joka suostui pitämään saappaita sängyssä. 34v. tulikin siti kesäkuussa yhteistä eloa ja oloa täyteen.   Ja aika monet saappaat  ;D

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #44 : 17.09.2020, 11:42 »
Jossain 12 - 14v välillä.