Kirjoittaja Aihe: Aloitteenteko  (Luettu 5689 kertaa)

Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #30 : 21.10.2020, 12:15 »
(hetero-)Miehille on useissa sosiaalisissa tilanteissa viisaampaa jättää vihjailut huomiotta, koska jos sattuu tulkitsemaan väärin, se voi aiheuttaa muita sosiaalisia hankaluuksia. Plus päälle itse olen ainakin ollut niin puusilmä, että olen tajunnut vasta vuosia myöhemmin että hetkinen, ehkä se niskahieronnan tarjoaminen tarkoittikin että ois ollut jotain ihan muuta tarjolla. :D

Yuino

  • Vieras
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #31 : 21.10.2020, 15:29 »
Roolista viis, jos ihminen kiinnostaa, kannattaa tehdä aloite. Odottelemalla käsiensä päällä unelmien kumppanin yhteydenottoa, sitä saa todennäköisesti venttailla loppuikänsä.

Just näin, oon samaa mieltä. Musta on imartelevaa ja ihanaa jos mua lähestytään (jos se on oikeasti suunnattu juuri mulle, eikä massaviesti, joka lähtee 20 muulle myös). Oikeasti olen otettu ja arvostan sitä kovasti. Mutta en kyllä jää odottelemaan jos näen jonkun todella herättelevän vapaan miehen profiilin. Mulla on tästä vain hyviä kokemuksia, vaikka jutusta ei tulisi mitään. Ainakin yritin ja se on voimauttavaa. On helpompi kestää torjuminen kuin katua jotain, mikä jäi tekemättä.

Neris

Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #32 : 21.10.2020, 16:05 »
Musta on imartelevaa ja ihanaa jos mua lähestytään (jos se on oikeasti suunnattu juuri mulle, eikä massaviesti, joka lähtee 20 muulle myös). Oikeasti olen otettu ja arvostan sitä kovasti. Mutta en kyllä jää odottelemaan jos näen jonkun todella herättelevän vapaan miehen profiilin. Mulla on tästä vain hyviä kokemuksia, vaikka jutusta ei tulisi mitään. Ainakin yritin ja se on voimauttavaa. On helpompi kestää torjuminen kuin katua jotain, mikä jäi tekemättä.

Tää kiteytti omat ajatukset just eikä melkein!

Ja sen lisäksi pohdin sitä kans, että ei tää asia liity mun mielestä (välttämättä) mitenkään siihen onko seksuaalisessa mielessä Dom tai sub, koska voi silti olla arjessa hyvinkin erilainen. Ei mua subina ujostuta lähestyä potentiaalista miestä röyhkeästikään, jos koen et tyyppi on mielenkiintoinen ja jos homma pelittää niin sitten kyllä varmasti näyttää mulle kaapin paikan myöhemmin ja molemmat vaan kiitellään, että tuli ylipäätään tavattua ;D

Yuino

  • Vieras
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #33 : 21.10.2020, 16:17 »
Selvennyksen vuoksi että enhän mä livenä uskaltaisi ikinä ketään lähestyä! Hui! Kaikenlaisia muita keinoja on kyllä tullu kokeiltua..

LehA

Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #34 : 22.10.2020, 01:36 »
Näin demiseksuaalina harvemmin olen aloitteita tehnyt. Kun ensin työasioissa (miesvaltainen ala) tai harrastuksissa tutustuu mukavalta tuntuvaan naiseen, ja keskustelee hänen kanssaan niin paljon, että aloitteen teko tulisi mieleen (siis selvästi useammin kuin yhden illan), niin siihen mennessä on jo selvinnyt että hän on varattu. Tai sitten keskusteluissa tulee jo ennen aloitteen tekoa esiin joku selkeä turn-off.
Huomasin tuon jo reilu parikymppisenä. Ennen kuin aloitteen teko tuli mieleen, selvisi että nainen seurusteli / mietti palaamista exänsä luo / oli kiinnostunut jostakin toisesta tms.
Baarissa kyllä toisinaan laitan viestiä mielenkiintoisten mielipiteiden esittäjälle, tutustumismielessä, mutta aloitteiksi en niitä sanoisi.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2020, 01:54 kirjoittanut LehA »