Kirjoittaja Aihe: Älä pane lapsia  (Luettu 36641 kertaa)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #75 : 13.10.2020, 21:12 »
Miten, siis oikaasti MITEN, me yhteisönä voidaan puuttua. Konkreettisesti.

Oisko baariin ekaa kertaa rekkautuessa hyvä olla jonkun sortin tasokoe? Tyyliin ensin käteen semmonen perus infopaketti missä kerrotaan tavallisimmat seuranhaun sudenkuopat iän ja sukupuoli-identiteetin perusteella, ja tsättiin ja foorumeille ei pääse ennen kuin on vastannut sen pohjalta kysymyksiin riittävän oikein. Siitähän mulla ei tietenkään oo aavistustakaan kuka nää kaikki kysymykset laatisi, saati tarkastaisi, mutta joutunen jääväämään itteni siitä hommasta jo heti kättelyssä hygieenisessä kyynärpää-bumpissa, koska mulla on vaivihkaa päässyt kertymään niin runsaanpuoleisesti tätä ikää ja sukupuolta.

Jonkun verran oon myös nähnyt täällä keskusteluja red flageista ja vähän ohjeentapaistakin mitä kannattaa tehdä kun semmoisiin törmää, mutta niitäkin ketjuja pitää osata erikseen etsiä. Jos ei nyt sentään ruveta ihan tenttimään, niin kai niitä tärkeimpiä eloonjäämisvinkkejä vois ees olla tyrkyllä vaikka etusivulla.

Newbie-nurkassa ei myöskään äkkiseltään näyttänyt olevan mitään kovin seikkaperäistä ohjetta, miten nuori ja siveellinen bdsm-nuorukainen voisi suojata itsensä ja läheisensä irstaiden vanhemman-sisarus-henkilöiden kauhistuttavilta ahdisteluilta. Jos vaikka vielä joillain kokemusasiantuntijoilla riittäis intoa kirjottaa sinne omia "näinkin voi käydä" -tapahtumaraporttejaan, niin kai sillä ainakin alkuun pääsis.

pikkusisko

Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #76 : 13.10.2020, 21:18 »
Heii.. haastetaan meidät:

Mitä sen vanhemman tai kokeneemman olisi hyvä ottaa huomioon, millaisilla asioilla voisi varmistaa että suhteeseen ollaan lähdössä tietoisesti ja terveellä pohjalla? Miten varmistaa uuden tyypin kohdalla, ja millaisia asioita voisi kysyä itseltään?

Miten, siis oikaasti MITEN, me yhteisönä voidaan puuttua. Konkreettisesti.

Ensimmäiseen:

1. Ai hei, meillä näyttäisi olevan jotain yhteistä. (vs. ai hei sä olet kuitenki 16/18.)
2. Millaisia kokemuksia sulla seksuaalisesti on ollu ja miltä ne susta tuntuu?
3. Mitä sinä haluaisit?
4. (Pohtii onko vastaavuutta olemassa)
5. (Jos on:) Mietitäänpä yhessä miten tämä tehään molempien tunteet ja turvallisuus huomioiden.
6. Ollaan olemassa session jälkeenkin ja selvitetään yhessä ne tunteet joita se nostattaa.

Ei mikään valtava kynnys minusta 🙂

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #77 : 13.10.2020, 21:53 »
Kauheen hienoja ideoita, siitä että ihmiset muuttuisivat, että kusipäisyys ja hyväksikäyttö poistuis.
Jotta moraali olis suurempi kuin himot ja tarpeet tai vietit, varsinkaan jos kyse ei ole sanktioon johtavasta toiminnasta.

Jos Maija "Vanilja" Meikäläinen lähtee baariin seksin perässä, miksi hän tuli yksin kotiin ? Koska ei löytänyt ketään Maijaa kiinnostavaa.
Jos Matti "Vanilja" Meikäläinen lähtee baarin seksin perässä, miksi hän tuli yksin kotiin ? Koska ei löytänyt ketään Matista kiinnostuvaa.

Muuttakaa toi, ja hupsista, väitän että iso osa seksuaalipohjaisista ongelmista on long gone.

Ja tää varmasti löytyy ideana monelta incel (tai mitä näitä kirosanoja nykyään on) foorumilta, en tiedä, en oo tutustunu.
Mutta ei se sitä tarkota, että se ei olis totta.



pikkusisko

Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #78 : 13.10.2020, 22:24 »
Kauheen hienoja ideoita, siitä että ihmiset muuttuisivat, että kusipäisyys ja hyväksikäyttö poistuis.
Jotta moraali olis suurempi kuin himot ja tarpeet tai vietit, varsinkaan jos kyse ei ole sanktioon johtavasta toiminnasta.

Jos Maija "Vanilja" Meikäläinen lähtee baariin seksin perässä, miksi hän tuli yksin kotiin ? Koska ei löytänyt ketään Maijaa kiinnostavaa.
Jos Matti "Vanilja" Meikäläinen lähtee baarin seksin perässä, miksi hän tuli yksin kotiin ? Koska ei löytänyt ketään Matista kiinnostuvaa.

Muuttakaa toi, ja hupsista, väitän että iso osa seksuaalipohjaisista ongelmista on long gone.

Ja tää varmasti löytyy ideana monelta incel (tai mitä näitä kirosanoja nykyään on) foorumilta, en tiedä, en oo tutustunu.
Mutta ei se sitä tarkota, että se ei olis totta.

Ja naistenko tämä pitäs muuttaa? Millä tavalla, olen tosi innokas kuulemaan..!

Plus että olen kyllä jopa alle parikymppisenä pikku blondina lähteny kaupungista kotikylälle näppejäni nuollen, että ei se käytännössä oikeasti mene niin että nainen saa aina. Turha olla katkera!  :))

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #79 : 13.10.2020, 22:34 »
Kauheen hienoja ideoita, siitä että ihmiset muuttuisivat, että kusipäisyys ja hyväksikäyttö poistuis.
Jotta moraali olis suurempi kuin himot ja tarpeet tai vietit, varsinkaan jos kyse ei ole sanktioon johtavasta toiminnasta.

Jos Maija "Vanilja" Meikäläinen lähtee baariin seksin perässä, miksi hän tuli yksin kotiin ? Koska ei löytänyt ketään Maijaa kiinnostavaa.
Jos Matti "Vanilja" Meikäläinen lähtee baarin seksin perässä, miksi hän tuli yksin kotiin ? Koska ei löytänyt ketään Matista kiinnostuvaa.

Muuttakaa toi, ja hupsista, väitän että iso osa seksuaalipohjaisista ongelmista on long gone.

Ja tää varmasti löytyy ideana monelta incel (tai mitä näitä kirosanoja nykyään on) foorumilta, en tiedä, en oo tutustunu.
Mutta ei se sitä tarkota, että se ei olis totta.

Ja naistenko tämä pitäs muuttaa? Millä tavalla, olen tosi innokas kuulemaan..!

Jees.

Miesten vika, naisten vika. Tai sitten ei kenenkään vika.
Itse uskon tuohon, että ei kenenkään vika, vaan ihan vaan miten asia on.

Miten tuota muuttaa ? Tuskin mitenkään.

Mielenkiintosta tässä oikeastaan on se, että reaktiot on nykyään niin ennakoitavissa.
Olenhan sovinistinen seksisti sika joka, kyllä, pitää esim. emäntänsä persettä eroottisena ja kiihottavan eikä mitenkään epäseksuaalisena.
Se että kenen vika se on, on sitten vähän epäselvä asia  :o

ps. Tykkään myös sen tisseistä.


pikkusisko

Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #80 : 13.10.2020, 22:47 »
Minä en ole kyllä missään vaiheessa sanonu että on kenenkään vika, vaikka vikaa onkin  :) Olen vain sitä mieltä että joka sen vian näkee, ei pitäsi antaa mennä ohi omien käsien.

Jos jokainen tekisi niin, tällekään kolumnille ei olisi enää aihetta olla.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #81 : 13.10.2020, 22:52 »
Minä en ole kyllä missään vaiheessa sanonu että on kenenkään vika, vaikka vikaa onkin  :) Olen vain sitä mieltä että joka sen vian näkee, ei pitäsi antaa mennä ohi omien käsien.

Jos jokainen tekisi niin, tällekään kolumnille ei olisi enää aihetta olla.

Viittasitko nyt vialla siihen, että Matti "Vanilja" Meikäläinen ei saanut naista baarista ?
Jos näin, sille sä voit jotain tehdä jos oletetaan että Matti on naisiinpäin.  ;D

Mutta joo, nää on er-itt-ä-in vaikeita asioita, vähän niiku tavaaminen.



balthazar

  • Vieras
Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #82 : 13.10.2020, 23:01 »
Oikeastaan näen tämän kolumnin keskeisimpänä antina sen huomionarvoisen seikan esiinnostaminen, että nuoruuden yliseksualisointi on ihan oikea ongelma. Lapset tolskatkoon keskenään.

Mutta niinkuin aiemmin totesin, hyväksikäyttäjiä ja hyväksikäytettäviä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Mutta ei niiden määrää tarvitsisi kasvattaa ihannoimalla nuoruutta oman vallan tai viehätysvoiman mittarina. Kumminkaan päin. Selkeissä tilanteissa joissa toinen on lapsi ja toinen aikuinen, vastuu on aina aikuisella.

Aikuiset tolskatkoon keskenään. Mutta jos kuitenkin odotettaisiin edes siihen juridiseen aikuisuuteen.

pikkusisko

Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #83 : 13.10.2020, 23:03 »
Minä en ole kyllä missään vaiheessa sanonu että on kenenkään vika, vaikka vikaa onkin  :) Olen vain sitä mieltä että joka sen vian näkee, ei pitäsi antaa mennä ohi omien käsien.

Jos jokainen tekisi niin, tällekään kolumnille ei olisi enää aihetta olla.

Viittasitko nyt vialla siihen, että Matti "Vanilja" Meikäläinen ei saanut naista baarista ?
Jos näin, sille sä voit jotain tehdä jos oletetaan että Matti on naisiinpäin.  ;D

Mutta joo, nää on er-itt-ä-in vaikeita asioita, vähän niiku tavaaminen.

Jos se oli sitä vikaa minkä korjaamiseen sä viittasit alunperin niin...

Ei. Se maailma ei tulis sen nätimmäksi vaikka minä "antasin pillua" jokaselle miehelle jonka näen, eikä tulis vaikka 100 000 naista tekis samoin. Ongelma ei yksinkertasesti ole automaattisesti geneerisesti naisissa, jos yksittäisten miesten seksuaaliset tarpeet ei tyydyty. Olkoot mihin päin vain.

Palatakseni aiheeseen, jos omanikäistä seuraa ei saa, ei se silti yhäkään oikeuta käyttämään hyväksi ketäään.

pikkusisko

Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #84 : 13.10.2020, 23:06 »
Oikeastaan näen tämän kolumnin keskeisimpänä antina sen huomionarvoisen seikan esiinnostaminen, että nuoruuden yliseksualisointi on ihan oikea ongelma. Lapset tolskatkoon keskenään.

Näin  :love: lapset/nuoret siis.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #85 : 13.10.2020, 23:22 »
Minä en ole kyllä missään vaiheessa sanonu että on kenenkään vika, vaikka vikaa onkin  :) Olen vain sitä mieltä että joka sen vian näkee, ei pitäsi antaa mennä ohi omien käsien.

Jos jokainen tekisi niin, tällekään kolumnille ei olisi enää aihetta olla.

Viittasitko nyt vialla siihen, että Matti "Vanilja" Meikäläinen ei saanut naista baarista ?
Jos näin, sille sä voit jotain tehdä jos oletetaan että Matti on naisiinpäin.  ;D

Mutta joo, nää on er-itt-ä-in vaikeita asioita, vähän niiku tavaaminen.

Jos se oli sitä vikaa minkä korjaamiseen sä viittasit alunperin niin...

Ei. Se maailma ei tulis sen nätimmäksi vaikka minä "antasin pillua" jokaselle miehelle jonka näen, eikä tulis vaikka 100 000 naista tekis samoin. Ongelma ei yksinkertasesti ole automaattisesti geneerisesti naisissa, jos yksittäisten miesten seksuaaliset tarpeet ei tyydyty. Olkoot mihin päin vain.

Palatakseni aiheeseen, jos omanikäistä seuraa ei saa, ei se silti yhäkään oikeuta käyttämään hyväksi ketäään.

Kuten sanottu, mä uskon siihen, että asioiden tila ei varsinaisesti ole kenenkään vika vaan asiat ovat siten kuin ne ovat.

Siitä mä olen erimieltä, että, jos nyt esimerkin vuoksi, vaikkapa 100 000 naista tekis seksuaalisia asioita vaikkapa miljoonalle miehelle
niin jossain määrin erilaiset seksuaaliset vääryydet vähenisivät. Mutta tää ei tarkota sitä, että seksuaaliset vääryydet olisi naisten vika, seksuaaliset vääryydet ovat tekijöiden vika. Sama pätee siis erilaisiin interessiryhmiin ja suuntautumisiin.

Pointti siis periaatteessa sama kuin muillakin, miten vähentää vääryyksiä ?
Eroavaisuutena se, että en kovinkaan äkkiä näe, että se tapahtuu luottamalla ihmisten moraaliin.




Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #86 : 13.10.2020, 23:25 »
Kovasti katkeruutta pukkaa tämänkin kertainen kolumni.

Nyt on vain myös niin että lööppilehdistössä ,Tis ja muissa ns.  parisuhteen kestoa koettevissa seksiviettelysohjelmissa tuodaan häpeilemättä julki se että nuoren naisen pitää olla sexuaalinen monitaituri ja suoranainen jakorasia..
Kova tyttö bailaan ja dickillä raidaan... muhun uppoo kakskytneljä senttii milloin vaan.. tai toisinpäin ... mä panen joka päivä...
Sit pitää olla silarit ja vähän esillä jossakin tissimissikisassa ennekuin saa pokattua julkisuuden valokeilassa pyöriskelevän miljonäärismiehen...

Näitä viidakon tähteitä  ja muita bailuprinsessoja idoleinaan pitävät pissikset pelkäävät yli kaiken tulevansa leimatuksi ns. massalissuiksi ja noobeiksi mikäli he pihtaavat liian pitkään.
On tullut vastaan tilanteita,jossa juuri ja juuri suojaiän alittava neitokainen kyselee kavereiltaan neuvoa,tarvitseeko sille poikaystävän bestikselle myös antaa,eli harrastaa kimppaseksiä,jne...

Corollamaailma on jo ollutta ja mennyttä.

Toki on myönnettävä että silloin ja yhä vieläkin suhde on se 13/10.. eli joku  mies jäi aina ilman ..

Vanhaan aikaan oli toki myös kolumnistin kertomaa,mutta mikäli pahasti kävi niin tytön  velipojat ja muu  miespuolinen suku kyllä piti huolen siittä että jäljet myös korjattiin tahi ei ollut enää Corollaa...

Myönnän kyllä  että silloin kun kahdeksasluokkalainen häviää maha pystyssä jonnekkin tahi lukion ykkösluokalla tehdään abortteja niin jokin on pahasti vialla..


Kokonaisvastuuta  täälläkään vallitsevasta tilanteesta ei kyllä voi sälyyttää ns. setämiesten niskaan tahi niiden vonkaajien jotka haukkana ovat iskemässä kun newbie ilmaantuu kuvioihin.
 Suhteessa ei voi pelata paskahousua ja harvahko enää taitanee osata tikkiä??

Ottamatta sen enempää kantaa kenenkään osaamistasoon tällä kinkyilyn monitahoisella ja kulmioisella saralla niin ne parhaat suhteet toki kestävät vuosikausia,kunhan molemmat ovat alusta lähtien avoimen rehellisellä mielellä liikkeellä.
Ulkonäköseikat,koko ja kaikki muu ovat toissijaisia  kenties reippaita ikäerojakin löytynee mutta näissäkin asioissa voi aina vaan oppia uutta.
Täytyy toki muistaa että joskus se paras ja mieleenpainuvin oppi tulee nimenomaan kantapään kautta .

Nuorena miehenä hetimiten intistä tulleena ja avioeron rikkirepimänä eläköityvä kyläpoliisi  tarjosi Bostonin ja siinnä vedellessämme niitä antoi elämäni parhaan neuvon..
Laittakaa kantapäät yhteen ja jatkakaa molemmat matkaanne. Se kumpi ensinnä katsoo taakseen on hävinnyt..
Olen yhä sillä matkalla..
Minä en ajanut Corollaa vaan isoa D:tä...








pikkusisko

Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #87 : 13.10.2020, 23:33 »
Lainaus
Pointti siis periaatteessa sama kuin muillakin, miten vähentää vääryyksiä ?
Eroavaisuutena se, että en kovinkaan äkkiä näe, että se tapahtuu luottamalla ihmisten moraaliin.

En veikkoste minäkään siihen luota  :))

Mutta minä vetoan. Älkää "ottako nuorta hoitoa" siksi että se on teille pinssi rintaan. Älkää hypätkö toteuttamaan alistamisfantasioitanne ihmisten kanssa, jotka vielä luulevat että se on ainoa tapa harrastaa seksiä niin että he ovat "oikein". Älkääkä nyt helvetissä enää alistako alaikäsiä.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #88 : 14.10.2020, 00:32 »
Itse näen tässä kolumnissa kaksi tärkeää pointtia:
1. Raiskauksen esittäminen fiktiossa - ja sitä kautta mielikuvissa - vääristävästi.
2. Rakkauden ja seksin käsittäminen samana mykkyränä. Toinen tekee toisen joskus paremmaksi, mutta toistensa ehdoton edellytys nämä eivät ole.

Mutta no joo, oikeaa elämäähän me tässä kaikki elämme. Oikeassa elämässä panettaa, piiskatuttaa ja hormonit saattavat valua korvista näissä meidän bileissä. Staff kyllä sanoo, että kehenkään ei saa koskea väkisin - eikä saakaan! - mutta mukana kuviossa on sitten sekin, että ei käytä hyväkseen kenenkään kokemattoman traumoja tai miellyttämisenhalua - ja kukaan ei välttämättä puhu tästä.
Tai jos puhuu, se on jokin nousukänninen mökkipöytä jossa kaikki nyypät eivät ole kuulemassa.
Jos mä mietin ekoja pervobileitäni, kyllä mä ihan joku hullu kimalainen olin vaikka en väkisin kenenkään iholle tunkenutkaan.
Ylipäätään seksin ja erotiikan suhteen puhutaan luultavasti liian vähän niistä ihan oikeista valta-asetelmista.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Älä pane lapsia
« Vastaus #89 : 14.10.2020, 03:26 »

Pointti siis periaatteessa sama kuin muillakin, miten vähentää vääryyksiä ?
Eroavaisuutena se, että en kovinkaan äkkiä näe, että se tapahtuu luottamalla ihmisten moraaliin.

Vääryyden summa saattaa olla vakio.
Sitä on aina ollut ja tulee olemaan.
Ne ketkä jättävät henkisiä raatoja jälkeensä - yhtä lailla naisetkin osaavat tuon taidon - he jatkavat omaa toimintaansa tällaisista kolumneista huolimatta.
Ainoa hyöty näillä kommenteilla saattaa olla niille jotka ovat niitä tulevia uhreja.
He voivat miettiä kenen kelkkaan lähtevät pantavaksi. Vaikka tosiasiahan on se ettei päällepäin näy kenestäkään onko juuri tuo ihminen hyväksikäyttäjä vai ei.
Mutta tuskin mistään varoituksesta on hyötyä jos taustalla on kova halu tuntea hyväksyntää ja miellyttämisenhalua.

Pitäisikö kirjoittaa enemmän siitä, miten voit kasvaa sellaiseksi ihmiseksi joka osaa sanoa ei.