Kirjoittaja Aihe: Lyhyet miehet, pitkät naiset?  (Luettu 3223 kertaa)

Switch(m)24v

  • Vieras
Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« : 19.10.2020, 17:22 »
Mietinnässä siis sellanen että onko joukossa niitä ketkä innostuu ajatuksesta että mies on reilusti sua lyhyempi? Tai nainen vaan reilusti sinua pidempi?
Perinteisestihän miesten mielenkiinnot jakaantuu yleensä siihen lyhyempään naiseen ja naisilla pitkiin miehiin.

Miksi uskot välittäväsi siitä toisen pituudesta? Näkökulma vapaa haluaako asiaa katsoa yhden illan tapauksena vai pidempi aikaisen partnerin kaipuun näkökulmasta.
Utelias kysyy ja kattelee vastauksia :)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #1 : 19.10.2020, 17:41 »
Nuorempana jäin hyvin usein baareissa pöytään kun likkakavereita haettiin tanssimaan. Sen kerran kun joku tuli minua hakemaan tuli pakit samantien kun nousin seisomaan. Olen 176cm ja käytän korkkareita. Itseäni ei haittaa lyhyempi mies, tosin joissain tilanteissa kovin suuri pituusero voi olla teknisesti hankala. Toisaalta en halua että pelkästään pituuteni vuoksi olisin jollekkin tavoiteltava.
Olen tottunut pitkiin ihmisiin, olen itse perheeni lyhyin ja omat tyttäreni ovat kaikki minua pitempiä.

MariaAndromeda

Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #2 : 19.10.2020, 19:43 »
Olen reippaasti suomalaisnaisten keskipituutta pidempi, ja vaikka tykkäänkin itseäni pidemmistä miehistä, pituus ei ole merkityksellinen tekijä loppupeleissä. Tunnen lyhyitä miehiä, joilla on asennetta ja itsevarmuutta vaikka muille jakaa. Tällaisilla ihmisillä ei myöskään ole mitään ongelmaa olla mun kanssa, vaikka itse keikun koroissani paljon korkeammalla ^-^ Kääntäen taas, jos miehelle on ongelma, että olen häntä pidempi, meitä ei ole tarkoitettu toisillemme.

Switch(m)24v

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #3 : 19.10.2020, 19:50 »
MariaAndromeda

Mä kans nauran tota ku omalla kohdalla tulee tota ongelmia että on pienempi ja sit sitä ku kaverit kertoo kirjaimmellisesti tarinoita että "Kiintoisa mukava tyttö tekee aloitteita päästä lähempää tuttavuuteen mutta ku se on pari senttiä pitempi" niin niiden päähajoaa siihen :D

metalmaster

Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #4 : 19.10.2020, 23:28 »
lyhyt mies kun olen tykkään pitkistä naisista ja muutamankerran on ollukin melkein 190cm daamia siin on moni kattonu ihmeissään, minust lähinnä pirun sexyä...

Pip

Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #5 : 19.10.2020, 23:34 »
Viimeksi bileissä seuralaiseni oli samanpituinen, kuin mä mutta sillä oli korkkarit jalassa ja mulla reinot. Ei haittaa mua.

spoiled

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #6 : 20.10.2020, 00:00 »
Olen seurustellut itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mikä on saavutus kun olen 157 cm ja vieläpä istun koko ajan. Ei se tuntunut lainkaan oudolta. Olin ehkä yllättyneempi siitä, että pitkän miehen kanssa oli kivaa, kun olen aina nimenomaan tykännyt lyhyistä miehistä.

Toki meillä kaikilla on joitain ajatuksia ihanteellisesta ulkonäöstä, mutta se jonka lopulta valitsee kumppanikseen tai vaikka sessioseurakseen voi olla ihan jotain muuta.

G.U.Y.

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #7 : 20.10.2020, 12:04 »
Hyvä aihe, itselle läheinen! Oon melko pitkä, ja kasvoin aikaisin. Omasta pituudesta on aina tehty 'numero', lähinnä pojat/miehet kommentoineet. Sävy oli nuorempana vähän negatiivinen. Tuntuu, että se on vaikuttanut siihen miten itse suhtaudun miesten pituuteen. Koska itseä lyhyemmät miehet ovat antaneet kuvan, että pituudessani on jotain huonoa, on vaikea ajatella, että olisin paljon lyhyemmän kanssa. Mikä on vähän hämmentävää, koska itseä ei loppujen lopuksi haittaa asia. Naisten kanssa en edes ajattele pituus asiaa...

Lisäkysymys! Mitä olette mieltä Amazoniksi kutsumisesta? Miten pitkät naiset ottaa sen vastaan ja miten miehet sen sanoessaan tarkoittaa (jos käyttää sanaa)?

Switch(m)24v

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #8 : 20.10.2020, 18:23 »
Mitä olette mieltä Amazoniksi kutsumisesta? Miten pitkät naiset ottaa sen vastaan ja miten miehet sen sanoessaan tarkoittaa (jos käyttää sanaa)?

En oo ketää amazooniks kutsunut vaikka kyllä niitä pitäis kutsua ketkä on sillee että tulee halaamaan niitä ja oon tissien tasolla (Mikä ei oikeestaan ole kovin vaikeeta :D ). Yleensähän amatsonit olisi sellaisia pitkiä naisia ihan timmissä kunnossa johtuen just siitä että ne nähtiin sotanaisiksi. Mä tarkoittaisin varmaan vaan sitä että on huikeen pitkä muhun verrattuna. Tosin oishan sillee kivaa ku toinen vois ottaa vaan sylii, pään haudata tisseihin ja samalla jatkaa matkaa mun kanssa ku se on niin vaivatonta :D

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #9 : 20.10.2020, 18:43 »
Minä 165 ja nainen oli sukkasilteen 190. Ei se kahden kesken kumpaakaan meistä vaivannut, mutta annas olla kun meni jonnekin ihmisten ilmoille. Ehkä se ero vaan joillekin pisti silmään vielä numeroitakin enemmän.

Tiedän kiinnostuneeni useammastakin itseäni huomattavasti pidemmästä naisesta, mut kuitenkin jostain muusta kuin mitattavasta suureesta johtuen.

Psyche

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 110
  • Monin tavoin viallinen.
  • Galleria
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #10 : 20.10.2020, 21:46 »
Olen 9 cm suomalaisnaisten keskipituutta pidempi, eli 176 cm. Enää en kovin paljon erotu porukasta, mutta lapsena ja nuorena olin selkeästi ikätovereitani pidempi ja kaiken lisäksi alipainoinen kukkakeppi. Sain kuulla pituudestani usein... ei ehkä varsinaisesti negatiivisia asioita, mutta pelkkä ihmettely tyyliin "oletpas pitkä!" on tarpeeksi aiheuttamaan epämukavan itsetietoisuuden omasta pituudesta ja kokemuksen siitä, että on "vääränlainen". Yläasteella mulla oli huono ryhti, kun yritin olla vähän lyhyempi kuin olen.

Luulen, että tämä on vaikuttanut siihen, miksi musta on ihanaa olla pitkän miehen rinnalla ja tuntea olevani "pieni". Toisaalta se on ikävää, että toisen pituudella on tuollainen merkitys. Käytännössä olen kyllä deittaillut itseni pituisen tai vähän lyhyemmänkin miehen kanssa ja siinä on auttanut paljon miehen vahva itsetunto, mikä on sitten karkoittanut minunkin mielestä nuo epävarmuuden möröt.

Vähän oon kuitenkin pohtinut mahdollisen Domme-puolen löytämisestä itsestäni, ja luulen että siinä roolissa pidempänä osapuolena oleminen voisi toimia oikein hyvinkin  :)

spreaderbar

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #11 : 20.10.2020, 22:27 »
Aika vastaavat kokemukset kuin Psychella ja G.U.Y.lla, eli tottunut koko lapsuuden ja nuoruuden olemaan se kaikista pisin ja ihmettelyn kohde, vaikka en olekaan kuin 175 cm. Jaksan edelleen aina ihmetellä ja myös ihastella sitä miltä tuntuu olla lyhyempi ja fyysisesti pienempi silloin kun sattuu itseä pidemmän henkilön seuraan, eli on siinä ylöspäin katsomisessa ja pienuuden kokemuksessa aika isokin viehätys, varsinkin näin subin näkökulmasta.

Toisaalta rakastan korkokenkiä ja ne jalassa paljon harvemmin tunnen ahdistusta omasta pituudesta. Mietin aina välillä, että ei sillä seuralaisen pituudella oikeastaan niin väliä ole, kunhan ei välitä siitä jos mun pää kohoaa vieressä korkojen kanssa pilviin :))

lemppari

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #12 : 20.10.2020, 22:30 »
Jee, mainio aihe. Tuleepa taas tauon jälkeen kirjoiteltua tännekin.

Mä olen hulluissa fantasioissani jopa haaveillut, että voisi tästä 175 cm varresta lahjoittaa kymmenen senttiä pois jollain ilveellä. Niin paljon kuumaa ajatus pidemmästä ja mahdollisesti vielä leveämmästä naisesta.

Samaan aikaan hajottaa tietoisuus siitä, että niinkuin tässäkin langassa piirtyy, asetelma pitkästä naisesta ja lyhyemmästä miehestä on niiden pitkien naisten mielestä valtavalla enemmistöprosentilla sula mahdottomuus vielä näinä anything goes -aikoinakin. Oli kyllä kiva lukea, että tuon seinän ovat usein muuranneet murrosikäaikoina pitkiä mimmejä pelänneet pojat. Ehkä toivoa vielä on. Ainakin mulla on psykologis-esteettis-seksuaalinen työkalupakki vanhojen traumojen nitistykseen.

Switch(m)24v

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #13 : 20.10.2020, 22:35 »
Voi vitsi ku teillä on noita "oletpa pitkä" kokemuksia osunut kohdalle paljon niin itsehän pystyn aina huvittaa ku jotkut saavat jonkun "valaistuksen" tunteen ku näkevät mut ja tulevat viereen ihmettelee että "jee kerrankin en ole lyhyin ihminen joukossa" :D Se on ihan kiva että joku saa siitäkin päästä sitten ilonsa kun löytää sit sen jonku lyhyemmän :P

metsienmies

Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #14 : 21.10.2020, 06:51 »
Pitkät naiset ovat varmaan kuolleet sukupuuttoon
En ole pitkään aikaan nähnyt +180cm