Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: laalaa - 14.11.2020, 20:13Tämän dokkarin ja keskustelun innoittamana loin profiilin tinderiin nähdäkseni, että minkälainen homma. Näen vain miesten profiilit, joten en voi vertailla naisiin, mutta kyllä aivan hirvittävän luokattomia profiileita siellä on. Ja, jos se on näille profiilien omistajille ainoa seuranhakuväline, niin en yhtään ihmettele, ettei matchia pukkaa. Jos tilanne on se, että tämä on ainoa metodi tavata naisia ja ylläpitää itsetuntoa, niin säälistäjien sijasta nämä miehet tarvitsisivat jotain tinderpreppausta tai workshoppia.Itse en vaan tajua miten ihmisten itsetunto ja hyvinvointi halutaan hopealautasella ojentaa sillä bisnestä tekevälle taholle!? Mutta mulla nyt onkin harvinaisen paljon näitä asioita, joita en vaan voi ymmärtää...Varmasti niistä merkittävä osa on ihan luokattomia, ihan kuten naisten profiileistakin suuri osa on varsin kehnoja. Mutta oma kokemukseni on kyllä että edes hommaan panostamalla siellä on vaikea saada kovin paljon aikaan. On ihan mahdollista että en vain ole vielä keksinyt oikeaa tapaa esittää itseäni, mutta ainakaan mikään tähän asti yrittämäni ei ole tuottanut mitään kovin kummoista määrää matcheja, ja olen kyllä yrittänyt kuvieni ja profiilitekstieni kanssa monenlaista ja laittanut niihin kohtalaisen paljon vaivaa (sen rajoissa, että olen kuitenkin aina halunnut sen profiilin näyttävän itseltäni). Arvaukseni on että tämä ilmiö ei selity ihan vain sillä, että Tinderin tai deittimarkkinoiden vaikeutta harmittavat miehet eivät vaan edes vakavissaan yritä.
Tämän dokkarin ja keskustelun innoittamana loin profiilin tinderiin nähdäkseni, että minkälainen homma. Näen vain miesten profiilit, joten en voi vertailla naisiin, mutta kyllä aivan hirvittävän luokattomia profiileita siellä on. Ja, jos se on näille profiilien omistajille ainoa seuranhakuväline, niin en yhtään ihmettele, ettei matchia pukkaa. Jos tilanne on se, että tämä on ainoa metodi tavata naisia ja ylläpitää itsetuntoa, niin säälistäjien sijasta nämä miehet tarvitsisivat jotain tinderpreppausta tai workshoppia.Itse en vaan tajua miten ihmisten itsetunto ja hyvinvointi halutaan hopealautasella ojentaa sillä bisnestä tekevälle taholle!? Mutta mulla nyt onkin harvinaisen paljon näitä asioita, joita en vaan voi ymmärtää...
Lainaus käyttäjältä: laalaa - 14.11.2020, 20:13Itse en vaan tajua miten ihmisten itsetunto ja hyvinvointi halutaan hopealautasella ojentaa sillä bisnestä tekevälle taholle!? Mutta mulla nyt onkin harvinaisen paljon näitä asioita, joita en vaan voi ymmärtää...Mun itsetuntoani joku tinderinomainen sovellus ei voi murtaa. Tiedän, etten ole siellä siinä "herkuimmassa" päässä miehistä, mutta tiedän mitä olen ja sitä kautta saan sitten seuraa muualta.
Itse en vaan tajua miten ihmisten itsetunto ja hyvinvointi halutaan hopealautasella ojentaa sillä bisnestä tekevälle taholle!? Mutta mulla nyt onkin harvinaisen paljon näitä asioita, joita en vaan voi ymmärtää...
Syntyvyys on kääntynyt niin syvälle laskuun että suomalaiset kuolevat nykymenolla sukupuuttoon. Joku voisi hyvin argumentoida että "naisten valinta" on kääntynyt tarkoitustaan vastaan. Omistaako 80% miehistä erittäin huonoja piirteitä? He ovat se iso massa miehistä joka katkeroituu nykyisillä deittimarkkinoilla, tai ainakin omistavat hyvin suuren riskin siihen.
Varmasti niistä merkittävä osa on ihan luokattomia, ihan kuten naisten profiileistakin suuri osa on varsin kehnoja. Mutta oma kokemukseni on kyllä että edes hommaan panostamalla siellä on vaikea saada kovin paljon aikaan. On ihan mahdollista että en vain ole vielä keksinyt oikeaa tapaa esittää itseäni, mutta ainakaan mikään tähän asti yrittämäni ei ole tuottanut mitään kovin kummoista määrää matcheja, ja olen kyllä yrittänyt kuvieni ja profiilitekstieni kanssa monenlaista ja laittanut niihin kohtalaisen paljon vaivaa (sen rajoissa, että olen kuitenkin aina halunnut sen profiilin näyttävän itseltäni). Arvaukseni on että tämä ilmiö ei selity ihan vain sillä, että Tinderin tai deittimarkkinoiden vaikeutta harmittavat miehet eivät vaan edes vakavissaan yritä.
Tinderiä käyttäessä täytyy myös muistaa, että sovelluksen tarkoitus ei ole saada ihmisiä pariutumaan nopeasti, vaan käyttämään sovellusta mahdollisimman paljon ja maksamaan sen käytöstä. Tinder ei tietääkseni paljasta algoritmejaan, joten tätä saa vain arvailla.
On mahdollista, että hyvälläkään profiililla ei tule niin paljon matchejä. Se ei ole silti kovin looginen syy tehdä huonoa profiilia, vaan huono profiili on yksiselitteisesti erittäin huono strategia Ja koska niin suuri osa on aivan selkeästi huonoja profiileja, niin en ymmärrä ajatuksenjuoksua siellä taustalla.
Ilmiö selittyy hyvin sillä, että ihmislajissa "miehet kilpailevat ja naiset valitsevat". Naisilla on tietty positiivinen oletusarvo seksuaalivalinnassa ja miesten kuuluu ansaita omansa. Tämä asymmetrinen asetelma ei ole reilu, eikä sen ole tarkoitus olla reilu. Tällä "epäreilulla" asetelmalla on erittäin tärkeä rooli jopa ihmisrodun olemassaoloon.
No juuri tämä, kun kerta kokemus laajahkosti on, että edes vaivannäöllä ei synny kyseisessä' applikaatiossa tulosta, niin miksi, oi miksi, ratkaisuna ei ole se, että käytetäänpä jotain muuta metodia? Että sen sijaan, että jengi äänestäis jaloillaan, ni maksetaan sille lafkalle jostain timanttii tai kultajäsenyyksistä, jotka loppujen lopuks korruptoi sitä alustaa lisää, niin että se meininki siellä muuttuu entistä laskelmoivemmaksi ja lopulta tuloksettomaksi. Mulla on myös käsitys, että alunperin kyseinen alusta oli luotu pikapanojen järkkäämiseksi. Jos joku palvelu on tarkoitettu panoseurakatalogiksi, ei ole ihmekään ettei se toimi sitten, kun osa väestä käyttää sitä siihen ja osa etsii niitä loppuelämän prinssejä ja prinsessoita.
Koska ihmisnaaraat joutuvat maksamaan suurimman osan lisääntymisen kustannuksista, on naisille kehittynyt varsin tiukka valikoivuus lisääntymiskumppanien (eli seksuaalikumppanien suhteen).
Lainaus käyttäjältä: Psyche - 15.11.2020, 12:40Koska ihmisnaaraat joutuvat maksamaan suurimman osan lisääntymisen kustannuksista, on naisille kehittynyt varsin tiukka valikoivuus lisääntymiskumppanien (eli seksuaalikumppanien suhteen). Tätä tekee mieli täsmentää vielä sen verran, että asiaintilaan vaikuttaa mainittujen suurempien kustannusten ja riskien kantamisen lisäksi olennaisesti se, että ihmisnaaraan lisääntymispotentiaali jälkeläisten lukumäärän kautta tarkasteltuna on niin paljon ihmisurosten lisääntymispotentiaalia heikompi, ts. siinä missä uros voi elämänsä aikana siittää vaikka tuhansia jälkeläisiä, jää naaraan jälkeläissaldo elämänsä aikana optimioloissakin aika lailla väistämättä alle kahteenkymmeneen, jolloin evolutionäärisen perintönsä ja jälkeläisten laadun maksimoimiseen on perusteltua panostaa paljon enemmän. * )
niin kannattaa minusta huomioida, että seuranhaku deittisovelluksista on erittäin epäluonnollinen asetelma: ei tilannetta jossa (ainakin teoriassa ja ehkä joissain tapauksissa käytännössäkin) voit käydä läpi ja hylätä minuuteissa satoja kumppaniehdokkaita pikaisen ulkoisten ominaisuuksien tarkastelun perusteella, ja odottaa että jäljellä on yhä loputon määrä ehdokkaita, ole vallinnut koskaan aikaisemmin. Niin ikään ei ole vallinnut tilannetta jossa parinvalinta ainakin ensi vaiheessa perustuisi näin voimakkaasti tiettyisiin piirteisiin (esimerkiksi ulkonäköön) ja ei juuri lainkaan toisiin (oikeastaan kaikkeen muuhun mitä kasvottaisessa interaktioissa yleisesti ottaen tapahtuu). Sikäli voidaan tietysti sanoa, että Tinder jotenkin tuo näkyviin tämän kilpailuasetelman ja jos se osoittaa että naisten parinvalinta esimerkiksi perustuu parhaimmännäköisen miehen valintaan niin näin se on, mutta toisaalta se on myös oikeastaan ainoa asia johon se Tinderissä _voi_ perustua. Kyse on tietynlaisesta sosioteknisestä järjestelmästä, ja ongelmasta, jos sitä ongelmaksi halutaan kutsua, joka on rakennettu, ja ainakin johonkin pisteeseen asti tämä homma voisi toimia toisinkin. Ja kuten täällä on moni todennutkin, sen systeemin ensisijainen tarkoitus on tehdä rahaa.
Miehen paska valinta seksuaalikumppanin suhteen maksaa hänelle spermasatsin tai pari.
Lainaus käyttäjältä: Psyche - 15.11.2020, 16:48Miehen paska valinta seksuaalikumppanin suhteen maksaa hänelle spermasatsin tai pari."Helsingin hovioikeus tuomitsi torstaina miehen maksamaan elatusmaksuja avioliitossa syntyneelle lapselle, jonka biologinen isä hän ei ole. Lapsi syntyi vuonna 2014 miehen ollessa avioliitossa, joten mies oli juridinen isä. ... Käräjäoikeus antoi ratkaisunsa alkuvuodesta ja sen mukaan mies oli elatusvelvollinen"https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006673027.html
Juuri muistelin, että yhden lapsen kokonaiskustannukset vanhemmille ikävuosilta 0-18 olisivat olleet noin 170000.Kumimuumi, kumimuumi, kumimuumi, kumimumummummu...