Kirjoittaja Aihe: Joudutko tinkimään ulkonäöstä, jos muuten "vaatimukset" täyttyy kinkyilyssä?  (Luettu 5880 kertaa)

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 773
  • Way of the Asatru
  • Galleria

 Mistään ei tingitä.
 - Miksi tyytyä mihinkään puolittaiseen ratkaisuun, jos se ei oikeasti ole se mitä etsit.

Dora

Ulkonäkö on syvällisempi asia kuin sanasta voi päätellä.

Se voi olla
Tyyliä, tapa laittautua
Kehon mittasuhteita
Ilmeitä, eleitä
Sitä, miltä onnistuu näyttämään kuvassa (joka voi olla huonompi kuin livenä)
Iän ja elämänkokemuksen merkkejä
Tapa kantaa itsensä
Symmetriaa ja muuta biologisia vaistoja herättelevää
Yksittäisiä ominaisuuksia: pituus, takamuksen koko...

Toisaalta siis osa persoonallisuutta, toisaalta jotain katsojan silmän arvioimaa.
 Siis on sillä vaikutusta, vähintään kokonaisuuden osana, mutta itse sopii miettiä mistä omassa arviossa on kyse.

Erittäin hyvin sanottu ja olen samaa mieltä monilta osin.

Fia

  • Vieras

 Mistään ei tingitä.
 - Miksi tyytyä mihinkään puolittaiseen ratkaisuun, jos se ei oikeasti ole se mitä etsit.

Just tämä. Musta se ei oo vaan mitenkään hyvä lähtökohta ihmissuhteelle, jos kummallakaan puolella on tinkimisen tai tyytymisen tunne. Toinen asia sitten se, kannattaako hyvien ihmissuhteiden myöskään antaa ulkonäköön kaatua, mut se on musta sit enemmän semmonen itsetutkiskelun ja itsekseen ihmisenä kehittymisen paikka.

Mä ainakì haluun, että suhteessa kumppani tykkää musta silloinkin kun oon "rumimmillani" tai "rumennun"; tulee näppy poskeen tai tukka menee takkuun, meikki sotkeutuu tai sitä ei ole, silmien ympärille kasvaa lisää ryppyjä, ruhoon tarttuu uusia kiloja tai laihdun entistä kulmilkaammaksi, kun näytän pitkän päivän päätteeksi väsyneeltä ja elämän potkimalta.

Mä en vaadi yhtään sen vähempää, kuin että ihmisen, jolle itseni annan, on kyettävä näkemään mut kauniina kaiken tuon läpi. Sillä mä olen kaunis, rumimmillanikin, mä tiedän sen itse, joten mitä mä semmoosella ihmisellä rinnallani tekisin, joka ei sitä näkis?

Mut kun rinnallani on ihminen, joka näkee kauneuden minussa, mä lupaan takaisin en yhtään sen vähempää kuin nähdä kauneuden, komeuden ja kaiken ihanuuden hänessä - pahimpinakin päivinä ja jokaista "virhettä" ihaillen.

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1475
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
En ole tinkinyt.

Ja toivon, että en itsekään ole kenellekään ns. Kakkosvaihtoehto. Ajatus, että joku tyytyis muhun paremman puutteessa on aika satuttava.

Blondewolf

“Show me a beautiful woman, and I’ll show you a man who’s tired of F*king her”  ;D

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Tässä ovat nyt olleet äänessä sellaiset, joilla on ilmeisesti varaa valita ja joiden ei tarvitse tinkiä.

Kiinnostavaa olisi kuulla kommentetja myös sellaisilta, jotka ovat joutuneet tyytymään puolinaiseen, kun eivät parempaa saa. Veikkaan, että ainakin alistuvissa miehissä voi olla jokunen. Anyone?

Kotikuri-Ina

Tässä ovat nyt olleet äänessä sellaiset, joilla on ilmeisesti varaa valita ja joiden ei tarvitse tinkiä.

Kiinnostavaa olisi kuulla kommentetja myös sellaisilta, jotka ovat joutuneet tyytymään puolinaiseen, kun eivät parempaa saa. Veikkaan, että ainakin alistuvissa miehissä voi olla jokunen. Anyone?

Kuka haluaa tunnustaa, että se domme, jonka on onnistunut saamaan... on joku..  "johon-joutuu-tyytymään"..

 Yhden kaverin kanssa on tullut tunne... että se nyt joutuu tyytymään muhun... aikoinaan =)
 

 Onneksi ei sellaista tarvitse enää edes ajatella.
« Viimeksi muokattu: 22.01.2021, 10:50 kirjoittanut Kotikuri-Ina »

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Viehätyn ihmisestä, tavasta kantaa itseään. Elämäntavat ja ajatusmaailma tietysti näkyvät ja kuuluvat ulospäin ja jos ne ovat kovin erilaiset kuin itselläni niin en silloin edes viehäty. Ulkonäkö on siis toissijainen asia. Tosin en muista koskaan nähneeni rumaa ihmistä...
Ei, en ole koskaan joutunut tinkimään ulkonäöstä.

Vinka

Ulkonäkö on siellä vaatimuslistan viimeisissä kohdissa, nirsoilen muuten ihmisseuran kanssa tarpeeksi. Suurin osa ihmisistä joihin olen tykästynyt jossain vaiheessa ei näytä yhtään samalta kuin ne, joita katselisin ihan vain katselun ilosta enkä muista ikinä jääneeni miettimään täysin vieraan vastaantulijan kohdalla että onpa tuossa kaunis ihminen, mun huomio kiinnittyy enemmän tekemiseen.

Minä olen ainakin oman pääni sisällä usein se johon joutuu tyytymään  ;D Muistanpa joskus kuulleeni tästä myös suoraan siltä toiselta osapuolelta, kun netissä tapaamani ihminen laittoi treffien jälkeen viestiä että on yleensä ihan iloinen tyyppi mutta siinä tavatessa ei kauheasti hymyilyttänyt kun en vastannut kuvitelmiaan. Nykyään pysyn jostain kumman syystä mieluusti kotona tai puolison takana piilossa  O:-)

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Oon ollut aina se, joka mieluummin on yksin kuin tinkii jostain tärkeästä. Mulla vaan yksinkertaisesti tulee seinä eteen, en vaan pysty viemään asiaa eteenpäin jos pitäisi tyytyä johonkin ratkaisuun.. Ja kun asiat menee luonnostaan, ne vaan menee.

He, joiden kanssa käytän aikaa, on mulle erityisiä, oli muoto mikä tahansa. Ei sillä että jossakussa ois jotain vikaa, kaikkien kanssa vaan ei silleen natsaa. Ulkoinen on kuitenkin suht pienessä osassa, toki se mistä viehättyy on sitäkin ja monen asian summa.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Ulkonäkö on syvällisempi asia kuin sanasta voi päätellä.

Se voi olla
Tyyliä, tapa laittautua
Kehon mittasuhteita
Ilmeitä, eleitä
Sitä, miltä onnistuu näyttämään kuvassa (joka voi olla huonompi kuin livenä)
Iän ja elämänkokemuksen merkkejä
Tapa kantaa itsensä
Symmetriaa ja muuta biologisia vaistoja herättelevää
Yksittäisiä ominaisuuksia: pituus, takamuksen koko...

Toisaalta siis osa persoonallisuutta, toisaalta jotain katsojan silmän arvioimaa.
 Siis on sillä vaikutusta, vähintään kokonaisuuden osana, mutta itse sopii miettiä mistä omassa arviossa on kyse.

Erittäin hyvin sanottu ja olen samaa mieltä monilta osin.

tuohon viittasin itsekin ja sen merkitys on iso. asioita, jotka menevät ulkonäön piikkiin, mutta eivät sitä itse asiassa ole.

ofelia

Varsinaisia synnynnäisiä ulkoisia piirteitä (kasvojen muoto, luusto, pituus jne) enemmän merkitsee se mitä ulkonäkö kertoo ihmisestä. Pukeutuuko tilanteeseen sopivalla tavalla, oman tyylinsä mukaisiin perussiisteihin ja ehjiin vaatteisiin, millainen se tyyli on, onko hiukset puhtaat ja kammatut, hymyileekö, miten kantaa itsensä, mitä kehonkieli kertoo. Jälkimmäiset on kaikki tehtävissä ja opeteltavissa ja niillä voi vaikuttaa viehättävyyteen todella paljon.

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Varsinaisia synnynnäisiä ulkoisia piirteitä (kasvojen muoto, luusto, pituus jne) enemmän merkitsee se mitä ulkonäkö kertoo ihmisestä. Pukeutuuko tilanteeseen sopivalla tavalla, oman tyylinsä mukaisiin perussiisteihin ja ehjiin vaatteisiin, millainen se tyyli on, onko hiukset puhtaat ja kammatut, hymyileekö, miten kantaa itsensä, mitä kehonkieli kertoo. Jälkimmäiset on kaikki tehtävissä ja opeteltavissa ja niillä voi vaikuttaa viehättävyyteen todella paljon.

Tämä on totta. Harva on oikeasti niin susiruma, etteikö sitä oikealla pukeutumisella ja käytöksellä pystyisi paikkaamaan.

Index

  • Vieras
Ulkonäössä on sen verran monta ulottuvuutta, että ei ole yksittäistä janaa "rumista" "kauniisiin". Ja sitten ihmisillä voi olla erilaisia mieltymyksiä. Itse huomaan kiinnostuneeni aina persoonallisen näköisistä naisista, joissa on minulle "se jokin". Nämä naiset eivät ole välttämättä olleet "kauniita" jonkun muun mielestä, minulle kyllä.

Dean

Ulkonäössä on sen verran monta ulottuvuutta, että ei ole yksittäistä janaa "rumista" "kauniisiin". Ja sitten ihmisillä voi olla erilaisia mieltymyksiä. Itse huomaan kiinnostuneeni aina persoonallisen näköisistä naisista, joissa on minulle "se jokin". Nämä naiset eivät ole välttämättä olleet "kauniita" jonkun muun mielestä, minulle kyllä.

Juuri näin. Ja hymyllä ja ystävällisyydellä pääsee pikälle. Jos ei kovasti kiroilisi, sekin auttaa asiaan.