Kirjoittaja Aihe: Hyväksikäytön ja henkisen alistamisen/nöyryytyksen yhdistäminen  (Luettu 8907 kertaa)

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Mahtaako kinkyväessä olla ihmisiä, jotka nauttivat ja/tai kiihottuvat hyväksikäytöstä (ei seksuaalinen hyväksikäyttö) ja henkisestä alistamisesta/nöyryytyksestä yhdistelmänä?

Tilanne, jossa toinen osapuoli antaa lahjoja, auttaa työpanoksellaan tai tukee rahallisesti, mutta saa "vastalahjaksi" tylytystä, halveksuntaa, pilkkaa, **ttuilua, häpäisyä sekä myös kahlintaa ja fyysistä piinaa/rääkkiä. Eli varsin ääribipolaarinen tilanne, jossa hyväntekijä kohdellaan todella kaltoin.

Mielenkiinnolla kuulisin tuollaisen asetelman molempia osapuolia, siis "lahjoittajia" ja "tylyttäjiä". Miten tilanteen koet, mitä tuntemuksia, muita juttuja...? Onko vain fantasiatasolla, vai kokemuksia? Millaisia kokemuksia? Ja vastaa ihan vapaasti, minkä nyt asiaan kuuluvaksi koet.

Ja kerro myös, jos koko ajatus on ahdistava, sairas ja perverssi!   ;)

yst. terv. nimim. "kaverin puolesta kyselen".

« Viimeksi muokattu: 07.06.2021, 20:00 kirjoittanut masomaleslave »

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Niin, ja ton kaiken voi tietenkin tehdä pirullisesti hymyillen ja nauraen!

annavariations

Lyhyesti: kyllä.

Pidemmästi: Olen D-ihmisenä huoltapitävä ja välittävä, lämminkin. Toisaalta olen myös sadistinen ja nautin tätä nykyä ihan erityisesti alistuvan nöyryyttämisestä. Nöyryyttävä toiminta voi olla melkolailla mitä hyvänsä, koska tulos - alistuvan nöyryytyksen kokemus - riippuu tietysti alistuvan omista mieltymyksistä ja haasteista; minä saan mielihyväni ensisijaisesti siitä, että minua totellaan, vaikkei toinen haluaisi. Jos siitä seuraa alistuvalle nöyryytyksen kokemus ja mahdollisesti vielä nöyryytetyksi tulemisen kokemusta korostava kiihottuminen, all the better.

Tämä on mulle uusi, mutta erityisen mieluinen, alistamisen muoto, jota itse asiassa haluaisin tutkia rutkasti lisää. Alistuvan laittaminen nöyryyttäviin asentoihin, asuihin ja tilanteisiin puhtaasti minun omaksi ilokseni tai hyödykseni on hykerryttävää. Usein saatan nauraa, vähintään huvittuneena hymähdellä, mutta mulle ominaista on myös sanoittaa vähintään after caren aikana myös sitä, että alistuvan nöyrtyminen tekee muhun vaikutuksen.

Luulen, että voisin nauttia myös oman tyytyväisyyteni näyttämättä jättämisestä. Tätä mulla ei ole vielä ollut mahdollisuutta kokeilla.

nadah

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 15
  • Full Zero.. ...is full of possibilites.
  • Galleria
Pakko vastata tähän, koska aihe kuulostaa juuri sellaiselta, jota olen jo jonkin aikaa pohtinut. Kyllä, koen sen jännittävänä ja kiihoittavana, jos Dom/me tylyttää henkisesti, nöyryyttää ja on julma / pilkallinen sekä hyväksikäyttäväkin. Huom! Luulen, että tämä toimii parhaiten silloin, kun alistajasta tulee erityinen "wow-efekti" - sellainen tunne, että haluaa todella palvoa häntä, hieman kuin jotain jumaluutta ;D. Tähän ehkä sopisi myös vertaus (psyykkiseen) vampirismiin (bdsm-hengessä).

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Kiitokset rohkeille vastaajille!

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Aihe taitaa olla vähän arka tai sitten "ei kiinnosta" -sarjaa.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
osa ehkä pelkää leimautumista  se on hiukka niin kun raha mainitaan itse olen tuon tyyppistä välillä harrastanut kun variaatiot on loputtomat luulisi useampaakin kiinnostavan rahalla tai ilman.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Joo, aihe tuntuu olevan vähän tabu...

semar

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 68
  • Toksinen setämies
  • Galleria
Tuskinpa aihe mitenkään mielenkiinnoton saati tabu on. Minua ainakin kiinnostaa!

Kiinnostaa jopa sen verran, että pari kertaa olen koittanut tällaista rakennella, vaikka yritykseksi se on toistaiseksi jäänytkin. Syitä on varmasti useampiakin, kuten nyt vaikka se, että ensimmäinen kerta oli myös ensimmäinen kinkysuhdeavaukseni. Toisella kerralla epäonnistumisen syy olikin sitten ihan toinen.

Alistuvana osapuolena itseäni vaivaa näissä helposti kuvion perimmäinen luonne ja luottamus osapuolten kesken: se, tuleeko koko jutusta pelkkää todellista hyväksikäyttöä vai onko se kaksisuuntainen ja halutulla tavalla konsensuaalinen suhde. No niin, hyväksikäyttöähän haettiinkin, mutta mitä saan siitä itselleni? Jollekin voi se todellinen, ei-konsensuaalinenkin hyväksikäyttö ilman mitään vastavuoroisuutta olla juuri se mitä toivotaan. Minulle ei, ja epätietoisuus toisen motiiveista ja homman todellisesta luonteesta on iso kysymysmerkki. Tässä on varmasti jokaisella omat punaiset lippunsa. Minulle yksi sellainen olisi se, ettei hallitseva osapuoli halua koskaan edes tavata. Pelkästä etäsuhteesta en monestakaan syystä saisi haluamaani.

Edellinen kappale varmaan saa aikaan huvittuneita ilmeitä - mitä, eikä hyväksikäyttö siis saisi olla hyväksikäyttöä? Mitä sitten? Saahan se olla, meitä vain on erilaisia. Itse haluan siellä pohjalla olevan yhteisen tarpeen ja luottamuksen, ja siihen kuuluu myös keskustelu sen suhteen ehdoista ja sen herättämistä tuntemuksista. Jos nämä ovat kunnossa ja tunnen itsekin saavani tällaisesta jotakin, tämähän olisi mitä mainioin alistamisen muoto. Pohjimmiltaan juuri sitä, mitä ensimmäiset fantasiani joskus perskouluiässä olivat. Niihin liittyi aitoa tytön hyväksi toimimista ja silti hänen nöyryyttämäkseen joutumista, ilman mahdollisuutta vaniljaiseen suhteeseen. Sama kiinnostaisi edelleen, vaikkakin aikuisena olen paljon varovaisempi ja vaativampi sen suhteen, kenen kanssa tällaiseen alan ja millä ehdoilla. Pohjavire on silti yhä sama: haluan olla naiselle sekä hyödyksi että iloksi ja saada itselleni lähinnä nöyryyttäviä kokemuksia, miksei fyysistäkin piinaamista. Nyt vain haluan olla varma toisen osapuolen luotettavuudesta ja motiiveista.

Samalla yhdellä lauseella: aivan upea konsepti, jos tunnen varmuudella kyseessä olevan yhteisestä sopimuksesta tehtävä asia, josta kumpikin osapuoli saa haluamansa.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2021, 23:16 kirjoittanut semar »

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
liianpaljon joutoaikaa omaavana seuraan vähän kaikkea eräällä sivulla olen huomannut noitten " etä alistus " ilmotusten räjähdys kasvun  tulee mieleen joku 80 luvun pikkuhousun myynti buumi molemmissa samat ongelmat eli 99% varmasti tarjoaja ei ole nainen joku ei ehkä vielä tuosta välitä jos jutut olisi hyviä ja halpoja mutta kun kukaan ei takaa että kun maksat 20-100e että saisit edes enää mitään vastausta tai saat jostain sivulta copypastetun  " koulutus ohjelman " onlyfans on välimuoto siinä yleensä saa jotain vastinetta hyvälle suomalaiselle yrittäjälle riittäisi varmaan asiakkaita wink wink.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Semarilta hyvä syväluotaus.

HereticMartyr

No se riippuu täysin intensiteetistä. On ollut tilanteita joissa sellaisesta on tullut helvetinmoisia haavoja ja on myös tullut tilanteita joissa siitä on nauttinut juuri niiden haavojen takia. Sanotaanko suoraan että siemenet tähän kylvettiin jo tosi nuorella iällä.

Haavat tarvitsevat kuitenkin aina vähän aftercarea.

annavariations

Samalla yhdellä lauseella: aivan upea konsepti, jos tunnen varmuudella kyseessä olevan yhteisestä sopimuksesta tehtävä asia, josta kumpikin osapuoli saa haluamansa.

Tämäpä onkin kiteytetysti juuri se dilemma, jonka kanssa myös minulla D:nä on pureskeltavaa. Menneisyydessä mua on sytyttänyt erityisesti subin kuluttamisen kontrollointi (esim. uusia vaatteita tai muuta kulutustavaraa saa ostaa vain mun luvalla). Nyt mua on alkanut kiinnostaa myös lahojen vaatiminen tai vastaanottaminen, mutta samalla rahan ja seksin sekoittaminen (jos kyse ei ole seksityöstä, mikä on tietysti täysin ok ja eri asia) on haastavaa. Tarkoitushan ei ole käyttää toista taloudellisesti hyväkseen julmasti ja säälimättömästi - mutta sitten oikeastaan itse asiassa tavallaan onkin.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Anna,

Älä huoli, asia on oikein ok, kun uhrisi ei ole vääränlaisessa ahdingossa. Asialla on turhan negatiivinen leima - toki väärinkäytöksistä ja yhteisen sopimisen kyvyttömyydestä johtuen. Mutta oikeiden ihmisten välillä molemmat saavat ja paljon.

annavariations

Totta kai mikä tahansa järjestely voi olla "okei" kahden aikuisen välillä - siitä en sinänsä huoli. Pohdin lähinnä D:n näkökulmasta sitä, millä tavoin voin varmistua siitä, että toimin oikeista lähtökohdista käsin. Uskon, että tällainen dominoinnin muoto vaatii jatkuvaa tai ainakin säännöllistä itsereflektiota molemmilta osapuolilta, jotta sen voi tehdä molemmille turvallisesti ja niin, että molemmat todella saavat siitä haluamansa. Luonnollisesti alistettava on silti vastuussa omasta ja D omasta osuudestaan.

Sivuhuomiona sanottava, että jännä sinänsäkin, että tällainen on alkanut mua kiinnostaa, koska lahjojen vastaanottaminen on ollut mulle aina aika vaikeaa.