Kirjoittaja Aihe: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?  (Luettu 4488 kertaa)

Tanuki

Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #15 : 07.10.2022, 10:10 »
Ei ehkä suurinta, mutta merkityksellisimmän osan kyllä.

Sumutar

  • Vieras
Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #16 : 07.10.2022, 13:32 »
Kinkyys on lähinnä osa mun adrenaliinin tarvetta. Ja on se siinä mielessä iso, että silloin kun seksuaalisuus on läsnä se on aina kinkyä. Mutta mulle leikit ei oo se isoin asia maailmassa , vaan saan adduhumalani muualtakin.

Violation

  • Vieras
Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #17 : 07.10.2022, 13:43 »
Ei suurta osaa laisinkaan. Mä olen ensisijaisesti taiteilija. Se muodostaa mun identiteetin oleellisimman osan. Se mistä kiihotun tulee vasta myöhemmin.

PallasAthene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • EI kaveripyyntöjä ilman viestiä jos ei tunneta IRL
  • Galleria
Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #18 : 07.10.2022, 15:07 »
Dominoivuus on osa persoonaa ja on joskus vaikea erottaa mikä osa siitä on seksuaalista ja mikä ei. Mutta seksuaalisuus itsessään on tärkeää ja mahdollisuus toteuttaa itseään ja dominoivaa persoonaa myös sitä kautta.

MasterPain

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 110
  • Kysymällä voi saada haluamansa
  • Galleria
Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #19 : 07.10.2022, 17:02 »
Kyllä se taitaa olla lähes jatkuvasti läsnä. Kun käy esimerkiksi Puuilossa ja kävelee hevostuotteiden hyllyjen ohi, niin jalat vievät katsomaan mitä löytyisi. Itse näen hyvin useasta tavarassa sen miten sitä voisi käyttää sessioissa toisen hyvänäpitoon (piiskaus ym.). Jos näitä kinky juttuja alkaa pitää todellakin harrastuksena, niin voiko itsestään ajatella, että on ns. Elämäntapa Master

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #20 : 08.10.2022, 13:52 »
Onpa vaikea kysymys!

Haluaisin kovasti kokea "ryhmäidentiteettiä" kinkyydestä, mutta en koe. Se liittyy enemmän perusluonteeseeni kuin kinkyyteen/kinkypiireihin. Tykkään tosi paljon tehdä omia juttujani, ja mitä vanhemmaksi on tullut niin sitä vähemmän jaksaa laittaa effortia siihen että "sovittelisi" omat jutut sopimaan muiden juttuihin. Olen lopulta aika no-nonsense-tyyppi ja ryhmäytyminen vaatii aina sellaista ihmissuhdetauhkaa johon minulla ei ole oikein sen paremmin strategista kykyä kuin kärsivällisyyttäkään - vaan päädyn aina astumaan väärän tyypin varpaille tai sanomaan jotain ääneen. Eli koen paremmaksi identifioitua ryhmän ulkopuolelle. Kyllä silti kinkyys on iso osa yksilöidentiteettiäni, mutta ei tosiaan niin, että kokisin olevani osa ryhmää "kinkyt" vaan niin että seksin täytyy olla jännää, adrenaliinipitoista ja fyysistä. Muu seksi ei tunnu oikein miltään.

Toisaalta tosi vaikea ajatella, että sellaista ihmiset joiden kanssa minä koen yhteenkuuluvuutta harrastaisivat vaniljaseksiä. Yhteenkuuluvuuden tunne kuitenkin muodostuu muusta kuin seksuaalisuudesta eikä seksuaalisuudesta edes hirveästi keskustella. Jotenkin uskon, että tietyntyyppiset ihmiset (=ihmiset, jotka vaativat itseltään paljon ja nauttivat itsensä haastamisesta) ehkä myös ovat seksuaalisesti avoimempia?

Viettelys

Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #21 : 04.05.2023, 10:56 »
Melko iso osa. Tuon puolta ilmi mm. pukeutumisella - paitsi talvisin on lämpimänä pysyminen hieman enemmän etusijalla. :D
Paljon löytyy kotoa keinonahkavaatteita, PVC:tä, lateksia, paljastavampaa, korsettia, sukkanauhaa jne. Näitä tulee julkisesti käytettyä enemmän lämpimillä keleillä, mutta hurjaksi jos haluaa talvella rueta niin saatan lämpimään sisätilaan pukeutua em. kamppeilla. Kuitenkin on myös päiviä kun tulee kuljettua ihan vain farkuissa ja villapaidassa/t-paidassa.
Ei tule myöskään puheissa tai vastaavassa kanssakäymisessä peiteltyä asiaa. Toki seurasta riippuen - esimerkiksi anopille ei tule puhuttua tästä puolesta, mutta eiköhän se sen ole vaistonnut pukeutumisesta.

Kotona meillä on myös sänkyyn tehty runko, jossa on koukkuja, kahleet, häpeäpaalu jne. On aina sanottu vieraille, että meidän makkaria saa käydä tupatarkastuksella katsomassa omalla vastuulla. :D

Fluid

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 194
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #22 : 06.05.2023, 17:34 »
Hyvä kysymys, mitä on jollain tasolla tullutkin pohdittua. Ei se nyt ainakaan kovin suurta, koen ihan muut jutut oleellisempina siinä, mitkä asiat tekevät ja ovat tehneet minusta minut ja määrittävät elämän suuntaa ja kulkua. Kinkyminuuteni rajoittuu sänkykamariini aika tiukasti ja takakireästi.

Mutta samaan aikaan, on se oleellinen osa seksuaalisuuttani. Joskus kolmenkympin paikoilla pohdin olosuhteiden pakosta, haluanko tai voinko elää pitkän päälle parisuhteessa, jossa en pääse kinkyä puoltani toteuttamaan ja päädyin lopputulokseen, että en voi. Eli kyllä se sitten kuitenkin määrittelee jonnin verran, kun on se seksuaalisuus kuitenkin keskeinen osa minua.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #23 : 07.05.2023, 13:28 »
En pidä itseäni kinkynä. Teen vain mitä haluan ja kun vedän puoleeni enimmäkseen alistuvia naisia niin tartteehan kohteliaana miehenä vähän venyä  >:D. Tuokin vain jos tykkään kyseisestä naisesta. Monipuolinen seksi on haastavaa ja on mukavaa kokeilla juttuja missä saa annettua toiselle upeita kokemuksia ja sit vaan panna  :P
Luontaisena sigmana mulle ei ole tärkeetä verrattuna normaaleihin ihmisiin/kinkyihin mitä muut ajattelee vaan se mitä itse ajattelen.

fido

Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #24 : 07.05.2023, 14:27 »
Aika pienen jos ollenkaan. Seksuaalisuus viettinä on yksi ydinosani apinanana, ja se seksuaalisuus muiden viettien kera muodostaa minuuteni. Minkä sortin eluka ijminen nyt on supersosiaalinen altrunistinen leikkivä kilpaileva promiskuiteetti vahva neoteesi jolkottela ym. jotosisoihmisapina. Seksuaalisuus on tärkeä, mutta en osaa spesifien preferenssilöiden perusteella identifioitua, vaan yleensä ihmisen seksuaalisuuden ja sukupuolisuuden monimuotoisuuden tiedostaminen, tutkimen ja juhlistamien on mulle tärkeempää. Olla hereilläinen näiden äärellä ja juhlistaa ja julistaa ilosanomaa.

kinkkeli

Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #25 : 07.05.2023, 20:13 »
Aivan liian suuren.... ja sitäkin soolona, kun olen niin kummallinen, ettei ketään muuta seurani kiinnosta.

Ensimmäiset kolme sanaa vastasi kysymykseen, loput ruikutusta.

Rami

  • Vieras
Vs: Kuinka suuren osan identiteetistäsi kinkyys muodostaa?
« Vastaus #26 : 08.05.2023, 21:29 »
Koen olevani normaali, kinkyt aiheet ovat enemmän makuukammarin puolella lisämausteena seksuaalisessa mielessä. Tutkin fiiliksiäni ja nautin siitä kinkymäisestä touhuamisesta kenen kanssa sen hetken saan jakaa. En koe sen olevan suurta osaa identiteettiäni, mutta sitten taas ali-arvioin arvioni herkästi.